EK onder 21

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 20, 2007 9:32 pm

Duke schreef:Wat heb jij tegen België, BZ?
Topic ff doorlezen Duke.

gaizka

Bericht door gaizka » wo jun 20, 2007 9:33 pm

Frank schreef:
Thomas schreef:Maar dit zegt eigenlijk al genoeg. Rigters beter achten dan Babel. :drecul.gif:
Je kunt me uitlachen wat je wil, maar zonder Rigters had Nederland nu niet in de finale gestaan.

Dat kun je van Babel niet zeggen...
Dat slaat natuurlijk nergens op, een finale bereik je als team. Rigters is een prima clubspeler zo als Derksen zou zeggen, en speelt een prima ek, maar Babel is van een andere klasse.

Ik had trouwens wel verwacht dat Babel de beslissende pingel zou nemen, viel me van hem tegen...

generaal

Bericht door generaal » wo jun 20, 2007 9:35 pm

gaizka schreef:
Frank schreef:
Thomas schreef:Maar dit zegt eigenlijk al genoeg. Rigters beter achten dan Babel. :drecul.gif:
Je kunt me uitlachen wat je wil, maar zonder Rigters had Nederland nu niet in de finale gestaan.

Dat slaat natuurlijk nergens op, een finale bereik je als team. Rigters is een prima clubspeler zo als Derksen zou zeggen, en speelt een prima ek, maar Babel is van een andere klasse.
Helemaal mee eens. Als ik Babel was, dan zou ik een breuk forceren en me transfervrij bij Arsène melden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:40 pm

Frank schreef:

Zet nog zo'n leuk spitsje als Rigters naast jouw grote held en Nederland was helemaal nergens gekomen.

Frank

Bericht door Frank » wo jun 20, 2007 9:41 pm

Het is wel handig als je in het team (waar je inderdaad samen mee naar de finale gaat) iemand hebt die een doelpuntje kan maken. Rigters heeft er nu in vier wedstrijden 3 inliggen, waarvan de meest belangrijke die van vandaag.

Ik durf dus de stelling wel aan dat ze zonder Rigters niet in de finale hadden gestaan...

Het enige wat ik er maar mee aan wil geven is dat ik vind dat er hier wel behoorlijk minachtend gedaan wordt over de topscorer van het team en dat er erg positief over Babel gedaan wordt (degene waarvan ik vind dat die zijn acties veel te ver doorvoert en er veel te weinig rendement uit haalt).

Maar goed, het is natuurlijk een Ajacied en Rigters niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:45 pm

Gaap. Zo kan je alles wel af doen met een argument het is een Ajacied en die niet. Je moet eens weten hoeveel kritiek anderen en ik op Babel hebben. Babel speelt dit toernooi gewoon goed in het teambelang en is gegroeid in z'n wat vrijere rol.

Ik vind Rigters een aardig spitsje, maar ik ben niet lyrisch over z'n prestaties. Maar goed, we zullen zien waar beide spelers over een paar jaar zijn.

Frank

Bericht door Frank » wo jun 20, 2007 9:48 pm

Thomas schreef:Gaap. Zo kan je alles wel af doen met een argument het is een Ajacied en die niet.
Jij begint met die lachsmilies, niet ik....

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:49 pm

Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Rigters beter acht dan Babel, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo jun 20, 2007 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 20, 2007 9:52 pm

Thomas schreef: Ik vind Rigters een aardig spitsje, maar ik ben niet lyrisch over z'n prestaties.
Ik kende hem niet zo maar toch goed gezien van Foppe, toch 3 uit 4. Die van vandaag was een juweeltje.

Beloki

Bericht door Beloki » wo jun 20, 2007 9:53 pm

Thomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Ik vind dat anders heel normaal. ;)
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:53 pm

Hij is sterk, snel en atletisch, maar dan houdt het wel zo'n beetje op.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 9:54 pm

Thomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Qua prestaties ontlopen ze elkaar niet zoveel. In ieder geval in dit toernooi. maar goed, Babel is een babelachtig talent, zoveel is zeker als ik de media moet geloven
I think I lost my fucking headache

Frank

Bericht door Frank » wo jun 20, 2007 9:54 pm

Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde als jij over voetbal. Als je dan mensen belachelijk gaat maken om hun andere kijk, kun je reacties verwachten.

Ik vind Babel echt niet zo goed als jij en vele andere mensen hem blijkbaar wel vinden.
Laatst gewijzigd door Frank op wo jun 20, 2007 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 9:54 pm

Thomas schreef:Hij is sterk, snel en atletisch, maar dan houdt het wel zo'n beetje op.
Als ik dit lees denk ik dat je het over Babel hebt, maar gezien eerdere posts is er iets dat me daaraan hevig doet twijfelen

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:55 pm

LucaS schreef:
Qua prestaties ontlopen ze elkaar niet zoveel. In ieder geval in dit toernooi. maar goed, Babel is een babelachtig talent, zoveel is zeker als ik de media moet geloven
Is de media zo lovend?

Ik vind in ieder geval dat Babel beter z'n momenten kiest en in teamverband speelt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 9:58 pm

Frank schreef:
Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde als jij over voetbal. Als je dan mensen belachelijk gaat maken om hun andere kijk, kun je reacties verwachten.

Ik vind Babel echt niet zo goed als jij en vele andere mensen hem blijkbaar wel vinden.
Je tilt er wel erg zwaar aan. Ik vond het gewoon wel grappig dat iemand meer ziet in Rigters dan in Babel. No hard feelings hoor. En nogmaals, ik heb genoeg aan te merken op Babel. Maar qua rust en slimmigheid in z'n spel heb ik dit toernooi eindelijk vooruitgang vastgesteld. Hopelijk heb ik er gelijk in en was het niet iets eenmaligs.

Wat vind je van Koné, Frank? :hypocrite.gif:

Frank

Bericht door Frank » wo jun 20, 2007 9:58 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijden niet allemaal gezien heb en ook deze wedstrijd maar half, maar ik snap werkelijk niet waar dat teamplayer van Babel vandaan komt.

Het kan mijn beleving zijn, maar ik vind het een zelfzuchtige speler, net als Sneijder. Zoals al eerder opgemerkt, heeft Sneijder dan nog het voordeel dat hij veel scoort, maar Babel doet dat niet.

Waar komt dat ophemelen toch vandaan?

Frank

Bericht door Frank » wo jun 20, 2007 9:59 pm

Thomas schreef:Wat vind je van Koné, Frank? :hypocrite.gif:
In welk opzicht?

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 9:59 pm

Babel in teamverband? Wonderlijk hoe mensen dezelfde dingen kunnen kijken en toch iets heel anders zien.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 10:00 pm

Frank schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijden niet allemaal gezien heb en ook deze wedstrijd maar half, maar ik snap werkelijk niet waar dat teamplayer van Babel vandaan komt.
No offense Frank, maar als je de wedstrijden niet eens helemaal hebt gezien zijn we al snel klaar.

Babel is wel een opportunistische en vaak nog te zelfzuchtige speler, maar dit toernooi valt het heel erg mee.
Frank schreef:
Thomas schreef:Wat vind je van Koné, Frank? :hypocrite.gif:
In welk opzicht?
Nou, ik vraag me af of je als PSVer Koné wel een goede voetballer vindt.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 10:02 pm

Kone en Babel zijn exact hetzelfde

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 20, 2007 10:02 pm

Ik vind Kone een stuk verder dan Babel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 20, 2007 10:02 pm

LucaS schreef:Babel in teamverband? Wonderlijk hoe mensen dezelfde dingen kunnen kijken en toch iets heel anders zien.
Als je niet hebt gezien dat Babel dit toernooi heeft lopen zwoegen op het middenveld en oog had voor z'n medespelers heb je niet opgelet. Maar goed, jij hebt je mening over Babel al klaar staan en die is onveranderlijk. Tunnelvisie heet dat, geloof ik.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 20, 2007 10:03 pm

Doe het daar maar mee af dan Thomas.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 20, 2007 10:03 pm

brigade zuid schreef:Ik vind Kone een stuk verder dan Babel.
Koné is vier jaar ouder.

Babel doet het in dit toernooi goed. Jammer voor hem dat hij nog niet heeft gescoord.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie