TOP Bondscoach Nederlands elftal gevraagd!
Moderator: mods
Dat lijkt me een zekerheidje dat beide partijen het niet kunnen maken nog met elkaar verder te gaan, ook al wint Nederland het EK. Er staat een nieuw team na dit EK, met een aantal grote talenten, de nieuwe bondscoach moet iemand van de '88 generatie worden, die goed met de jeugd kan werken. Van Basten zie ik liever bij Ajax blijven en doet het denk ik niet, maar zou wel geschikt zijn.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Arwin is cruijff in hoogst eigen persoon :xyxthumbs:Arwin schreef:Dat lijkt me een zekerheidje dat beide partijen het niet kunnen maken nog met elkaar verder te gaan, ook al wint Nederland het EK. Er staat een nieuw team na dit EK, met een aantal grote talenten, de nieuwe bondscoach moet iemand van de '88 generatie worden, die goed met de jeugd kan werken. Van Basten zie ik liever bij Ajax blijven en doet het denk ik niet, maar zou wel geschikt zijn.
Shit he precies dezelfde uitspraak als ik Cruijff zelf hoorde zeggen op de TV
Maarja wie dan? gullit gaat beginnen bij feyenoord. Koeman maakt dit seizoen ajax af en gaat daarna naar Barcelona
Rijkaard heeft nog 1 seizoen barcelona
Marco is te onervaren en heeft dezelfde instelling als menige andere coach of beginnende coach ze willen allemaal iedere dag voor een groep staan.
Het zal waarschijnlijk een " oude rot" ala advocaat worden met misschien als assistent een generatie waar om word gevraagd dus zoals hierboven omschreven. Dus misshien een Blind of Schip of misschein wel Winter. Trouwens is deze niet al verbonden aan de KNVB dan? zoja dan kan je deze gewoon doorshuiven.