Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
- Berend Stoker
- Giacomo Puccini
Vond je? Die commentator riep dat ook steeds maar ik vind hem maar onbeholpen. Lage handelingssnelheid, niet wendbaar, wel een sterke fysiek maar verdedigend toch niet medogenloos. Oogt eerder wat sullig. Als Vlaar komend seizoen weer in de basis van Feyenoord te vinden is maak ik me geen zorgen, die jongen moet nog erg veel leren. Maar goed, voor een verdediger is hij ook nog erg jong dus hij kan nog veel verbeteren, maar eigenlijk zou zo'n speler dat niet bij feyenoord moeten doen maar bij AZ of Vitesse. Dan vind ik Luirink al wat verder al bespeur ik in hem ook nog geen topper, is bij AZ wel op zijn plaats.Steef schreef:Ik vond Vlaar nog wel behoorlijk spelen.
Ajax!
Zo goed is deze lichting niet. Aardige spelers maar (vooralsnog) geen top.Baseman schreef:Dit elftal mist wel meer...
Huntelaar en Castelen konden het ongelijk van :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey: niet aantonen.
Schaars vind ik wel een goede speler. Stabiel.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Kan-ie ja, maar ook nog niet echt overtuigend.Thomas schreef:Dat is een Deen, toch? Kan hij niet ook op het middenveld uit de voeten?Steef schreef:Hoe duidelijk hands kan je maken?
Andreasen blijft een mooie speler. Alleen ook niet echt meedogenloos achterin. Beetje Heitingaatje. Vandaar ook tussen bank en basis bij Werder.
Wat mist hij dan op het middenveld? Ik dacht dat hij juist niet zo sterk was in het verdedigen (vanwege het koppen, fysieke duels, etc).Steef schreef:Kan-ie ja, maar ook nog niet echt overtuigend.Thomas schreef:Dat is een Deen, toch? Kan hij niet ook op het middenveld uit de voeten?Steef schreef:Hoe duidelijk hands kan je maken?
Andreasen blijft een mooie speler. Alleen ook niet echt meedogenloos achterin. Beetje Heitingaatje. Vandaar ook tussen bank en basis bij Werder.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gisteren een leuke wedstrijd gezien tussen Denemarken en Italië. 2 ploegen die over genoeg talent beschikken, in ieder geval. Ik denk dat Nederland het nog erg lastig gaat krijgen tegen beide landen.
Ik vind het overigens wel jammer dat het scheidsrechterskorps zo ontzettend slecht is. Gisteren weer een 100% handsbal van de Denen. Hij staat er 3 meter vandaan, maar ziet niets. :sad:
Ik vind het overigens wel jammer dat het scheidsrechterskorps zo ontzettend slecht is. Gisteren weer een 100% handsbal van de Denen. Hij staat er 3 meter vandaan, maar ziet niets. :sad:
De spelers die al in het grote Oranje hebben gespeeld of ervoor zijn uitgenodigd hadden meer moeten brengen. Een speler als Verhaegh (vooral eerste divisie) blundert weliswaar bij het tweede doelpunt, maar werd er wel goed gecoached?
Spelers als Vlaar, Emanuelson, Hofs, Castelen en Huntelaar hebben aan het grote Oranje geroken, maar blonken niet uit.
De commentator zei na 15 minuten dat Castelen de gevaarlijkste aanvaller was en na 30 minuten dat Castelen zijn tegenstander nog niet voorbij was gekomen! (Hoe was hij dan gevaarlijk?). Hij had twee goede acties in 90 minuten (één keer echt gevaarlijk, jammer dat de eindpass mislukte) en dat waren er twee (of één?) meer dan De Ridder (rechtsbuiten of op 10 en geen linksbuiten). De Ridder bevestigde mijn mening over hem.
Emanuelson deed het als verdediger beter dan als middenvelder, de plek waar hij in de jeugd altijd stond, maar in mijn ogen niet kan overtuigen.
Huntelaar moet je in het strafschopgebied aanspelen, maar zelfs corners haalden de eerste paal niet (opdracht? de bal laag houden).
Vermeer had geen schuld aan de doelpunten (het was geen strafschop en als er ineens vier man vrij voor je staan, op ± 5 meter, kun je weinig meer doen)
Het centrale duo is blijkbaar geen onderwerp van discussie, maar Luirink heeft wel veel overtredingen nodig. de discussie dat die Oekraïners zich snel laten vallen is niet zo belangrijk, er was contact en in de top "valt bijna iedereen" Van Vlaar werd vooral gewezen op "laag en hard" en "hard en laag", als er weer een bal naar voren werd getrapt.
Beide spelers zijn ouder dan Vermaelen, maar hoeven blijkbaar niet aan de "Stam-eis" te voldoen ;)
Luirink heeft mij niet duidelijk kunnen maken dat Ajax een topper heeft laten lopen. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik hem alleen op tv heb gezien (en gisteren op hem heb gelet)
Aisatti verspeelt geen bal! Na de opmerking van de commentator heeft hij inderdaad geen bal meer verspeeld als hij risicoloos voor een bal opzij of terug koos, zoals de andere spelers risicoloze trapjes ook perfect beheersen :nooo: Hij had wel één mooie aanvallende actie in huis.
Spelers als Vlaar, Emanuelson, Hofs, Castelen en Huntelaar hebben aan het grote Oranje geroken, maar blonken niet uit.
De commentator zei na 15 minuten dat Castelen de gevaarlijkste aanvaller was en na 30 minuten dat Castelen zijn tegenstander nog niet voorbij was gekomen! (Hoe was hij dan gevaarlijk?). Hij had twee goede acties in 90 minuten (één keer echt gevaarlijk, jammer dat de eindpass mislukte) en dat waren er twee (of één?) meer dan De Ridder (rechtsbuiten of op 10 en geen linksbuiten). De Ridder bevestigde mijn mening over hem.
Emanuelson deed het als verdediger beter dan als middenvelder, de plek waar hij in de jeugd altijd stond, maar in mijn ogen niet kan overtuigen.
Huntelaar moet je in het strafschopgebied aanspelen, maar zelfs corners haalden de eerste paal niet (opdracht? de bal laag houden).
Vermeer had geen schuld aan de doelpunten (het was geen strafschop en als er ineens vier man vrij voor je staan, op ± 5 meter, kun je weinig meer doen)
Het centrale duo is blijkbaar geen onderwerp van discussie, maar Luirink heeft wel veel overtredingen nodig. de discussie dat die Oekraïners zich snel laten vallen is niet zo belangrijk, er was contact en in de top "valt bijna iedereen" Van Vlaar werd vooral gewezen op "laag en hard" en "hard en laag", als er weer een bal naar voren werd getrapt.
Beide spelers zijn ouder dan Vermaelen, maar hoeven blijkbaar niet aan de "Stam-eis" te voldoen ;)
Luirink heeft mij niet duidelijk kunnen maken dat Ajax een topper heeft laten lopen. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik hem alleen op tv heb gezien (en gisteren op hem heb gelet)
Aisatti verspeelt geen bal! Na de opmerking van de commentator heeft hij inderdaad geen bal meer verspeeld als hij risicoloos voor een bal opzij of terug koos, zoals de andere spelers risicoloze trapjes ook perfect beheersen :nooo: Hij had wel één mooie aanvallende actie in huis.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
vi.nlFrankrijk simpeltjes langs Jong Duitsland
25/5/2006 20:05
Frankrijk had weinig te duchten van Jong Duitsland. Heel bekeken boekten Les Bleus een ruime 3-0 overwinning op de ploeg van bondscoach Dieter Eilts.
Veel te genieten viel er niet van de twee landen, die dinsdag het EK onder-21 nog waren begonnen met een overwinning. Aan het einde van een lusteloze eerste helft forceerde Frankrijk een voorsprong. Florent Sinama-Pongolle schoot een vrije trap langs de muur binnen in de hoek die voor doelman Michael Rensing bedoeld was.
Duitsland was niet bij machte om iets aan deze tegenvaller te doen. Doelman Steve Mandanda beleefde, uitgezonderd enkele afstandsschoten in de openingsfase, een saaie middag en kreeg haast geen enkele Duitser van dichtbij te zien. Sterker, in de laatste twintig minuten beslisten de Fransen zeer eenvoudig het treffen.
Yoann Gouffran scoorde in de 71ste minuut nadat de bal na een afgeslagen vrije trap voor zijn voeten belandde. En vijf minuten later was het verdediger Rio Antonio Mavuba die zich vanaf het middenveld langs enkele tegenstanders slalomde om vervolgens van dichtbij doelman Rensing koeltjes te kloppen.
Goh, zou het misschien kunnen dat Mavuba gewoon een middenvelder is? :hypocrite:
Inmiddels 0-2.
Ik ben altijd wel gecharmeerd van DuÅ¡an Basta. Jammer dat Simon Vukčević niet speelt en Mirko Vučinić er niet bij is.
Ik ben altijd wel gecharmeerd van DuÅ¡an Basta. Jammer dat Simon Vukčević niet speelt en Mirko Vučinić er niet bij is.
Laatst gewijzigd door jabu op do mei 25, 2006 9:23 pm, 2 keer totaal gewijzigd.