Kian Fitz-Jim

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door wimpey » do jan 11, 2024 2:52 pm

Ajax en Excelsior hebben op hoofdlijnen een akkoord bereikt over het ontbinden van het huurcontract van Kian Fitz-Jim, zo schrijft Voetbal International. Het betekent dat de middenvelder spoedig zal terugkeren bij de recordkampioen van Nederland - tevens de club waar hij onder contract staat.
Betere voetballer dan Tahirovic (bijna een open deur...).

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door 999 » do jan 11, 2024 3:19 pm

Jaaaaaaaa, de verlosser is terug .... :smallgrin.gif:

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door De Dominee » do jan 11, 2024 4:21 pm

Mwoah, dat roept- en verwacht niemand. Het is een extra optie op 6 en 8 bij (kennelijk langdurige) afwezigheid van Vos, Branco en Mannsverk.

Best een aardige speler hoor. Zou zomaar basis kunnen spelen de komende weken.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door mattie » do jan 11, 2024 5:50 pm

Onze missende schakel :drecul.gif: :drecul.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door Marillion » do jan 11, 2024 6:50 pm

De Dominee schreef:
do jan 11, 2024 4:21 pm
Mwoah, dat roept- en verwacht niemand. Het is een extra optie op 6 en 8 bij (kennelijk langdurige) afwezigheid van Vos, Branco en Mannsverk.

Best een aardige speler hoor. Zou zomaar basis kunnen spelen de komende weken.
Ik denk inderdaad dat je het zo moet zien. Ajax zal niet verwachten dat hij het elftal wel even naar de 3e plek zal loodsen. Maar een aantal middenvelders is niet inzetbaar en dat duurt allemaal langer dan gedacht. Nu heb je een extra optie. Daarbij was hij bij Excelsior geen basisspeler dus als hij niet speelt kan hij via Jong Ajax altijd nog meer minuten maken.

Dat laatste geeft natuurlijk wel aan dat we beslist geen wonderen moeten verwachten. Bij Excelsior zagen ze er vooralsnog geen basismateriaal in. Dat valt me wel wat tegen eerlijk gezegd. Ik had gehoopt dat hij daar juist een stap zou maken.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door columbus » do jan 11, 2024 7:02 pm

Die stap heeft hij daar dus niet gemaakt. Een teken dat hij ook bij Ajax helemaal niets te zoeken heeft. Sorry voor die jongen maar is ook echt de oplossing niet

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door Marillion » do jan 11, 2024 7:10 pm

Ik denk dan ook niet dat ze hem als de oplossing op zes zien. Het is meer de combinatie dat we een tekort aan spelers op het middenveld hebben en dat die jongen daar toch te weinig speelt.

Kan zomaar zijn dat hij vrijwel de hele seizoenshelft bij Jong Ajax actief is. Maar als het nou tegenzit met die blessures en het lukt niet om een echte versterking te halen zul je toch iemand moeten opstellen.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 12, 2024 1:04 pm

Vind het ook opvallend dat ie daar weinig speelde; ik vind hem namelijk echt enorm talentvol. Ik verwacht dat ie de komende tijd (in ieder geval zolang het ziekenboeg vol zit met middenvelders) wel minuten krijgt. Puur op basis van wat ik van hem in het verleden heb gezien blijf ik hoopvol dat ie ook wat toevoegt. Hij heeft namelijk absoluut kwaliteiten die de andere middenvelders niet hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door Andriy Demchenko » vr jan 12, 2024 3:16 pm

Mr. Ajax schreef:
vr jan 12, 2024 1:04 pm
Vind het ook opvallend dat ie daar weinig speelde; ik vind hem namelijk echt enorm talentvol. Ik verwacht dat ie de komende tijd (in ieder geval zolang het ziekenboeg vol zit met middenvelders) wel minuten krijgt. Puur op basis van wat ik van hem in het verleden heb gezien blijf ik hoopvol dat ie ook wat toevoegt. Hij heeft namelijk absoluut kwaliteiten die de andere middenvelders niet hebben.
Ach hoe vreemd het ook klinkt maar soms moet je ook geluk hebben met je trainer en de speler waarmee je concureert. Ooit hadden we Cedric Van der Gun, die werd een seizoen aan Den Bosch verhuurd mocht daar alleen de laatste 10 potjes mee doen. Keerde terug naar Ajax en was meteen belangrijk. Of F. De Jong die door Jurgen Streppel continu op de bank zat bij Willem II. Bij Excelsior lopen ook spelers als Adrian Fein en Yassine Ayoub rond als concurrent.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Kian Fitz-Jim

Bericht door Yopii » do feb 01, 2024 11:47 am

999 schreef:
do jan 11, 2024 3:19 pm
Jaaaaaaaa, de verlosser is terug .... :smallgrin.gif:
Had die jongen bij Excelsior gelaten, daar kwam hij tenminste aan spelen toe.

Plaats reactie