De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

Yopi
Erelid

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 12:36 pm

Blind staat in elk geval niet bekend als pure clubtrainer. :smallgrin.gif:

Wat betekent het, de lijn van LVG voortzetten? LVG geeft uitstekende veldtrainingen en zijn tactisch inzicht is enorm. Wat zou Blind moeten voortzetten, aangezien hij die vaardigheden juist níet heeft?

Van Gaal wil over zijn graf regeren. Moet de KNVB niet aan beginnen. Zou Van Oostveen de ballen hebben om zelf een beslissing te nemen?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma nov 11, 2013 12:47 pm

Van Gaal? Waar regeert hij over z'n graf heen dan?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 11, 2013 12:51 pm

Ik denk dat Van Gaal heel naar wordt bij het idee dat Koeman straks van zijn werk gaat profiteren (want zo ziet Van Gaal dat natuurlijk, en zijn Truusje met hem). Dus ik verwacht nog wel een verrassing. Misschien blijft Van Gaal wel.

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 11, 2013 1:11 pm

Raymon schreef: Want als assistent voldeed/voldoet hij niet? :confused.gif:
Dat kan ik niet beoordelen. Misschien is ie erg goed met hesjes en hoedjes.

Maar er is sprake van dat hij bondscoach wordt, geen assi. Op basis waarvan mag een raadsel zijn. Een goed woordje van LVG? Onder het mom van: hij is echt niet zo'n chaoot als de puinhopen die hij bij Ajax aanrichtte doen vermoeden? :confused.gif:

De KNVB maakt zich i.i.g. onsterfelijk belachelijk wanneer Danny-boy bondscoach wordt. Koeman, Adriaanse, Jans voor mijn part: kandidaten zat.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 11, 2013 1:20 pm

wimpey schreef:De huidige bondscoach zie ik wel aan voor een lobby pro-Blind en anti-Koe binnen de KNVB. Blind volgt zijn baas slaafs, dat heeft LVG graag.
Sterker nog: dat hebben we eerder gezien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 1:37 pm

Bert schreef:
wimpey schreef:De huidige bondscoach zie ik wel aan voor een lobby pro-Blind en anti-Koe binnen de KNVB. Blind volgt zijn baas slaafs, dat heeft LVG graag.
Het is geen gewoonte dat een bondscoach zijn opvolger aanstelt. Anders zaten we nu met Cookie Voorn.

Le T.

Bericht door Le T. » ma nov 11, 2013 1:40 pm

Yopi schreef:Blind staat in elk geval niet bekend als pure clubtrainer. :smallgrin.gif:

Wat betekent het, de lijn van LVG voortzetten? LVG geeft uitstekende veldtrainingen en zijn tactisch inzicht is enorm. Wat zou Blind moeten voortzetten, aangezien hij die vaardigheden juist níet heeft?

Van Gaal wil over zijn graf regeren. Moet de KNVB niet aan beginnen.
Klopt, ik kan wel een voorbeeld uit het clubvoetbal geven waarbij een trainer niet meer werkt voor die club maar het niet kan laten om zich ermee te bemoeien, dat is een garantie voor sportieve malaise.
Zou Van Oostveen de ballen hebben om zelf een beslissing te nemen?
Ballen heeft hij wel.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 11, 2013 1:41 pm

Bert schreef:
Pcs. Als TD wilde LvG Blind als trainer toen Koeman er zat. Onder AD LvG mocht Blind weer TD-tje spelen. En nu is Blind dus assi van LvG. Die 2 zijn vriendjes. Prima. Niet alleen JC is goed voor zijn vriendjes.

Wanneer de ravages die Blind als trainer bij Ajax veroorzaakte geen belemmering zijn, dan moet de KNVB Blind maar tot bondscoach bombarderen. Zolang Blind bij Ajax weg blijft, vind ik het prima.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma nov 11, 2013 1:54 pm

Ik geloof niet zo in het verhaal dat Van Gaal Blind als opvolger wil. Met Hiddink als assistent nota bene. Het is gewoon net iets te absurd, allemaal.

Nee, dit is een ordinaire lobby van het AD (die krant wilde eerder al Van Hanegem als opvolger van Advocaat). Blind kan goed door een deur met enkele columnisten van die krant, en zo eenvoudig werkt het blijkbaar.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 1:58 pm

Hiddink als assistent, dat moet flauwekul zijn. Dat is zoiets als LVG assistent van Robbie Witschge maken.

Blind is bron van het AD. Maar los daarvan, Van Nijnatten en de zijnen praten graag mee, ze denken dat ze er verstand van hebben. :aai.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 11, 2013 2:05 pm

Ze moeten Hiddink er ook niet meer bij betrekken. Die man vindt zichzelf onderhand echt iets te geweldig. Zal wel een bijwerking zijn van de omgeving waarin hij de laatste jaren heeft gewerkt. Als ze je zulke bakken met geld betalen ga je vanzelf denken dat je god bent.

Eerst maar eens afwachten wat Van Gaal doet. Laten we eerlijk zijn. Hij heeft een gebruiksaanwijzing maar zijn resultaten zijn vooralsnog gewoon prima. Het is geen wondergroep dus we moeten ook geen wonderen verwachten. Maar de kwalificatie is gewoon goed. Als hij na het WK stopt heb je logischerwijs een nieuwe coach nodig. Maar anders kan ik me prima voorstellen dat de KNVB met hem doorgaat.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 2:14 pm

Van Gaal denkt toch ook dat hij God is? (Of vader van God.)

Hij zegt dat hij weggaat. Jij denkt dat hij terugkomt op zijn beslissing?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 11, 2013 2:18 pm

Marillion schreef:Eerst maar eens afwachten wat Van Gaal doet. Laten we eerlijk zijn. Hij heeft een gebruiksaanwijzing maar zijn resultaten zijn vooralsnog gewoon prima. Het is geen wondergroep dus we moeten ook geen wonderen verwachten. Maar de kwalificatie is gewoon goed. Als hij na het WK stopt heb je logischerwijs een nieuwe coach nodig. Maar anders kan ik me prima voorstellen dat de KNVB met hem doorgaat.
Na Van Gaals vorige termijn zijn de resultaten tijdens de kwalificatie altijd goed geweest.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 11, 2013 2:20 pm

Ik verwacht het niet direct. Hij wil graag een WK meemaken. Dat is straks gebeurd. Ik zie hem niet direct twee jaar door gaan richting een EK. Tenzij hij serieus het idee heeft dat hij dan voor de hoofdprijs zou kunnen gaan. Een goede prestatie op het WK zou een zet in die richting kunnen zijn.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 11, 2013 2:21 pm

Yopi schreef: Hij zegt dat hij weggaat. Jij denkt dat hij terugkomt op zijn beslissing?
Dat weet je bij hem nooit. Hij wil eigenlijk trainer zijn, maar werd AD bij Ajax omdat men een beroep op hem deed.

LVG is natuurlijk iemand die zichzelf makkelijk wegcijfert. :hypocrite.gif:

Blind als bondscoach, waarom ook niet? Danny kan clubtrainer, assistent, TM, TD, HO. Het ambacht en ongeluk bondscoach is vrijwel het enige dat nog in het spectrum ontbreekt.

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 11, 2013 2:30 pm

Siempie is opgeroepen.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 11, 2013 2:36 pm

Heeft iemand gisteravond nog gezien hoe Koeman reageerde op de vraag hoe hij zijn toekomst zag? Ik heb dat stukje gemist.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma nov 11, 2013 2:41 pm

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma nov 11, 2013 2:45 pm

Duke schreef:Heeft iemand gisteravond nog gezien hoe Koeman reageerde op de vraag hoe hij zijn toekomst zag? Ik heb dat stukje gemist.
Hij gaat in januari aan Feyenoord laten weten wat hij gaat doen. De bal ligt blijkbaar bij hem, als hij in de positie zit om te vertellen wat hij wil.

Ik interpreteerde dat als:
- De topsportcultuur moet snel verbeteren bij Feyenoord of ik ben weg of als.......
- De KNVB heeft nog 7 weken om me te bellen, anders ik teken ik bij bij Feyenoord of een andere club.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 2:52 pm

Die kop van Koe. Onbetaalbaar. :smallgrin.gif:

Blind bondscoach met Van Gaal als goeroe op de achtergrond? Zelf zal Danny het niet kunnen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma nov 11, 2013 2:59 pm

Ronald staat wel erg opzichtig te wachten op de trein naar Zeist.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 3:12 pm

Dat mag toch? Hij wil die baan dolgraag.

Blind ook, blijkbaar. Daarom schuiven zijn vriendjes van het AD hem naar voren.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 11, 2013 3:14 pm

beelzebub schreef:
Duke schreef:Heeft iemand gisteravond nog gezien hoe Koeman reageerde op de vraag hoe hij zijn toekomst zag? Ik heb dat stukje gemist.
Hij gaat in januari aan Feyenoord laten weten wat hij gaat doen. De bal ligt blijkbaar bij hem, als hij in de positie zit om te vertellen wat hij wil.

Ik interpreteerde dat als:
- De topsportcultuur moet snel verbeteren bij Feyenoord of ik ben weg of als.......
- De KNVB heeft nog 7 weken om me te bellen, anders ik teken ik bij bij Feyenoord of een andere club.
De KNVB wil voor de winterstop al bekend maken wie de opvolger van LvG wordt, dat kan dus prima. Lijkt me ook een goede keuze: Koeman.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma nov 11, 2013 3:25 pm

Welke eisen mogen we stellen aan een bondscoach?

- Bewezen vakman
- Trainerservaring in binnen- en buitenland
- Als speler/trainer gewerkt in de internationale top
- Boegbeeld, dwingt respect af

Veel keus is er niet, dat geef ik toe. Waarom trouwens zou het geen buitenlander kunnen worden?

DelToro

Bericht door DelToro » ma nov 11, 2013 3:31 pm

Dat wil de KNVB niet.
Dus dan blijven er maar een paar serieuze opties over: Ronald Koeman, Guus Hiddink en Frank de Boer (geen ervaring in het buitenland, maar wel erg succesvol in het binnenland).

Plaats reactie