De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
Re: De nieuwe Bondscoach
Dienstbare voetballer, jeugdheld, maar geen wereldtopper.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Heerlijke goal, goede aanname, beweging binnendoor, versnelling, lichaamsbeweging voor het stiffie, weet nog goed dat we zaten te kijken en volledig uit ons dak gingen.Marillion schreef:Ach, lekker toch? Moet ik gelijk hieraan terugdenken:
Robbie de Wit, Hongarije - Nederland.
Robbie de Wit geweldige voetballer.
YNWA
Stelde Hongarije toentertijd wel wat voor?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Best wel; die hadden zich volgens mij al geplaatst voor het WK zelfs.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Je ziet ze opzij stappen, die wedstrijd was natuurlijk gekocht.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Strootman dus OUT voor Brazilië. Wordt nu bijna onmogelijk om een redelijk elftal neer te zetten dus. Ik geef het vGaal te doen, hoor.
Geef nu maar eens een goed, werkbaar middenveld vorm.
Geef nu maar eens een goed, werkbaar middenveld vorm.
De belangrijkste middenvelder en één van de weinige sterkhouders, een heel groot gemis voor Oranje.
Nu kan ik me helemaal niet meer voorstellen dat Oranje de 2e ronde haalt.
Nu kan ik me helemaal niet meer voorstellen dat Oranje de 2e ronde haalt.
Groot gemis inderdaad, Van Toorn is dood dus misschien nog iets met nijlpaadenplacenta's of zo.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Jaah. Van Ginkel en Strootman waren anders zekerheidjes geweest.
Als je je middenveld nu een beetje body wil geven kom je bijna niet om Nigel de Jong en Fer heen. Of er voldoende voetbal overblijft is de vraag.
Als je je middenveld nu een beetje body wil geven kom je bijna niet om Nigel de Jong en Fer heen. Of er voldoende voetbal overblijft is de vraag.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik neem aan dat LVG inmiddels ook heeft vastgesteld dat Clasie en Schaars in de Europese subtop gewoon niet kán. Tegen de Fransen had je 3 middenvelders die in de bal kwamen, nul corrigerend vermogen, diepgang en beweging.beelzebub schreef: Als je je middenveld nu een beetje body wil geven kom je bijna niet om Nigel de Jong en Fer heen. Of er voldoende voetbal overblijft is de vraag.
Ja, Jordy wordt alweer geen kampioen. 

En hij heeft - net als Schaars - ook niets bij Oranje te zoeken. Dit zijn jongens die bij de nummers 4 en 5 van de eredivisie de kar zouden moeten trekken.Yopi schreef:Ja, Jordy wordt alweer geen kampioen.

De puzzel op het middenveld krijg je nu gewoon niet meer opgelost. Voor Strootman is er niet direct een alternatief beschikbaar zonder er fors op achteruit te gaan. Zo'n Fer is misschien fysiek sterk maar die kan niet voetballen. Dat laatste hoort er toch ook echt bij.
Op dit punt zit het Oranje niet mee. Strootman en Van Ginkel hadden duelkracht en diepgang aan het spel kunnen toevoegen. Als je met iemand als Sneijder wil spelen moet je er rekening mee houden dat hij hier en daar wat laat lopen. Wie gaat dat opvangen?
Op dit punt zit het Oranje niet mee. Strootman en Van Ginkel hadden duelkracht en diepgang aan het spel kunnen toevoegen. Als je met iemand als Sneijder wil spelen moet je er rekening mee houden dat hij hier en daar wat laat lopen. Wie gaat dat opvangen?
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van Gaal speelt bij voorkeur met de punt naar achteren, dus dan wordt het echt zoeken. Als hij met Sneijder speelt, dan zal hij met twee controleurs moeten spelen.
Zoiets:
Vilhena - Nigel de Jong - de Guzman/Klaassen
Of zoiets:
Nigel de Jong - Sneijder - Anita
Het is echt zoeken, hoor.
Zoiets:
Of zoiets:
Haha, dat zou dan denk ik de eerste keer in zijn leven zijn dat Nigel de Jong de langste middenvelder is. 

Nil volentibus arduum
Ik zie wel iets in een middenveld met Nigel en Anita.Peter schreef:Van Gaal speelt bij voorkeur met de punt naar achteren, dus dan wordt het echt zoeken. Als hij met Sneijder speelt, dan zal hij met twee controleurs moeten spelen.
Zoiets:
Of zoiets:
IK GELOOF!!!!!!
Speelt Anita bij Newcastle eigenlijk op het middenveld?
Nil volentibus arduum
Ja, volgens mij heeft hij inmiddels een basisplaats op het middenveld bij Newcastle. Niet als pure verdedigende middenvelder, dat is Tioté, maar ze zien hem bijna als een spelmaker als ik me niet vergis.
Nou, bij VI komen ze klaar op de volgende opstelling:
------ Huntelaar --------
-Sneijder-Van Persie-Robben
-----Fer----De Jong-----
Emanuelson-Vlaar-Van Dijk-Janmaat
------Stekelenburg------
Opgesteld door Hans Kraaij.
------ Huntelaar --------
-Sneijder-Van Persie-Robben
-----Fer----De Jong-----
Emanuelson-Vlaar-Van Dijk-Janmaat
------Stekelenburg------
Opgesteld door Hans Kraaij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik denk persoonlijk dat je daar maximaal één puntje mee haalt. Een beetje tegenstander breekt dat elftal in twee stukken en loopt er dwars overheen.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat slaat inderdaad nergens op. Je kan, zeker nu we allesbehalve dik in de controlerende middenvelders zitten, misschien nog beter 4-4-2 spelen; Robben en Van Persie zoeken het voorin samen uit, Sneijder daarachter en dan aanvullen met De Jong, Anita en De Guzman/Fer/Klaassen. Terwijl ik het typ, denk ik: dit WK wordt he-le-maal niks. Chili en Spanje gaan door.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
D'r zal een magisch trainingskamp van Louis nodig zijn om er nog wat van te maken.
Niet overdrijven, zeg. 
Iedereen praat elkaar na. Wat een hysterie.

- InnerHarbour
Juist.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat slaat inderdaad nergens op. Je kan, zeker nu we allesbehalve dik in de controlerende middenvelders zitten, misschien nog beter 4-4-2 spelen; Robben en Van Persie zoeken het voorin samen uit, Sneijder daarachter en dan aanvullen met De Jong, Anita en De Guzman/Fer/Klaassen. Terwijl ik het typ, denk ik: dit WK wordt he-le-maal niks. Chili en Spanje gaan door.

YNWA
Idd. Een geblesseerde middenvelder vervang je door een niet-geblesseerde middenvelder, lijkt me. Strootman is een van de beteren bij Oranje, maar geen Pirlo of Schweinsteiger.Yopi schreef:Niet overdrijven, zeg.
Louis maakt naar eigen zeggen spelers in 3 dagen "proof" en gaat naar het WK om het te winnen. Dus dan zal dat WK wel uitwijzen of Louis echt zo'n grote is of dat die teksten vooral hete lucht zijn.