Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Ploeterend of oogstrelend

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door 999 » za okt 09, 2010 7:55 pm

wimpey schreef:Ik heb er enig begrip voor. Een Oranje-teamgenoot van de Jong schopte tijdens het WK zowel Iniesta als Caceres doormidden en werd tot aanvoerder gebombardeerd. De Jong maakt overtredingen en moet strafregels schrijven. Daar wringt de schoen. Het gaat blijkbaar niet om wat je doet, maar om je lobby of wie je als schoonvader hebt.
Mwah, persoonlijk vind ik het onzin wat je zegt.Van Bommel heeft zijn mindere trekjes maar wat de Jong doet slaat echt helemaal nergens op.Die krijgt echt elke wedstrijd een keer of twee een waas voor zijn ogen en gaat bewust op zoek naar zulke overtredingen ..

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » zo okt 10, 2010 2:36 pm

999 schreef: Mwah, persoonlijk vind ik het onzin wat je zegt.Van Bommel heeft zijn mindere trekjes maar wat de Jong doet slaat echt helemaal nergens op.Die krijgt echt elke wedstrijd een keer of twee een waas voor zijn ogen en gaat bewust op zoek naar zulke overtredingen ..
Kijk eens even naar Van Bommel tijdens het WK:

http://www.youtube.com/watch?v=elD7bcA_ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=aUQftFZK ... re=related

De Jong's slachtoffers hebben de pech dat ze hun poot breken. Die van Van Bommel hebben die pech niet. Dat is het enige verschil. Het zijn beiden cynisten, die met bloeddoorlopen ogen als kettingzagen over het veld gaan.

De een krijgt straf, de ander wordt aanvoerder gemaakt. :excited.gif:

Deze op Messi was ook zo leuk: http://www.youtube.com/watch?v=G8LJCsxa ... re=related

Of dat ballengrijpen bij Meira, of 'ik maakte me breed' tegen VDV tijdens PSV - Ajax destijds. :excited.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Baseman » ma okt 11, 2010 6:23 am

wimpey schreef:De Jong's slachtoffers hebben de pech dat ze hun poot breken. Die van Van Bommel hebben die pech niet.
Pech :drecul.gif:
Kom op zeg, dat is het verschil in kwaliteit.

Van Bommel kan hard zijn, maar hij blesseert zelden iemand. De Jong kan keihard en ontzettend lomp zijn, waarbij Ben Arfa niet de eerste tegenstander is die er maanden uit ligt.
In de VI staat een lijstje van de afgelopen 13 maanden, daar zitten meerdere beenbreuken bij van tegenstanders. Dat pech noemen is echt te onzinnig voor woorden :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » ma okt 11, 2010 10:25 am

Dsn heeft Mark geluk gehad. Want ook Mark gaat er een paar keer heel erg hard in hoor. Dan moet je maar net pech/geluk hebben hoe de tegenstander zijn been neerzet.
IK GELOOF!!!!!!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Feest » ma okt 11, 2010 10:52 am

De Jong springt er van zo kort in dat er geen tijd/ruimte is voor een tegenstander om het contact aan te zien komen en zich er tegen te beschermen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Thijs » ma okt 11, 2010 1:22 pm

Willem van Hanegem hoopt dat Oranje dinsdagavond Zweden 'helemaal aan gort speelt'. De Kromme heeft zijn buik vol van de Scandinaviërs na een artikel in de Zweedse krant Aftonbladet. Daarin lieten Ola Toivonen, Pontus Wernbloom en Fredrik Stenman zich allerminst lovend uit over het Nederlands elftal.

"Als ik nu nog international was, zou die wedstrijd me al vanaf vorige week in de ban hebben. Ik heb namelijk gelezen wat die Toivonen, Warmbloem of zoiets en die ene back van FC Groningen allemaal over het Nederlands elftal te zeggen hebben. Die jongens hebben naar mijn idee een iets te grote bek gehad", is Van Hanegem duidelijk in zijn column in het AD.

"Ze hebben onze spelers met varkens vergeleken en nogal een duit in het zakje gedaan over de hardheid van ons spel. Natuurlijk is Oranje qua hardheid de laatste maanden af en toe over de schreef gegaan. Daar is hier een harde en interessante discussie over ontstaan en de bondscoach heeft niet de minste van zijn spelers, Nigel de Jong, tijdelijk naast zijn team gezet."

"Maar het gaat me te ver dat de Zweedse spelers zich laatdunkend over hun Nederlandse collega's uitlaten. Niet alleen omdat het gewoon dom is, maar ook omdat Zweden in het internationale voetbal eigenlijk nooit iets bijzonders laat zien. Ze hebben ook om sportieve redenen totaal geen recht van spreken", stelt de oud-international.

"Ik zou daar in de ArenA graag een antwoord op zien. Niet met harde tackles, maar met overdonderend goed spel. Ons elftal is in staat om Zweden helemaal aan gort te spelen, ik hoop dat ik dat ook te zien krijg."

Overigens liet Toivonen vorige week weten dat zijn woorden verkeerd zijn vertaald in het Nederlands. De PSV-aanvaller heeft de Oranje-internationals naar eigen zeggen niet als 'een stel varkens' omschreven.
Inderdaad Willem! Die knackebrod-vreters denken ook dat ze alles maar kunnen zeggen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Lionel » ma okt 11, 2010 2:25 pm

Ik lag ook echt in een deuk vanochtend! Prachtig dit..
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Mr. Ajax » ma okt 11, 2010 4:54 pm

Koning!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Thijs » di okt 12, 2010 11:28 am

BAYERN EIST VAN BOMMEL TERUG

Van onze Telesportredactie
ZEIST/MUNCHEN - Bayern München wil dat Mark van Bommel onmiddellijk terugkeert bij de club en dinsdagavond dus ook niet meespeelt in het EK-kwalificatieduel tegen Zweden. De Duitse club heeft daartoe een dringend verzoek bij de KNVB neergelegd. "De directie van de KNVB is op dit moment in overleg", aldus perschef Kees Jansma.


Bayern München wil Mark van Bommel verbieden om voor Oranje uit te komen.
Bayern wil de eigen clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt zo snel mogelijk onderzoek laten doen naar de knieblessure die Van Bommel opliep in het duel tegen Moldavië. "Ik heb een dikke knie, er zit vocht in. Maar de blessure is niet zo ernstig", zei Van Bommel over de kwetsuur.
De middenvelder van Oranje zou vanavond naar verwachting in de basis starten in de AmsterdamArenA.
Deze nieuwe zaak tussen de KNVB en Bayern kan niet los worden gezien van de affaire rond Arjen Robben. De vleugelaanvaller liep in de weken voorafgaand aan het WK in Zuid-Afrika een hamstringblessure op. Robben kon na een intensieve behandeling bij fysiotherapeut Dick van Toorn toch nog een deel van het WK spelen. Na de eindronde keerde Robben geblesseerd - opnieuw met hamstringklachten - terug bij zijn club.
T. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Scherrer » di okt 12, 2010 11:33 am

Ik dacht toch echt dat we de tijd dat Duitsers ons land binnenstormen en van alles eisen, bevelen en bedreigen al een jaar of zeventig achter ons hadden gelaten.... Ik hoop dat de KNVB die lui een hele harde trap onder hun achterste verkoopt.
***

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jöhnk » di okt 12, 2010 11:36 am

Uitstekend, neem maar mee.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door 999 » di okt 12, 2010 11:49 am

Scherrer schreef:Ik dacht toch echt dat we de tijd dat Duitsers ons land binnenstormen en van alles eisen, bevelen en bedreigen al een jaar of zeventig achter ons hadden gelaten.... Ik hoop dat de KNVB die lui een hele harde trap onder hun achterste verkoopt.
Nu hoeft dat eisen en dreigen van mij ook niet, maar een speler met een dikke en met vocht in de knie daar zou dus eigenlijk helemaal geen beroep om moeten worden gedaan.En zelfs als de betreffende speler vind dat het wel meevalt deze speler in bescherming genomen moet worden ..

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door mattie » di okt 12, 2010 2:41 pm

ik kan niet wachten tot vanavond.. Heerlijk zo'n rel :biggrin.gif: :biggrin.gif: misschien krijgt ie nogwel een klein tikje van Zlatan :drecul.gif: :drecul.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door beelzebub » di okt 12, 2010 3:04 pm

Vi ar Svenska, fans alli hoppa :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jöhnk » di okt 12, 2010 5:26 pm

Hiddink is zich belachelijk aan het maken in Azerbeidjan:

Azerbaijan [1 - 0] Turkey

39' [1 - 0] R.F. Sadygov


(tussenstand met nog een half uurtje te spelen.)

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13816
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jinne » di okt 12, 2010 7:28 pm

Verloren dus. Hij heeft wel de mazzel dat de concurrentie voor plek 2 niet geweldig is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 7:36 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:De Jong's slachtoffers hebben de pech dat ze hun poot breken. Die van Van Bommel hebben die pech niet.
Pech :drecul.gif:
Kom op zeg, dat is het verschil in kwaliteit.
Ja, het is een kwaliteit van Van Bommel dat Iniesta en die Uru hun poot niet breken. Eigenlijk is het hun fout dat ze tegen Van Bommel oplopen. :excited.gif:

Kijk die linkjes eens terug die in die posting van mij boven die van jou staan. Wanneer je daar in Van Bommel geen spelvervuiler kunt herkennen, hoeven we niet meer over voetbal te discussieren. Of over hetgeen Van Bommel onder voetbal verstaat. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 7:40 pm

Hogeschoolgoal van Oranje. Sneyder met een magistrale hakbal, VDV met de eindpass en KJH met de afronding.

Misschien een idee om VDV vaker in de as neer te zetten i.p.v. aan de zijkant. Zelfs van een duf konijn als BvM zou een dergelijk voortschrijdend inzicht verwacht mogen worden.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Hoeladans » di okt 12, 2010 8:00 pm

Allemaal even naar RAI Uno schakelen. :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door LucaS » di okt 12, 2010 8:01 pm

Lens in oranje, het moet toch niet gekker worden.
Asjeblief Sherril!
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 8:04 pm

Oranje moet nu gaan oppassen. De ploeg telt meer psv'ers dan Zweden, hetgeen de kwaliteit niet ten goede komt.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13816
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door Jinne » di okt 12, 2010 8:07 pm

Hoeladans schreef:Allemaal even naar RAI Uno schakelen. :smallgrin.gif:
Wat is er precies gebeurd?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 8:08 pm

LucaS schreef:Lens in oranje, het moet toch niet gekker worden.
Levert tot dusver alles in bij een Zweed.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 8:10 pm

Prima goal van de enige psv-er op het veld die een bal fatsoenlijk raken kan. Weer een beslissende pass van Sneyder.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)

Bericht door wimpey » di okt 12, 2010 8:11 pm

Elmander heeft dat kakkie-gen nooit kunnen afschudden. Een vette bek en niets kunnen gaan ook bij hem hand in hand.

Plaats reactie