Kwalificatie EK 2008

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za nov 17, 2007 7:54 pm

Rusland bij rust nog steeds achter. Holle Bolle Guus gaat het toch niet verprutsen he?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 17, 2007 7:57 pm

Denk het wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 7:57 pm

brigade zuid schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom die Italianen een vrije trap kregen? :drecul.gif:
Kan iemand mij uitleggen waarom de tweede goal van die Italianen afgekeurd werd? En waarom dat doelpunt van Schotland goedgekeurd werd?

Maar ja, de Italianen zullen zoals altijd wel weer vreselijk defensief gespeeld hebben en alleen maar mazzel hebben gehaad. Gaap.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 17, 2007 8:00 pm

Ja ik vind de Italianen idd altijd iets naars hebben, het tijdrekken is bij hun net altijd ff wat irritanter bijvoorbeeld. :hypocrite.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za nov 17, 2007 8:09 pm

Het was overigens geen beste wedstrijd, hoor. Defensief was het allemaal wel aardig bij de Italianen en ook Barzagli vult het gat van Nesta naar behoren op. Ik erger me alleen altijd dood aan Camoranesi, want die zie ik echt zelden tot nooit een goede wedstrijd spelen. Di Natale kon ook weinig extra's brengen, al begon hij wel erg sterk. Gelukkig waren de Schotten ook vrij hopeloos, want die heb ik echt maar zelden tot iets wat lijkt op voetbalvernuft kunnen betrappen. Nee, deze uitslag is wel terecht.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za nov 17, 2007 8:24 pm

Jöhnk schreef:Rusland bij rust nog steeds achter. Holle Bolle Guus gaat het toch niet verprutsen he?
1-1 inmiddels. Come on Russia!!

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 8:48 pm

Peter schreef: Gelukkig waren de Schotten ook vrij hopeloos, want die heb ik echt maar zelden tot iets wat lijkt op voetbalvernuft kunnen betrappen.
Schotland is niet beter dan pak 'm beet Finland. Logisch dat Italie daar wint, toch?! Dat die Fransen twee keer van Schotland verliezen komt enkel en alleen door het baggervoetbal van die ploeg en door die Domenech. Die stelt liever die stumper Benzema op dan Trezeguet.

Zelfs de Finnen kunnen zich eventueel nog plaatsen. Ene Litmanen viel na een uur in. Wat een baggerpot. Zat er nog aan te denken om de wedstrijd te bezoeken met m'n kleine. Het was lekker weer hier en misschien zou ie het leuk hebben gevonden. Ben blij dat ik niet ben gegaan, dat kleine jong zou er een trauma aan hebben overgehouden...

Maar goed, woensdag effe in Portugal winnen en het zou zomaar kunnen dat Finland zich plaatst! :smallgrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 17, 2007 8:55 pm

2-1 voor de Joden, jammer voor Guus.

Kilroy

Bericht door Kilroy » za nov 17, 2007 8:57 pm

brigade zuid schreef:2-1 voor de Joden, jammer voor Guus.
Israel - Russia 2-1 in the 92nd min. Rusl. heeft dit vvolkomen aan zich zelf te wijten.

peter

Bericht door peter » za nov 17, 2007 8:57 pm

Weg 100 euro. Kloterussen.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 8:58 pm

Peter schreef:Weg 100 euro. Kloterussen.
Moet Engeland nu nog steeds van Kroatie winnen of niet?

Lionel

Bericht door Lionel » za nov 17, 2007 9:01 pm

Ik dacht het wel. Ze staan 1 of 2 punten voor op Rusland die ook nog een wedstrijd moeten spelen tegen Andorra dacht ik. Zou wat zijn als Engeland tegen Kroatie verliest.......Zie het nog wel gebeuren ook.

Haha kutItalianen. Gunde het die Schotten wel maar heb liever Italie en Frankrijk op een EK
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za nov 17, 2007 9:01 pm

Slecht van Guus.

peter

Bericht door peter » za nov 17, 2007 9:02 pm

Puntje is volgens mij genoeg. Engeland staat 2 punten voor op Rusland, maar Rusland mag nog naar Andorra.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 17, 2007 9:03 pm

Punt zal wel genoeg zijn idd, Rusland wint van Andorra en dan komen ze gelijk in punten maar Engeland heeft beter doelsaldo en beter onderling resultaat.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 9:05 pm

Peter schreef:Puntje is volgens mij genoeg. Engeland staat 2 punten voor op Rusland, maar Rusland mag nog naar Andorra.
Klopt, net effe gecheckt. Als die Kroaten willen, kunnen ze van Engeland zonder Rooney winnen.

peter

Bericht door peter » za nov 17, 2007 9:13 pm

Absoluut. Moet wel zeggen dat ik altijd wel hoop dat Engeland er bij is. Ze hebben ook een heel aardig team, maar dan moet Rooney er wel bij zijn, want dat scheelt een slok op een borrel. Rusland heeft ook weinig te zoeken op een EK zo lijkt het.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za nov 17, 2007 11:26 pm

Ik ben vanavond bij de wedstrijd geweest, en ik ben zelf zeer verrast over de uitslag. Niet dat wij zo veel beter waren, maar Rusland mocht ook niet klagen omdat wij toch wel een paar zeer mooie kansen kregen.

Ik ben wel in ieder geval wel blij, ik heb altijd liever Engeland dan Rusland op een EK/WK.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 18, 2007 3:28 am

Peter schreef:Absoluut. Moet wel zeggen dat ik altijd wel hoop dat Engeland er bij is. Ze hebben ook een heel aardig team, maar dan moet Rooney er wel bij zijn, want dat scheelt een slok op een borrel. Rusland heeft ook weinig te zoeken op een EK zo lijkt het.
In de aanval op Rooney na en in de doelmond heeft Engeland geen wereldtop rondlopen. Jammer, want in de verdediging en op het middenveld zijn er weinig landen met meer individuele klasse.
wimpey schreef:Schotland is niet beter dan pak 'm beet Finland. Logisch dat Italie daar wint, toch?! Dat die Fransen twee keer van Schotland verliezen komt enkel en alleen door het baggervoetbal van die ploeg en door die Domenech. Die stelt liever die stumper Benzema op dan
Benzema een stumper? Hmm, eerder de revelatie van de Franse competitie. Op die woorden zou je nog wel eens terug kunnen komen, Wimpey. Al is Trezeguet op dit moment natuurlijk een logischere keuze in de nationale ploeg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 18, 2007 11:17 am

Mooi dat die Schotten thuisblijven. Die schreeuwlelijkerds hoef ik er niet bij.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 18, 2007 12:54 pm

Gattuso: 'Balen dat we Frankrijk hebben geholpen'
18/11/2007 11:59

'We mochten niet ontbreken. We hebben als wereldkampioenen gespeeld, dat zijn we ook', zo blikte Fabio Cannavaro terug op de 2-1 uitzege op Schotland, waarmee de Azzurri kwalificatie voor het komende EK afdwongen.

Gennaro Gattuso was vooral blij, maar baalde ook een beetje. 'Ik ben er trots op dat we ons hebben gekwalificeerd. Maar het irriteert mij ook dat we de Fransen hebben geholpen zich te plaatsen.' De Italiaanse winst maakte Schotland kansloos, waardoor Frankrijk met de Italianen een ticket incasseerde.

'Raymond Domenech (bondscoach van Frankrijk, red.) heeft altijd iets aan te merken, hij verdient het eigenlijk niet om door te gaan. Nu hoop ik dat we hen tijdens het EK nog een keer tegenkomen, zodat we hun een lesje kunnen geven.'
vi.nl

Seedorf vond het op zijn beurt weer een slechte zaak voor het Italiaanse voetbal dat ze zich hebben geplaatst voor het EK.

bryan

Bericht door bryan » zo nov 18, 2007 2:02 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Gelukkig waren de Schotten ook vrij hopeloos, want die heb ik echt maar zelden tot iets wat lijkt op voetbalvernuft kunnen betrappen.
Schotland is niet beter dan pak 'm beet Finland. Logisch dat Italie daar wint, toch?! Dat die Fransen twee keer van Schotland verliezen komt enkel en alleen door het baggervoetbal van die ploeg en door die Domenech. Die stelt liever die stumper Benzema op dan Trezeguet.
Schotland is veruit de beste niet geplaatste team. Ze hadden gisteren net zo goed van Italie - de wereldkampioenen - kunnen winnen. Ze spelen goede combinatie voetbal en werken keihard voor elkaar. Echt zonde dat ze het niet hebben gehaald, want ze hadden ver kunnen komen. Ik denk - en mensen gaan me uitlachten - dat ze kwartfinalisten zullen zijn in 2010.

Schotse voetbal is de laatste vier jaar flink vooruit gegaan. Rangers en Celtic spelen met een heleboel jonge Schotse spelers (omdat het geld voor dure spelers op was) en die doen het ineens goed in de Champions League.
Laatst gewijzigd door bryan op zo nov 18, 2007 2:10 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

bryan

Bericht door bryan » zo nov 18, 2007 2:05 pm

Jöhnk schreef:
Slecht van Guus.
Ik heb die wedstrijd gezien, dat Rusland niet met 4-1 heeft gewonnen is een wonder.

Echt bizar, ze waren Israel behoorlijk aan het afmaken.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo nov 18, 2007 2:36 pm

bryan schreef:
Jöhnk schreef:
Slecht van Guus.
Ik heb die wedstrijd gezien, dat Rusland niet met 4-1 heeft gewonnen is een wonder.

Overdrijven is ook een vak hoor! Rusland was gewoon net zo machteloos. Op het middenveld domineerden ze natuurlijk, maar het regende echt niet kansen zoals jij het doet voorkomen.

Rusland heeft niet in Rusland noch in Israel van ons kunnen winnen. Daar ben ik wel trots op. :hupajax.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Kilroy

Bericht door Kilroy » zo nov 18, 2007 5:22 pm

bryan schreef:
Jöhnk schreef:
Slecht van Guus.

Kom nou, Bryan. De doorvoer vanuit jhet middenveld van de Russen, was prima. maar de passing over 20 of meer meter en de aanname door de spitzen was abominabel. Voorzetten ook. Lekker op knie hoogte naar een tegenstander. R speelse vreselijk nonchalant en werd op de meeste fronten door Israel afgetroefd. Zeker op snelheid en werklust - iedereen en iedere keer weer. Nee hoor, dit was "Russia on Valium" en ik heb me ookvreseliik zitten ergeren want ik hoop dat England thuis blijft. Dat is ook een erg overschat team. Verdediging, Thomas ?? Ja, John Terry is een prima verdediger, maar voor de rest? Neville was gewoon altijd een schoffie cum houthakker, Ferdinand ook niets bijzonders. Etc. Niet verwonderlijk dat England's spelers zonder hun buitenlandse sterren altijd zo'n grote moeite hebben iets te bereiken. Grote mond hebben ze wel, natuurlijk.

Plaats reactie