Kwalificatie WK 2018

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » di okt 11, 2016 7:59 am

wimpey schreef:Willems op rechts was wel erg armoedig he.
Die kan je de bondscoach aanrekenen, Narsingh, rechterspits, haakt geblesseerd af en Blind neemt Toornstra een anoniem werkertje erbij. De passer Sneijder haakt geblesseerd af en Blind neemt er een postbode zoals Vilhena bij. Hoe selecteert die man, om Feyenoord supporters gelukkig te houden want de vervangers zijn beide totaal andere voetballers dan degene die geblesseerd afhaakte.
YNWA

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Mano » di okt 11, 2016 8:03 am

wimpey schreef:Ik hoor ook dat ze weinig weggaven. Ah. Dat zag ik anders. Dat Oranje niets creëerde hoor je dan weer niet. Maar toch een punt verdiend. Hoe dan?
Heel simpel door de 0 te houden. Die bal van Pogba was prima te houden
InnerHarbour schreef: Ik heb alleen de tweede helft gezien maar daar heerste Drogba op het middenveld en aangezien Drogba in de PL er tot nu toe niet aan te pas komt lijkt mij dit voldoende zeggen over het Nederlands middenveld waar ook Strootman niet veel verder tegen hem kwam dan een beetje verbaal janken over een vermeende elleboog.
Pogba kan heersen omdat de andere 2 middenvelders ook wat brengen en de spitsen gevaarlijk zijn. Dat is bij Man Utd niet :-)


alleen 2de helft gezien maar de verhoudingen zijn zoals ze zijn. Frankrijk duidelijk sterker dan Nederland. Een gelijkspel had erin gezeten maar zou betekenen dat NL heeft effectief zou zijn. 1 kans, 1 goal.

NL heeft op dit moment gewoon geen wereldtop groot gebracht. Alles is middelmaat of lager. Dan kan je niet verwachten dat je dit soort wedstrijden wint.

En dat gelul over wisselen.. :excited.gif: Je hebt niks op de bank, je komt er niet doorheen, dan probeer je wat... Lukt het, ben je de koning, mislukt het, heb je dit...

NL naar behoren gespeeld. Inzet (ja ik weet:dat hoort, maar IEDEREEN weet ook dat het er niet altijd is), vlot spel maar gewoon kwalitatief de mindere.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Mano » di okt 11, 2016 8:05 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Willems op rechts was wel erg armoedig he.
Die kan je de bondscoach aanrekenen, Narsingh, rechterspits, haakt geblesseerd af en Blind neemt Toornstra een anoniem werkertje erbij. De passer Sneijder haakt geblesseerd af en Blind neemt er een postbode zoals Vilhena bij. Hoe selecteert die man, om Feyenoord supporters gelukkig te houden want de vervangers zijn beide totaal andere voetballers dan degene die geblesseerd afhaakte.

Wie had je dan moeten halen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » di okt 11, 2016 8:11 am

Ik ben geen bondscoach ik zie nauwelijks Nederlands voetbal, Blind en zijn mannen behoren alles te zien, maar ik constateer dat hij totaal andere voetballers als vervanger oproept dan er geblesseerd afhaken met gevolg dat Willems rechtsbuiten moet spelen als een Robben. Ging geweldig nietwaar........

Kijk als er niks is, waarom roep je dan wat op, de selectie was nog 22 man groot op dat moment, zou je het daar niet mee afkunnen, nutteloze toevoegingen die ook alleen de bank warm hebben gehouden.
YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Mr. Ajax » di okt 11, 2016 8:27 am

Sandro_Calaaabro schreef:
Jöhnk schreef:Punt verdiend, zegt Blind, want "we hebben er veel energie in gestoken". Frank Snoeks zei ook al zoiets. Nederland heeft genoeg zijn best gedaan om een punt te verdienen, of iets in die trant. Zo werkt het natuurlijk niet.
Gelul inderdaad. Er energie in steken is het minste wat je kunt doen. Gibraltar was ook van goede wil.
Wedstrijd niet gezien, maar dit soort uitspraken tekenen toch de ongekende loser-mentaliteit van het Nederlandse voetbal?? Ronduit beschamend. Bah.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Mano » di okt 11, 2016 8:47 am

InnerHarbour schreef: Kijk als er niks is, waarom roep je dan wat op, de selectie was nog 22 man groot op dat moment, zou je het daar niet mee afkunnen, nutteloze toevoegingen die ook alleen de bank warm hebben gehouden.
Dit klopt, als het goed is, is iedereen die je oproept lager op de pikorde dan de 22 die je al hebt zitten.
Ze hebben uiteindelijk ook niet gespeeld.

Willems op rechts was kansloos ja, maar was 'maar 5min'. Welke wissel je had gemaakt, het had NL niet beter gemaakt dus daarop afgeven heeft niet zoveel zin. In 2008 speelde je Frankrijk van de mat, nu mag je blij zijn dat de Fransen niet vol gas gingen. Schoen aan andere voet. Over 10 jaar zullen we het weer opnieuw bekijken.

Tactiek klopte, NL speelde naar behoren maar kan gewoon niet beter. Als je de laatste 5 a 10min dingen probeert... ach... je moet wat, doorgaan heeft ook geen zin. NL had 180min kunnen ballen, hadden ze hem nog niet gemaakt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Marillion » di okt 11, 2016 8:58 am

Ik heb een gedeelte van de wedstrijd via Radio 1 voorbij horen komen. Over het spel kan ik dus niets zeggen. Dat er is verloren lijkt me bepaald geen verrassing. Finalist EK tegen een land dat niet goed genoeg presteerde om deel te mogen nemen.

Het inbrengen van Willems op rechts snap ik helemaal niets van. Die jongen kan één ding heel erg goed en dat is vanaf links een gevaarlijke voorzet geven. Ik snap wel dat je hem brengt om te kijken of hij één van de spitsen een keer in stelling kan brengen. Maar Willems heeft al die geweldige voorzetten bij PSV vanaf de linkerkant gegeven. Dan zet je 'm toch daar neer? Nu moest hij iets doen dat hij waarschijnlijk nog nooit eerder heeft gedaan. :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door beelzebub » di okt 11, 2016 9:11 am

Ik vond dat ook raar. Dat is net zoiets als Michael Reiziger tegen Portugal op de linksback plek zetten. We weten allemaal hoe dat is afgelopen in aanloop naar de WK 2002.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Bert » di okt 11, 2016 10:07 pm

Nee, het is net als Urby inbrengen als rechtsbuiten tegen Twente in de winter van 2005/2006. En het inbrengen van Dost voor een middenvelder is net als het samengooien van drie centrumspitsen in het merendeel van de wedstrijden tussen januari en mei 2006.

Dat krijg je dus als je een bondscoach die een keer eerder gesjeesd is als trainer: je bondscoach doet hetzelfde fout als toen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » vr nov 11, 2016 8:25 am

Wordt nog een hele klus voor Argentinië die vannacht op volle oorlogssterkte aantrad tegen Brazilië naar kansloos de kuikenbak inging o.a. dankzij deze 'aardige' goal van Coutinho.
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Duke » vr nov 11, 2016 2:33 pm

:excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » vr nov 11, 2016 3:16 pm

Lijkt erger dan het is, hij laat hem over zijn heup vallen.
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Duke » vr nov 11, 2016 8:25 pm

Omdat ie z'n benen niet kon raken, ja.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Dubbel » za nov 12, 2016 12:23 am

Roemenie - Polen
Daar kon de thuisploeg weleens flink de klos gaan worden...

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11906
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Sandro » za nov 12, 2016 3:52 pm

"Hate it or love it, the underdog's on top".

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13716
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Thijs » zo nov 13, 2016 12:11 pm

Was vrijdag op Wembley bij Engeland - Schotland. Laten we in Amsterdam alsjeblieft nooit meer gaan zeuren om die paar voortijdige stadionverlaters, want wat ik daar zag heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. We gingen in de 78e minuut weg om de drukte voor te zijn, maar eenmaal buiten leek het wel alsof het hele stadion al buiten stond. Duizenden en duizenden mensen waren al op weg naar de metrostations, en dat een klein kwartier voor tijd!

De wedstrijd zelf was niet zoveel bijzonders, maar de volksliederen en The Last Post met moment stilte was heel indrukwekkend en gaaf om mee te maken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47306
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Lionel » ma nov 14, 2016 12:16 pm

InnerHarbour schreef:Lijkt erger dan het is, hij laat hem over zijn heup vallen.
Hahaha jij bent niet goed
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » ma nov 14, 2016 12:22 pm

Het verbaast mij niet dat jij het anders ziet.
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Khraa » ma nov 14, 2016 7:50 pm

Het moet geen gewoonte worden (gelukkig komen er weer verkiezingen aan), maar dit was geen tackle. Het was een prima heupworp, maar geen horendous tackle.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » ma nov 14, 2016 7:58 pm

:smallgrin.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51851
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door wimpey » ma nov 14, 2016 8:18 pm

Horrendous tackle :excited.gif:

Gewoon een gele kaart, meer niet. Beetje lomp, maar ik zie geen kwade intentie bij Funes Mori.

Hij kan ook een plastic flesje mee het veld in nemen om Neymar ten val te brengen he.

Yopii
Berichten: 18511
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Yopii » ma nov 14, 2016 10:53 pm

Hij kegelt hem ondersteboven zonder de bal te spelen. Geen horrendous tackle maar wel een schoolvoorbeeld van ruw spel.

Neymar kan zomaar verkeerd terechtkomen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33485
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door zeux » ma nov 14, 2016 11:00 pm

Yopii schreef: Neymar kan zomaar verkeerd terechtkomen.
Volgens mij zou dat door de heren hierboven juist toegejuicht worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door Khraa » ma nov 14, 2016 11:43 pm

Nee hoor, hij had inderdaad verkeerd terecht kunnen komen. Maar als je dit net zo erg vindt als een tackle met gestreckt been, net onder de knie (dat is een horendous tackle), dan snap je iets niet. Je zou overigens wel verwachten dat met al zijn ervaring Neymar beter zou zijn in vallen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie WK 2018

Bericht door InnerHarbour » di nov 15, 2016 7:58 am

Vind ik niet zo vreemd Kraa, normaal valt ze geregisseerd, nu werd er eindelijk eens een echt overtreding gemaakt, heeft ze geen ervaring mee, de tegenstander krijgt daar gewoonlijk de kans voor. ze ligt dan allang. :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie