Kwalificatie WK 2018
Moderator: mods
Re: Kwalificatie WK 2018
Is Tete nog geblesseerd? Anders gewoon Fosu-Mensah. Triest, maar die is (al) een stuk beter dan Veltman in mijn ogen.
Verder met Wijnaldum en Ginkel centraal, Robben en Sneijder er net voor, en Dost en Janssen voorin (Dost als diepste spits, Janssen een beetje om hem heen).
Kun je eventueel Memphis of Promes erin brengen.
Triest, maar dit is het beste wat we momenteel hebben, vrees ik.
Verder met Wijnaldum en Ginkel centraal, Robben en Sneijder er net voor, en Dost en Janssen voorin (Dost als diepste spits, Janssen een beetje om hem heen).
Kun je eventueel Memphis of Promes erin brengen.
Triest, maar dit is het beste wat we momenteel hebben, vrees ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Isco speelde wel aardig he.
Ik denk dat Madrid op 9 of 10 posities een betere speler heeft staan dan Baffa.

Ik denk dat Madrid op 9 of 10 posities een betere speler heeft staan dan Baffa.
- InnerHarbour
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Tete weer fit en Vilhena ipv Strootman.. Logische wijzigingen..
Ook Sneijder wissel en Proper speelt...
Wat ik absoluut niet snap is dat Dost niet speelt.. Die Janssen kan er werkelijk niks van...
Pff wordt dus niks...
Ook Sneijder wissel en Proper speelt...
Wat ik absoluut niet snap is dat Dost niet speelt.. Die Janssen kan er werkelijk niks van...
Pff wordt dus niks...
Laatst gewijzigd door mattie op zo sep 03, 2017 4:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
En Propper ipv Sneijder.
Sneijder kan ook echt niet meer.
Sneijder kan ook echt niet meer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Misschien zet ik het zo ook even op. Is echt jaren geleden dat ik een wedstrijd van Oranje heb gekeken. Ik beloof niet dat ik de volle 90 minuten uit ga zitten.
Maar dit potje in eigen huis moeten ze toch gewoon winnen? Iemand die drie spelers van Bulgarije uit zijn hoofd op kan noemen? Stoichkov, Balakov en Kostadinov is niet het juiste antwoord.
Maar dit potje in eigen huis moeten ze toch gewoon winnen? Iemand die drie spelers van Bulgarije uit zijn hoofd op kan noemen? Stoichkov, Balakov en Kostadinov is niet het juiste antwoord.

Nil volentibus arduum
Manolev, Delev (maar die is er nu niet bij) en....geen idee.
Oh ja, Manolev! Zou wat zijn als hij er vanmiddag twee maakt.
Nil volentibus arduum
Doet Michajlov (ofzo) die van Twente nog mee?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Stel Nederland wint drie keer, is er dan echt nog een grote kans dat ze de play-offs halen? Weet niet precies wat de regels zijn.
Mooie voorzet Blind.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Doelsaldo is dan ook nog belangrijk en dat van Zweden is beter. Dus nu ff 4-0 winnen.brigade zuid schreef:Stel Nederland wint drie keer, is er dan echt nog een grote kans dat ze de play-offs halen? Weet niet precies wat de regels zijn.
Als nl 2de wordt dan nog confrontatie met andere nr 2 voor plaatsing.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Eerlijk is Eerlijk mooi uitgespeeld en mooi afgerondzeux schreef:Mooie voorzet Blind.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Blind speelt sterk. Wijnaldum erg matig (tot nu toe).
Dan is Zweden sowieso in het voordeel, want Zweden moet nog thuis tegen Luxemburg. Goals galore. Nederland moet dan uit naar Wit-Rusland.Sandro_Calaaabro schreef:Doelsaldo is dan ook nog belangrijk en dat van Zweden is beter. Dus nu ff 4-0 winnen.brigade zuid schreef:Stel Nederland wint drie keer, is er dan echt nog een grote kans dat ze de play-offs halen? Weet niet precies wat de regels zijn.
Laatste wedstrijd is rechtstreekse confrontatie: Nederland-Zweden. Weten ze meteen met hoeveel verschil ze moeten winnen. :-) (er van uitgaande dat deze pot en de pot in Wit-Rusland wordt gewonnen natuurlijk)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Belachelijk dat die Vincent Janssen elke keer maar weer opgesteld wordt en goalgetter Dost niet.
Ik zie dat NL +3 (+4 bij deze stand) en Zweden +7 (+9 bij de huidige stand) heeft. Lijkt me zacht gezegd een uphill battle...
Ik zou ze beiden opstellen.brigade zuid schreef:Belachelijk dat die Vincent Janssen elke keer maar weer opgesteld wordt en goalgetter Dost niet.
Janssen maar wisselen...
-
- AT Toto winner 15/16
Worden aan het eind nog de resultaten tegen de ondersten weggestreept? En kijken ze bij een gelijke stand niet naar het onderling resultaat? Heb het idee dat de regels elke keer weer anders zijn.zeux schreef:Ik zie dat NL +3 (+4 bij deze stand) en Zweden +7 (+9 bij de huidige stand) heeft. Lijkt me zacht gezegd een uphill battle...
O ja, had ik al gezegd dat ik me aan Vincent Janssen erger? Zul je zien dat ie zo scoort.
Dat tempo. Dat achteruit spelen en lopen. Het is weer erg slecht.
- InnerHarbour
Het was niet al te slecht de eerste 5 minuten maar ik heb nu alweer 40 minuten naar zesmaal niks gekeken met als dieptepunt een gozer in de spits die niet eens normaal kan lopen laat staan dat hij kan voetballen, genoeg tijd verspilt, ik ga wat anders doen.
YNWA
Nee er worden geen resultaten weggestreept en verder:brigade zuid schreef:Worden aan het eind nog de resultaten tegen de ondersten weggestreept? En kijken ze bij een gelijke stand niet naar het onderling resultaat? Heb het idee dat de regels elke keer weer anders zijn.zeux schreef:Ik zie dat NL +3 (+4 bij deze stand) en Zweden +7 (+9 bij de huidige stand) heeft. Lijkt me zacht gezegd een uphill battle...
O ja, had ik al gezegd dat ik me aan Vincent Janssen erger? Zul je zien dat ie zo scoort.
Beslissingscriteria kwalificatie WK 2018
De standen in de poules worden op basis van een aantal door de FIFA vooraf opgestelde criteria bepaald. Hieronder die beslissingscriteria:
Meest behaalde punten
Beste doelsaldo
Als ook het doelsaldo gelijk is, dan telt het meest gescoorde doelpunten.
Is er op basis van bovenstaande regels nog steeds een gelijke stand, dan geldt:
– wie heeft er het meeste punten op basis van het onderlinge resultaat
– is dat gelijk, wie heeft in de onderlinge wedstrijden het beste doelsaldo
– is ook dat gelijk dan telt wie het meest gescoord heeft in de onderlinge wedstrijden.
– Als ook dat gelijk is, dan telt ieder uitdoelpunt dubbel.
Die lui kunnen het niet: bewegen zonder bal, ruimte zoeken, juiste afstanden in acht nemen. Zag er net voorin weer 3 bij elkaar klonteren. Hoe wil je dan tot een snelle combinatie komen?
Ze leren het als kind niet, maar komen er door het lage niveau hier mee weg. Tegen ploegen buiten NL gaan ze eraf en na een transfer naar het buitenland moet een inhaalslag worden gemaakt.
Ze leren het als kind niet, maar komen er door het lage niveau hier mee weg. Tegen ploegen buiten NL gaan ze eraf en na een transfer naar het buitenland moet een inhaalslag worden gemaakt.