Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma okt 02, 2006 8:24 am

Persoonlijk vind ik Van Bommel een eikel. En RvN mag ik ook niet bijzonder. Maar als ik bondscoach zou zijn, dan zou ik ze zonder enige twijfel selecteren. RvN was de afgelopen jaren amper zelden mijn allereerste keus als spits voor het Nederlands elftal. Het is echter grote kul om hem als vierde spits te zien (nog achter VoH!?).

Beide spelers hebben zoveel ervaring, die broodnodig is voor dit jonge-hondenteam. En wat doet MvB? Hij schoffeert ze alsof ze beginnende spelertjes zijn, die elke wedstrijd hun eigen plan trekken en geen inzet tonen.

Van Bommel heeft slechte wedstrijden gespeeld voor Nederland. Maar zo zijn er zoveel die vaak niet thuis geven, als er gepresteerd moet worden. En laten we wel wezen: elke keer dat er iemand geslachtofferd word, is het Van Bommel. Op de bank worden gezet is al een onterechte vernedering. Uit de selectie te worden gezet is echter helemáál belachelijk.
Vervolgens doet MvB weer alsof hij over zijn hart strijkt en hem weer een kans geeft. Van Bommel moet vervolgens weer als de eerste de beste snotneus examen doen. Om vervolgens bij de volgende wanprestatie (die de schuld is van MvB's eigengereidheid) weer als zondebok te worden aangewezen.

Op zijn positie (of posities waar hij zou kunnen spelen) zijn Landzaat, Maduro-uit-vorm (of is dat dubbelop?) en zelfs Heitinga uitgeprobeerd. Het is een grove belediging, een onnodige schoffering van Van Bommel.
Het mag dan een eikel zijn, het is belachelijk om hem alleen te selecteren als het 'echt niet meer anders kan'.

Het moge overduidelijk zijn dat MvB alleen zijn persoonlijke voorkeur laat meespreken. Hij lijkt mondige spelers ook niet te mogen (een vleugje Co Adriaanse, maar dan zonder zijn coachingsvaardigheden). Terwijl zowel Van Bommel als RvN volgens mij puur op voetbaltechnische gronden hun scheur opentrekken, niet om hun eigen ego te strelen of uit arrogantie.

God, wat is voormalige halfgod Van Basten diep gezonken in mijn achting. Ik had het nooit voor mogelijk gehouden. En Cruijff? Wat die zegt mag dan soms onbegrijpelijk klinken, het slaat altijd ergens op. En diens stelling dat de huidige technische staf van het Nederlands elftal (and I quote) "EXTREEM goed" is, is ronduit ridicuul. Dat had je 11 jaar geleden van Ajax kunnen zeggen. Persoonlijk vind ik enkel Louis van Gaal en Guus Hiddink extreem goed. En toch acht ik het zwaar overdreven om je zo uit te drukken.

Mijn mening? Ik vind de coaching en het selectiebeleid van Marco van Basten extreem discutabel.
Geld moet rollen!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma okt 02, 2006 10:59 am

Helemaal mee eens Tscheu. Ik vind het zeer begrijpelijk dat ze hebben bedankt, het zijn geen hondjes die je kunt gaan laten zitten en weer gaan laten apporteren.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma okt 02, 2006 11:20 am

Spijker schreef:Helemaal mee eens Tscheu. Ik vind het zeer begrijpelijk dat ze hebben bedankt, het zijn geen hondjes die je kunt gaan laten zitten en weer gaan laten apporteren.
Natuurlijk wel. Spelen voor het Nederlands elftal is een eer. De coach maakt de opstelling, niet de spelers. Als je er bij zit mag je dus blij zijn, en als je er níet bij zit moet je beter je best doen.

TLL, je vergeet dat de 11 beste spelers samen nog niet het beste 11-tal hoeven te zijn. Landzaat is in het Nederlands elftal beter dan Van Bommel ja, en dan mag Van Bommel zogenaamd een grote meneer zijn bij Bayern München, dat geeft hem nog niet het recht om ondankbaar te zijn over een uitnodiging voor het Nederlands elftal. Als hij er wel eens niet bij zit.

Let wel, bij een nationale selectie is de stituatie even wat anders dan bij een club. Van Basten kan uit veel meer spelers kiezen dan een clubcoach die maar iets van 22 spelers tot zijn beschikking heeft. De afvallers moeten zich daarom gewoon schikken in hun rol op de bank in het stadion of de bank thuis.

En Van Nistelrooy moet helemaal zijn mond houden want die mist de grootste kansen voor Real Madrid... prutser.

Ten Cate zei onlangs iets over het gebrek aan respect voor wisselspelers. In Nederland moet je altijd in de basis staan, anders tel je niet mee en is een speler "in zijn eer aangetast". Flikker toch op zeg. In Oranje mag niemand aanspraak maken op een basisplaats. Degenen die de bondscoach als het sterkste team acht, staan in het veld. De rest moet hard werken, wachten op een kans en als die kans komt maar laten zien dat hij beter is.

Al het gezeur er omheen is iets voor Johan Derksen en De Telegraaf, het blijkt wel weer door welke blaadjes de spelers in kwestie zich laten beïnvloeden.
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 12:01 pm

Giacomo Puccini schreef:
Spijker schreef:Helemaal mee eens Tscheu. Ik vind het zeer begrijpelijk dat ze hebben bedankt, het zijn geen hondjes die je kunt gaan laten zitten en weer gaan laten apporteren.
Natuurlijk wel. Spelen voor het Nederlands elftal is een eer. De coach maakt de opstelling, niet de spelers. Als je er bij zit mag je dus blij zijn, en als je er níet bij zit moet je beter je best doen.

TLL, je vergeet dat de 11 beste spelers samen nog niet het beste 11-tal hoeven te zijn. Landzaat is in het Nederlands elftal beter dan Van Bommel ja, en dan mag Van Bommel zogenaamd een grote meneer zijn bij Bayern München, dat geeft hem nog niet het recht om ondankbaar te zijn over een uitnodiging voor het Nederlands elftal. Als hij er wel eens niet bij zit.

Let wel, bij een nationale selectie is de stituatie even wat anders dan bij een club. Van Basten kan uit veel meer spelers kiezen dan een clubcoach die maar iets van 22 spelers tot zijn beschikking heeft. De afvallers moeten zich daarom gewoon schikken in hun rol op de bank in het stadion of de bank thuis.

En Van Nistelrooy moet helemaal zijn mond houden want die mist de grootste kansen voor Real Madrid... prutser.

Ten Cate zei onlangs iets over het gebrek aan respect voor wisselspelers. In Nederland moet je altijd in de basis staan, anders tel je niet mee en is een speler "in zijn eer aangetast". Flikker toch op zeg. In Oranje mag niemand aanspraak maken op een basisplaats. Degenen die de bondscoach als het sterkste team acht, staan in het veld. De rest moet hard werken, wachten op een kans en als die kans komt maar laten zien dat hij beter is.

Al het gezeur er omheen is iets voor Johan Derksen en De Telegraaf, het blijkt wel weer door welke blaadjes de spelers in kwestie zich laten beïnvloeden.
Pardon ?, volgens mij heb jij een heel stuk voorgeschiedenis wat betreft RvN en Mark van Bommel t.o.v. MB gemist ..
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma okt 02, 2006 12:11 pm

Namelijk?
Ajax!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 12:16 pm

Giacomo Puccini schreef:Namelijk?
Zoek dat zelf maar op GP ...
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma okt 02, 2006 12:32 pm

Je hebt het hier niet over Ruudje 'het beest' Berger van RKC, maar over de (ervaren) spits van Real madrid en de (ervaren) middenvelder van Munchen. Het gaat hen er niet om die basisplaats gegarandeerd te krijgen, ze zijn geen jojo en daar hebben ze helemaal gelijk in. Ik ben sowieso een beetje klaar met Van Basten. Met z'n Lamey en De Zeeuw, houd toch op.

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » ma okt 02, 2006 12:40 pm

Giacomo Puccini schreef:TLL, je vergeet dat de 11 beste spelers samen nog niet het beste 11-tal hoeven te zijn. Landzaat is in het Nederlands elftal beter dan Van Bommel ja, en dan mag Van Bommel zogenaamd een grote meneer zijn bij Bayern München, dat geeft hem nog niet het recht om ondankbaar te zijn over een uitnodiging voor het Nederlands elftal. Als hij er wel eens niet bij zit.
Ik ben de laatste jaren helemaal niet te spreken over Landzaat. En ik vind Van Bommel zeker niet minder. Natuurlijk, je kunt een voorkeur hebben voor die eerste en Van Bommel op de bank zetten. Is je goed recht. Maar zoals MvB hem in persconferenties afvalt en hem dan uit de selectie zet, dat vind ik onterecht en stijlloos afgehandeld.
Ik VERGEET dus niet dat de 11 beste spelers samen niet het beste elftal hoeven te vormen. Ik vind simpelweg niet dat iemand anders in een oranje shirt een stempel op dit elftal kan drukken, die rechtvaardigt dat Van Bommel de 23ste man wordt.
Giacomo Puccini schreef:Let wel, bij een nationale selectie is de stituatie even wat anders dan bij een club. Van Basten kan uit veel meer spelers kiezen dan een clubcoach die maar iets van 22 spelers tot zijn beschikking heeft. De afvallers moeten zich daarom gewoon schikken in hun rol op de bank in het stadion of de bank thuis.
Ik denk dat Van Bommel enkel zijn kritiek voor zich zou houden als hij gewoon altijd tot de selectie zou behoren. Het zou hem verbazen en niet bevallen, maar hij zou zwijgen. Nu is het echter zo dat hij om de twee wedstrijden simpelweg buiten de selectie wordt gezet. En dan weer terug mag komen. En dan weer erbij hoort. En dan weer... etc. Daar word je schijtziek van, op een gegeven moment.
Giacomo Puccini schreef:En Van Nistelrooy moet helemaal zijn mond houden want die mist de grootste kansen voor Real Madrid... prutser.
Nogmaals, ik ben geen fan van hem. Het is echter onbegrijpelijk hoe MvB hem na de WK (waarin hij net zo onopvallende speelde als de rest) zo hard heeft laten vallen en ineens wél voor Huntelaar koos (terwijl daar vóór de WK meer reden voor zou zijn geweest). Vervolgens heeft MvB niet eens een telefoontje gedaan om het te communiceren. Was niet nodig, zei hij.
Die hautaine uitleg maakt me misselijk. Andere spelers (zoals VdV destijds) worden gebeld om ze te steunen in moeilijke tijden, maar andere moeten maar uit de pers vernemen dat MvB doorslaggevend ontevreden over ze is.
RvN heeft veel gewerkt voor dit elftal, maar de linie erachter is veel te slecht. De balans is slecht, er domineert niets of niemand. Iedereen acteert er anoniem. En dan wordt die hardwerkende Brabo met die paardenkop geslachtofferd. :nooo: Puur vriendjespolitiek.
Geld moet rollen!

Baseman

Bericht door Baseman » ma okt 02, 2006 2:00 pm

Ik kan het hier dankzij Tscheu erg kort houden:

Van Bommel :worshippy: :worshippy: :worshippy:
VN :worshippy: :worshippy:
La Ling :worshippy: :xyxthumbs:

jabu

Bericht door jabu » ma okt 02, 2006 2:02 pm

Ik ben niet zo’n liefhebber van zoetgevooisde jongetjes, die pas na de oorlog in het verzet gaan
door Matty Verkamman

Hoe zuiver op de graat is onze bondscoach? En hoe zuiver op de graat is nu eigenlijk Ruud van Nistelrooij?
De neiging is groot ook nu nog Van Basten te schofferen voor de klinische manier waarop hij de aanvalsleider bij de vuilnisbak heeft gezet. Wanneer na twee jaar trouwe dienst ineens het inzicht doorbreekt dat je eerste spits bij nader inzien het vijfde wiel aan de wagen is, zou je als coach inzake de persoon in kwestie toch tenminste een telefoontje kunnen plegen. Vermoedelijk durft Van Basten dat niet. Of hij is er te kil voor. Of te arrogant. Of hij vindt het gewoon te lastig. En voor lastige opdrachten heeft hij altijd al zijn personeel gehad. Ik vrees dat de bondscoach een man is die opziet tegen het overbrengen van slecht nieuws. Hij lijkt mij geen man voor begrafenissen, maar eerder iemand die de nabestaanden een lullig, voorgedrukt kaartje stuurt.

Het kan natuurlijk ook gewoon gemakzucht zijn. Van Basten was een wonderbaarlijk goede voetballer en dat slag is er van jongsaf aan gewend gewiegd te worden. Die gasten zijn tot op het bot verwend – ze worden nooit tegengesproken. Iedereen luistert naar hen, iedereen knikt beleefd, iedereen buigt en de enige antwoorden die zij krijgen zijn ja en amen. En dan zal een ruim tien jaar jongere voetballer hem ineens even de oortjes komen wassen. Wat denkt die pastoor uit Madrid eigenlijk wel?!

Het zou natuurlijk buitengewoon grappig zijn wanneer Van Nistelrooij alsnog voor Oranje werd opgeroepen, nu Huntelaar niet fit is. Wat zal deze Brabander dan doen? De eerste vraag is of hij komt. Wanneer hij karakter heeft, roept hij dat hij alleen komt wanneer Van Basten zijn excuses aanbiedt. Ik vermoed dat Van Nistelrooij zoveel karakter niet heeft. Van Nistelrooij is in de richting van Van Basten namelijk pas een moedige jongen geworden, nadat hij uit de selectie was gekieperd. In de twee jaar voordien heeft hij alleen maar zoete broodjes gebakken. Als er één bewonderaar van Marco van Basten was, dan was het Ruud van Nistelrooij wel!

Kijk, wanneer Ruud van Nistelrooij een jongen met ballen was geweest, dan had hij bijvoorbeeld vanaf het voorjaar van 2005 geroepen dat Van Basten zich buitengewoon unfair gedroeg in de richting van zijn PSV-maatje Mark van Bommel. Mede op gezag van de volkomen ongeloofwaardige Cruijff en verder met de gniffelende goedkeuring van die hele ouwewijven-Ajax-gemeente bij Oranje, werd Van Bommel permanent door Van Basten te kakken gezet. Een schande was het! En Ruudje uit Geffen maar zalvende woorden spreken over onze bondscoach. Laat er geen misverstand over bestaan: ook ik vind Ruud van Nistelrooij nog altijd de beste Nederlandse spits. Maar ik ben niet zo’n liefhebber van zoetgevooisde jongetjes, die pas na de oorlog in het verzet gaan.

Ik zal u nog eens iets vertellen. Binnenkort laat uitgeverij De Buitenspelers de (niet-geautoriseerde) biografie van Ruud van Nistelrooij verschijnen. Deze biografie (titel: Gedreven!) is geschreven door twee Brabantse journalisten uit de naaste omgeving van Van Nistelrooij. De auteurs bewonderen hem, maar gelukkig niet kritiekloos. In hun speurtocht naar de ware Ruud zijn ze zowaar insiders tegen het lijf gelopen, die vertellen dat de spits lang niet zo populair is als je zou denken. Van Nistelrooij wordt huichelachtigheid in de media verweten en zelfs ook verdacht van klikgedrag naar de bondscoaches – met name in de kwestie-Kluivert, wiens stapgedrag ineens op straat lag. De auteurs wilden de spits hier uiteraard mee confronteren, maar zelfs in Madrid nam hij onlangs de achteruitgang in Bernabeu, teneinde zijn biografen te ontlopen. Hij veronderstelde waarschijnlijk een te hoog ’ik-mag-jou-niet-gehalte’.
Trouw

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 02, 2006 2:05 pm

Grappig. Door deze afleidingsmanoeuvre heeft niemand het meer over de oerslechte prestaties van beide heren op het WK.

Oh nee, dat alle ballen van de voeten sprongen lag natuurlijk aan de gevoerde tactiek. :hypocrite:

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 2:23 pm

Jöhnk schreef:Grappig. Door deze afleidingsmanoeuvre heeft niemand het meer over de oerslechte prestaties van beide heren op het WK.

Oh nee, dat alle ballen van de voeten sprongen lag natuurlijk aan de gevoerde tactiek. :hypocrite:
En ?.Volgens mij presteerde het gehele Oranje team onder LEIDING van ene van Basten PRUT op het WK.En als de beide heren zo slecht zijn waarom dan nu wel selecteren ?.Zijn ze in anderhalve maand opeens zoveel beter gaan voetballen of is het MB die omdat er nu wat uitvallers zijn noodsprongen aan het maken is en nadat het blessure leed van bepaalde spelers weer over is, RvN en MB weer als een baksteen laat vallen met een of andere KUL smoes.
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma okt 02, 2006 2:24 pm

Tscheu La Ling schreef: Ik VERGEET dus niet dat de 11 beste spelers samen niet het beste elftal hoeven te vormen. Ik vind simpelweg niet dat iemand anders in een oranje shirt een stempel op dit elftal kan drukken, die rechtvaardigt dat Van Bommel de 23ste man wordt.
Ok dat vind jij, ik vind Van Bommel ook geen stempel op Oranje of Barcelona drukken. 15 Miljoen bondscoaches, 15 miljoen meningen. Dat de bondscoach voor een ander kiest is zijn goed recht, daar kun je een coach nooit op aanvallen m.i. De bondscoach moet je afrekenen op de prestaties van het elftal, meer niet.
Tscheu La Ling schreef:
Giacomo Puccini schreef:Let wel, bij een nationale selectie is de stituatie even wat anders dan bij een club. Van Basten kan uit veel meer spelers kiezen dan een clubcoach die maar iets van 22 spelers tot zijn beschikking heeft. De afvallers moeten zich daarom gewoon schikken in hun rol op de bank in het stadion of de bank thuis.
Ik denk dat Van Bommel enkel zijn kritiek voor zich zou houden als hij gewoon altijd tot de selectie zou behoren. Het zou hem verbazen en niet bevallen, maar hij zou zwijgen. Nu is het echter zo dat hij om de twee wedstrijden simpelweg buiten de selectie wordt gezet. En dan weer terug mag komen. En dan weer erbij hoort. En dan weer... etc. Daar word je schijtziek van, op een gegeven moment.
Net zoals Van Basten schijtziek wordt van het wisselvallige presteren van Van Bommel. Hij zou eens bij zichzelf te raden moeten gaan in plaats van de zielepoot met een gebrek aan vertrouwen uit te hangen. Hard werken en jezelf terug in het team knokken. Maar dat was blijkbaar te veel gevraagd.
Tscheu La Ling schreef:
Giacomo Puccini schreef:En Van Nistelrooy moet helemaal zijn mond houden want die mist de grootste kansen voor Real Madrid... prutser.
Nogmaals, ik ben geen fan van hem. Het is echter onbegrijpelijk hoe MvB hem na de WK (waarin hij net zo onopvallende speelde als de rest) zo hard heeft laten vallen en ineens wél voor Huntelaar koos (terwijl daar vóór de WK meer reden voor zou zijn geweest). Vervolgens heeft MvB niet eens een telefoontje gedaan om het te communiceren. Was niet nodig, zei hij.
Die hautaine uitleg maakt me misselijk. Andere spelers (zoals VdV destijds) worden gebeld om ze te steunen in moeilijke tijden, maar andere moeten maar uit de pers vernemen dat MvB doorslaggevend ontevreden over ze is.
Ok, dat ben ik met je eens. De bondscoach lijkt er een respectloze manier van afserveren op na te houden. Tenminste dat is wat er in de kranten staat. Dan spelen er dus randzaken waar ik het al eerder over had, en het probleem met zulke dingen is dat je nooit helemaal weet hoe iets gegaan is.

Wat me wel opvalt is dat het allemaal klagende spelers zijn die ernaast staan. De spelers die spelen zijn heel tevreden. Dan vraag ik me af wie er nou spelletjes speelt...

Als Van Basten spelletjes speelt met Van Bommel en Van Nistelrooy dan vind ik dat heel matig. Maar dat hij ze niet oproept en dan weer wel, dat is zijn goed recht en Van Bommel en Van Nistelrooy zijn wel de laatsten die daar over moeten klagen. Eerst presteren, dan pas praatjes hebben. Neem een voorbeeld aan Van der Sar.
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 02, 2006 2:57 pm

Voetske schreef:En ?.Volgens mij presteerde het gehele Oranje team onder LEIDING van ene van Basten PRUT op het WK.En als de beide heren zo slecht zijn waarom dan nu wel selecteren ?.Zijn ze in anderhalve maand opeens zoveel beter gaan voetballen of is het MB die omdat er nu wat uitvallers zijn noodsprongen aan het maken is en nadat het blessure leed van bepaalde spelers weer over is, RvN en MB weer als een baksteen laat vallen met een of andere KUL smoes.
Dat mag toch? Als er afvallers zijn, roep je soms vervangende spelers op. Blijkbaar horen Bommel en Nistelrode tot het segment spelers 23 t/m 26. Ben ik het niet mee eens, maar van mij mag Van Basten dat vinden. Daar is hij bondscoach voor.

En inderdaad, bijna iedere speler had na afgelopen WK vervangen kunnen worden. Maar van ervaren krachten wordt blijkbaar iets meer verwacht.

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:32 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:En ?.Volgens mij presteerde het gehele Oranje team onder LEIDING van ene van Basten PRUT op het WK.En als de beide heren zo slecht zijn waarom dan nu wel selecteren ?.Zijn ze in anderhalve maand opeens zoveel beter gaan voetballen of is het MB die omdat er nu wat uitvallers zijn noodsprongen aan het maken is en nadat het blessure leed van bepaalde spelers weer over is, RvN en MB weer als een baksteen laat vallen met een of andere KUL smoes.
Dat mag toch? Als er afvallers zijn, roep je soms vervangende spelers op. Blijkbaar horen Bommel en Nistelrode tot het segment spelers 23 t/m 26. Ben ik het niet mee eens, maar van mij mag Van Basten dat vinden. Daar is hij bondscoach voor.

En inderdaad, bijna iedere speler had na afgelopen WK vervangen kunnen worden. Maar van ervaren krachten wordt blijkbaar iets meer verwacht.
Maar dan mogen RvN en Van Bommel toch gewoon bedanken voor de eer ?.Als ik spits van RM was of middenvelder bij BM en ik zie wat er voor mij op van van Basten z'n oproep lijstje staat zou ik ook bedanken voor de eer.

Van Basten snijdt zichzelf in de vingers, die denkt echt dat ie zich van alles kan en mag permiteren met JC en driekwart van de media ( dankzij Jansma ) achter zich.

Trouwens, wat zijn van Basten zijn prestaties ?.

Van Bommel ziet de bui al hangen, elke nisstap van hem wordt met een vergrootglas bekeken, RvN zelfde laken en pak.Tel daarbij op dat het toch onderhand bij iedereen duidelijk moet zijn dat van Basten deze spelers liever kwijt is dan rijk, maar noodgedwongen nu een beroep op hun moet doen , en zogouw de blessure spelers weer beschikbaar zijn worden ze weer gedumpt.

Volkomen terecht dat ze daarvoor bedanken ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 02, 2006 3:35 pm

Natuurlijk mogen ze bedanken. Ik zal ook alvast bedanken, want met van Basten weet je het maar nooit!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:37 pm

Bertje schreef:Natuurlijk mogen ze bedanken. Ik zal ook alvast bedanken, want met van Basten weet je het maar nooit!
Zo Bertje, ben jij ook geselecteerd ;)
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 02, 2006 3:39 pm

Nee, maar Ruud ook niet.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:41 pm

Wat het waard is, maar volgens Borst wilde van Basten hem toch weer erbij hebben.Ruud bedankte voor de eer, formeel gezien had hij dus wel een uitnodiging op zak van van Basten.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 02, 2006 3:46 pm

En volgens Borsts maatje Mulder is Perez de beste speler van Ajax.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:50 pm

Bertje schreef:En volgens Borsts maatje Mulder is Perez de beste speler van Ajax.
Wat heeft dat er mee te maken ?.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 02, 2006 3:51 pm

Dat ik alles wat die zonder bron melden meestal maar snel weer vergeet.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:53 pm

Bertje schreef:Dat ik alles wat die zonder bron melden meestal maar snel weer vergeet.
Tja, ik begrijp nog steeds niet wat Mulder ermee te maken heeft, en zie ook geen reden waarom Borst dit uit z'n duim zuigt, schijnt dat ie nogal goed met MB kan opschieten ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 02, 2006 3:54 pm

Tja, Borst kan ook heel goed met de publieke opinie opschieten.

Al is hij soms (op de gast na) nog het enige lichtpuntje in dat programma.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » ma okt 02, 2006 3:55 pm

Dit gaat nergens over, laat geworden gisteren ? ;)
Blij met de punten ...

Plaats reactie