Oefenwedstrijden
Moderator: mods
Re: Oefenwedstrijden
NL heeft anderhalve goede speler, en dat zijn Robben en Sneijder. Rest is middelmaat. Voorin met Elia en Kuijt... zucht.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bijzondere opstelling weer van Argentinie.
Ik kijk net en Van Bommel brengt nu al weer iemand in de problemen met een te trage breedtepass.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Lachwekkend trouwens dat VDV niet speelt...
Rust 1-0, pingel na vasthouden van Sneijder. Weinig opwindende wedstrijd wmb.
Ik ben allang gestopt met het kijken naar dit soort potjes. 9 van de 10 keer belabberd voetbal, geen spanning, want het gaat nergens over.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hoe zou jij het 't liefst zien, Peter? This is about as good as it gets when it comes to Maradona.Peter schreef:Bijzondere opstelling weer van Argentinie.
Suárez met de 2-1 tegen Zwitserland. Escudé in de basis bij Frankrijk tegen Spanje. Geeft net Ramos de 0-2. Iemand enig idee of Eriksen speelt?
Ja, ik.
Eriksen is net ingevallen.
Eriksen is net ingevallen.
Eriksen is net ingevallen, mag 35 minuten meedoen. Begon meteen met 2 briljante acties.
Geeft net een assist die de 2-2 had moeten inleiden, maar die aanvaller verprutst het.
Geeft net een assist die de 2-2 had moeten inleiden, maar die aanvaller verprutst het.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb dan weer net te weinig kijk op alle Argentijnse spelers, maar ik zet mijn twijfels bij jongens als Veron, Demichelis, Gutierrez, Heinze en die rechtsback.Enganche schreef:Hoe zou jij het 't liefst zien, Peter? This is about as good as it gets when it comes to Maradona.Peter schreef:Bijzondere opstelling weer van Argentinie.
En Burdisso is natuurlijk veel beter dan Samuel.
Burdisso of Samuel, het is allebei niks. Vooral die Burdisso werd tot voor kort echt overschat.
Trouwens de ontwerpers van Adidas snappen er gewoon niks van, ik hoop echt niet dat Ajax in die shirtjes gaat spelen volgend seizoen.
Trouwens de ontwerpers van Adidas snappen er gewoon niks van, ik hoop echt niet dat Ajax in die shirtjes gaat spelen volgend seizoen.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Lol, zit op Eurosport de samenvatting te kijken. Haalt de commentator gewoon Sneijder en De Zeeuw door elkaar....
Zag ik daar Lodeiro?
Nu op Eurosport.....Jöhnk schreef:Zag ik daar Lodeiro?
Precies. Burdisso is nou net iemand die écht geen recht heeft op een plek in de selectie. Ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke selectie van Maradonna. Heb zo het idee dat die op heel wat plekken verschilt met mijn beste 23.Rachid schreef:Burdisso of Samuel, het is allebei niks. Vooral die Burdisso werd tot voor kort echt overschat.

Yup. Stond gewoon in de basis.Jöhnk schreef:Zag ik daar Lodeiro?
Romero/Ustari
Zanetti-Milito-Samuel-Ansaldi
Mascherano-Veron
Messi-Tevez-Di Maria
Higuain
Mascherano-Veron
Messi-Tevez-Di Maria
Higuain
IK GELOOF!!!!!!
Misschien iets vaker naar Roma kijken?Enganche schreef:Precies. Burdisso is nou net iemand die écht geen recht heeft op een plek in de selectie. Ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke selectie van Maradonna. Heb zo het idee dat die op heel wat plekken verschilt met mijn beste 23.Rachid schreef:Burdisso of Samuel, het is allebei niks. Vooral die Burdisso werd tot voor kort echt overschat..
Burdisso kan er echt niks van hoor. Niet voor niets mocht hij weg bij Inter..
IK GELOOF!!!!!!
Milito? Normaal gesproken zou ik hem ook de voorkeur geven boven Samuel, hoor. Hij speelt (vanwege blessures) echter nooit, dus kan je hem moeilijk meenemen.Rishi schreef:Romero/Ustari
Mascherano-Veron
Messi-Tevez-Di Maria
Higuain
Doet Ustari het eindelijk een beetje naar behoren bij Getafe? Is dit seizoen voor het eerst vaste waarde. Romero gaat het WK wel halen als eerste doelman, denk ik.
Ustari keepte een tijdje terug een knappe wedstrijd. Was tegen een topclub.
Ik hoop, nu Demichelis toch out is, dat hij ook gelijk het WK mist. Milito heeft nu een aantal maanden om fit te worden. Komt wat dat betreft mooi uit. Denk alleen niet dat Zanetti de rechtsback gaat worden. Zonde...
Ik hoop, nu Demichelis toch out is, dat hij ook gelijk het WK mist. Milito heeft nu een aantal maanden om fit te worden. Komt wat dat betreft mooi uit. Denk alleen niet dat Zanetti de rechtsback gaat worden. Zonde...
IK GELOOF!!!!!!
Moet Milito's broertje niet in de spits? Doet het toch aardig bij Inter, meen ik. En Argentinië kan wel wat lengte, kracht en koppend vermogen gebruiken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Higuain staat nu in de spits. En die is geweldig bezig. Maar ik vind de Milito van Inter ook een fantastische speler.
IK GELOOF!!!!!!