Niet bang voor kritiek
Moderator: mods
En dat is beter dan in een interview aangeven dat je op het WK helemaal niet zo slecht speelde? :XVoetske schreef:Huh ?, de spelers met ervaring zijn op 2 vingers te tellen dankzij van Basten zijn beleid.Wat over is gebleven zijn een paar dartel-konijntjes die bij het minste of geringste tegenslag met pruillipjes voor de camera komen vertellen " Maar we speelde toch best goed " ......Thomas schreef:Mwah, die gaat het Nederlands elftal niet al teveel missen hoor.
Moeilijke beslissing voor Van Bommel, lijkt mij.
Jij bent het blijkbaar niet met me eens, maar ik vind Van Bommel geen speciale voetballer. Z'n mentaliteit zullen we misschien missen, maar verder weet ik het nog niet zo. Als Oranje van die punt naar achteren afstapt hebben we hem helemaal niet nodig, denk ik.
Hoe weet jij nou hoe de hele Van Basten versus Van Bommel zaak in elkaar zit?Tscheu La Ling schreef:Terwijl zowel Van Bommel als RvN volgens mij puur op voetbaltechnische gronden hun scheur opentrekken, niet om hun eigen ego te strelen of uit arrogantie.
Verder ben ik het wel met je eens dat Van Basten Van Bommel niet al te netjes heeft behandeld (bij de zaak RvN vind ik hem niet zoveel verkeerds hebben gedaan).
Maar dat Van Bommel er in eerste instantie niet bij zat? Big deal.
Hmm, ik las ergens (Parool of De Stem, ofzo) dat het gewoon om een gesprek ging dat geen van beide heren vruchtbaar vonden.Voetske schreef:Wat het waard is, maar volgens Borst wilde van Basten hem toch weer erbij hebben.Ruud bedankte voor de eer, formeel gezien had hij dus wel een uitnodiging op zak van van Basten.
oh, dus de spits van real madrid is beter dan de spits van liverpool?Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.
of de spits van RM heeft meer recht dan de spits van ajax?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Tja, lezen blijft moeilijk hé ;)elliquido schreef:oh, dus de spits van real madrid is beter dan de spits van liverpool?Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.
Blij met de punten ...
Nou, heel simpel, eigenlijk.Voetske schreef:Hou kun je dat nu zeggen :nooo:Bertje schreef:Ik vind Van Bommel z'n mentaliteit juist één van zijn zwakste punten. Een beetje een jankertje.
De enige keren dat ik Van Bommel echt goed vond werd hij aan zijn handje vastgehouden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgens mij zei RvN iets heel anders, Thomas.Verder is het weer het zelfde liedje als Oranje je dit als Oranje dat, mijn mening is dat dit Oranje elke speler van het nivo van RvN en Van Bommel ( Seedorf, Davids, Mackaay en al die ik nog vergeet ) goed kan gebruiken.En is het de taak van de bondscoach zonder aanzien des persoon de beste spelers te selecteren en niet een stelletje ja-knikkers.Thomas schreef:En dat is beter dan in een interview aangeven dat je op het WK helemaal niet zo slecht speelde? :XVoetske schreef:Huh ?, de spelers met ervaring zijn op 2 vingers te tellen dankzij van Basten zijn beleid.Wat over is gebleven zijn een paar dartel-konijntjes die bij het minste of geringste tegenslag met pruillipjes voor de camera komen vertellen " Maar we speelde toch best goed " ......Thomas schreef:Mwah, die gaat het Nederlands elftal niet al teveel missen hoor.
Moeilijke beslissing voor Van Bommel, lijkt mij.
Jij bent het blijkbaar niet met me eens, maar ik vind Van Bommel geen speciale voetballer. Z'n mentaliteit zullen we misschien missen, maar verder weet ik het nog niet zo. Als Oranje van die punt naar achteren afstapt hebben we hem helemaal niet nodig, denk ik.
Of zou het zijn dat MB ook de kwaliteit mist om met grote namen te kunnen werken ?.
Blij met de punten ...
Wat moet je met zulke uitspraken, laat ook maar ..Bertje schreef:Nou, heel simpel, eigenlijk.Voetske schreef:Hou kun je dat nu zeggen :nooo:Bertje schreef:Ik vind Van Bommel z'n mentaliteit juist één van zijn zwakste punten. Een beetje een jankertje.
De enige keren dat ik Van Bommel echt goed vond werd hij aan zijn handje vastgehouden.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Precies... Van Nistelrooy heeft helemaal geen recht van spreken, en Van Bommel ook nauwelijks. Ze presteren echt niet meer dan hun concurrenten.elliquido schreef:oh, dus de spits van real madrid is beter dan de spits van liverpool?Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.
Natuurlijk mag een speler bedanken, maar dan graag wel met goede argumenten. De manier waarop Van Bommel en Van Nistelrooy bedanken getuigt van zelfoverschatting (arrogantie), een gebrek aan collegialiteit en een gebrek aan mondigheid. Ze zouden zo mondig zijn... ja tegenover de Sportweek, maar mondig genoeg om jezelf met opgeheven hoofd weer op de training te vertonen, dingen uit te praten met de bondscoach en op revanche zinnend jezelf terug te knokken in de basiself van Oranje is er niet bij.
Spelers met zo'n belabberde mentaliteit zullen we echt niet missen bij Oranje.
Ajax!
Ik wilde nog een kanttekening zetten bij m'n post (dat z'n 'winnaarsmentaliteit' zich vaak pas laat zien bij een achterstand en dat hij blijkbaar niet gedreven genoeg is om bij z'n tegenstander te blijven), maar ik wist niet zeker of het iets zou toevoegen.Bertje schreef:Ik vind Van Bommel z'n mentaliteit juist één van zijn zwakste punten. Een beetje een jankertje.
-
- AT Toto winner 15/16
Gelukkig ging het zonder hun een stuk beter tegen grootmacht Luxemburg. :eusa_liar: Nee ik geef ze groot gelijk, prima beslissing van die jongens.Jöhnk schreef:Grappig. Door deze afleidingsmanoeuvre heeft niemand het meer over de oerslechte prestaties van beide heren op het WK.
Oh nee, dat alle ballen van de voeten sprongen lag natuurlijk aan de gevoerde tactiek. :hypocrite:
Van Basten heeft het niet zo op mondige spelers, die zijn allemaal uit de selectie gekiepert.Tis dat ie niet zonder van de Sar kan omdat de rest van de keepers prut is, want anders had die na zijn kritiek op het niet selecteren van Rvn en Mark v. B. ook thuis kunnen blijven.Giacomo Puccini schreef:Precies... Van Nistelrooy heeft helemaal geen recht van spreken, en Van Bommel ook nauwelijks. Ze presteren echt niet meer dan hun concurrenten.elliquido schreef:oh, dus de spits van real madrid is beter dan de spits van liverpool?Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.
Natuurlijk mag een speler bedanken, maar dan graag wel met goede argumenten. De manier waarop Van Bommel en Van Nistelrooy bedanken getuigt van zelfoverschatting (arrogantie), een gebrek aan collegialiteit en een gebrek aan mondigheid. Ze zouden zo mondig zijn... ja tegenover de Sportweek, maar mondig genoeg om jezelf met opgeheven hoofd weer op de training te vertonen, dingen uit te praten met de bondscoach en op revanche zinnend jezelf terug te knokken in de basiself van Oranje is er niet bij.
Van Bommel/RvN bedankt niet uit zelfoverschatting maar omdat de MB ze als jojo's gebruikt.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zolang we doelstelling van MvB maar halen. Mochten we ons onverhoopt niet plaatsen voor het EK, dan is het exit voor MvB. Tot die tijd heeft hij nog steeds mijn vertrouwen. Ik reken pas af, wanneer er afgerekend kan worden. Of ik vB en vN had geselecteerd? Denk het wel, maar dat is nog steeds geen garantie voor succes.
Huh, ik had begrepen dat van Basten ons op z'n Oranjes voetbal had belooft en minimaal een titel .. :XPeter schreef:Zolang we doelstelling van MvB maar halen. Mochten we ons onverhoopt niet plaatsen voor het EK, dan is het exit voor MvB. Tot die tijd heeft hij nog steeds mijn vertrouwen. Ik reken pas af, wanneer er afgerekend kan worden. Of ik vB en vN had geselecteerd? Denk het wel, maar dat is nog steeds geen garantie voor succes.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij het EK 2008 toch pas? Dan heeft 'ie nog 2 jaar.
Verder zie ik natuurlijk geen enkele progressie, al is het natuurlijk ook van de zotte dat we van 'ons' team zulke hoge verwachtingen hebben. Oranje is op alle fronten een middelmatig team.
VB en vN hebben hun kansen gehad en hebben ook niets van progressie laten zien. Dat ze zich gepiepeld voelen vind ik niet zo belangrijk, maar ik vind het veel absurder dat sommige (goeie!) Nederlandse voetballers niet eens een kans hebben gehad.
Verder zie ik natuurlijk geen enkele progressie, al is het natuurlijk ook van de zotte dat we van 'ons' team zulke hoge verwachtingen hebben. Oranje is op alle fronten een middelmatig team.
VB en vN hebben hun kansen gehad en hebben ook niets van progressie laten zien. Dat ze zich gepiepeld voelen vind ik niet zo belangrijk, maar ik vind het veel absurder dat sommige (goeie!) Nederlandse voetballers niet eens een kans hebben gehad.
Je geeft het al aan, zie weinig progressie.Zou zo kunnen zijn dat Van Basten helemaal niet de top-trainer is die vele in hem zien.Zelf snap ik het nog steeds niet dat iemand met zo weinig ervaring, die alleen het 2e van AJAX heeft getraind, het roer in handen krijgt van het Nederlands elftal.
Blij met de punten ...
Het blijkt Voetske dat een heleboel NL elftal aanhangers geen verstand van voetbal hebben. Het is om te janken dat een BC als bassie denkt het met alleen jeugd te redden maar op elk eindtoernooi er dan wordt uitgegooit. En dan er achter zou komen dat een mix van ervaring van gelouterde spelers en jeugd dit beter tot zijn recht zal komen. Maar kijk alleen maar naar z'n selectie beleid, ajax spelers uit vorm bijv Heitinga doen gewoon mee. Spelers als Jaliens en de nooit bepalende Danny Landzaat worden toch maar weer op geroepen. Nee, RVN en MVB eruit laten was een zeer zwakke zo wel niet een domme beslissing. :nooo:Voetske schreef:Je geeft het al aan, zie weinig progressie.Zou zo kunnen zijn dat Van Basten helemaal niet de top-trainer is die vele in hem zien.Zelf snap ik het nog steeds niet dat iemand met zo weinig ervaring, die alleen het 2e van AJAX heeft getraind, het roer in handen krijgt van het Nederlands elftal.
Van Bommel, eens. Maar hoezo is Van Nistelrooij als jojo gebruikt?Voetske schreef:Van Bommel/RvN bedankt niet uit zelfoverschatting maar omdat de MB ze als jojo's gebruikt.
Volgens mij heeft hij geen titel beloofd hoor. Dat zou ook van de zotten zijn met een middelmatige ploeg. Totaal irreëel.Voetske schreef:Huh, ik had begrepen dat van Basten ons op z'n Oranjes voetbal had belooft en minimaal een titel .. :XPeter schreef:Zolang we doelstelling van MvB maar halen. Mochten we ons onverhoopt niet plaatsen voor het EK, dan is het exit voor MvB. Tot die tijd heeft hij nog steeds mijn vertrouwen. Ik reken pas af, wanneer er afgerekend kan worden. Of ik vB en vN had geselecteerd? Denk het wel, maar dat is nog steeds geen garantie voor succes.
- Wim
- Site Admin
Helemaal mee eens. De bondscoach kan kiezen uit een grote groep voetballers. Ik kan mij geen wedstrijden herinneren waarin deze heren een onvergetelijke indruk hebben nagelaten zodat zij een basisplaats kunnen claimen.Giacomo Puccini schreef:Precies... Van Nistelrooy heeft helemaal geen recht van spreken, en Van Bommel ook nauwelijks. Ze presteren echt niet meer dan hun concurrenten.elliquido schreef:oh, dus de spits van real madrid is beter dan de spits van liverpool?Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.