EK onder 21

De laatste loodjes voor het hoogst haalbare

Moderator: mods

Waas

Bericht door Waas » do jun 14, 2007 11:18 am

Iemand deze actie nog gezien?

Jong Oranje-spelers 'taarten' presentator Tien
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: Tien
Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2007 @ 01:06
Enkele spelers van Jong Oranje hebben gisteravond in de live-uitzending van het televisieprogramma 'Na de wedstrijden' op Tien een taart in het gezicht van presentator Jan Joost van Gangelen gegooid. Dat gebeurde tijdens een interview dat Van Gangelen had met Jong Oranje-coach Foppe de Haan.

De coach en de presentator praatten over voetbalzaken toen ineens vanachter Van Gangelen drie spelers uit de bosjes kwamen zetten. Twee van hen, in trainingspak en met panty's over hun hoofd getrokken, drukten een taart in het gezicht van de presentator. Een derde persoon filmde het geheel.

Waarschijnlijk ging het om Boy Waterman, Gianni Zuiverloon en Ryan Babel. Of er een specifieke reden achter de actie zat of dat het puur baldadigheid was, is niet duidelijk. Na het incident werd het programma weer overgenomen door Humberto Tan en Frits Barend in de studio in Hilversum.

Videobeelden van het voorval zijn via deze http://str5.talpa.tv/grevelingen_111/fi ... 228FA7.wmv directe link (Windows Media Player) te bekijken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jun 14, 2007 11:51 am

Demosthenes schreef:Betekent plaatsing dat we Vermaelen, Vertonghen, De Mul (zoals het er nu voorstaat), Emanuelson, Babel en Maduro een aantal weken moeten missen om ze erna vermoeid terug te krijgen?
Ik dacht dat Maduro dan te oud is om mee te mogen doen maar de rest mag dacht ik nog meedoen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 12:01 pm

Boy aan de linkerkant, Zuiverloon rechts, Babel in de bosjes met een camera :)[/code]
Pompiedom

Lionel

Bericht door Lionel » do jun 14, 2007 12:08 pm

mattie schreef:
Demosthenes schreef:Betekent plaatsing dat we Vermaelen, Vertonghen, De Mul (zoals het er nu voorstaat), Emanuelson, Babel en Maduro een aantal weken moeten missen om ze erna vermoeid terug te krijgen?
FF kijken voor die jonge gasten.. Sinds 1952 was het NL elftal niet meer op een O.S. spelen en nu gaan ze volgend jaar... Elke club kan heel hard gaan schreeuwen van voorbereiding en clubbelangen etc etc.... maar de Haan roept ze allemaal op en ze zullen allemaal beretrots zijn dat ze in Peking zijn, want wees nu eens eerlijk dat meemaken en er zijn zal het hoogste zijn wat de meeste zullen halen en of meemaken.
Inderdaad, geen gelul. Het is toch gewoon schitterend!
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 12:17 pm

Schitterend, 9 miljoen mislopen door het niet kwalificeren voor de CL. Ben blij voor die jongens maar vind het wel zorgelijk voor Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 12:20 pm

Is natuurlijk het probleem van PSV of AZ, wij worden kampioen!
I think I lost my fucking headache

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 12:20 pm

LeonardoSpits schreef:
Boy aan de linkerkant, Zuiverloon rechts, Babel in de bosjes met een camera :)[/code]
Die Boy is wel snel hersteld van zijn rugblessure. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » do jun 14, 2007 12:38 pm

Geloof dat het voetbaltoernooi altijd al begint voor de officiele opening.Zal dus ook veel eerder afgelopen zijn dan 24 augustus.

RvN en Seedorf meenemen lijkt me niks,doe dan bijv. KJH,de Zeeuw en Schaars.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 12:40 pm

Duke schreef:
LeonardoSpits schreef:
Die Boy is wel snel hersteld van zijn rugblessure. :smallgrin.gif:
Dit was de avond voor de wedstrijd.

Duke

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 12:53 pm

Ah, dat verklaart dan meteen zijn blessure. Spiertje verrekt. :wink1.gif:

Salvador Dali

T82

Bericht door T82 » do jun 14, 2007 1:20 pm

Lachspiertje zeker?

boa

Bericht door boa » do jun 14, 2007 1:41 pm

Rishi schreef:
Rembrandt III schreef:Bakkal da's nou typisch zo'n voetballer waarvan je direct ziet dat ie tekort komt. Als het tempo opgeschroeft wordt is dat de eerste die in paniek raakt en geen pepernoot meer raakt. Nee, ik snap werkelijk niet wat die jongen in Jong Oranje doet. Loopt er niets beters - niet geblesseerd - rond?

Verder viel Pocognoli me ontzettend tegen vanavond.

En Drenthe had in de laatste minuut beter nog een gele prent gepakt - geschorst tegen Belgie en met een schone lei beginnen als het er om gaat. Nu geef ik je op een briefje dat ie nog een belangrijke wedstrijd gaat missen
.
ik had het er thuis ook over maar werkt het wel zo?
Een gele kaart in de laatste minuut pakken is professioneel, maar in dit geval was het dan zijn 2e en dus rood geweest. Dat vind ik minder slim. Had ik zelf ook nooit gedaan.

Overigens vond ik Bakkal héél veel balverlies corrigeren van zowel Drenthe als Babel. In de laatste minuten deed hij het héél behoorlijk.
En Drenthe is een heerlijke speler, maar hij moet wel veel slimmer worden. Wat een dramatische beslissingen neemt die jongen af en toe.

Verder vond ik Vlaar, Zuiverloon en Donk bijzonder sterk spelen maar was die Jong a Pin echt rijp voor een wissel. Had helemaal geen vat op de portugees. Zodra hij een beetje onder druk kwam te staan raakte hij volledig in paniek. Die Pieters viel sterk in.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 2:05 pm

Boa, het idee was juist dat Drenthe een rode kaart (tweede geel) zou pakken, zodat ie de (onbelangrijke) wedstrijd tegen Belgie zou missen, maar er dus weer met een schone lei zou staan in de volgende ronde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 14, 2007 2:13 pm

Lijkt me sterk dat je na een rode kaart een schone lei hebt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 2:22 pm

Rishi schreef:
mattie schreef:
FF kijken voor die jonge gasten.. Sinds 1952 was het NL elftal niet meer op een O.S. spelen en nu gaan ze volgend jaar... Elke club kan heel hard gaan schreeuwen van voorbereiding en clubbelangen etc etc.... maar de Haan roept ze allemaal op en ze zullen allemaal beretrots zijn dat ze in Peking zijn, want wees nu eens eerlijk dat meemaken en er zijn zal het hoogste zijn wat de meeste zullen halen en of meemaken.
Inderdaad, geen gelul. Het is toch gewoon schitterend!
Van jullie horen we dus geen piep als die jongens allemaal naar de OS gaan en Ajax matige resultaten boekt in augustus?
Arthur schreef:Lijkt me sterk dat je na een rode kaart een schone lei hebt.
Met een geelrode kaart ben je net zoveel geschorst als met twee gele kaarten in verschillende wedstrijden.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 2:22 pm

Je doet de volgende wedstrijd niet mee om vervolgens in de volgende ronde met een schone lei te beginnen. Wat is daar zo moeilijk aan??

boa

Bericht door boa » do jun 14, 2007 2:53 pm

Mr. Ajax schreef:Boa, het idee was juist dat Drenthe een rode kaart (tweede geel) zou pakken, zodat ie de (onbelangrijke) wedstrijd tegen Belgie zou missen, maar er dus weer met een schone lei zou staan in de volgende ronde.
Ik snap dat het straftechnisch gezien beter uit was gekomen, maar ik bedoel dat het gevoelsmatig moeilijk is om express een 2e gele (dus rode kaart) te pakken.

Kuijt pakt in de thuiswedstrijd tegen PSV overduidelijk een gele kaart waardoor hij de volgende wedstrijd geschorst is. Hardstikke professioneel. Super.
Maar had hij dat ook gedaan als het zijn 2e gele kaart van de wedstrijd had betekend ?

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 14, 2007 3:11 pm

Leuk voor die spelers? Zal wel, de OS maak je maar één keer mee, maar van psv zullen er niet veel naar de OS gaan, van Ajax vijf? Het is een ongewilde, door mij ongewenste vorm van competitievervalsing. AZ en Ajax zijn daar waarschijnlijk het slechtoffer van.

Verschillende gedachten:

Gisteren tijdens de laatste vijf minuten was weer eens te zien dat het "hinken op twee gedachten" (of twee verschillende huisstijlen?) was. Keeper Vermeer probeert de bal in het spel te houden, passt zelfs met een beetje risico de bal naar rechts. Drie seconden later krijgt vlaar de bal en zonder tegenstander in de buurt ramt hij die bal naar voren. Dat had Vermeer ook kunnen doen of vlaar had de bal weer op Vermeer kunnen spelen.

Opvallend de complimenten voor de verdediging; donk ging al snel in de fout en alle ballen die hij krijgt worden weggeramd. Verdedigend het probleem opgelost en direct het volgende probleem in gang gezet! Zuiverloon was goed, maar over onze linkerkant was Portugal regelmatig gevaarlijk.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Arthur

Bericht door Arthur » do jun 14, 2007 4:02 pm

Mr. Ajax schreef:Je doet de volgende wedstrijd niet mee om vervolgens in de volgende ronde met een schone lei te beginnen. Wat is daar zo moeilijk aan??
Volgens mij ben je vervolgens na je eerstvolgende gele kaart meteen weer geschorst. Dat noem ik geen schone lei.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 4:08 pm

Wat een thuisfluiter gisteren trouwens. Schandelijk gewoon!
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 5:40 pm

Tsjechië-Servië wordt bij mij trouwens niet uitgezonden. In Nederland wel?

Duke

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 5:44 pm

Ja, hier wel, op 10.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 5:48 pm

Hmm, dan zal de wedstrijd wel vanavond worden uitgezonden op ESPN. Niet zo gek ook, want dit toernooi trekt niet al teveel kijkers, denk ik zo. Hopelijk wordt de tweede wedstrijd wel gewoon integraal uitgezonden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 5:54 pm

Thomas Vermaelen komt dit toernooi niet meer in actie. Hij kampt met een schouderblessure.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 5:56 pm

Kan ie lekker gaan rusten en zich opmaken voor het nieuwe seizoen!

:ajaxscarf.gif:

Plaats reactie