Hiddink de nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Zuidema » za okt 11, 2014 11:45 am

Khraa schreef:Wat mij opviel is dat er in de eerste helft geen mensen aansloten bij Van Persie. 5 Kazakken om hem heen en geen middenvelder die aansluit bij een voorzet.
Inderdaad. Of dat een middenvelder na een steekpass direct aansloot naar de 16. Het bleef zo vaak nogal statisch tussen de linies. Je had genoeg mensen buiten de 16 om de boel in de klem te houden. Was ook niet zo moeilijk, de tegenstander had amper aanspeelpunten naar voren. Dus het middenveld had volgens mij zonder al teveel risico veel meer naar voren kunnen doorschakelen en de aanvallers in de 16 kunnen ondersteunen.
Success will tear us apart.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » za okt 11, 2014 2:16 pm

Er zit blijkbaar weer een zwakke bondscoach, want de Huntelaarcampagne draait weer op volle toeren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door GangstaRiB » za okt 11, 2014 3:21 pm

Ik ben trouwens de tel kwijtgeraakt dat Sneijder balverlies leed door balletjes in de 16 te gooien waar ongeveer 10.000 Kazakken stonden.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » za okt 11, 2014 4:59 pm

GangstaRiB schreef:Ik ben trouwens de tel kwijtgeraakt dat Sneijder balverlies leed door balletjes in de 16 te gooien waar ongeveer 10.000 Kazakken stonden.
Dat hij niet degene is die de slimme combinaties opzet om er zo doorheen te komen wisten we al, en dat hij veel balverlies lijdt met opportunistische passes hebben we ook in zijn topjaar kunnen zien. Hij is echter ook zijn trap kwijt, niet alleen het korte wegdraaien en dan met zijn zwakke been. Hij kon de ballen namelijk zo spelen dat ze vrij hard kwamen en dan op het laatst ineens dipten. Nu speelt hij alleen nog maar vlakke ballen waardoor een verdediger er makkelijk tussen kan komen, zelfs een Kazachstaanse.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » zo okt 12, 2014 8:11 am

Als het aan de bezoekers van AD.nl ligt, is Klaas-Jan Huntelaar maandag de eerste spits van Oranje tegen IJsland. Dat gaat ten koste van Robin van Persie, die zijn krediet lijkt te hebben verspeeld. Maar liefst 85 procent van de ruim 10.000 stemmers vindt dat de aanvoerder moet wijken voor supersub Huntelaar.
Nu Hiddink nog, je hebt niets aan die nauwelijks scorende speudo-vedette van Persie.
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » zo okt 12, 2014 10:07 am

Topscorer aller tijden, maar dat deed hij waarschijnlijk in de training

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » zo okt 12, 2014 10:52 am

InnerHarbour schreef:
Als het aan de bezoekers van AD.nl ligt, is Klaas-Jan Huntelaar maandag de eerste spits van Oranje tegen IJsland. Dat gaat ten koste van Robin van Persie, die zijn krediet lijkt te hebben verspeeld. Maar liefst 85 procent van de ruim 10.000 stemmers vindt dat de aanvoerder moet wijken voor supersub Huntelaar.
Nu Hiddink nog, je hebt niets aan die nauwelijks scorende speudo-vedette van Persie.
De wannabe Telegraaf wil ook even laten zien dat ze het domme volk kunnen mennen?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Wouter
Berichten: 19087
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Wouter » zo okt 12, 2014 11:11 am

Ben jij familie van Van Persie?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 12, 2014 11:42 am

Van Persie maakt zich onmogelijk als aanvoerder. Het is niet de eerste keer dat hij negatief in het nieuws komt. Vorig jaar o.a. met Van Hooijdonk. Slechte uitstraling van een aanvoerder.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » zo okt 12, 2014 12:22 pm

Wouter schreef:Ben jij familie van Van Persie?
Nee, ik ben van de oude stempel waarbij spelers van fucking Schalke 04 blij moeten zijn dat ze bij gebrek aan beter uberhaupt een oranje shirt aan mogen trekken en zeker geen basisplaatsen opeisen, niet als een hoer alle media afwerken om de bondscoach onder druk te zetten, bondscoaches degene die het hardst zeurt geen basisplaats geven, en spitsen die mekkeren dat ze altijd de bal op een presenteerblaadje moeten krijgen terwijl ze daartoe verkeerd lopen te horen krijgen dat ze moeten dimmen, ipv de aanvoerder die hem terecht corrigeert.

Het klinkt misschien absurd in deze tijden, maar het lijkt mij normaal dat de bondscoach op basis van zijn kunde en de kwaliteiten van de spelers de basisopstelling maakt, en dat de pers dat als gegeven accepteert en daar dan verslag van doet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » zo okt 12, 2014 1:17 pm

Ajaciedjuh schreef:Van Persie maakt zich onmogelijk als aanvoerder. Het is niet de eerste keer dat hij negatief in het nieuws komt. Vorig jaar o.a. met Van Hooijdonk. Slechte uitstraling van een aanvoerder.
Niet de tweede keer ook, het EK onder van Marwijk weigerde hij om met de pers te praten, een van de onderdelen van zijn vak wat hem multimilionair heeft gemaakt. Onbegrijpelijk dat zoiets aanvoerder is, trouwens wat moeten we met een spits die hooguit de derde goal maakt, oh wacht op het wk tegen Spanje toen hij die bal per ongeluk op zijn hoofd kreeg maakte hij de eerste, zo zie je uitzonderingen bevestigen de regel.
YNWA

Wouter
Berichten: 19087
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Wouter » zo okt 12, 2014 6:13 pm

Le T. schreef:
Wouter schreef:Ben jij familie van Van Persie?
Nee, ik ben van de oude stempel waarbij spelers van fucking Schalke 04 blij moeten zijn dat ze bij gebrek aan beter uberhaupt een oranje shirt aan mogen trekken en zeker geen basisplaatsen opeisen, niet als een hoer alle media afwerken om de bondscoach onder druk te zetten, bondscoaches degene die het hardst zeurt geen basisplaats geven, en spitsen die mekkeren dat ze altijd de bal op een presenteerblaadje moeten krijgen terwijl ze daartoe verkeerd lopen te horen krijgen dat ze moeten dimmen, ipv de aanvoerder die hem terecht corrigeert.

Het klinkt misschien absurd in deze tijden, maar het lijkt mij normaal dat de bondscoach op basis van zijn kunde en de kwaliteiten van de spelers de basisopstelling maakt, en dat de pers dat als gegeven accepteert en daar dan verslag van doet.
Ik vind Van Persie, ondanks dat hij nu in een mindere periode zit, ook een betere voetballer dan Huntelaar. Wel vind ik hem wisselvallig.

Maar ik verbaas me soms over de emotionele manier waarop jij reageert als Van Persie kritiek krijgt.

Wouter
Berichten: 19087
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Wouter » zo okt 12, 2014 6:18 pm

InnerHarbour schreef:
Ajaciedjuh schreef:Van Persie maakt zich onmogelijk als aanvoerder. Het is niet de eerste keer dat hij negatief in het nieuws komt. Vorig jaar o.a. met Van Hooijdonk. Slechte uitstraling van een aanvoerder.
Niet de tweede keer ook, het EK onder van Marwijk weigerde hij om met de pers te praten, een van de onderdelen van zijn vak wat hem multimilionair heeft gemaakt. Onbegrijpelijk dat zoiets aanvoerder is, trouwens wat moeten we :blush.gif: met een spits die hooguit de derde goal maakt, oh wacht op het wk tegen Spanje toen hij die bal per ongeluk op zijn hoofd kreeg maakte hij de eerste, zo zie je uitzonderingen bevestigen de regel.
Dat was natuurlijk niet "per ongeluk op het hoofd", dat was een prachtig doelpunt.

Gek toch dat veel mensen hier niet meer nuchter naar spelers als Van Persie en Sneijder kunnen kijken.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door gaizka » zo okt 12, 2014 8:45 pm

Wouter schreef:
Le T. schreef:
Wouter schreef:Ben jij familie van Van Persie?
Nee, ik ben van de oude stempel waarbij spelers van fucking Schalke 04 blij moeten zijn dat ze bij gebrek aan beter uberhaupt een oranje shirt aan mogen trekken en zeker geen basisplaatsen opeisen, niet als een hoer alle media afwerken om de bondscoach onder druk te zetten, bondscoaches degene die het hardst zeurt geen basisplaats geven, en spitsen die mekkeren dat ze altijd de bal op een presenteerblaadje moeten krijgen terwijl ze daartoe verkeerd lopen te horen krijgen dat ze moeten dimmen, ipv de aanvoerder die hem terecht corrigeert.

Het klinkt misschien absurd in deze tijden, maar het lijkt mij normaal dat de bondscoach op basis van zijn kunde en de kwaliteiten van de spelers de basisopstelling maakt, en dat de pers dat als gegeven accepteert en daar dan verslag van doet.
Ik vind Van Persie, ondanks dat hij nu in een mindere periode zit, ook een betere voetballer dan Huntelaar. Wel vind ik hem wisselvallig.

Maar ik verbaas me soms over de emotionele manier waarop jij reageert als Van Persie kritiek krijgt.
Natuurlijk is van Persie een betere voetballer dan Huntelaar, Huntelaar is wel een betere afmaker overigens.

Voor de mensen die twijfelen aan de capaciteiten van van Persie, zijn 10 mooiste goals & acties: http://www.youtube.com/watch?v=agFgbpSw91k

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door columbus » zo okt 12, 2014 9:42 pm

Het gaat me totaal niet of hij beter is of niet. Van Persie gedraagt zich als een hork, arrogant en verre van een teamplayer. Alleen al daarom is het totaal aanvoerder onwaardig...

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Iniesta » zo okt 12, 2014 10:07 pm

Huntelaar z'n reactie was overigens ook redelijk ongepast, we mogen hem allemaal sympathiek vinden dit was redelijk ongepast.

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Lionel » zo okt 12, 2014 10:18 pm

Van Persie is de aanvoerder hè.. die moet normaal doen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door InnerHarbour » ma okt 13, 2014 7:24 am

Iniesta schreef:Huntelaar z'n reactie was overigens ook redelijk ongepast, we mogen hem allemaal sympathiek vinden dit was redelijk ongepast.
Over welke reactie van Huntelaar heb je het?
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Baseman » ma okt 13, 2014 7:39 am

Wouter schreef:Maar ik verbaas me soms over de emotionele manier waarop jij reageert als Van Persie kritiek krijgt.
Om de essentie van Le T. zijn vele betogen en constante herhalingen even kort samen te vatten:.

Van Persie en Vd Vaart zijn God.
Huntelaar en Sneijder zijn Satan.
Waarbij Satan de media bespeelt en manipuleert en wij onbenullen daar massaal intrappen.

Ben je ook weer op de hoogte :smallgrin.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » ma okt 13, 2014 8:12 am

Wouter schreef:
Le T. schreef:
Wouter schreef:Ben jij familie van Van Persie?
Nee, ik ben van de oude stempel waarbij spelers van fucking Schalke 04 blij moeten zijn dat ze bij gebrek aan beter uberhaupt een oranje shirt aan mogen trekken en zeker geen basisplaatsen opeisen, niet als een hoer alle media afwerken om de bondscoach onder druk te zetten, bondscoaches degene die het hardst zeurt geen basisplaats geven, en spitsen die mekkeren dat ze altijd de bal op een presenteerblaadje moeten krijgen terwijl ze daartoe verkeerd lopen te horen krijgen dat ze moeten dimmen, ipv de aanvoerder die hem terecht corrigeert.

Het klinkt misschien absurd in deze tijden, maar het lijkt mij normaal dat de bondscoach op basis van zijn kunde en de kwaliteiten van de spelers de basisopstelling maakt, en dat de pers dat als gegeven accepteert en daar dan verslag van doet.
Ik vind Van Persie, ondanks dat hij nu in een mindere periode zit, ook een betere voetballer dan Huntelaar. Wel vind ik hem wisselvallig.

Maar ik verbaas me soms over de emotionele manier waarop jij reageert als Van Persie kritiek krijgt.
Het is niet de kritiek waar ik op reageer, maar het voeren van campagne voor en tegen bepaalde spelers (en trainers). En dat is niet is van de periode van Van Persie, maar zagen we daarvoor ook al met bijvoorbeeld Van Nistelrooij en daarvoor Seedorf. Nou weet ik dat het bon ton is om je van het Nederlands elftal en het publiek met een klomp op zijn hoofd te distantieren, maar ik vind zo'n landentoernooi echt leuk en het voetbal van het Nederlands elftal kan ook echt goed zijn. Dat zie ik dan niet graag verpest door vriendjespolitiek, vriendjespolitiek van journalisten, sponsorbelangen, achterbakse spelers en de daaruit voortvloeiende voorspelbare uitkomst van populariteitswedstrijdjes.

Daar komt dan nog bij dat ik me in het algemeen erger aan stemmingmakerij, pispaalzoekerij en met hoeveel onzin, verdraaiingen en leugens journalisten wegkomen. Het publiek heeft kennelijk het geheugen van een zeef en je kunt maar roepen hoe het moet en wie er allemaal niks van kan, en als je er dan volledig naast blijkt te zitten dan probeer je het even later gewoon weer alsof er niks gebeurd is.

Overigens moest ik gisteren wel lachen om Studio Voetbal, de NOS probeert de hele week al Huntelaar te pluggen, Van Persie die allemaal vragen krijgt over Huntelaar op zijn spitspositie en of hij dan wel daar wil spelen waar de trainer hem neerzet (wat hij in het verleden altijd braaf gedaan heeft) en of hij zich dan met de tactiek gaat bemoeien. Heel veel kranten hebben ook de nodige voorzetjes gedaan, en Huntelaar zelf maakt ook maar wat graag een relletje. Maar dan zijn ze zo knullig om leeghoofd Schut neer te zetten als presentator en niet Van Hooijdonk, Willem Vissers en Jan van Halst uit te nodigen, maar mensen die niet in een kamp zitten en dus gewoon Huntelaar onderuit de zak geven voor zijn verwaandheid. Toen kon Schut alleen nog tegensputteren met het verwijt aan Van Persie dat er zoveel relletjes rondom hem gecreeerd worden... Dan blijft er niks meer over behalve de nogal bizarre redenering dat een invaller de aanvoerder verrot mag schelden en dat de aanvoerder dan niks terug zou mogen zeggen omdat die aanvoerder is....
Wollt ihr den totalen Mensch?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Baseman » ma okt 13, 2014 9:19 am

Kort samengevat: Het is één groot complot tegen bepaalde spelers en als je het daarmee niet eens bent (oftewel, als je een andere mening hebt dan jij), dan ben je gehersenspoeld, heb je het geheugen van een zeef, kun je niet zelf nadenken en ben je gewoon dom.
En het dan vreemd vinden als niemand meer een discussie met je aan wilt gaan :excited.gif:

Je hebt soms best een punt, maar door je te gedragen als een übermensch die 'de enige absolute waarheid' ziet en alle andersdenkenden weg te zetten als niveauloze, IQ loze en onnozele untermenschen zet je jezelf neer als een triest en droevig mannetje en maakt het discussieren met jou onmogelijk.

In jouw ogen is de rest van de wereld gewoon gek...wat meer over jou dan over de rest van de wereld zegt.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door gaizka » ma okt 13, 2014 10:43 am

Even terug naar de wedstrijd: waarom speelde Hiddink niet gewoon met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts tegen Kazachstan? Nu kwamen Robben & Lens vaak naar binnen waardoor het nog drukker werd. Het meeste gevaar kwam van rechts als van der Wiel mee naar voren kwam.

Zowel het Nederlands elftal als Nederlandse clubteams kunnen een verdedigend ingestelde tegenstander niet meer stuk spelen, volgens mij zou dat met ouderwetse buitenspelers al een heel stuk makkelijker gaan!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » ma okt 13, 2014 10:49 am

Baseman schreef:Kort samengevat: Het is één groot complot tegen bepaalde spelers en als je het daarmee niet eens bent (oftewel, als je een andere mening hebt dan jij), dan ben je gehersenspoeld, heb je het geheugen van een zeef, kun je niet zelf nadenken en ben je gewoon dom.
En het dan vreemd vinden als niemand meer een discussie met je aan wilt gaan :excited.gif:
Ik zit hier niet op een forum van laaggeletterden die 1 keer in de 2 jaar een klomp op hun hoofd zetten en met een grote oranje wortel gaan zwaaien. Ik verwacht hier een bovengemiddelde kennis van voetbal, een functionerend geheugen en een vermogen tot kritisch lezen en luisteren. Dat brengt ook de verwachting met zich mee dat mijn argumenten niet helemaal aan dovemansoren gericht zijn, moet ik uit jouw woorden afleiden dat ik in ieder geval jou daarmee heb overschat?
Je hebt soms best een punt, maar door je te gedragen als een übermensch die 'de enige absolute waarheid' ziet en alle andersdenkenden weg te zetten als niveauloze, IQ loze en onnozele untermenschen zet je jezelf neer als een triest en droevig mannetje en maakt het discussieren met jou onmogelijk.

In jouw ogen is de rest van de wereld gewoon gek...wat meer over jou dan over de rest van de wereld zegt.
Dat is jouw verbeelding, ik kan prima zelf formuleren hoe ik tegen de wereld aankijk. Ik heb bepaalde ergernissen waar ik scherp op ben, en verwacht niet dat iedereen hier dat in dezelfde mate heeft. Maar het is hier ook weer geen reactiepagina zoals bij het AD of de Telegraaf waarin bijna iedereen dat naroept wat daarvoor georkestreerd is. Als jij wil beweren dat er slechts sprake is van een integere poging tot objectieve verslaggeving en er geen stemming wordt gemaakt en er geen campagne wordt gevoerd en dat dat geen invloed heeft dan wil ik daar best de discussie over aangaan. Maar jij beperkt liever tot roepen hoe ik in elkaar zou zitten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door GangstaRiB » ma okt 13, 2014 10:49 am

Le T. schreef:
Wouter schreef:
Le T. schreef:
Ik vind Van Persie, ondanks dat hij nu in een mindere periode zit, ook een betere voetballer dan Huntelaar. Wel vind ik hem wisselvallig.

Maar ik verbaas me soms over de emotionele manier waarop jij reageert als Van Persie kritiek krijgt.
Het is niet de kritiek waar ik op reageer, maar het voeren van campagne voor en tegen bepaalde spelers (en trainers). En dat is niet is van de periode van Van Persie, maar zagen we daarvoor ook al met bijvoorbeeld Van Nistelrooij en daarvoor Seedorf. Nou weet ik dat het bon ton is om je van het Nederlands elftal en het publiek met een klomp op zijn hoofd te distantieren, maar ik vind zo'n landentoernooi echt leuk en het voetbal van het Nederlands elftal kan ook echt goed zijn. Dat zie ik dan niet graag verpest door vriendjespolitiek, vriendjespolitiek van journalisten, sponsorbelangen, achterbakse spelers en de daaruit voortvloeiende voorspelbare uitkomst van populariteitswedstrijdjes.

Daar komt dan nog bij dat ik me in het algemeen erger aan stemmingmakerij, pispaalzoekerij en met hoeveel onzin, verdraaiingen en leugens journalisten wegkomen. Het publiek heeft kennelijk het geheugen van een zeef en je kunt maar roepen hoe het moet en wie er allemaal niks van kan, en als je er dan volledig naast blijkt te zitten dan probeer je het even later gewoon weer alsof er niks gebeurd is.

Overigens moest ik gisteren wel lachen om Studio Voetbal, de NOS probeert de hele week al Huntelaar te pluggen, Van Persie die allemaal vragen krijgt over Huntelaar op zijn spitspositie en of hij dan wel daar wil spelen waar de trainer hem neerzet (wat hij in het verleden altijd braaf gedaan heeft) en of hij zich dan met de tactiek gaat bemoeien. Heel veel kranten hebben ook de nodige voorzetjes gedaan, en Huntelaar zelf maakt ook maar wat graag een relletje. Maar dan zijn ze zo knullig om leeghoofd Schut neer te zetten als presentator en niet Van Hooijdonk, Willem Vissers en Jan van Halst uit te nodigen, maar mensen die niet in een kamp zitten en dus gewoon Huntelaar onderuit de zak geven voor zijn verwaandheid. Toen kon Schut alleen nog tegensputteren met het verwijt aan Van Persie dat er zoveel relletjes rondom hem gecreeerd worden... Dan blijft er niks meer over behalve de nogal bizarre redenering dat een invaller de aanvoerder verrot mag schelden en dat de aanvoerder dan niks terug zou mogen zeggen omdat die aanvoerder is....
Ik vind Jan Mulder een verademing als 'analist'. Is misschien af en toe een beetje te romantisch ingesteld maar heeft inderdaad helemaal niks met lobby's om bepaalde trainers en/of spelers.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Le T. » ma okt 13, 2014 11:12 am

GangstaRiB schreef: Ik vind Jan Mulder een verademing als 'analist'. Is misschien af en toe een beetje te romantisch ingesteld maar heeft inderdaad helemaal niks met lobby's om bepaalde trainers en/of spelers.
Het is wel een onafhankelijke geest ja. Maar zijn romantische instelling maakt wel dat hij zo denigrerend doet over het trainerschap dat het onbeschoft wordt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie