Belangrijk voor Ajax Spelers
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Belangrijk voor Ajax Spelers
Al het nieuws over een speler van Ajax, ook transferberichten, kunnen in de desbetreffende topic van deze speler. Gaat een speler weg dan verdwijnt hij uit deze zone naar een andere zone, afhankelijk van waar hij heen gaat.
Gelieve geen topics te openen en als je het toch wilt omdat je denkt dat er iets mist, dan eerst een Site Admin aanspreken.
Gelieve geen topics te openen en als je het toch wilt omdat je denkt dat er iets mist, dan eerst een Site Admin aanspreken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Tja...in mijn ogen zou je dan ook een 'draaiboek' kunnen maken om bijv. de manier van wedstrijdbenamingen volgens een vast stramien te doen... Persoonlijk voel ik die behoefte voor een 'draaiboek' niet zo, maar ik zal 't aankaarten...Thomas schreef:Niet dat ik de mods extra werk wil geven of zo, maar kunnen we niet of alle topics naar de naam en voornaam van de speler vernoemen of alle topics alleen naar de achternaam van de speler vernoemen?
Thanks. Volgens mij hoeft het niet al teveel tijd te kosten. Als ik de tijdelijke macht zou krijgen zou ik het ook wel willen doen.Duke schreef:Ben ik wel met je eens, ik zal er eens een begin mee maken.

Ik zet je nog eens aan het werk, Duke.

Overigens vind het een prima idee om de wedstrijdtopics ook op een bepaalde manier te benoemen. Het staat veel netter.
Ik heb de spelling van ajax.nl aangehouden.Bertje schreef:![]()
Als Duke wat doet, doet hij het goed!
Edit: alhoewel; er moet nog een trema op de -u van Bakircioglü.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Re: Belangrijk voor Ajax Spelers
Is het niet een optie om een selectie met oud-spelers aan te maken? Ik heb namelijk best wel moeite om topics van vertrokken spelers terug te vinden... Waar is die van Tim Krul gebleven, bijv.?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Thanks, Sandro!