HET EK 2008 TOPIC
Moderator: mods
-
-
Oostenrijk en Zwitserland zijn natuurlijk geen Europese top - maar hoefden zich niet te kwalificeren. Oostenrijk had zich never-nooit geplaatst via de kwalificatie voor dit WK. Dat zijn 2 'slechte' landen extra in vergelijking met Portugal 2004.
En daarnaast zou het zo maar kunnen dat het Europese voetbal een beetje achteruitboert in vergelijking met het Zuid-Amerikaanse. (Hard te bewijzen natuurlijk) Het voetbal werd de laatste 2 jaar gedomineerd door Kaka, Ronaldinho en Messi ipv Zidane en Ballack een jaar of 4,5 geleden.
En daarnaast zou het zo maar kunnen dat het Europese voetbal een beetje achteruitboert in vergelijking met het Zuid-Amerikaanse. (Hard te bewijzen natuurlijk) Het voetbal werd de laatste 2 jaar gedomineerd door Kaka, Ronaldinho en Messi ipv Zidane en Ballack een jaar of 4,5 geleden.
-
Juist naar aanleiding van dat WK maak ik mijn statement. Van de hoofdrolspelers op dat WK is de ene gestopt (Zidane), en zijn een aantal anderen geen schim meer van wat ze waren (Cannavarro) en een aantal gewoon uit het hart van het voetbal verdwenen (Kahn etc)LucaS schreef:Volgens mij domineerden europese landen het laatste wk
Daarvoor in de plaats hebben we spelers gekregen als Messi, Kaka (maar ook weer Cristiano Ronaldo) die die 'hoofdrol' hebben overgenomen.
Het is gewoon een mager EK.

van welke planeet ben jij?
engeland is er niet bij, verder zijn alle toplanden en topspelers er.
(ronaldo, toni, henry , essien, snijeder, van persie , torres, zlatan)
poule C is de hellepoule ; maar de andere poules zijn net zo pikant.
zwitserland - turkeije hebben nog een appeltje te schillen
spanje , griekenland , zweden en rusland zijn echt geen doetjes.
het laatste wk werd gedomineerd door de europeesche ploegen.
nee, het EK is altijd top en dat geeft top wedstrijden (meestal saai, en soms zeer spectaculair)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Essien is een Ghanees.elliquido schreef:Het is gewoon een mager EK.![]()
van welke planeet ben jij?
engeland is er niet bij, verder zijn alle toplanden en topspelers er.
(ronaldo, toni, henry , essien, snijeder, van persie , torres, zlatan)
poule C is de hellepoule ; maar de andere poules zijn net zo pikant.
zwitserland - turkeije hebben nog een appeltje te schillen
spanje , griekenland , zweden en rusland zijn echt geen doetjes.
het laatste wk werd gedomineerd door de europeesche ploegen.
nee, het EK is altijd top en dat geeft top wedstrijden (meestal saai, en soms zeer spectaculair)
Pirlo, Makelele, Deco, C. Ronaldo, Toni, Ribery... ze doen allemaal nog mee, hoor.Rembrandt III schreef:Juist naar aanleiding van dat WK maak ik mijn statement. Van de hoofdrolspelers op dat WK is de ene gestopt (Zidane), en zijn een aantal anderen geen schim meer van wat ze waren (Cannavarro) en een aantal gewoon uit het hart van het voetbal verdwenen (Kahn etc)LucaS schreef:Volgens mij domineerden europese landen het laatste wk
Daarvoor in de plaats hebben we spelers gekregen als Messi, Kaka (maar ook weer Cristiano Ronaldo) die die 'hoofdrol' hebben overgenomen.
-
- AT Toto winner 15/16