Ahmetcan Kaplan

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 9:13 am

Jinne schreef:
wo aug 10, 2022 6:41 am
Bassie al vergeten? En Alvarez kwam ook binnen als verdediger.

Ik zie dat ie maar 13 potjes in de benen heeft. Met Denswil als concurrent daar. Dan vind ik 10 miljoen wel erg veel.
Speelt hij zo weinig vanwege Denswil? Dat is wel zorgwekkend...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Jinne » wo aug 10, 2022 9:51 am

Ik zie dat Denswil ook vaak LB stond. Voor de rest hebben ze nog een Braziliaan en ex-kakkie Edgar Le achterin. Zal zijn leeftijd dan misschien zijn en het feit dat Trabzonspor een top seizoen draaide.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door WP_Legend » wo aug 10, 2022 11:35 am


Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Jinne » wo aug 10, 2022 11:38 am

Wel positieve analyse. :biggthumpup.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 10, 2022 1:42 pm

We hebben straks dus Blind, Bassey, Wijndal, en Kaplan voor twee posities. De laatste drie zullen dan een slordige 50 mio (!) hebben gekost, terwijl twee van de vier bankzitters gaan worden. Gekkenhuis.

Lijkt me overigens sowieso dat Blind dan moet gaan backen en Bassey centraal moet komen te staan. En Wijndal dan maar op de bank…
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

columbus
Berichten: 5288
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door columbus » wo aug 10, 2022 2:13 pm

Laat Bassey eerst maar eens aantonen dat hij het verdiend om basisspeler te zijn. Gewoon vanaf de bank brengen en laat hem het maar zien.

Deze Turkse jongen zal, als hij komt, een Jong Ajax klant zijn

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door wimpey » wo aug 10, 2022 2:15 pm

columbus schreef:
wo aug 10, 2022 2:13 pm
Deze Turkse jongen zal, als hij komt, een Jong Ajax klant zijn
Wat, we halen nu ook al 10M-spelers voor JA? Dan lijkt me het einde nabij.

De Dominee
Berichten: 5748
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door De Dominee » wo aug 10, 2022 2:28 pm

Welnee, Schuurs speelt ook niet in JA.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Yopii » wo aug 10, 2022 2:43 pm

Schuurs zit normaal gesproken op de bank. Deze jongen dus ook; daarom zal hij in JA gaan spelen.

Waar zijn ze mee bezig? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Lionel » wo aug 10, 2022 2:45 pm

Mr. Ajax schreef:
wo aug 10, 2022 1:42 pm
We hebben straks dus Blind, Bassey, Wijndal, en Kaplan voor twee posities. De laatste drie zullen dan een slordige 50 mio (!) hebben gekost, terwijl twee van de vier bankzitters gaan worden. Gekkenhuis.

Lijkt me overigens sowieso dat Blind dan moet gaan backen en Bassey centraal moet komen te staan. En Wijndal dan maar op de bank…
Misschien is hij wel de vervanger van Timber? Als hij goed genoeg is, is het ook geen hele grote ramp dat hij linksbenig is. Dat wordt pas een probleem als je niet zo goed bent.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door wimpey » wo aug 10, 2022 2:56 pm

Mr. Ajax schreef:
wo aug 10, 2022 1:42 pm
We hebben straks dus Blind, Bassey, Wijndal, en Kaplan voor twee posities. De laatste drie zullen dan een slordige 50 mio (!) hebben gekost, terwijl twee van de vier bankzitters gaan worden. Gekkenhuis.

Lijkt me overigens sowieso dat Blind dan moet gaan backen en Bassey centraal moet komen te staan. En Wijndal dan maar op de bank…
+ 1. Misschien sorteren ze voor op einde Blind. Maar dan nog, wat je schrijft: dan zitten dus 2 zeer dure aankopen op de bank.

Ik mis de logica, dit window. Er vinden allerlei kunstgrepen plaats om Alvarez te vervangen jl. zaterdag. En elders heb je voor 2 plekken 4 peperdure linkspoten, straks. Ook: hoeveel opties heeft Ajax wel niet op 10?

Denk dat Hamstelaar nu maar eens flink moet gaan verkopen. Overbodige meuk uiteraard. Maar ook op 10.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 10, 2022 3:54 pm

columbus schreef:
wo aug 10, 2022 2:13 pm
Laat Bassey eerst maar eens aantonen dat hij het verdiend om basisspeler te zijn. Gewoon vanaf de bank brengen en laat hem het maar zien.

Deze Turkse jongen zal, als hij komt, een Jong Ajax klant zijn
Als ie niet goed genoeg blijkt te zijn is het nog maffer. Een flop van 30 mio kunnen we niet maken.

En spelers van de kampioen van Turkije voor 10 mio naar Jong halen zal ook niet de bedoeling zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Marillion » wo aug 10, 2022 4:05 pm

Jong Ajax is bij een aankoop als het goed is nooit het doel. Het kan wel zijn dat een speler daar begint. Om wat ritme op te doen, te wennen, en te wachten op een kans.

Ik ben benieuwd hoe het elftal er over pak 'm beet 1 tot 2 maanden uitziet als het gaat om deze posities. Zijn Blind, Bassey én Wijndal dan alledrie basisspeler? Kan het me haast niet voorstellen.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Yopii » do aug 11, 2022 9:50 am

Kaplan is de heftige Turkse competitie gewend, dan zou hij op een druilerige maandagavond naar Telstar moeten? :confused.gif:

Ajax heeft het al eerder gedaan: basisspelers van andere clubs kopen. Op het moment dat die jongens het niet maken, loopt hun carrière vast. Dan moet je ze gaan uitlenen aan clubs die soms zelfs minder zijn dan de club waar ze vandaan kwamen.

Hierin moet je heel secuur zijn, dat is niet altijd gelukt.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door WP_Legend » do aug 11, 2022 10:09 am



 

Ajax wil Ahmetcan Kaplan: verdediger die moet leren opbouwen

 

ANALYSE

Met Ahmetcan Kaplan (19) heeft Ajax een type verdediger op het oog dat in het verleden niet al te vaak geslaagd is in Amsterdam. Toch bezit de Turkse belofte wel de fysieke en defensief taaie kwaliteiten die nu nog weleens ontbreken in de ploeg van Alfred Schreuder.

KLASSIEKE BEWAKER

Nog niet al te lang geleden kende Kaplan zijn doorbraak op het hoogste podium. Na ruim een halfjaar vooral als 'back-up van de back-up' op de reservebank te hebben gezeten bij uiteindelijke kampioen Trabzonspor, stond hij vanwege een vroege gele kaart voor ploeggenoot (en ex-Ajacied) Stefano Denswil plots de gehele tweede helft op het veld, in de heksenketel van Galatasaray.

Welgeteld 6 minuten en 23 seconden staat Kaplan op het veld in het Nef Stadyumu, wanneer hij zijn specialiteit mag tonen: de fysiek overrompelende, staande tackle. Op onderstaand beeld is goed te zien hoe hij linksbuiten Kerem Aktürkoglu aftroeft. Want Kaplan mag met zijn 1 meter 90 en 85 kilo behoorlijk groot zijn voor een centrumverdediger, hij is alsnog het soort proactieve bewaker dat dekt op zijn voorvoeten. Immer klaar om toe te slaan.



Waar Perr Schuurs, de verdediger die hij dient te vervangen in Amsterdam, vorig seizoen 75 procent van zijn tackles tot balwinst liet leiden, laat Kaplan er minder gras over groeien. Met liefst 92 procent van zijn ingrepen veroverde hij afgelopen seizoen de bal terug.

Ook in luchtduels is Kaplan er doorgaans vroeg bij. Dat de jonge linkspoot aanzienlijk meer luchtduels (59 procent) wint dan Schuurs gemiddeld doet (49), is vooral te danken aan zijn anticipatie en sprongkracht. Ook in luchtduels met targetman-types is Kaplan van plan om als eerste op tophoogte te komen.



'Eerder te vroeg dan te laat' is vaker het mantra bij Kaplan. Zo is hij bijzonder assertief bij het doordekken. Soms zelfs een tikkeltje te assertief. In onderstaand duel met Ryan Babel verovert hij zestig meter van zijn eigen doel de bal terug, maar zou hij bij een gemiste ingreep vrij baan naar zijn keeper weggeven.



Dat Kaplan zich niet al te veel zorgen maakt over de eventuele risico's van zijn agressieve keuzes, lijkt vooral voort te komen uit zijn indrukwekkende herstelsnelheid. Hoewel hij, zoals de meeste lange centrumverdedigers, niet per se de hoogste startsnelheid heeft, is zijn topsnelheid indrukwekkend - al helemaal voor iemand op zijn positie. In onderstaand voorbeeld lijkt de steekbal op de beweeglijke Alanyaspor-spits Wilson Eduardo (ex-ADO Den Haag) op maat, maar loopt Kaplan alsnog het gat op de Angolees dicht.



Maar zijn keurige topsnelheid dicht niet elk gat. Gemiddeld per 90 minuten maakt Kaplan 1,2 overtredingen. Bijna een vijfvoud van het gemiddelde van Schuurs afgelopen seizoen bij Ajax (0,25).

VOLWASSEN VOORWERK

Dat Ajax bereid lijkt te zijn flink in de buidel te tasten voor Kaplan, lijkt vooral te danken aan het werk dat de jonge verdediger doet vóórdat hij al dan niet tot ingrijpen overgaat. Zo toont hij in het topduel met Fenerbahçe dat hij zelfs een beulstype als Serdar Dursum, een geslepen targetman, het fysiek behoorlijk lastig kan maken. 



Vrijwel telkens als het duo in beeld komt, zijn de verhoudingen hetzelfde: Kaplan heeft zijn lange arm steevast op de bovenrug van de Fenerbahçe-spits, klaar om precies genoeg duw- en trekwerk te leveren om Dursum uit zijn spel te krijgen, maar niet genoeg om een strafschop mee weg te geven.

Zijn hebben en houden in de strijd gooien om de optimale positie in te nemen, is iets wat Kaplan als tiener al opvallend aardig onder de knie heeft. Het lijkt een persoonlijk punt van trots dat hij zich bij elke gelegenheid tijdens het pre-positioneren erin kleunt.



Maar ook wanneer Kaplan grotere ruimtes te verdedigen heeft, valt zijn positionele bewustzijn op. Qua scangedrag is hij zijn leeftijd vooruit. Kaplan is lastig te kloppen in de rug bij voorzetten, omdat hij keurig gedrild om de paar tellen achterom kijkt om de spelsituatie en onderlinge afstand ten opzichte van zijn tegenstander tot zich te nemen.



Het voorwerk dat Kaplan nu al consistent verricht, is bemoedigend voor een verdediger van zijn leeftijd. Waar hij in duels nog weleens wat te veel risico wil nemen, speelt hij qua preventief verdedigingswerk niet meer als een tiener.

VEEL VERBETERPUNTEN IN BALBEZIT

In de spelopbouw is er daarentegen nog een wereld te winnen voor Kaplan. Bij Trabzonspor, vorig seizoen het meest verzorgd voetballende team in de Süper Lig, oogde Kaplan bijzonder voorzichtig aan de bal. Telkens kwam hij weer terecht in dezelfde opbouwsituatie (zoals hieronder), waarbij de passlijn naar de midmid weliswaar gedeeltelijk open is, maar hij uit angst voor balverlies telkens weer zijn ploeggenoot aan de linker zijlijn aanspeelt.



Ook als dribbelaar durft Kaplan nog niet zijn kansen te pakken. Zo neemt hij onderstaande breedtepass van Denswil compleet 'gesloten' aan (met zijn lichaam naar Denswil toe gericht), waardoor hij de 15 gratis meter voor zijn neus niet kan benutten met een dribbel richting de middenlijn.



Het gevolg: Kaplan moet settelen voor de simpele bal op zijn controleur, die door het trage handelen bij zijn jongere ploeggenoten alweer opgevangen wordt door een bewaker van Fenerbahçe.



In defensief opzicht laat de linksbenige Kaplan bij Trabzonspor meermaal zien dat hij ook kan functioneren als rechter centrumverdediger. In opbouwend opzicht is dit stukken minder het geval. Kaplan gebruikt zijn rechtervoet maar weinig, en durft vervolgens niet met zijn linker de verticale pass te geven. In onderstaand voorbeeld is één pressende opponent genoeg om bij Kaplan een pass richting keeper te forceren, terwijl zijn rechtsback en controleur (omcirkeld) wijdopen staan.



Als Kaplan daadwerkelijk naar Ajax komt, lijkt het dus zeker geen kwaad te kunnen om vlieguren te laten maken tegen rechterrijtjesploegen die ver op de eigen helft inzakken. Want naar Amsterdamse maatstaven moet er écht meer durf in zijn spel als opbouwer komen.

CONCLUSIE

Opbouwend is Kaplan momenteel te beperkt om op korte termijn als vaste basisspeler bij Ajax te renderen. Maar defensief is hij dusdanig compleet en veelbelovend, dat hij in de schaduw van meer ervaren ploeggenoten zou kunnen uitgroeien tot het soort no-nonsense stopper van topniveau dat het verfijnde, ietwat kleine Ajax soms ontbeert.





Vi.nl

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Ahmetcan Kaplan

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do aug 11, 2022 10:13 am

Yopii schreef:Kaplan is de heftige Turkse competitie gewend, dan zou hij op een druilerige maandagavond naar Telstar moeten? :confused.gif:

Ajax heeft het al eerder gedaan: basisspelers van andere clubs kopen. Op het moment dat die jongens het niet maken, loopt hun carrière vast. Dan moet je ze gaan uitlenen aan clubs die soms zelfs minder zijn dan de club waar ze vandaan kwamen.

Hierin moet je heel secuur zijn, dat is niet altijd gelukt.
Maar wat is dan eigenlijk je punt? Maar niet halen dan en geen behoorlijke achtervang hebben? Wij zijn er toch niet voor zo’n talent? Hij is er voor ons en als ie het goed doet gebruikt hij Ajax als springplank. Doet ie het slecht, probeert H2 hem voor nog een beetje een acceptabel bedrag te verkopen.

Je geeft mij soms wel een beetje de indruk dat geen enkele transfer naar Ajax goed is, het is altijd wat. Ik zou (ook) het liefst willen dat elk jaar een benodigde speler uit de eigen jeugd doorbreekt, maar dat is een utopie.

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door wimpey » do aug 11, 2022 10:27 am

Veel liever dat Ajax in een échte verdediger als deze Kaplan investeert, dan in Pierie e.c. toch?

Het is wel vreemd: Botman kreeg geen kans bij Ajax. En nu investeert Ajax een vermogen in Bassey en Kaplan. Die toch flink wat parallellen hebben met Botman.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door LucaS » do aug 11, 2022 10:32 am

Ik neem aan dat Kaplan evt komt om voor te sorteren op vertrek Timber volgens jaar. Hoewel het wel andere types zijn
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Yopii » do aug 11, 2022 10:54 am

Wij zijn er toch niet voor zo’n talent? Hij is er voor ons en als ie het goed doet gebruikt hij Ajax als springplank. Doet ie het slecht, probeert H2 hem voor nog een beetje een acceptabel bedrag te verkopen.
Natuurlijk zijn wij er ook voor zo'n talent, daar leven we van. Op het moment dat talenten stranden in JA, neemt de aantrekkingskracht van Ajax rap af.

Daarbij staan zulke spelers, als ze mislukken, de grotere talenten in de weg. Neem Pierie: gaat nu een half jaar volle bak in zichzelf investeren, bij JA. Daarbij neemt hij de plek in van een ander. Ajax 1 gaat hij waarschijnlijk niet meer halen, dus we stomen hem klaar voor een andere club.

Jeugdspelers zijn bij Ajax vaak doorgebroken doordat er een vacature kwam bij 1. Op het moment dat je een kudde breedteaankopen hebt lopen, zullen die worden opgesteld en niet een talent.

Ik heb de indruk dat ze bij Ajax druk bezig zijn met aanhaken bij de Europese top en zo. In die zienswijze is het een ramp om 'niets' achter de hand te hebben. 'NIets', dat is dan de eigen jeugd. Voor de zekerheid kopen we dan drie linksbenige verdedigers, terwijl we al een linksbenige verdediger hebben die altijd wordt opgesteld. :confused.gif:

Er moet wel perspectief blijven voor onze jeugd, want die vormt onze toekomst. Dicht bij de aarde blijven, graag.

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door wimpey » do aug 11, 2022 11:16 am

Yopii schreef:
do aug 11, 2022 10:54 am
Ik heb de indruk dat ze bij Ajax druk bezig zijn met aanhaken bij de Europese top en zo. In die zienswijze is het een ramp om 'niets' achter de hand te hebben. 'NIets', dat is dan de eigen jeugd. Voor de zekerheid kopen we dan drie linksbenige verdedigers, terwijl we al een linksbenige verdediger hebben die altijd wordt opgesteld. :confused.gif:
Eens. Ik snap vooral aankoop Wijndal niet. Je hebt straks Bassey / Kaplan en Blind / Wijndal voor 2 plekken. Effectief timmer je het dan gewoon dicht voor eigen jeugd.

Kijk ook naar de 10: zie op die plek uit de jeugd maar eens minuten te krijgen. Lange rij wachtenden voor u.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Ahmetcan Kaplan

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do aug 11, 2022 11:23 am

Sja. Eerlijk gezegd snap ik de aankoop van Bergwijn, Bassey en Wijndal niet, en dan met name niet in het licht van de betaalde transfersommen. Want ik geloof er geen reet van dat we voor minder dan 65 miljoen (!) geen betere spelers kunnen halen dan een reserve van Spurs, een cv die daar pas 8 maanden speelt in een inferieure competitie en de aanvoerder van AZ die al een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling. Spelers als Kaplan zou ik veel logischer vinden; talentvol en niet zo duur, dus als het mislukt is het verlies te overzien.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door 999 » do aug 11, 2022 11:28 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do aug 11, 2022 11:23 am
Sja. Eerlijk gezegd snap ik de aankoop van Bergwijn, Bassey en Wijndal niet, en dan met name niet in het licht van de betaalde transfersommen. Want ik geloof er geen reet van dat we voor minder dan 65 miljoen (!) geen betere spelers kunnen halen dan een reserve van Spurs, een cv die daar pas 8 maanden speelt in een inferieure competitie en de aanvoerder van AZ die al een tijdje stil staat in zijn ontwikkeling. Spelers als Kaplan zou ik veel logischer vinden; talentvol en niet zo duur, dus als het mislukt is het verlies te overzien.
Heb je dan toevallig ook namen en de bijbehorende prijskaartjes ?.

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door Lionel » do aug 11, 2022 11:33 am

Ik denk dat door het schema komende maanden we genoeg spelers nodig hebben. En aangezien Schreuder in de rust al durft te wisselen komt het qua speelminuten ook wel goed.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door peter » do aug 11, 2022 11:36 am

Kostic gaat voor 15 mio naar Juventus vandaag. Is al wel 29, maar dat vind ik een ontzettende klasbak. Malacia voor 17 mio was ook interessant geweest. Enzo Fernandez van River heb ik een paar keer zien spelen en dat is een goede middenvelder. Gaat naar Benfica voor 10 mio.

Of ze nou allemaal haalbaar zijn is vraag twee. Maar qua bedragen wel beter passend...

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ahmetcan Kaplan

Bericht door wimpey » do aug 11, 2022 11:38 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do aug 11, 2022 11:23 am
Spelers als Kaplan zou ik veel logischer vinden; talentvol en niet zo duur, dus als het mislukt is het verlies te overzien.
Dat is natuurlijk een terecht stelling. Als ook de vraag of 65M niet 'anders' had geïnvesteerd kunnen worden. Ik vind die Bassey voor 23-26M ook 'nogal' een gok. Schijnt uit de koker van Schreuder te komen. Gescout tijdens de EL-finale. Kan me niet voorstellen dat Schreuder in z'n vrije tijd en voor z'n lol al maandenlang met Bassey bezig was. Rangers - Ross County kijken enzo. No way.... Bassey heeft tot dusver enkel indruk gemaakt met z'n verhaal en z'n uitstraling.

Bergwijn voor 31M vind ik ook bizar. Speelt een half jaar amper en is 6M duurder dan in Januari. :excited.gif: 16M Brobbey: als je tot einde maand had gewacht, dan had Leipzig je bijna gebedeld om 'm af te nemen.

Anderzijds: ik heb wel begrip. Nieuwe trainer, nieuw technisch kader. Als ze niet leveren, ontstaat er een shit storm. Alleen zijn ze lichtelijk doorgeslagen. En hebben ze nu nog een half leger aan spelers te verkopen.

Plaats reactie