Balletje rondschuiven in laag tempo, denken in balbezit en geen enkele urgentie in het spel. Lui voetbal uit stand.Yopi schreef:Mij valt vooral op dat de meeste spelers oerstom zijn. Generatie Masterplan. Zelf nadenken ho maar.
Grootste probleem is trouwens de bondscoach. Je kunt met vrijwel hetzelfde materiaal ook 3e op een WK worden. Neem die 1-0, hoe vaak kwam De Vrij tijdens het WK in zo'n situ terecht, dat ie moest doordekken tot aan de middenlijn? Juist, 0 keer. Er stond een schild voor de afweer, dat zulke situaties afving. En Blind had ook blijkbaar geen ervaren, bewezen trainer naast zich nodig. Zoals ie vechter Nigel in 2 do or die wedstrijden niet nodig had.
Ik hoorde die ignorante, arrogante Blind het na afloop vooral over 'je' hebben. Hij is dus eigenlijk slachtoffer van z'n eigen spelers. Die hij zelf opstelde. 'Opvallend' genoeg kreeg speler Daley Blind geen veeg uit de pan.
Die interviews met Blind van de voorbije weken nog eens nalezen: 80% kans op directe kwalificatie; wanneer je maar één punt tegen concurrenten pakt dan weet je dat mechanismen in werking treden (over Hiddink); ik ben er klaar voor.

Dus weer een ambacht van Blind dat in een ongeluk eindigt. Dat zal vrijwel geen mens verbazen. Het mannetje heeft nog wel een contract tot 2018. Da's wel een probleempje voor Zeist. RvC van de KNVB zal hem en Oostveen weg moeten sturen.