EK onder 21
Moderator: mods
Schaamrood op de kiezen. Ik heb het gevoel naar de Donorshow van BNN te hebben gekeken, je gaat met enig optimisme de wedstrijd bekijken en ziet na 70 minuten dat het allemaal al afgesproken was. Vermeer laat zich achterover vallen en het balletje gaat eroverheen. Jammer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Naar de BRT gekeken, de vraag is of je dan een andere wedstrijd ""ziet"".
De commentator is dan niet schatplichtig en ik denk dat hij gelijk heeft dat Lombaerts uitblinker was en ik denk dat de wedstrijden met Vermaelen aantoonden dat het centrum van de verdediging bij België goed zit.
Bij Nederland zag hij niet veel uitblinkers, maar hij was wel blij dat een bepaalde speler uit het veld werd gehaald, ik zal zijn naam maar niet noemen.
Opvallend: Pieters wordt gezien als iemand die "draait en klaar is met kerstmis", uitspraak Johan Boskamp. Diezelfde Pieters wordt in Nederland als groot talent gezien en speelde met Utrecht een wel erg gemakkelijke wedstrijd tegen Ajax (thuis, uit heb ik niet gezien)
Martens viel mij op tv tegen, zegt niet veel, weet ik, maar toch!
Twee keepersfouten. De vrije trap van Drenthe was slecht (hij kan het wel erg goed, zullen we volgend seizoen vaak zien, zijn status is nu groter en van hooidonk is weg).
Vermeer: ik zie het als een fout, maar deze bal schijnt vreemde wendingen te maken, de Portugezen schijnen zelfs volop op afsrtandschoten te trainen.
De commentator is dan niet schatplichtig en ik denk dat hij gelijk heeft dat Lombaerts uitblinker was en ik denk dat de wedstrijden met Vermaelen aantoonden dat het centrum van de verdediging bij België goed zit.
Bij Nederland zag hij niet veel uitblinkers, maar hij was wel blij dat een bepaalde speler uit het veld werd gehaald, ik zal zijn naam maar niet noemen.
Opvallend: Pieters wordt gezien als iemand die "draait en klaar is met kerstmis", uitspraak Johan Boskamp. Diezelfde Pieters wordt in Nederland als groot talent gezien en speelde met Utrecht een wel erg gemakkelijke wedstrijd tegen Ajax (thuis, uit heb ik niet gezien)
Martens viel mij op tv tegen, zegt niet veel, weet ik, maar toch!
Twee keepersfouten. De vrije trap van Drenthe was slecht (hij kan het wel erg goed, zullen we volgend seizoen vaak zien, zijn status is nu groter en van hooidonk is weg).
Vermeer: ik zie het als een fout, maar deze bal schijnt vreemde wendingen te maken, de Portugezen schijnen zelfs volop op afsrtandschoten te trainen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mee eens, maar 1 zo'n Bergkamp-achtige actie per wedstrijd is wat mij betreft genoeg. Dan hoor je mij niet klagen. Voetbal is een momentensport.brigade zuid schreef:Babel doet af en toe iets geniaals en voor de rest bakt ie er weinig van vandaag.
Mooi ingeschoten door Rigters ook trouwens.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jun 16, 2007 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En Nederland dan? Dat is tenslotte de ploeg die z'n sportieve plicht niet heeft gedaan, als je het zo wilt bekijken en wilt spreken van schuld.Beloki schreef:Inderdaad. Wat lag het er dik boven op. Weer twee uur van mijn leven verneukt. Ik hoop dat die Belgen helemaal weggespeeld worden door Servië.
Nederland is mijn geboorteland, die blijf ik steunen. België speelt kutvoetbal, zeker in vergelijking met Portugal. Bovendien heeft Portugal gevoetbald voor hun resultaat, en België kreeg het. Die Belgen moeten niet langs hun schoenen gaan lopen. Dat Nederland die nepfransen door heeft laten gaan, is echter nog het meest trieste.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat hoop ik ook, ik snap sowiezo niet dat zoveel Nederlanders altijd weer weglopen met de Belgen, een volk wat ons Nederlanders haat.Beloki schreef:Inderdaad. Wat lag het er dik boven op. Weer twee uur van mijn leven verneukt. Ik hoop dat die Belgen helemaal weggespeeld worden door Servië.
Idd 2 uur van je leven verneukt, ik ben zo verstandig geweest om gelijk na de 2-2 gelijk een andere zender op te zoeken, simpelweg omdat ik zeker wist dat het klaar was.
Portugal heeft helemaal niets laten zien op dit toernooi. In de onderlinge wedstrijd met België waren ze ook al de mindere. Ze hadden er maar voor moeten zorgen dat ze niet in deze situatie terecht waren gekomen. Dat Nederland het wel best vindt dat de Belgen doorgaan is niet verrassend te noemen.Beloki schreef:Nederland is mijn geboorteland, die blijf ik steunen. België speelt kutvoetbal, zeker in vergelijking met Portugal. Bovendien heeft Portugal gevoetbald voor hun resultaat, en België kreeg het. Die Belgen moeten niet langs hun schoenen gaan lopen. Dat Nederland die nepfransen door heeft laten gaan, is echter nog het meest trieste.
Ik snap die Belgenhaat niet zo. Ik ben in m'n leven alleen maar bijzonder sympathieke Belgen tegen gekomen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jun 16, 2007 10:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
@Thomas voor de edit: Klopt, maar wel triest.
Portugal speelde volgens de media een prima wedstrijd tegen Israël, en op kwaliteit had België hier gewoon verloren. Vermeer mocht het kadotje geven vandaag. Met die gegevens was Portugal verdiend doorgegaan. België kon het niet zonder Vermeer, Portugal wel.
Dan ben jij niet veel Belgen tegengekomen, Thomas.
Portugal speelde volgens de media een prima wedstrijd tegen Israël, en op kwaliteit had België hier gewoon verloren. Vermeer mocht het kadotje geven vandaag. Met die gegevens was Portugal verdiend doorgegaan. België kon het niet zonder Vermeer, Portugal wel.
Dan ben jij niet veel Belgen tegengekomen, Thomas.
-
- AT Toto winner 15/16
Alleen in de eerste helft en voor de rest heeft Belgie geen fuck laten zien, tegen Israel waren ze minder, tegen Nederland waren ze minder. Portugal was tegen Nederland beter dan Belgie tegen Nederland.Thomas schreef: Portugal heeft helemaal niets laten zien op dit toernooi. In de onderlinge wedstrijd met België waren ze ook al de mindere.
Inderdaad.Jöhnk schreef:Ik zit er niet mee, want Portugal zie ik als een grotere bedreiging dan Belgie.
Bovendien vond ik die 2-2 een grotere fout van de verdediging dan van Vermeer. Hoe kon het in hemelsnaam dat Pocognoli daar rustig mocht uithalen?
Edit: overigens vond ik Babel de tweede helft wel nadrukkelijk minder, maar toen was de toevoer over het algemeen ook wel heel matig. De Ridder heeft weer eens laten zien waarom hij absoluut niet goed genoeg was en is voor Ajax.
Laatst gewijzigd door Bert op za jun 16, 2007 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, zo kan je blijven doorgaan. Zonder die rare pingel die Nederland kreeg, met die pingel die Portugal had mogen krijgen, zonder die maffe scheids die Feillani er af stuurde tegen Israel. Tough luck. Portugal heeft gewoon gefaald. De Belgen valt weinig te verwijten. Die hadden een gelijkspel nodig en hadden dat wellicht sowieso wel gekregen. Als je een boosdoener wil aanwijzen moet je bij Nederland zijn, maar ik heb er geen moeite mee. Het is in het belang van Nederland dat Portugal eruit ligt.Beloki schreef:@Thomas voor de edit: Klopt, maar wel triest.
Oh jawel hoor. Met die Walen heb ik het niet zo, maar Vlamingen vind ik echt geweldig sympathieke mensen.Beloki schreef:Dan ben jij niet veel Belgen tegengekomen, Thomas.
Goed, jij was blijkbaar onder de indruk van Portugal. Ik niet. Ik denk dat Belgie Israel zonder die rode kaart zonder al teveel poespas had verslagen en ik vond dat ze in de onderlinge wedstrijd tegen Portugal het verdiend hadden om te winnen.brigade zuid schreef:Alleen in de eerste helft en voor de rest heeft Belgie geen fuck laten zien, tegen Israel waren ze minder, tegen Nederland waren ze minder. Portugal was tegen Nederland beter dan Belgie tegen Nederland.
Rules? Gewoon een arrogant volk met veel praatjes. Ook weer dat geflikflooi met die trein op de betuwe lijn. Nederland moet gewoon al die boten die vanuit Nederlands vaarwater Antwerp binnenvaren eens tegenhouden. Zijn ze weer ff stil. Ik word nog liever Duitser als dat dat land bij Nederland komt.
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom hebben ze dan wel een hekel aan Nederlanders (lees: dikke nekken, zoals ze ons ook wel noemen).Thomas schreef: Oh jawel hoor. Met die Walen heb ik het niet zo, maar Vlamingen vind ik echt geweldig sympathieke mensen.
Gewoon opsplitsen dat land, ene helft voor ons, andere helft mag Frankrijk hebben.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op za jun 16, 2007 10:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geloof niet dat Nederlanders momenteel veel te klagen hebben over de arrogante Belgen...
Als Nederland en Portugal in elkaars schoenen hadden gestaan was de wereld nu te klein geweest. Zowel bij de supporters als bij de pers.
En natuurlijk:
Vermeer "Dat punt van Belgie was niet de bedoeling"
Drenthe: "Ik denk dat wij gewoon voor de winst gingen"
tuurlijk...
Als Nederland en Portugal in elkaars schoenen hadden gestaan was de wereld nu te klein geweest. Zowel bij de supporters als bij de pers.
En natuurlijk:
Vermeer "Dat punt van Belgie was niet de bedoeling"
Drenthe: "Ik denk dat wij gewoon voor de winst gingen"
tuurlijk...