De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: De nieuwe Bondscoach
Ik hoop en bid dat er zo min mogelijk Ajacieden naar het WK gaan. Hebben we komend seizoen frisse jongens en minder kans dat ze door te excelleren op het WK worden verkocht.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wel goed dat Narsingh op basis van zijn goede zithouding op de bank een voorselectieplekje krijgt. Het credo dat je moet spelen...ach ja. 

En ik dat onze Ajacieden bij dat niemendalletje van Oranje niet tegen blessures aanlopen. Zoals Siem de laatste keer.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik hoop en bid dat er zo min mogelijk Ajacieden naar het WK gaan.

In FdB's positie zou ik ze niet vrijgeven. Laat Ludwig maar met lui van de kakkies en psv aanklooien. Die hebben doordeweeks toch niets beters te doen.
Pieters is misschien geen 18 meer maar die valt wat mij betreft in de 2e categorie.InnerHarbour schreef:Douglas, van Dijk en als linksback Pieters, kerels ipv knulletjes.Rishi schreef:Wie had hij dan moeten oproepen?
Nil volentibus arduum
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik hoop toch echt dat hij met de jongens gaat spelen die wekelijks op het hoogste niveau spelen, dus de meeste uit de buitenlandse competities. Robben, Van Persie, Sneijder, Strootman, De Jong. Van der Wiel, misschien met Douglas, Lens en Van Dijk. Dat werk.
Code: Selecteer alles
-Lens/Depay---------Persie---------Robben-
------------------------------------------
-------------------Sneijder---------------
----Strootman------------------De Jong----
Blind/Urby--Rekik/BMI--Veltman/V.Dijk--VDW
-------------------Cillessen--------------
De Guzman
Huntelaar
Janmaat
Krul
Zo gek veel andere opties heb je niet volgens mij en deze opstelling loopt al niet over van kwaliteit.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nee, achterin is het geen vetpot, al doet VDW het wel super bij PSG. Speelt Douglas nog een beetje en ik neem toch aan dat Stekelenburg eerste doelman is?
- InnerHarbour
Je vergeet Pieters en Douglas. BTW, gewoon met 4 middenvelders spelen en van Persie en Robben voorin. Wordt je tenminste niet geslacht tegen een behoorlijke tegenstander om het echie.DelToro schreef:Met daarnaast als eerste wissels:Code: Selecteer alles
-Lens/Depay---------Persie---------Robben- ------------------------------------------ -------------------Sneijder--------------- ----Strootman------------------De Jong---- ------------------------------------------ Blind/Urby--Rekik/BMI--Veltman/V.Dijk--VDW ------------------------------------------ -------------------Cillessen--------------
De Guzman
Huntelaar
Janmaat
Krul
Zo gek veel andere opties heb je niet volgens mij en deze opstelling loopt al niet over van kwaliteit.
YNWA
Stekelenburg; Wiel, Veltman, Vlaar, Urby; Nigel, Blind, Strootman, Sneijder; Robben en Van Persie.
IK GELOOF!!!!!!
Van Dijk? De Schotse competitie noem ik niet het hoogste niveau.El Clavo schreef:Ik hoop toch echt dat hij met de jongens gaat spelen die wekelijks op het hoogste niveau spelen, dus de meeste uit de buitenlandse competities. Robben, Van Persie, Sneijder, Strootman, De Jong. Van der Wiel, misschien met Douglas, Lens en Van Dijk. Dat werk.
- Jinne
- Site Admin
Precies de topscorer van vorig seizoen van de Schotse league speelt nu ook nog eens voor NEC.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
In de Champions League heeft hij het toch niet onverdienstelijk gedaan. Die ervaring hebben voor de rest alleen de verdedigers van Ajax, als ik me niet vergis.Yopi schreef:Van Dijk? De Schotse competitie noem ik niet het hoogste niveau.El Clavo schreef:Ik hoop toch echt dat hij met de jongens gaat spelen die wekelijks op het hoogste niveau spelen, dus de meeste uit de buitenlandse competities. Robben, Van Persie, Sneijder, Strootman, De Jong. Van der Wiel, misschien met Douglas, Lens en Van Dijk. Dat werk.
We doen Ron Vlaar tekort. Die is captain van Aston Villa (en krijgt dus genoeg te doen) en speelt week in week uit in Engeland. Dus een van je twee centrale verdedigers staat vast. Zet een Van der Wiel als rechtsback neer en je hoeft alleen de overige twee poppetjes (LCV of RCV, Vlaar kan beiden net zoals onze Moisander en de LB) in te vullen
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nee klopt, al heeft ie wel meegedraaid in de CL natuurlijk en schat ik hem hoger in dan de verdediging van feyenoord. En ook Veltman trouwens. Vlaar kan inderdaad ook wel spelen denk. Die is een stuk sterker geworden.Yopi schreef:Van Dijk? De Schotse competitie noem ik niet het hoogste niveau.El Clavo schreef:Ik hoop toch echt dat hij met de jongens gaat spelen die wekelijks op het hoogste niveau spelen, dus de meeste uit de buitenlandse competities. Robben, Van Persie, Sneijder, Strootman, De Jong. Van der Wiel, misschien met Douglas, Lens en Van Dijk. Dat werk.
- peter
Dit wordt genieten vanavond. Pogba versus Clasie. 

Ik de Turkse en de Nederlandse ook niet.Yopi schreef:Van Dijk? De Schotse competitie noem ik niet het hoogste niveau.El Clavo schreef:Ik hoop toch echt dat hij met de jongens gaat spelen die wekelijks op het hoogste niveau spelen, dus de meeste uit de buitenlandse competities. Robben, Van Persie, Sneijder, Strootman, De Jong. Van der Wiel, misschien met Douglas, Lens en Van Dijk. Dat werk.
Wollt ihr den totalen Mensch?
We spelen 442 met Sneijder als tweede spits
Van Gaal ziet het totaal niet zitten met Sneijder op het middenveld
- peter
Middenveld en verdediging krijgen voetballes.
Dit is het slechtste Nederlands elftal ooit, denk ik.
Ik vind ze niet proof.
Dat wk wordt leuk.
Dat wk wordt leuk.
Sneijder voetbalt zich naar een rustige vakantie toe
Schaars en Clasie hopelijk ook.
- peter
Van Gaal schrikt zich dood. Dit is kwaliteitsloos op alle fronten.
Middenveld van Frankrijk is power, souplesse, snelheid in 1. Ben wel onder de indruk.
Middenveld van Frankrijk is power, souplesse, snelheid in 1. Ben wel onder de indruk.
Frankrijk lijkt altijd wat, ze vallen alleen al jaren tegen.