Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door bryan » do okt 13, 2011 2:05 pm

Is dat zo?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Thijs » do okt 13, 2011 2:08 pm

Ierland heeft wel gezwijnd zeg, kom ik nu achter. Check de rode kaart voor de keeper in de 26e minuut. De enige die hands maakt is die Ier, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=8Y9ha-S9 ... r_embedded

Armenie heeft officieel protest ingediend, maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jinne » do okt 13, 2011 2:16 pm

Die eigen goal ziet er ook erg zuiver uit. Ik dacht dat Ierland failliet was.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Ride » do okt 13, 2011 2:48 pm

Thijs schreef:Ierland heeft wel gezwijnd zeg, kom ik nu achter. Check de rode kaart voor de keeper in de 26e minuut. De enige die hands maakt is die Ier, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=8Y9ha-S9 ... r_embedded

Armenie heeft officieel protest ingediend, maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
Was dit een goedmakertje :hypocrite.gif:

http://www.youtube.com/watch?v=fLUxMRYJAso
Vakkie 129

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door 666 » do okt 13, 2011 4:01 pm

Mevrouw 666 heeft besloten dat Oranje het EK niet gaat winnen. Voor straf, omdat de cabrões van BvM de punten aan de Ikeaballenbakkers hebben gegeven. Bij een gelijkspel had Portugal als beste nummer twee de pleeoffs ontlopen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door bryan » do okt 13, 2011 7:04 pm

Thijs schreef:Ierland heeft wel gezwijnd zeg, kom ik nu achter. Check de rode kaart voor de keeper in de 26e minuut. De enige die hands maakt is die Ier, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=8Y9ha-S9 ... r_embedded

Armenie heeft officieel protest ingediend, maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
Ja klopt. Weer eens duidelijk dat er een videoscheids nodig is, maar goed.

Heb je dat eigen doelpunt gecheckt? Ongeloofelijk.

Later kreeg een Ierse speler onterecht rood (maar dat heeft de wedstrijd niet echt beinvloed).

Gaat echt nergens over met die scheidsrechters.

Maar goed, een scheids kan een fout maken. De manier van opzettelijk vals spelen van Henry. Tsja, dat blijft toch apart en zal die gast voor de rest van z'n leven volgen.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door M.. » do okt 13, 2011 7:39 pm

Ik vind dit niet minder opzettelijk valsspelen dan Henry deed. Maar goed, ik meet zelf ook vaak genoeg met twee maten.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door bryan » do okt 13, 2011 7:53 pm

Die van Henry is misschien de meest opzettelijk handsbal die ik ooit heb gezien.

Rooney geschorst voor de groepsfase op het EK. :ajaxsmiley.gif:

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door M.. » do okt 13, 2011 8:31 pm

Dat zeg ik, we meten allemaal wel eens met twee maten. Als ik Iers bloed in me had dan was ik het waarschijnlijk helemaal met je eens. Nu kan het me weinig schelen of Ierland wel of niet aan een EK mee doet en dan is die handsbal van die Ier net zo opzettelijk als die van Henry

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Baseman » vr okt 14, 2011 8:59 am

Le T. schreef:VdV was wisselspeler bij de club waar Sneijder zo faalde dat hij weg moest.
Dezelfde club waar Vd Vaart ook moest vertrekken bedoel je? :smallgrin.gif:
Alleen wilde niemand hem kopen...maar dat zal natuurlijk niet aan Vd Vaart hebben gelegen, stel je voor.
En zo goed was hij nou ook weer niet, één helft met een paar uitstekende passjes tegen Chelsea, wat momentjes tegen een of ander Russische club, en in de finale had hij rood moeten hebben en speelde hij niet denderend. Maar kennelijk werkt het aanstekelijk als de media op hem klaarkomen.
:drecul.gif:
Kennelijk ben jij zo pro Vd Vaart dat je continue Sneijder naar beneden praat om te proberen aan argumenten te komen, je wordt steeds komischer.
Maar volgens mij waren veel mensen het erover eens dat Nederland niet heel goed speelde op het WK.
Klopt, maar dit is dus allemaal de schuld van Sneijder?
Dan is hij zelfs nog beter dan iedereen denkt, aangezien hij blijkbaar dermate belangrijk is dat 10 andere spelers minder presteren door hem :worshippy.gif:

Wat is er trouwens gebeurd met alle wedstrijden voor en na het WK?
Of tellen die niet mee omdat dat niet uitkomt?
Je gaat er inhoudelijk weer niet op in en verzint er maar wat bij. Dan begin ik zo langzamerhand te concluderen dat je inderdaad niet kritischer naar het Nederlands elftal kunt kijken dan die carnavalsvierders op de tribune.
Die carnavalsvierders zien het anders beter dan jij...als je Vd Vaart niet ziet als een god, dan is je blik namelijk een stuk realistischer.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jinne » vr okt 14, 2011 9:08 am

bryan schreef:Die van Henry is misschien de meest opzettelijk handsbal die ik ooit heb gezien.

Rooney geschorst voor de groepsfase op het EK. :ajaxsmiley.gif:
Benieuwd of ze hem dan nog meenemen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » vr okt 14, 2011 9:45 am

Baseman schreef:
Le T. schreef:VdV was wisselspeler bij de club waar Sneijder zo faalde dat hij weg moest.
Dezelfde club waar Vd Vaart ook moest vertrekken bedoel je? :smallgrin.gif:
Alleen wilde niemand hem kopen...maar dat zal natuurlijk niet aan Vd Vaart hebben gelegen, stel je voor.
Hij is iets te bescheiden en een teamspeler, dat helpt hem ook niet. Bij de Spurs zijn ze nog steeds niet uitgelachen over wat voor koopje het was, hoe heeft iedereen hem over het hoofd kunnen zien? Spelers als Kaka en Sneijder hebben hun PR gewoon veel beter voor elkaar. Die vind ik niet van een ander niveau, ik vind wel dat er een verschil is in kwaliteiten.
En zo goed was hij nou ook weer niet, één helft met een paar uitstekende passjes tegen Chelsea, wat momentjes tegen een of ander Russische club, en in de finale had hij rood moeten hebben en speelde hij niet denderend. Maar kennelijk werkt het aanstekelijk als de media op hem klaarkomen.
:drecul.gif:
Kennelijk ben jij zo pro Vd Vaart dat je continue Sneijder naar beneden praat om te proberen aan argumenten te komen, je wordt steeds komischer.
Ik vind Sneijder pas ná het wk goed spelen voor Nederland, en ik vond het jaar bij Inter zijn eerste goede seizoen. Het laatste is al countervoetballer en het eerste is wanneer VdV het spel maakt en Sneijder zijn beslissende passjes kan strooien.
Maar volgens mij waren veel mensen het erover eens dat Nederland niet heel goed speelde op het WK.
Klopt, maar dit is dus allemaal de schuld van Sneijder?
Dan is hij zelfs nog beter dan iedereen denkt, aangezien hij blijkbaar dermate belangrijk is dat 10 andere spelers minder presteren door hem :worshippy.gif:
Hij was toch de spelmaker, de creatieve man, de man die met de ideeen moest komen? Als er dan nauwelijks goede combinaties zijn en de spits een heel toernooi maar 3 keer de bal krijgt in een kansrijke positie dan vind ik het gek om te doen alsof de spelmaker daar niks mee te maken heeft. Moet De Jong dan daarvoor zorgen? Als zelf schieten, van eigen helft of als er een verdediger voorstaat, en passes tussen verdediging en keeper alles is wat de spelmaker kan verzinnen dan lijkt me het normaal dat ook naar hem wordt gekeken als mogelijke oorzaak van het probleem.
Wat is er trouwens gebeurd met alle wedstrijden voor en na het WK?
Of tellen die niet mee omdat dat niet uitkomt?
Zoals ik al aangaf ben ik wel te spreken over de Sneijder van ná het WK, met VdV die de aanvallen bedenkt en Sneijder die daarin een belangrijke rol heeft, sowieso speelt hij sindsdien niet meer zo grandioos egoistisch. En voor het WK, ik ben van mening dat het beste voetbal is gespeeld met VdV op 10 en Van Persie in de spits. Er staat me ook nog een wedstrijd bij dat Nederland in de eerste helft Engeland wegtikte en in de tweede helft niet meer combineerde en Engeland terugkwam, ik denk dat dat ook lag aan de wissel VdV/Sneijder. Zoas het na het WK gaat lijkt me het beste dat ze allebei spelen, maar als ik moet kiezen dan ontbreekt er iets als Sneijder het spel moet maken, nl. het spel, en dat is belangrijker dan de inbreng die Sneijder voor heeft op VdV. Dus als ik moet kiezen kies ik voor VdV omdat die de anderen beter laat functioneren. Heel genuanceerd ben ik dus.
Je gaat er inhoudelijk weer niet op in en verzint er maar wat bij. Dan begin ik zo langzamerhand te concluderen dat je inderdaad niet kritischer naar het Nederlands elftal kunt kijken dan die carnavalsvierders op de tribune.
Die carnavalsvierders zien het anders beter dan jij...als je Vd Vaart niet ziet als een god, dan is je blik namelijk een stuk realistischer.
Dat doe ik dus niet. Hij heeft alleen wel het spelinzicht om een aanvallend elftal beter te laten functioneren, en dat is een andere kwaliteit dan beslissende acties maken als er al een gevaarlijke situatie gecreeerd is. Er zijn niet zoveel spelers die die kwaliteit hebben.

Maar als je interesse in aanvallend voetbal niet verder gaat dan een paar keer per jaar een oranje jurk aantrekken dan beoordeel je spelers uitsluitend op een paar momentjes, handig voor de samenvatting ook, en uitstraling en dat soort onzin. Bij de herhalingen van een goal of een kans heb ik ook altijd graag dat de volledige aanval herhaald wordt, en niet alleen de laatste pass. De overgrote meerderheid die het volgens jou zoveel beter ziet dan ik heeft dat kennelijk niet liever, want het wordt zelden uitgezonden. Dus ik kijk graag wat verder maar ik zie het minder goed dan diegenen die minder willen zien? Onwaarschijnlijk verhaal.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door InnerHarbour » vr okt 14, 2011 10:54 am

Als één ding in ieder geval duidelijk geworden is in de afgelopen twee interlands is het wel dat we met van der Vaart op de positie van Sneijder een stuk minder zijn.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Raffie het daar zelf ook wel mee eens is.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » vr okt 14, 2011 1:56 pm

InnerHarbour schreef:Als één ding in ieder geval duidelijk geworden is in de afgelopen twee interlands is het wel dat we met van der Vaart op de positie van Sneijder een stuk minder zijn.
Ook met Van Persie in de spits? Of zonder VdV erbij?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Raffie het daar zelf ook wel mee eens is.
Dat hoorde ik Van Gangelen ook zeggen ja. Hij is een teamplayer en een vriend van Sneijder, hij loopt niet stampvoetend het stadion uit als hij op de bank moet zitten of zo. Misschien moet hij dat maar eens proberen want het lijkt wel te werken en gewaardeerd te worden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door DelToro » vr okt 14, 2011 4:21 pm

De Jong lijkt een beetje buiten de boot de vallen nu Strootman en Van der Vaart telkens de voorkeur blijven krijgen. Maar zou De Jong niet de plek van onze Greg over kunnen nemen op de rechtsback positie? Bij Ajax speelde hij daar volgens mij toch af en toe wel eens, of heb ik dat helemaal verkeerd? Verdedigend zal hij ongetwijfeld beter zijn, terwijl hij ook nog eens veel overtuigender en krachtiger is. Aanvallend mis je heel erg weinig aan de Greg van tegenwoordig, dus daarvoor hoeven we hem ook niet op te stellen.
Ik zie De Jong toch liever tegenover Ronaldo of Mata staan, dan de nonchalante Greg.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Frank » za okt 15, 2011 10:35 am

666 schreef:Mevrouw 666 heeft besloten dat Oranje het EK niet gaat winnen. Voor straf, omdat de cabrões van BvM de punten aan de Ikeaballenbakkers hebben gegeven. Bij een gelijkspel had Portugal als beste nummer twee de pleeoffs ontlopen.
Typerend. Oranje de schuld geven terwijl Portugal zelf verliest in Denemarken... :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Baseman » wo okt 19, 2011 12:07 pm

Le T. schreef:Hij is een teamplayer en een vriend van Sneijder, hij loopt niet stampvoetend het stadion uit als hij op de bank moet zitten of zo.
:drecul.gif:
Jij hebt blijkbaar 'toevallig' al die huilverhalen van Vd Vaart in de media gemist, nadat hij na zijn zoveelste matige wedstrijd vroegtijdig werd gewisseld. Zowel bij Oranje als bij zijn clubs, maar met name als speler van Oranje klaagde hij heel wat af via de pers.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » wo okt 19, 2011 3:55 pm

VDV is een prima speler, maar hij haalt het niet bij Sneyder en Robben. Amper een schande.

Hij mag vandaag nog bij Ajax komen spelen. Zou er meteen met kop en schouders bovenuit steken in NL. :blush.gif:

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » wo okt 19, 2011 11:57 pm

Hij zou naar Inter moeten gaan. Perfecte club voor hem.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2011 2:55 pm

wimpey schreef:VDV is een prima speler, maar hij haalt het niet bij Sneyder en Robben. Amper een schande.

Hij mag vandaag nog bij Ajax komen spelen. Zou er meteen met kop en schouders bovenuit steken in NL. :blush.gif:
Waarom die smiley?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Cruijff » do okt 27, 2011 8:42 pm

wimpey schreef:VDV is een prima speler, maar hij haalt het niet bij Sneyder en Robben. Amper een schande.

Hij mag vandaag nog bij Ajax komen spelen. Zou er meteen met kop en schouders bovenuit steken in NL. :blush.gif:
En eigenlijk moet hij dat ook gewoon doen! Hij heeft zich toch al helemaal binnen gevoetbald, voor hem zou Ajax een uitzondering mogen maken met een hoog salaris, maar eigenlijk zou hij het voor de clubliefde moeten doen. Lekker excelleren in de Champions inplaats van tegen de bierkaai de (sub)top bevechten voor een club die je nieteens inschrijft voor de Europacup wedstrijden... :blush.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Le T. » vr okt 28, 2011 10:43 am

wimpey schreef:VDV is een prima speler, maar hij haalt het niet bij Sneyder en Robben. Amper een schande.
Als er gecounterd moet worden dan haalt hij het inderdaad niet bij Sneijder zoals die zich ontwikkeld heeft. Maar wanneer is Sneijder nou eigenlijk onderdeel geweest van goed aanvallend voetbal?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Thijs » vr nov 11, 2011 9:16 am

Arda Turan: 'Iedere voetballiefhebber hoopt op Turkije'
10/11/2011 11:42

Vrijdag ontvangt Turkije Kroatië in de heenwedstrijd van de play-offs waarin een ticket naar het EK 2012 in Oekraïne en Polen te verdienen is. De Turkse sterspeler Arda Turan weet welk landenteam de voetballiefhebbers op de Europese eindronde willen zien.

'Wij hebben met Turkije Euro 2008 bijzonder veel kleur gegeven', laat Turan voorafgaand aan het duel weten in de Turkse media. 'Nu hoopt iedere voetballiefhebber dat we er opnieuw bij zijn. Sowieso zijn er op dit soort eindtoernooien maar twee landen die de boel een beetje opfleuren: Brazilië en wij, de Turken.'

'De Brazilianen mogen niet meedoen en daarom zijn alle ogen nu op ons gericht. Daar zijn we ons van bewust en daarom willen we de Kroaten nog een keer de voet dwars zetten', kijkt de begenadigde aanvallende middenvelder van Atlético Madrid terug op een opzienbarende ontmoeting tussen de twee landen op het EK van 2008.
:biggrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » vr nov 11, 2011 12:30 pm

Die ish nie goedt
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door jabu » vr nov 11, 2011 9:50 pm

Hij krijgt momenteel in eigen huis billenkoek van Kroatië.

Bosnië ook sterker dan Portugal maar met name Ibisevic springt slordig met de grote kansen om.

Plaats reactie