Steven Berghuis

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Steven Berghuis

Bericht door Yopii » zo apr 14, 2024 9:39 am

Mr. Ajax schreef:
za apr 13, 2024 3:01 pm
Alexander schreef:
za apr 13, 2024 2:58 pm
Ik hoor van verschillende kanten dat de reden van de afwezigheid van Berghuis niets te maken heeft met een blessure.
Op zich een vage post maar ik moet zeggen dat ik ook al zo’n gevoel had. Die gast ligt er inmiddels al een maand of twee uit maar volgens mij is er helemaal niks over zijn blessure bekendgemaakt.

Nou ja, hij is waarschijnlijk blij toe. Zeker de wedstrijd vorige week heeft hij graag gemist, neem ik aan.

Zijn afwezigheid is symbolisch voor hem: als het moeilijk wordt, staat hij er niet.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Steven Berghuis

Bericht door Marillion » zo apr 14, 2024 9:57 am

Inderdaad, je wint de oorlog niet met Berghuis. Hij speelt lekker mee als het goed loopt, dat wel. Maar hij maakt voor Ajax het verschil niet in positieve zin.

Lijkt me voor beide partijen het beste als hij in de zomer vertrekt. Dat scheelt ons ruimte in de begroting en hij kan elders nog een paar aardige seizoenen draaien. In de categorie oude en dure speler (salaris) moet Ajax spelers hebben die wel echt het verschil maken als het erop aan komt.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Steven Berghuis

Bericht door Yopii » zo apr 14, 2024 9:58 am

Turkije is wel wat voor hem. Daar kan een oude vedette leuke dingen doen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Steven Berghuis

Bericht door Marillion » zo apr 14, 2024 10:01 am

Ja, dat zou ik altijd doen als ik hem was. Betalen goed en je speelt een aantal geweldige derby's als je bij één van de grote clubs in Istanbul terecht kan. Dat moet een geweldige ervaring zijn.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Steven Berghuis

Bericht door Yopii » zo apr 14, 2024 10:05 am

Daarbij zijn de teams daar sterk hiërarchisch. Verdedigen kan hij een ander laten doen.

Het is nooit een succes geworden hier met Berghuis. Af en toe een uitschieter, maar geen consistentie. Uiteindelijk mist hij toch te veel.

Plaats reactie