Niet bang voor kritiek

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo okt 26, 2005 3:57 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
San Marco schreef:Who the fuck is die van Bommel eigenlijk dat hij San Marco wil uitdagen?
Op welke SM doel je? :hypocrite:
Onze San Marco praat tegenwoordig over zichzelf in de derde persoon. ;)

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » wo okt 26, 2005 6:17 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Op welke SM doel je? :hypocrite:
Beide natuurlijk :hypocrite:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo okt 26, 2005 7:34 am

wimpey schreef:Spelers die de bondscoach voor aap willen zetten, opdrachten negeren en met hun eigen BV-tje en privéoorlogjes bezig zijn, worden wat mij betreft helemaal niet meer opgeroepen.
Ach, Nijnatten heeft ook een geruchtje gepubliceerd...

Maar goed, dat is de discussie ook niet Wimpey.
Het gaat er over dat Van Basten Van Bommel gewoon niet meer in de voorselectie moet stoppen als hij hem toch niet oproept. Dat is namelijk zielig en ontzettend kinderachtig en daarmee laat Van Basten zich erg kennen, van een bondscaoch mag je toch echt meer verwachten.

Laten we voor de zekerheid eerst de uiteindelijke selectie afwachten, maar ik denk het wel te weten.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma okt 31, 2005 8:04 pm

Berlusconi wil Van Basten in Milaan

Silvio Berlusconi wil in de toekomst Marco van Basten aantrekken als trainer van AC Milan. Dit heeft de flamboyante politicus gezegd na afloop van het met 3-1 gewonnen competitieduel tegen Juventus van afgelopen weekeinde.

Tegenover een bevriende tv-camera verklaarde Berlusconi dat de huidige bondscoach van Oranje op koers ligt om de belangrijke trainerspost op zich te nemen. "Van Basten is zich nu aan het klaarstomen om trainer van Milan te worden. Als het moment rijp is, dan nemen we hem graag in dienst".

Berlusconi lijkt weinig moeite te hebben om de huidige trainer Carlo Ancelotti ten faveure van San Marco opzij te zetten. "Voorlopig is Ancelotti onze trainer, maar er komt bij elke trainer een einde aan zijn avontuur bij een club en na Carlo willen we met Van Basten verder. Ik geloof dat hij nog steeds een uitzonderlijke voetballer is, die Milan op een hoger plan kan brengen."

Wanneer Van Basten mogelijk naar AC Milan trekt is nog onbekend. Ancelotti gaf al enkele malen aan in 2007 te willen stoppen als trainer, maar als hij dit seizoen geen prijzen pakt met de Milanese club is zijn toekomst in nevelen gehuld.
Bron: voetbalzone
:scared: Berlusconi wil Van Basten als voetballer.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 31, 2005 8:31 pm

Wat zou Marco willen willen wij hem zover krijgen dat hij Berlusconi de vinger geeft?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 01, 2005 3:40 am

Om naar Ajax te komen bedoel je?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 01, 2005 8:02 am

Alleen die vinger naar Berlusconi vind ik al heel wat, maar hij is bij Ajax ook welkom. :yes:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo nov 02, 2005 4:42 pm

voetbalzone schreef:Van Basten ziet AC Milan niet zitten

Een paar dagen geleden verklaarde Silvio Berlusconi dat hij in de toekomst Marco van Basten als de nieuwe trainer van AC Milan wil aantrekken. De Badhoevedorper zelf zegt tegenover Football Italia niet van plan te zijn, zijn baan als bondscoach tussentijds op te zeggen.

De huidige oefenmeester van de Rossoneri, Carlo Ancelotti, heeft nog een contract tot 2007. Na deze periode zou de Nederlandse bondscoach de belangrijkste kandidaat zijn om die plek in te vullen.

San Marco verklaart voorlopig nog niets te voelen voor deze baan. ”Ik heb een contract tot 2008 bij de KNVB. Ik ben niet van plan tussentijds te vertrekken. Ook na het WK 2006 in Duitsland heb ik de intentie om hier te blijven, ik heb namelijk een overeenkomst getekend.”

“Ik had een fantastische periode bij AC Milan. Elke keer als ik een paar vrienden of ploeggenoten tegenkom is het een speciaal moment. Ik vind het leuk om weer met ze te spreken, maar meer dan dat is het niet,” aldus Van Basten.
Hoe kun je die man nou niet aanbidden? Dank je Marco. :xyxthumbs:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do nov 03, 2005 2:28 pm

Baseman schreef: Het gaat er over dat Van Basten Van Bommel gewoon niet meer in de voorselectie moet stoppen als hij hem toch niet oproept.
Verdient de grote Mark in jouw ogen een voorkeursbehandeling o.b.v. zijn enorme verdiensten voor Oranje en het Nederlands voetbal in het algemeen ofzo?! Heb ik iets gemist of heeft Mark Oranje op grote toernooien tot grote hoogten doen stijgen of ons in de kwalificatie richting die grote toernooien geleid?!
Dat is namelijk zielig en ontzettend kinderachtig en daarmee laat Van Basten zich erg kennen, van een bondscaoch mag je toch echt meer verwachten.
Een speler die zijn coach provoceert en diens opdrachten met opzet negeert heeft geen reden tot klagen, Base. Ik weet dat je de opmerkingen vanuit de AZ-kleedkamer niet serieus neemt, maar ik doe dat wel. Marco is een door de wol geverfde persoonlijkheid in de voetballerij, die laat zich niet te kijk zetten door iemand als Van Bommel die pas vorig seizoen, op 28-jarige leeftijd, voor het eerst van zich deed spreken op het internationale podium.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do nov 03, 2005 2:50 pm

wimpey schreef:Verdient de grote Mark in jouw ogen een voorkeursbehandeling o.b.v. zijn enorme verdiensten voor Oranje en het Nederlands voetbal in het algemeen ofzo?
Laat maar Wimpey, je wil het bljkbaar niet begrijpen.
Bassie is bij jou heilig, bij mij niet.
door iemand als Van Bommel die pas vorig seizoen, op 28-jarige leeftijd, voor het eerst van zich deed spreken op het internationale podium.
Tuurlijk, de laatste jaren nooit naar PSV gekeken blijkbaar...zo zul je zeker ook de afgelopen wedstrijden van Barca gemist hebben...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7916
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do nov 03, 2005 2:53 pm

Tuurlijk, de laatste jaren nooit naar PSV gekeken blijkbaar...zo zul je zeker ook de afgelopen wedstrijden van Barca gemist hebben...
je bedoelt die rode kaart tegen mattheus ?
of die dure tegengoal tegen milaan vorig seizoen?
of die sterke wedstrijd tegen anderlecht ?
of die belangrijkste wk kwalificatiewedstrijd tegen ierland?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do nov 03, 2005 3:05 pm

Och, spuit 11..

Ik ga de discussie over Van Bommel niet eens meer aan, die is al meerdere malen gevoerd en is klaar. Veel plezier met jullie Van Basten altaar.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7916
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do nov 03, 2005 4:43 pm

over smaak valt niet te twisten.. toch?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do nov 03, 2005 4:44 pm

Mwâh, ik denk dat Baseman en ik het erover eens zijn dat jij geen verstand hebt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do nov 03, 2005 4:50 pm

Cruijff zei het impliciet: Van Bommel is gemakzuchtig. Op 100% is hij waardevol, op 90% gaat hij fouten maken. EL somde er hierboven een paar op.

Bij Barcelona speelt hij op dit moment op 100% natuurlijk. Hij moet Deco uit de ploeg spelen. (Wat hem niet zal lukken, want Deco is een klasse beter dan hij.)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7916
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do nov 03, 2005 5:17 pm

:headbang:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do nov 03, 2005 7:36 pm

joey schreef:Cruijff zei het impliciet: Van Bommel is gemakzuchtig. Op 100% is hij waardevol, op 90% gaat hij fouten maken. EL somde er hierboven een paar op.

Bij Barcelona speelt hij op dit moment op 100% natuurlijk. Hij moet Deco uit de ploeg spelen. (Wat hem niet zal lukken, want Deco is een klasse beter dan hij.)
Cruijff lulde er gisteren weer gruwelijk langs met zijn 90 en 100 procent. Welke voetballer in het Nederlands elftal weet het op te brengen om 90 minuten lang 100% te geven? De kaboutertjes in ieder geval niet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do nov 03, 2005 7:38 pm

Geef Sneijder nog één jaar en hij is een klasse beter dan Van Bommel. :yes:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9378
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do nov 03, 2005 7:46 pm

Harm schreef:
joey schreef:Cruijff zei het impliciet: Van Bommel is gemakzuchtig. Op 100% is hij waardevol, op 90% gaat hij fouten maken. EL somde er hierboven een paar op.

Bij Barcelona speelt hij op dit moment op 100% natuurlijk. Hij moet Deco uit de ploeg spelen. (Wat hem niet zal lukken, want Deco is een klasse beter dan hij.)
Cruijff lulde er gisteren weer gruwelijk langs met zijn 90 en 100 procent. Welke voetballer in het Nederlands elftal weet het op te brengen om 90 minuten lang 100% te geven? De kaboutertjes in ieder geval niet.
Het gaat er blijkbaar om dat je, op de momenten dat het 90% is, ervoor zorgt dat je geen grote fouten maakt. Dat maakt het verschil tussen top en flop. Dat dit bij v Bommel zo slecht verzorgd is komt waarschijnlijk omdat hij voor zijn gang naar Catalonie te lang bij marginale provincieclubjes is blijven hangen.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do nov 03, 2005 7:50 pm

Ach, zolang die marginale provincieclubjes de hoofdstedelijke trots jaar na jaar verslaan hoor je mij niet klagen hoor :cheer:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9378
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do nov 03, 2005 8:12 pm

Tsja, Gods wegen blijven ondoorgrondelijk, maar voor jongens als van Bommel is het wel jammer...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do nov 03, 2005 8:15 pm

Dubbel schreef:[Het gaat er blijkbaar om dat je, op de momenten dat het 90% is, ervoor zorgt dat je geen grote fouten maakt. Dat maakt het verschil tussen top en flop.
Yep, Cruijff zei dat sommige spelers bleven renderen bij 90%, maar Van Bommel behoorde niet tot die spelers. Diens niveau ging meteen heel erg achteruit op het moment dat hij geen 100% gaf.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr nov 04, 2005 11:40 am

Baseman schreef: Laat maar Wimpey, je wil het bljkbaar niet begrijpen.
Ik doe een gok: kom niet aan us-PSV of aan een speler van us-PSV?! Voor jou is Van Bommel heilig, voor mij niet. Voor Van Basten gelukkig ook niet.
Tuurlijk, de laatste jaren nooit naar PSV gekeken blijkbaar...zo zul je zeker ook de afgelopen wedstrijden van Barca gemist hebben...
Rode kaarten gezien. Op momenten dat het er écht om ging, liet Van Bommel zijn ploeg tot 3 keer toe lelijk in de steek. Afgelopen seizoen speelde hij zeer goed, daarvoor niet.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr nov 04, 2005 5:08 pm

wimpey schreef:Ik doe een gok: kom niet aan us-PSV of aan een speler van us-PSV?! Voor jou is Van Bommel heilig, voor mij niet. Voor Van Basten gelukkig ook niet.
Van Bommel is bij mij absoluut niet heilig, vandaar dat ik ook al heb aangegeven dat Van Basten hem gewoon niet moet selecteren. Er loopt iets persoonlijks, dus ben dan een vent en hou op met dat kinderlijke treiteren. Iedere interland wordt Van Bommel bij de voorselectie gestopt om daarna af te vallen om precies dezelfde redenen als eerder, dat is toch gewoon onzin Wimpey ?

Selecteer hem of neem hem helemaal niet op in de voorselectie, dat zeg ik en dat heeft niets te maken met eventuele heiligheid van Van Bommel.

Persoonlijk vind ik wel dat hij altijd bij de selectie van Oranje moet zitten, hij heeft nu eenmaal extra kwaliteiten die vele anderen niet hebben.
Rode kaarten gezien. Op momenten dat het er écht om ging, liet Van Bommel zijn ploeg tot 3 keer toe lelijk in de steek. Afgelopen seizoen speelde hij zeer goed, daarvoor niet.
Waarom is het zo zwart-wit bij jou ?
Van Bommel had tot vorig jaar inderdaad een paar domme rode kaarten gekregen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed speelde. Hij heeft altijd uitstekende wedstrijden gespeeld, maar vorig jaar wist hij dat hoge niveau een heel seizoen vast te houden. En dan blijkt hoe belangrijk hij kan zijn.

Ook bij Europese topclub Barca laat hij nu zien van toegevoegde waarde te kunnen zijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 04, 2005 5:13 pm

Baseman schreef:Van Bommel is bij mij absoluut niet heilig, vandaar dat ik ook al heb aangegeven dat Van Basten hem gewoon niet moet selecteren. Er loopt iets persoonlijks, dus ben dan een vent en hou op met dat kinderlijke treiteren. Iedere interland wordt Van Bommel bij de voorselectie gestopt om daarna af te vallen om precies dezelfde redenen als eerder, dat is toch gewoon onzin Wimpey ?

Selecteer hem of neem hem helemaal niet op in de voorselectie, dat zeg ik en dat heeft niets te maken met eventuele heiligheid van Van Bommel.

Persoonlijk vind ik wel dat hij altijd bij de selectie van Oranje moet zitten, hij heeft nu eenmaal extra kwaliteiten die vele anderen niet hebben.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Van Basten mag zijn eigen beleid voeren en selecteren wie hij wil op basis van de (in zijn ogen) benodigde kwaliteiten voor zijn elftal. Maar iedereen weet wat Van Bommel wel en niet kan en als Van Basten hem weer niet gaat selecteren heeft het geen nut om hem weer bij de voorselectie te zetten. Seedorf staat er toch ook niet bij.

Plaats reactie