Danny Blind, de nieuwe bondscoach
Moderator: mods
Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach
Verdiend dit, zowaar een goede actie van Janmaat.
Het blijft achterin echter erg wiebelig.
En Sneijder gaat weer van 30 meter schieten
Het blijft achterin echter erg wiebelig.
En Sneijder gaat weer van 30 meter schieten
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Waar is Le T en z'n betoog over Sneijder en Huntelaar?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Ongelooflijk dat je deze wedstrijd niet wint.
Dit was gewoon een zuivere hoor...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zuiver doelpunt .. tja zit dan ook niet mee ..
Blij met de punten ...
Wat een gekloot! Zuivere goal.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Mwa hij duwt hem gewoon weg. Het was een licht duwtje maar aangezien die Zweed al in de lucht zat was het genoeg.
Aan de andere kant: in de eerste helft was er hands van ik meen Virgil van Dijk. Was dat in het strafschopgebied?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat maakt het uit of die Zweed al in de lucht zat. Dat is zijn probleem. Niks aan de hand.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nee, als dit al niet meer mag, kun je als aanvaller niets meer.
Blind draait even lekker het spel van zijn ploeg om door een tweede centrumspits te brengen voor een middenvelder. Hij is het nog niet verleerd hoor. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Was niets aan de hand vond ik. Het zit Nederland ook niet echt mee, heb alleen de 2e helft gezien en daar was Nederland echt niet slecht
Genaaid maar veel kansen gemist Davy
Maar gelukkig weer Ajax Zondag

Maar gelukkig weer Ajax Zondag

Wat een hysterie bij de NOS. Op die Snoeks zit geen filter en geen uit-knop... 1 aktie gezien, uitgerekend van een back die de gelijkmaker inleidt. Verder kwam het gevaar via loopakties van Klaassen. Compleet gerenoveerd Zweden met matig materiaal en nieuwe coach in z'n eerste pot vond ik niet veel minder dan Oranje eigenlijk. Propper ipv Wijnaldum was een goede wissel geweest. Blind ziet het niet. 

Het is natuurlijk een grap dat je niet van zo een ploeg wint. Natuurlijk zijn we beter dan Zweden, dat is namelijk een verschrikkelijk zwakke ploeg.
Tactisch stond het vreselijk natuurlijk. Wissel van Dost was vreselijk ongelukkig. Tegen dit soort zwakke ploegen moet je dan zorgen voor diepte op de vleugels, in plaats van nog meer drukte in het centrum. Zwak gecoacht weer, maar van ons tactisch wonder mag je niet meer verwachten.
Tactisch stond het vreselijk natuurlijk. Wissel van Dost was vreselijk ongelukkig. Tegen dit soort zwakke ploegen moet je dan zorgen voor diepte op de vleugels, in plaats van nog meer drukte in het centrum. Zwak gecoacht weer, maar van ons tactisch wonder mag je niet meer verwachten.
Mwoah... Nu doe je Nederland te kort vind ik. Heb alleen de tweede helft gezien, Nederland was daarin gewoon veel beter. Nederland heeft ook matig materiaal en moet hier gewoon winnen, ook over een paar maanden. Daar doet een gerenoveerd Zweden helemaal niets aan. Nederland is beter
-
- AT Toto winner 10/11
wimpey schreef:Compleet gerenoveerd Zweden met matig materiaal en nieuwe coach in z'n eerste pot vond ik niet veel minder dan Oranje eigenlijk.

Nederland was echt drie keer beter. Zweden heeft werkelijk niets laten zien. Je wint niet omdat het afronden dramatisch was en Strootman blundert.
Mwah, of het het nu ziet of niet .. ben benieuwd of dat er morgen ook schreeuwende koppen in de kranten staat van wat die malloot Strootman aan het doen was op de rand zestien .. kapitale fout wat je bijna 3 punten kost tegen een voor de pot hangende zweden ..wimpey schreef:Wat een hysterie bij de NOS. Op die Snoeks zit geen filter en geen uit-knop... 1 aktie gezien, uitgerekend van een back die de gelijkmaker inleidt. Verder kwam het gevaar via loopakties van Klaassen. Compleet gerenoveerd Zweden met matig materiaal en nieuwe coach in z'n eerste pot vond ik niet veel minder dan Oranje eigenlijk. Propper ipv Wijnaldum was een goede wissel geweest. Blind ziet het niet.
Blij met de punten ...
Dost duwde toch gewoon? Heel licht, maar hij duwde wel. Stom, want die Zweed timede inderdaad compleet verkeerd. Als Dost zijn handen thuis houdt scoort hij hem ook.
Niet gekeken maar 1-1 in een uitwedstrijd bij een concurrent is niet verkeerd. Van Breukelen denkt waarschijnlijk dat ie Blind wel even weg krijgt maar daar gaat hij de tanden op stuk bijten!
- Giacomo Puccini
Ik heb de herhaling 10 keer gezien maar geen duwtje van Dost kunnen ontdekken, het leek er niet eens op.Jöhnk schreef:Dost duwde toch gewoon? Heel licht, maar hij duwde wel. Stom, want die Zweed timede inderdaad compleet verkeerd. Als Dost zijn handen thuis houdt scoort hij hem ook.
Bizarre blunders van Strootman en van de scheidsrechter. Klaassen had er ook minimaal een moeten maken. Typisch gevalletje van in de hoek waar de klappen vallen.
Ajax!
- InnerHarbour
Zeker de eerste helft was het niet veel maar volgens Klaassen hebben ze goed gespeeld, ze zijn ook zo snel tevreden.
YNWA
Ook eerste helft hebben ze voldoende kansen gecreëerd, de 1-0 kwam volledig uit de lucht vallen.
Gezien de kwaliteiten van NL elftal was dit een meer dan behoorlijke pot. Als je hier niet tevreden over bent, heb je denk ik nog steeds een volledig misplaatst beeld van waar we staan.
Gezien de kwaliteiten van NL elftal was dit een meer dan behoorlijke pot. Als je hier niet tevreden over bent, heb je denk ik nog steeds een volledig misplaatst beeld van waar we staan.