Jorge Sanchez

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 07, 2022 10:58 am

Ik krijg er Bruno Silva vibes bij maar ik laat me graag positief verrassen...
Ajax!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Andriy Demchenko » zo aug 07, 2022 11:01 am

Giacomo Puccini schreef:
zo aug 07, 2022 10:58 am
Ik krijg er Bruno Silva vibes bij maar ik laat me graag positief verrassen...
Bruno Silva kon vor geen meter verdedigen.Lijkt me een kromme vergelijking.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 07, 2022 11:12 am

Jorge Sanchez wel? Ik moet het nog maar zien bij Ajax.
Ajax!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Jorge Sanchez

Bericht door WP_Legend » zo aug 07, 2022 11:40 am

Inderdaad hoor ook gemixte reacties zover ik ze kan ontcijferen zo van, dit is de beste rechtsback ooit van CF tot Kevin Alvarez is een goedkopere en betere rechtsback waarom gaat Ajax daar niet voor?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door 999 » zo aug 07, 2022 11:43 am

Ach, hebben supporters niet allemaal hun eigen voorkeuren ?.Een vond Nico " grinta " hebben, de ander vond hem een lompe boer .. Ik bedoel maar ..

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jorge Sanchez

Bericht door LucaS » zo aug 07, 2022 1:08 pm

Dat jullie die jongen allemaal al zo vaak hebben zien spelen. Ik nog nooit, ik heb geen idee wat ik moet verwachten
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » zo aug 07, 2022 1:26 pm

Ach het wordt allemaal gespiegeld aan Tagliafico. Tagliafico was toen hij bij Ajax kwam geen international, die was twee seizoenen eerder een jaar verhuurd aan Real Murcia dat hem niet overnam, evenmin toonden toen andere clubs interesse zelfs niet aan de onderkant van de PD of andere Europese competities. Met die logica hadden bepaalde sherlocks detijds ook kunnen zeggen: als ie al niet overgenomen wordt door Real Murcia wat heeft ie dan bij ons te zoeken?
De supporters van Independiente waren gek op hem, zo ongeveer als je nu ziet bij de achterban van Rangers ten aanzien van Bassey. Dat zegt natuurlijk weinig over zijn kans van slagen bij Ajax, maar in elk geval was Tagliafico net als Bassey een doorslaand succes bij zijn vorige club.

Ik krijg niet de indruk dat hetzelfde geldt voor Sanchez.

Maar goed, we gaan het zien. Hopelijk kan hij goed verdedigen, dat lijkt me het belangrijkste.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Jinne » zo aug 07, 2022 1:40 pm

Die fout in de kampioensstrijd blijft hem achtervolgen. Al vond ik het nog meevallen als ik beelden bekijk. Hij was niet de laatste man en hij stond toen linksback.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » zo aug 07, 2022 9:33 pm

999 schreef:
za aug 06, 2022 1:36 pm
Voor wat het waard is
HIj ligt steeds op de grond, ik houd daar niet van. Ik heb liever een speler die geen sliding hoeft te maken omdat hij snel denkt.

Aanvallend heeft hij zo te zien weinig overzicht.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door zeux » zo aug 07, 2022 11:57 pm

Yopii schreef:
999 schreef:
za aug 06, 2022 1:36 pm
Voor wat het waard is
HIj ligt steeds op de grond, ik houd daar niet van. Ik heb liever een speler die geen sliding hoeft te maken omdat hij snel denkt.

Aanvallend heeft hij zo te zien weinig overzicht.
Pff, je hebt hier wel de inktzwarte microscoop bij nodig hé? Het zal en moet negatief zijn.
Ik zie een speler die tot het uiterste gaat om shots te blokken. Latijnse inzet. Daar hebben we al een paar jaar flink plezier van gehad.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12831
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Liberty » ma aug 08, 2022 9:49 am

Dat is Joey he. Verwacht niet anders meer van hem. Altijd iets negatiefs moeten zoeken om over te kunnen zeiken. Zelfs als het heel erg goed gaat.

Wimpey heeft er ook een handje van.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 10:12 am

Dat vind ik dus typerend, Liberty: ik kom met een voetbaltechnische opmerking en jij reageert met een persoonlijke aanval. :confused.gif:

Een sliding is een laatste redmiddel, daarna ben je uitgespeeld. Als je eenmaal op de grond ligt, kun je niets meer doen.

Ik zie die jongen steeds achter een tegenstander aanrennen die hij blijkbaar kwijt is. Hij is vrij snel. Zo'n filmpje toont niet de keren dat hij te laat kwam om te corrigeren, alleen de gelukte slidings.

Wat is dat toch met die grinta en zo? Zou je soms Winston Bogarde verkiezen boven Frank de Boer? Ajax heeft altijd verdedigers gehad die het positioneel konden oplossen. Topverdedigers spelen op inzicht. Middelmaat loopt te rennen als een kip zonder kop.

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik zie niet veel in deze jongen, op basis van de beelden dan.

Nogmaals, we gaan het zien.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 10:20 am

Liberty schreef:
ma aug 08, 2022 9:49 am
Dat is Joey he. Verwacht niet anders meer van hem. Altijd iets negatiefs moeten zoeken om over te kunnen zeiken. Zelfs als het heel erg goed gaat.

Wimpey heeft er ook een handje van.
+1.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 10:23 am

Yopii schreef:
ma aug 08, 2022 10:12 am
Dat vind ik dus typerend, Liberty: ik kom met een voetbaltechnische opmerking en jij reageert met een persoonlijke aanval. :confused.gif:

Een sliding is een laatste redmiddel, daarna ben je uitgespeeld. Als je eenmaal op de grond ligt, kun je niets meer doen.

Ik zie die jongen steeds achter een tegenstander aanrennen die hij blijkbaar kwijt is. Hij is vrij snel. Zo'n filmpje toont niet de keren dat hij te laat kwam om te corrigeren, alleen de gelukte slidings.

Wat is dat toch met die grinta en zo? Zou je soms Winston Bogarde verkiezen boven Frank de Boer? Ajax heeft altijd verdedigers gehad die het positioneel konden oplossen. Topverdedigers spelen op inzicht. Middelmaat loopt te rennen als een kip zonder kop.

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik zie niet veel in deze jongen, op basis van de beelden dan.

Nogmaals, we gaan het zien.
Maar dan moeten jullie het omdraaien, dan doe je eerst " ik kijk het even af " , en dan geen 2 weken, nee gewoon maandje of 3.Hij is er dan toch, dus zowiezo helpt dat zeiken op ( net zoals op Haller ) niet eens , want hij of welke speler dan ook bepaald samen met AJAX of ie speelt, vertrekt enz.

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 10:36 am

999 schreef:
za aug 06, 2022 1:36 pm
Voor wat het waard is
Tja Voetske, iemand plaatst hier een filmpje, dat ga ik dan bekijken. En dan oordeel ik op basis daarvan, voor wat het waard is, enz. Ik heb alleen gezegd dat dit mijn indruk is. Vooralsnog loop ik niet warm voor deze speler, maar het blijft een promotiefilmpje. :smallgrin.gif:

Ik kan moeilijk in gejubel uitbarsten, alleen om jullie een plezier te doen.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Jorge Sanchez

Bericht door Trab » ma aug 08, 2022 10:44 am

Het is een filmpje van een verdediger. Daar staan logischer wijs veel tackles in. Je wilt toch aantonen dat hij verdedigend zijn mannetje staat. En dat een sliding laatste redmiddel is hoeft niet altijd. Soms is het ook ff signaal afgeven. Ff de beuk erin. Cojones! Gewoon ff afwachten of hij ook aan de bal zijn mannetje staat. Hij zal positioneel wel het een en ander moeten leren denk ik aangezien de rechtsback van Ajax vaak voorin aan de binnenkant moet verschijnen. Maar wie weet heeft ie een goede klik met Antony.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door peter » ma aug 08, 2022 10:52 am

Filmpjes van back zijn misschien wel het moeilijkst te beoordelen van allemaal. Ik kan van Klaibertje ook een prima promo filmpje maken. Positioneel ben ik heel benieuwd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door 999 » ma aug 08, 2022 11:58 am

Yopii schreef:
ma aug 08, 2022 10:36 am
999 schreef:
za aug 06, 2022 1:36 pm
Voor wat het waard is
Tja Voetske, iemand plaatst hier een filmpje, dat ga ik dan bekijken. En dan oordeel ik op basis daarvan, voor wat het waard is, enz. Ik heb alleen gezegd dat dit mijn indruk is. Vooralsnog loop ik niet warm voor deze speler, maar het blijft een promotiefilmpje. :smallgrin.gif:

Ik kan moeilijk in gejubel uitbarsten, alleen om jullie een plezier te doen.
Jullie doen dat ook zonder dat er filmpjes geplaatst worden.Jullie hebben altijd wat dit betreft meteen een mening, dat mag, maar als speler heb je dan altijd achterstand bij jullie.Daarbij zoals Trab ook zegt , hij is een verdediger .. De tackles zijn gewoon goed.Maar goed, tis niet mijn stijl om van te voren al een speler gedeeltelijk al af te schrijven.Geef hem even de kans om te laten zien wat hij kan.Blijkt dat tegen te vallen heb je nog dan genoeg tijd om hem hier volledig af te zagen :smallgrin.gif: ..

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 12:06 pm

Jullie hebben altijd wat dit betreft meteen een mening, dat mag, maar als speler heb je dan altijd achterstand bij jullie.
Daar zal die speler geen seconde van wakker liggen. :smallgrin.gif:

Ik druk me voorzichtig uit: 'vooralsnog', 'op basis van dit filmpje', enz. Dat vind ik heel iets anders dan afzagen.

Als Ajax morgen Mbappé koopt, moet ik hier dan verkondigen dat ik het eerst nog moet zien? :hypocrite.gif:

Supporters zijn enthousiast over een aankoop, minder enthousiast of niet enthousiast. Dit op basis van kennis en persoonlijke voorkeur. Kijk, Trab wil cojones, ik ben daar niet zo van. Ik vind dat vaak spelers die zo worden omschreven hun eigen fouten goedmaken. Voorkomen is beter dan slidings maken zeg maar.

Er zijn heel veel spelers die hard kunnen rennen en slidings kunnen maken, maar weinig spelers hebben genoeg gogme en inzicht om zich in de top te handhaven.

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door columbus » ma aug 08, 2022 12:08 pm

Yopii schreef:Als Ajax morgen Mbappé koopt, moet ik hier dan verkondigen dat ik het eerst nog moet zien? :hypocrite.gif: .
Nee want dan is het “waarom komt hij naar Ajax? Heeft vast geen andere opties of er zal wel wat zijn AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Yopii » ma aug 08, 2022 12:54 pm

Het zou inderdaad opzienbarend zijn. :smallgrin.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Andriy Demchenko » di aug 09, 2022 9:48 am

Giacomo Puccini schreef:
zo aug 07, 2022 11:12 am
Jorge Sanchez wel? Ik moet het nog maar zien bij Ajax.
Ja we zullen altijd moeten zien hoe de dingen bij Ajax gaan. Ik vind de vergelijking alleen nergens op slaan met Bruno Silva,aangezien uit alles blijkt dat dat qua type een heel andere speler was.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door 999 » di aug 09, 2022 10:20 am

Ajax-contract smaakt Sanchez naar meer
Jorge Sanchez (24) ondertekent vandaag zijn verbintenis tot de zomer van 2027 bij Ajax. De Mexicaan, die voor 5 miljoen euro vast, maximaal een half miljoen euro aan bonussen en een percentage doorverkoop wordt overgenomen van Club America, doorstond maandag de medische keuring en wachtte in zijn hotel op de afronding van het papierwerk.

In de avonduren werd duidelijk dat zijn contract bij Ajax de nieuwe rechtsback naar meer smaakt. Samen met zijn zaakwaarnemers Eduardo Hernandez en Fulco van Kooperen bracht hij een bezoek aan het gerenommeerde Italiaanse restaurant Ferilli’s in de Amsterdamse Beethovenstraat, waar later op de avond ook zijn landgenoot Edson Alvarez aanschoof. De middenvelder van Ajax fungeerde de afgelopen dagen al als gids van Sanchez en ging zelfs met zijn collega-international van Mexico mee naar de medische keuring.

Na het ondertekenen van zijn contract in de ArenA vandaag keert Sanchez tijdelijk terug naar Mexico om zijn werkvergunning in orde te maken. Het is de verwachting dat Ajax over anderhalve week over hem kan beschikken. Dan heeft Alfred Schreuder in zijn selectie een concurrent voor Devyne Rensch, die tegen Fortuna Sittard prima speelde. Sanchez heeft 150 duels voor Club America en 21 interlands achter zijn naam. Normaal gesproken is hij komend najaar met Mexico actief op het WK in Qatar.
De T.

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Jorge Sanchez

Bericht door Alexander » di aug 09, 2022 10:41 am

Sanchez dus binnengekomen via de link met van Kooperen. Ik begreep al niet waarom Ajax hem heeft gehaald want op basis van de video's lijkt dit me een hele matige speler, maar dan wordt het opeens duidelijk. Ajax heeft Bergwijn 'gekregen' als ze hem er ook bij zouden halen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Jorge Sanchez

Bericht door peter » di aug 09, 2022 12:26 pm

Zou kunnen. Ze kunnen Fulco ook gevraagd hebben omdat hij ervaring heeft met het doen van zaken in Mexico. Alvarez zit namelijk ook in zijn stal.

Plaats reactie