De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

jabu

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door jabu » vr aug 30, 2013 10:16 pm

Jöhnk schreef:Die redenatie ook: PSV wordt fris en fruitig genoemd, dus onze opleidingen zijn goed.
Als je de regel ervoor en erna niet leest dan haal je inderdaad een andere redenatie uit dat stukje tekst.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 30, 2013 10:23 pm

Hij gaat erg onvolwassen met de VI kritiek om zeg. Kleuter.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 31, 2013 11:51 am

Jabu schreef:Als je de regel ervoor en erna niet leest dan haal je inderdaad een andere redenatie uit dat stukje tekst.
Nog een keer gelezen, maar haal precies hetzelfde eruit. PSV kon het Milan trouwens helemaal niet moeilijk maken.

Ik begin me een beetje zorgen te maken om Van Gaal, hoor. De eredivisie doet niet onder voor de PL, we leiden als de beste op, Nelom en Tiendalli zijn goed genoeg voor het Nederlands elftal. Wat is jouw mening daarover?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za aug 31, 2013 5:52 pm

Als je in deze uitzending naar het interview van vrijdag luistert en dan vooral naar wat Louis van Gaal na ongeveer 1 minuut begint te vertellen, dan ga je toch echt twijfelen of Louis nog steeds goed bij zijn hoofd is... :blush.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 31, 2013 6:39 pm

Haha vind het wel grappig. Je weet dat die Derksen en Genee hier heel slecht tegen kunnen. Die gasten vinden zichzelf namelijk stiekem heel erg goed en toonaangevend. En dan word je dus gigantisch op je nummer gezet haha. Ik vind dat wel lachen, hoor.

999

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 5:09 pm

Sneijder opgeroepen ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 02, 2013 5:31 pm

Als vervanger van deze of gene? Of is dit de naselectie?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma sep 02, 2013 6:09 pm

Als basisspeler natuurlijk. :hypocrite.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 02, 2013 6:34 pm

Peter schreef:Haha vind het wel grappig. Je weet dat die Derksen en Genee hier heel slecht tegen kunnen. Die gasten vinden zichzelf namelijk stiekem heel erg goed en toonaangevend. En dan word je dus gigantisch op je nummer gezet haha. Ik vind dat wel lachen, hoor.
Voorstukje gezien van het interview van Derksen met Sneijder? "Word jij ook niet gek van dat gezwam van Van Gaal?" :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 9:08 pm

Hij mag mee omdat Wijnaldum geblesseerd is. Ik weet het niet hoor. Had dan nu ook maar een ander opgeroepen. Dan kun je Sneijder de volgende keer weer gewoon direct selecteren. Nu moet hij bijna door de achterdeur naar binnen.
Nil volentibus arduum

Iniesta

Bericht door Iniesta » ma sep 02, 2013 9:13 pm

Lekker tegenstrijdig interview tussen Derksen en Sneijder. Aan een kant geeft Derksen aan vorig jaar niet meer verwacht te hebben dat Wesley op niveau terug zou komen, maar wel verontwaardigd zijn dat van Gaal hem niet selecteert.

LucaS

Bericht door LucaS » ma sep 02, 2013 10:39 pm

Van Gaal is de vijand van Cruijff, dus voert Derksen een aanhoudende kruistocht tegen van Gaal. Maar das logies.
I think I lost my fucking headache

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 03, 2013 7:28 am

Ik selecteer Sneijder niet omdat daarmee zijn belang niet gediend is, is beter om bij zijn club te blijven trainen, aldus Louis “de Achterbakse” Lees gerust hiervoor: kijk mij toch weer eens geweldig zijn om het belang van Sneijder te laten prevaleren.

Een dag later is dat belang blijkbaar niet meer van toepassing. Dan wordt hij alsnog opgeroepen. Spelen ze niet tegen Andorra of zoiets, nou als je dan echt alleen het belang van Sneijder voor ogen hebt selecteer je desnoods een middenvelder van Cambuur om de bank warm te houden hypocriet!
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 03, 2013 8:08 am

Hij kon toch beter trainen bij z'n club?? :confused.gif:

Zelfs de talrijke Van Gaal-groupies op AT zullen het gehannes van hun held af en toe niet volledig recht kunnen lullen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di sep 03, 2013 8:27 am

LucaS schreef:Van Gaal is de vijand van Cruijff, dus voert Derksen een aanhoudende kruistocht tegen van Gaal. Maar das logies.

Kun jij er nog een touw aan vastknopen, Luuk?

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 03, 2013 12:35 pm

Rafael van der Vaart mist de komende duels van het Nederlands elftal tegen Estland en Andorra in de WK-kwalificatie. De middenvelder heeft dinsdag een hamstringblessure opgelopen tijdens de training van het Nederlands elftal.

Bondscoach Louis van Gaal heeft inmiddels Adam Maher als vervanger opgeroepen.

Door het wegvallen van Van der Vaart lonkt een basisplaats voor Wesley Sneijder. De middenvelder van Galatasaray maakte aanvankelijk ook geen deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. Hij werd maandag alsnog opgeroepen toen Georginio Wijnaldum geblesseerd afhaakte.
Maher is in vorm?! :confused.gif:

jabu

Bericht door jabu » di sep 03, 2013 2:30 pm

Nee want daarom was hij waarschijnlijk in eerste instantie niet geselecteerd. Wie had dan als vervanger opgeroepen moeten worden?

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 03, 2013 2:53 pm

Jabu schreef:Nee want daarom was hij waarschijnlijk in eerste instantie niet geselecteerd. Wie had dan als vervanger opgeroepen moeten worden?
Iemand die wel in vorm is natuurlijk. Je hebt immers niets aan selectiecriteria wanneer die criteria slechts verbaal worden gehanteerd.

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 03, 2013 5:05 pm

Duarte natuurlijk! :-)

Wij volgen oranje niet, dus ik kan er weinig over zeggen. Maar de campagne van Derksen is weer eens misselijkmakend.
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 04, 2013 4:26 pm

Duke schreef:
Peter schreef:Haha vind het wel grappig. Je weet dat die Derksen en Genee hier heel slecht tegen kunnen. Die gasten vinden zichzelf namelijk stiekem heel erg goed en toonaangevend. En dan word je dus gigantisch op je nummer gezet haha. Ik vind dat wel lachen, hoor.
Voorstukje gezien van het interview van Derksen met Sneijder? "Word jij ook niet gek van dat gezwam van Van Gaal?" :excited.gif:
Haha nee ik pas voor die programma's. Ik heb het laatst 1x gezien (hier ergens besproken zelfs) en omdat ik wilde zien of dat een incident was, heb ik het nog eens gekeken. Zonde van m'n tijd, want het IS dus echt niveau 'onderbroekenlol'. Treurig.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo sep 04, 2013 4:46 pm

Van Gaal gaat juichen voor Sneijder

NOORDWIJK -
Het zou vrijdag in Tallinn zomaar kunnen dat bondscoach Louis van Gaal juichend langs de zijlijn staat bij een verdedigende actie van Wesley Sneijder. Van Gaal verwacht van de spelmaker van Oranje dat die ook bij balverlies zijn taken uitvoert. "Ik heb tegen Wesley gezegd: de eerste keer dat jij een bal afpakt, ga je langs de lijn een trainer zien die gaat juichen!

Van Gaal deed op zijn persconferentie in Noordwijk alvast voor hoe dat er uit komt te zien. De bondscoach stak beide armen de lucht in toen hij met luide stem verhaalde over het gesprek dat hij met Sneijder heeft gehad. "Als hij zich goed opstelt, kan hij heel wat balletjes afpakken. Dat hebben al heel wat van mijn nummers 10 gedaan.
:smallgrin.gif:
Wat een vernedering zeg. Als Sneijder een beetje vent is dan pakt hij het vliegtuig naar huis.

jabu

Bericht door jabu » wo sep 04, 2013 5:50 pm

wimpey schreef:
Jabu schreef:Nee want daarom was hij waarschijnlijk in eerste instantie niet geselecteerd. Wie had dan als vervanger opgeroepen moeten worden?
Iemand die wel in vorm is natuurlijk. Je hebt immers niets aan selectiecriteria wanneer die criteria slechts verbaal worden gehanteerd.
Ik heb het vermoeden dat als Mark-Jan Fledderus was geselecteerd jij dat ook niet onopgemerkt voor bij zou laten gaan.....

Misschien zijn het in de ideale situatie wel cumulatieve criteria maar in een situatie van veel afwezigen alternatieve criteria? Het zal beginnen bij het moeten bezitten van bepaalde kwaliteiten en daarbij komen dan vorm en speeltijd e.d. Aar dat snap jij natuurlijk ook wel....

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo sep 04, 2013 8:19 pm

Ik denk dat van Gaal het er ook allemaal wel een beetje om doet. Zulke dingen zeggen... Krijgt hij tenminste weer wat aandacht en dat vindt hij machtig
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 04, 2013 8:50 pm

Peter schreef:
Duke schreef:
Haha nee ik pas voor die programma's. Ik heb het laatst 1x gezien (hier ergens besproken zelfs) en omdat ik wilde zien of dat een incident was, heb ik het nog eens gekeken. Zonde van m'n tijd, want het IS dus echt niveau 'onderbroekenlol'. Treurig.
Ik snap ook niet (ok, ergens wel) dat een Sneijder zich daarvoor leent. Wekelijks wordt ie belachelijk gemaakt in het programma van Derksen, en dan ga je die slijmerd een beetje uitgebreid te woord staan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 10:33 pm

Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om van Gaal .. Of zitten jullie, als je uberhaupt kijkt, als Sneijder speelt te kijken zoiets als:Verrek dat is Sneijder die eerst niet door van Gaal was opgeroepen en nu wel ?.

Ik kijk naar het voetbal.En zolang de een of ander geen moord pleegt, een dodelijk ongeluk veroorzaakt, of een stuk uit iemands lijf wil bijten, zal het mij een worst wezen ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie