Topic ff doorlezen Duke.Duke schreef:Wat heb jij tegen België, BZ?
EK onder 21
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Dat slaat natuurlijk nergens op, een finale bereik je als team. Rigters is een prima clubspeler zo als Derksen zou zeggen, en speelt een prima ek, maar Babel is van een andere klasse.Frank schreef:Je kunt me uitlachen wat je wil, maar zonder Rigters had Nederland nu niet in de finale gestaan.Thomas schreef:Maar dit zegt eigenlijk al genoeg. Rigters beter achten dan Babel.![]()
Dat kun je van Babel niet zeggen...
Ik had trouwens wel verwacht dat Babel de beslissende pingel zou nemen, viel me van hem tegen...
Helemaal mee eens. Als ik Babel was, dan zou ik een breuk forceren en me transfervrij bij Arsène melden.gaizka schreef:Dat slaat natuurlijk nergens op, een finale bereik je als team. Rigters is een prima clubspeler zo als Derksen zou zeggen, en speelt een prima ek, maar Babel is van een andere klasse.Frank schreef:Je kunt me uitlachen wat je wil, maar zonder Rigters had Nederland nu niet in de finale gestaan.Thomas schreef:Maar dit zegt eigenlijk al genoeg. Rigters beter achten dan Babel.![]()
Zet nog zo'n leuk spitsje als Rigters naast jouw grote held en Nederland was helemaal nergens gekomen.Frank schreef:Je kunt me uitlachen wat je wil, maar zonder Rigters had Nederland nu niet in de finale gestaan.Thomas schreef:Maar dit zegt eigenlijk al genoeg. Rigters beter achten dan Babel.![]()
Het is wel handig als je in het team (waar je inderdaad samen mee naar de finale gaat) iemand hebt die een doelpuntje kan maken. Rigters heeft er nu in vier wedstrijden 3 inliggen, waarvan de meest belangrijke die van vandaag.
Ik durf dus de stelling wel aan dat ze zonder Rigters niet in de finale hadden gestaan...
Het enige wat ik er maar mee aan wil geven is dat ik vind dat er hier wel behoorlijk minachtend gedaan wordt over de topscorer van het team en dat er erg positief over Babel gedaan wordt (degene waarvan ik vind dat die zijn acties veel te ver doorvoert en er veel te weinig rendement uit haalt).
Maar goed, het is natuurlijk een Ajacied en Rigters niet.
Ik durf dus de stelling wel aan dat ze zonder Rigters niet in de finale hadden gestaan...
Het enige wat ik er maar mee aan wil geven is dat ik vind dat er hier wel behoorlijk minachtend gedaan wordt over de topscorer van het team en dat er erg positief over Babel gedaan wordt (degene waarvan ik vind dat die zijn acties veel te ver doorvoert en er veel te weinig rendement uit haalt).
Maar goed, het is natuurlijk een Ajacied en Rigters niet.
Gaap. Zo kan je alles wel af doen met een argument het is een Ajacied en die niet. Je moet eens weten hoeveel kritiek anderen en ik op Babel hebben. Babel speelt dit toernooi gewoon goed in het teambelang en is gegroeid in z'n wat vrijere rol.
Ik vind Rigters een aardig spitsje, maar ik ben niet lyrisch over z'n prestaties. Maar goed, we zullen zien waar beide spelers over een paar jaar zijn.
Ik vind Rigters een aardig spitsje, maar ik ben niet lyrisch over z'n prestaties. Maar goed, we zullen zien waar beide spelers over een paar jaar zijn.
-
- AT Toto winner 15/16
Qua prestaties ontlopen ze elkaar niet zoveel. In ieder geval in dit toernooi. maar goed, Babel is een babelachtig talent, zoveel is zeker als ik de media moet gelovenThomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
I think I lost my fucking headache
Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde als jij over voetbal. Als je dan mensen belachelijk gaat maken om hun andere kijk, kun je reacties verwachten.Thomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Ik vind Babel echt niet zo goed als jij en vele andere mensen hem blijkbaar wel vinden.
Laatst gewijzigd door Frank op wo jun 20, 2007 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is de media zo lovend?LucaS schreef:Qua prestaties ontlopen ze elkaar niet zoveel. In ieder geval in dit toernooi. maar goed, Babel is een babelachtig talent, zoveel is zeker als ik de media moet gelovenThomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Ik vind in ieder geval dat Babel beter z'n momenten kiest en in teamverband speelt.
Je tilt er wel erg zwaar aan. Ik vond het gewoon wel grappig dat iemand meer ziet in Rigters dan in Babel. No hard feelings hoor. En nogmaals, ik heb genoeg aan te merken op Babel. Maar qua rust en slimmigheid in z'n spel heb ik dit toernooi eindelijk vooruitgang vastgesteld. Hopelijk heb ik er gelijk in en was het niet iets eenmaligs.Frank schreef:Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde als jij over voetbal. Als je dan mensen belachelijk gaat maken om hun andere kijk, kun je reacties verwachten.Thomas schreef:Ik moet wel lachen als iemand zegt dat hij Babel beter acht dan Rigters, ja. Dat lijkt me niet zo gek.
Ik vind Babel echt niet zo goed als jij en vele andere mensen hem blijkbaar wel vinden.
Wat vind je van Koné, Frank?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijden niet allemaal gezien heb en ook deze wedstrijd maar half, maar ik snap werkelijk niet waar dat teamplayer van Babel vandaan komt.
Het kan mijn beleving zijn, maar ik vind het een zelfzuchtige speler, net als Sneijder. Zoals al eerder opgemerkt, heeft Sneijder dan nog het voordeel dat hij veel scoort, maar Babel doet dat niet.
Waar komt dat ophemelen toch vandaan?
Het kan mijn beleving zijn, maar ik vind het een zelfzuchtige speler, net als Sneijder. Zoals al eerder opgemerkt, heeft Sneijder dan nog het voordeel dat hij veel scoort, maar Babel doet dat niet.
Waar komt dat ophemelen toch vandaan?
No offense Frank, maar als je de wedstrijden niet eens helemaal hebt gezien zijn we al snel klaar.Frank schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijden niet allemaal gezien heb en ook deze wedstrijd maar half, maar ik snap werkelijk niet waar dat teamplayer van Babel vandaan komt.
Babel is wel een opportunistische en vaak nog te zelfzuchtige speler, maar dit toernooi valt het heel erg mee.
Nou, ik vraag me af of je als PSVer Koné wel een goede voetballer vindt.Frank schreef:In welk opzicht?Thomas schreef:Wat vind je van Koné, Frank?
-
- AT Toto winner 15/16
Als je niet hebt gezien dat Babel dit toernooi heeft lopen zwoegen op het middenveld en oog had voor z'n medespelers heb je niet opgelet. Maar goed, jij hebt je mening over Babel al klaar staan en die is onveranderlijk. Tunnelvisie heet dat, geloof ik.LucaS schreef:Babel in teamverband? Wonderlijk hoe mensen dezelfde dingen kunnen kijken en toch iets heel anders zien.