Sebastien Haller

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » do jan 07, 2021 11:17 am

999 schreef:
do jan 07, 2021 11:14 am
Vervolgens schiet Haller er 23 in en je hoort niemand meer ... :excited.gif:
Ik denk dat hij er inderdaad wel 20 in schiet, hoor. De vraag is even of een Tadic of een Traoré er veel minder in schieten in de Eredivisie.

Ik zou m'n geld anders investeren. Meer solide achterhoede en meer voetbal in het aanvalspel. Dat zou mijn prioriteit zijn.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33798
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Duke » do jan 07, 2021 11:18 am

’Ajax-doelwit Sébastien Haller voor elke verdediger een plaag’
Door JEROEN KAPTEIJNS


AMSTERDAM - Sébastien Haller staat op het punt om terug te keren op de Nederlandse velden. Ajax nadert een akkoord met West Ham United over een transfer van de Fransman, die zelf al rond is met de Amsterdammers. De door talentenfabriek Auxerre opgeleide spits kwam in de periode 2015-2017 bij FC Utrecht tot wasdom (51 goals in 98 wedstrijden) en verdiende na een topseizoen onder leiding van de huidige Ajax-trainer Erik ten Hag een transfer naar Eintracht Frankfurt. Oud-ploeggenoten kijken met genoegen terug op het samenspel met Haller en snappen wel dat Ajax diep in de buidel wil tasten voor de spits.

De afgelopen jaren gingen Zakaria Labyad en Sean Klaiber de oud-spits van FC Utrecht al voor met een hereniging met Ten Hag. De sinds afgelopen zomer voor Ajax spelende Klaiber zou het van harte toejuichen als Haller de Amsterdamse gelederen komt versterken.

,,Ik heb de geruchten gelezen. Het zou heel tof zijn als we weer samen zouden gaan spelen. Seb is een broeder van me. We zijn goede vrienden. Ik ben nog niet zo lang geleden bij hem in Engeland op bezoek geweest en hij komt ook hier bij mij. Ik heb hem er zelf nog niet over gesproken, want ik heb het pas net gelezen. Maar het zou heel mooi zijn als het rond komt. Dat zou echt super zijn.”

Klaiber geeft hoog op van de kwaliteiten van Haller, die hij in de Galgenwaard van heel wat voorzetten voorzag. ,,Seb is een heel goede spits. Een jongen met veel scorend vermogen, snelheid en kracht, maar tegelijkertijd is hij ook heel technisch. Hij is heel goed met de bal. Voor elke verdediger is hij een plaag.”

Complete spits
Ruud Boymans stond ook samen met Haller op het veld en herinnert zich een complete spits. ,,Sébastien is een jongen die heel snel is gegroeid naar een topniveau. Hij heeft zich toentertijd bij FC Utrecht heel goed ontwikkeld. Hij is goed in de afwerking, sterk als aanspeelpunt, snel en kan ook nog goed koppen. Hij is heel veelzijdig.”

"Hij was altijd als eerste op de club en als laatste weg"
Ruud Boymans verbaast het niks dat Ajax bij Haller is uitgekomen, maar had wel verwacht dat de Amsterdammers al jaren eerder zouden toehappen. ,,Op een gegeven moment was hij bij FC Utrecht echt klaar voor een topclub en het verbaasde me echt, dat Ajax hem toen niet haalde. Toen hoefde hij maar 7 miljoen euro te kosten en ik lees nu berichten, dat hij 20 of 25 miljoen euro kost. Dat zijn wel andere bedragen. Daar staat tegenover dat hij ook weer stappen heeft gemaakt in Duitsland en Engeland.”

Daar wijst ook Klaiber op. ,,Bij FC Utrecht was hij al een geweldige spits, maar hij is de laatste jaren alleen maar beter geworden door het niveau waarop hij heeft gespeeld. De verdedigers in de Premier League zijn allemaal beren van kerels en in Duitsland wordt elke wedstrijd op een hoge intensiteit gespeeld. Hij was al een goede speler, maar van spelen op dat niveau word je een nog betere speler.”

Persoonlijkheid
Boymans is behalve over de voetballende kwaliteiten van Haller ook positief over zijn mentaliteit en professionaliteit. ,,Sébastien is een rustige jongen in de groep, maar wel echt een persoonlijkheid. En een geweldige prof. Hij trainde het hardst van iedereen. Hij zat als het even kon de hele dag in de gym en was altijd als eerste op de club en als laatste weg. Die werklust betaalt zich ook uit, want hij is bijna nooit geblesseerd. Sébastien kan moeiteloos drie wedstrijden in de week aan. Dat heeft hij wel bewezen”, aldus de oud-spits van onder andere Fortuna Sittard, AZ, NEC, Willem II en FC Utrecht, die sinds vorig jaar met voetbalpensioen is na aanhoudend blessureleed.

Penaltykiller
Haller, sinds november vorig jaar international voor Ivoorkust, had in zijn tijd bij FC Utrecht de reputatie van penaltykiller. ,,Penalty’s zijn een specialiteit van hem. Hij heeft er maar één gemist en dat was in de play-off tegen AZ”, herinnert Klaiber zich. ,,Het stond 3-0 en we hadden de uitwedstrijd met 3-0 verloren. Als Seb de strafschop in blessuretijd erin had geschoten, waren we door. We waren allemaal helemaal kapot, maar moesten toch een verlenging spelen, want Seb schoot tegen de paal. Uiteindelijk haalden we het toch na het benutten van strafschoppen. In de penaltyreeks nam Seb de eerste en die ging er wel weer in. Daarna heeft hij ook niet meer gemist.”

Boymans ziet wat de penalty’s betreft wel een probleempje als Haller zich in het rood-witte tenue van Ajax hult. ,,Hij is een geweldige penaltynemer, maar Dusan Tadic schiet ze er ook wel aardig in. Dat zullen ze dan moeten gaan uitvechten, wie de penalty’s mag gaan nemen.”
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 11:21 am

Twintig miljoen voor deze speler, terwijl we al drie centrumspitsen hebben lopen? :confused.gif:

Ik zou andere prioriteiten stellen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » do jan 07, 2021 11:22 am

Peter schreef:
do jan 07, 2021 11:17 am
999 schreef:
do jan 07, 2021 11:14 am
Vervolgens schiet Haller er 23 in en je hoort niemand meer ... :excited.gif:
Ik denk dat hij er inderdaad wel 20 in schiet, hoor. De vraag is even of een Tadic of een Traoré er veel minder in schieten in de Eredivisie.

Ik zou m'n geld anders investeren. Meer solide achterhoede en meer voetbal in het aanvalspel. Dat zou mijn prioriteit zijn.
Haller is geen houten klaas Peter ... Dat dik gedrukte zou ik ook willen zien.

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » do jan 07, 2021 11:26 am

Duke schreef:
do jan 07, 2021 11:18 am
’Ajax-doelwit Sébastien Haller voor elke verdediger een plaag’
Door JEROEN KAPTEIJNS


AMSTERDAM - Sébastien Haller staat op het punt om terug te keren op de Nederlandse velden. Ajax nadert een akkoord met West Ham United over een transfer van de Fransman, die zelf al rond is met de Amsterdammers. De door talentenfabriek Auxerre opgeleide spits kwam in de periode 2015-2017 bij FC Utrecht tot wasdom (51 goals in 98 wedstrijden) en verdiende na een topseizoen onder leiding van de huidige Ajax-trainer Erik ten Hag een transfer naar Eintracht Frankfurt. Oud-ploeggenoten kijken met genoegen terug op het samenspel met Haller en snappen wel dat Ajax diep in de buidel wil tasten voor de spits.

De afgelopen jaren gingen Zakaria Labyad en Sean Klaiber de oud-spits van FC Utrecht al voor met een hereniging met Ten Hag. De sinds afgelopen zomer voor Ajax spelende Klaiber zou het van harte toejuichen als Haller de Amsterdamse gelederen komt versterken.

,,Ik heb de geruchten gelezen. Het zou heel tof zijn als we weer samen zouden gaan spelen. Seb is een broeder van me. We zijn goede vrienden. Ik ben nog niet zo lang geleden bij hem in Engeland op bezoek geweest en hij komt ook hier bij mij. Ik heb hem er zelf nog niet over gesproken, want ik heb het pas net gelezen. Maar het zou heel mooi zijn als het rond komt. Dat zou echt super zijn.”

Klaiber geeft hoog op van de kwaliteiten van Haller, die hij in de Galgenwaard van heel wat voorzetten voorzag. ,,Seb is een heel goede spits. Een jongen met veel scorend vermogen, snelheid en kracht, maar tegelijkertijd is hij ook heel technisch. Hij is heel goed met de bal. Voor elke verdediger is hij een plaag.”

Complete spits
Ruud Boymans stond ook samen met Haller op het veld en herinnert zich een complete spits. ,,Sébastien is een jongen die heel snel is gegroeid naar een topniveau. Hij heeft zich toentertijd bij FC Utrecht heel goed ontwikkeld. Hij is goed in de afwerking, sterk als aanspeelpunt, snel en kan ook nog goed koppen. Hij is heel veelzijdig.”

"Hij was altijd als eerste op de club en als laatste weg"
Ruud Boymans verbaast het niks dat Ajax bij Haller is uitgekomen, maar had wel verwacht dat de Amsterdammers al jaren eerder zouden toehappen. ,,Op een gegeven moment was hij bij FC Utrecht echt klaar voor een topclub en het verbaasde me echt, dat Ajax hem toen niet haalde. Toen hoefde hij maar 7 miljoen euro te kosten en ik lees nu berichten, dat hij 20 of 25 miljoen euro kost. Dat zijn wel andere bedragen. Daar staat tegenover dat hij ook weer stappen heeft gemaakt in Duitsland en Engeland.”

Daar wijst ook Klaiber op. ,,Bij FC Utrecht was hij al een geweldige spits, maar hij is de laatste jaren alleen maar beter geworden door het niveau waarop hij heeft gespeeld. De verdedigers in de Premier League zijn allemaal beren van kerels en in Duitsland wordt elke wedstrijd op een hoge intensiteit gespeeld. Hij was al een goede speler, maar van spelen op dat niveau word je een nog betere speler.”

Persoonlijkheid
Boymans is behalve over de voetballende kwaliteiten van Haller ook positief over zijn mentaliteit en professionaliteit. ,,Sébastien is een rustige jongen in de groep, maar wel echt een persoonlijkheid. En een geweldige prof. Hij trainde het hardst van iedereen. Hij zat als het even kon de hele dag in de gym en was altijd als eerste op de club en als laatste weg. Die werklust betaalt zich ook uit, want hij is bijna nooit geblesseerd. Sébastien kan moeiteloos drie wedstrijden in de week aan. Dat heeft hij wel bewezen”, aldus de oud-spits van onder andere Fortuna Sittard, AZ, NEC, Willem II en FC Utrecht, die sinds vorig jaar met voetbalpensioen is na aanhoudend blessureleed.

Penaltykiller
Haller, sinds november vorig jaar international voor Ivoorkust, had in zijn tijd bij FC Utrecht de reputatie van penaltykiller. ,,Penalty’s zijn een specialiteit van hem. Hij heeft er maar één gemist en dat was in de play-off tegen AZ”, herinnert Klaiber zich. ,,Het stond 3-0 en we hadden de uitwedstrijd met 3-0 verloren. Als Seb de strafschop in blessuretijd erin had geschoten, waren we door. We waren allemaal helemaal kapot, maar moesten toch een verlenging spelen, want Seb schoot tegen de paal. Uiteindelijk haalden we het toch na het benutten van strafschoppen. In de penaltyreeks nam Seb de eerste en die ging er wel weer in. Daarna heeft hij ook niet meer gemist.”

Boymans ziet wat de penalty’s betreft wel een probleempje als Haller zich in het rood-witte tenue van Ajax hult. ,,Hij is een geweldige penaltynemer, maar Dusan Tadic schiet ze er ook wel aardig in. Dat zullen ze dan moeten gaan uitvechten, wie de penalty’s mag gaan nemen.”
www.telegraaf.nl
We hebben Van Dijk, Laporte, KDB en Aguero gevraagd wat ze van hem vonden.... Oh nee... Ruud fucking Boymans :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40866
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Marillion » do jan 07, 2021 11:30 am

Mijn prioriteit ligt ook bij de defensie. Ik denk dat we het meeste gebaat zouden zijn bij een sterke CV.

Ik denk wel dat er iets moet gebeuren met de spitspositie. Vooral ook richting volgend jaar. Brobbey zal vertrekken. Huntelaar stopt. Traore is een twijfelgeval en Tadic wil of mag er kennelijk niet spelen.

Of Haller de man is? Tja, eerlijk gezegd heb ik geen goed beeld. Ik zie 'm nooit spelen. Wel heb ik grote vraagtekens bij de verhalen over het genoemde transferbedrag. En hij komt natuurlijk weer uit de FC Utrecht hoek. Dat is wel verdacht. Anders dan met Labyad en Klaiber is dat Ajax hem eerder ook al wilde hebben. Deze naam zal dus niet enkel van Ten Hag komen maar hij stond dus al op een scoutingslijstje.

Ik lees in dit topic dat hij technisch sterk is en technisch beperkt. Kunnen jullie het daar even over eens worden? :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » do jan 07, 2021 11:33 am

Hij is nog nooit een tegenstander gepasseerd toch? Als aanspeelpunt best prima denk ik.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2152
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cluijffert » do jan 07, 2021 11:33 am

Peter schreef:
do jan 07, 2021 11:17 am
999 schreef:
do jan 07, 2021 11:14 am
Vervolgens schiet Haller er 23 in en je hoort niemand meer ... :excited.gif:
Ik denk dat hij er inderdaad wel 20 in schiet, hoor. De vraag is even of een Tadic of een Traoré er veel minder in schieten in de Eredivisie.

Ik zou m'n geld anders investeren. Meer solide achterhoede en meer voetbal in het aanvalspel. Dat zou mijn prioriteit zijn.
Helemaal eens, maar dat staat los van de kwaliteiten van Haller.
Maar goed, wellicht dat Ten Hag in Schöne een sterke CV ziet ;)
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » do jan 07, 2021 11:34 am

999 schreef:
do jan 07, 2021 11:22 am
Peter schreef:
do jan 07, 2021 11:17 am
999 schreef:
do jan 07, 2021 11:14 am
Vervolgens schiet Haller er 23 in en je hoort niemand meer ... :excited.gif:
Ik denk dat hij er inderdaad wel 20 in schiet, hoor. De vraag is even of een Tadic of een Traoré er veel minder in schieten in de Eredivisie.

Ik zou m'n geld anders investeren. Meer solide achterhoede en meer voetbal in het aanvalspel. Dat zou mijn prioriteit zijn.
Haller is geen houten klaas Peter ... Dat dik gedrukte zou ik ook willen zien.
Ik bedoel meer voetbal op andere posities dan de spits eigenlijk. Een goede, voetballende zes bijvoorbeeld. En dan het liefst van een jaar of 21-23 jaar oud. Je kan op zoveel posities versterken, maar de spitspositie staat bij mij niet eens in de top-3.

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » do jan 07, 2021 11:36 am

Ik vond een goede spits wel van belang omdat Tadic op linksbuiten staat. Voor 25 miljoen komen ze met Haller :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40866
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Marillion » do jan 07, 2021 11:38 am

Lionel schreef:
do jan 07, 2021 11:33 am
Hij is nog nooit een tegenstander gepasseerd toch? Als aanspeelpunt best prima denk ik.
Ik ken 'm eerlijk gezegd niet of nauwelijks. Maar van wat ik me herinner van wat losse beelden uit z'n Utrecht periode is inderdaad dat hij vooral een aanspeelpunt zou moeten zijn. Iemand die met z'n rug naar het doel aanspeelbaar is.

Op zichzelf vind ik dat fijne eigenschappen voor een spits. Maar hij moet wel mee kunnen doen bij een snelle combinatie met Tadic, Antony of Neres. Is hij daarvoor technisch handig genoeg en hoe zit 't met zijn handelingssnelheid? Die vind ik belangrijker dan zijn sprint. Als Ajax spits heb je meer aan snelle handelingen en we hebben al vleugelspelers die wel snelheid hebben.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2152
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Sebastien Haller

Bericht door Cluijffert » do jan 07, 2021 11:42 am

Marillion schreef:
do jan 07, 2021 11:38 am
Lionel schreef:
do jan 07, 2021 11:33 am
Hij is nog nooit een tegenstander gepasseerd toch? Als aanspeelpunt best prima denk ik.
Ik ken 'm eerlijk gezegd niet of nauwelijks. Maar van wat ik me herinner van wat losse beelden uit z'n Utrecht periode is inderdaad dat hij vooral een aanspeelpunt zou moeten zijn. Iemand die met z'n rug naar het doel aanspeelbaar is.

Op zichzelf vind ik dat fijne eigenschappen voor een spits. Maar hij moet wel mee kunnen doen bij een snelle combinatie met Tadic, Antony of Neres. Is hij daarvoor technisch handig genoeg en hoe zit 't met zijn handelingssnelheid? Die vind ik belangrijker dan zijn sprint. Als Ajax spits heb je meer aan snelle handelingen en we hebben al vleugelspelers die wel snelheid hebben.
Ik snap overigens de vergelijking met Kluivert wel.
Overigens - voor zover je daar je mening op kan baseren - op basis van Youtube is ie gewoon prima in de combinatie, maar idd geen Messi die de tegenstanders doldraait.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10268
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Sebastien Haller

Bericht door WP_Legend » do jan 07, 2021 11:45 am

Misschien ook ff Jovic ophalen dan kan het duo Jovic en Haller weer furore maken!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Sebastien Haller

Bericht door Scherrer » do jan 07, 2021 12:11 pm

Wat een horror. De Utrechtisering van Ajax door Ten Hag gaat dus naar een volgende versnelling. 20 miljoen voor een technisch beperkte spits die zo snel is als dikke stront door een trechter en de draaicirkel van een vrachtwagen heeft.

Ten Hag gaat op deze manier het olijke duo Van Basten / Blind achterna in het financieel ruïneren van de club. Er komen hele, héle donkere jaren aan voor Ajax.
***

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 12:19 pm

Maar hij is een aanspeelpunt. :hypocrite.gif:

Zoek je een aanspeelpunt, dan kun je net zo goed Brobbey opstellen.

Ten Hag gaat op deze manier het olijke duo Van Basten / Blind achterna in het financieel ruïneren van de club.
Danny is terug. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op do jan 07, 2021 12:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40866
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Marillion » do jan 07, 2021 12:24 pm

Yopii schreef:
do jan 07, 2021 12:19 pm
Maar hij is een aanspeelpunt. :hypocrite.gif:

Zoek je een aanspeelpunt, dan kun je net zo goed Brobbey opstellen.
Brobbey tekent niet bij. Dus moet Ajax een andere oplossing gaan zoeken. Het is in dit geval niet zo dat we eerst een dure spits kopen en vervolgens vreemd opkijken dat Brobbey niet wil tekenen.

Of Haller die oplossing is weet ik niet. Maar dat Ajax nu of aan het einde van dit seizoen iets met de spitspositie moet doen is wel duidelijk.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 12:27 pm

Brobbey tekent niet bij. Dus moet Ajax een andere oplossing gaan zoeken. Het is in dit geval niet zo dat we eerst een dure spits kopen en vervolgens vreemd opkijken dat Brobbey niet wil tekenen.
Zou kunnen, maar toch... Twintig miljoen vraagprijs voor Haller, dan zou ik een mooi ontwikkelplan maken voor Brobbey.

Ten Hag heeft gewoon liever Haller, denk ik.

We krijgen straks een peperdure Utrechtse bank.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40866
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door Marillion » do jan 07, 2021 12:49 pm

Ik ben wel benieuwd wat het plan is dat aan Brobbey is voorgelegd. Was dat echt een mooi verhaal met perspectief of was hij één van de velen?

Het lijkt me te snel om hem nu al tot vaste eerste man te bombarderen. Een rol naast één nieuwe spits (of naast Traore als die blijft) waarbij ze het samen mogen uitvechten zou realistisch zijn. En als hij zou tekenen had hij dan de tweede seizoenshelft om zijn kandidatuur te stellen voor een basisplek.

Als we echt 25 miljoen voor Haller gaan neerleggen vind ik dat ook wel heel erg veel. Hoe goed hij past durf ik echter niet in te schatten. Ik ken hem eigenlijk nauwelijks. Dat Utrecht verleden vind ik gezien de geschiedenis met Labyad en Klaiber verdacht maar dat is natuurlijk niet per definitie een reden om een speler af te schrijven.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10268
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Sebastien Haller

Bericht door WP_Legend » do jan 07, 2021 12:52 pm

Scherrer schreef:Wat een horror. De Utrechtisering van Ajax door Ten Hag gaat dus naar een volgende versnelling. 20 miljoen voor een technisch beperkte spits die zo snel is als dikke stront door een trechter en de draaicirkel van een vrachtwagen heeft.

Ten Hag gaat op deze manier het olijke duo Van Basten / Blind achterna in het financieel ruïneren van de club. Er komen hele, héle donkere jaren aan voor Ajax.
Je bent wel heel negatief zeg...

Van alles wat ik lees is hij inderdaad niet de snelste op de lange afstand maar is zijn startsnelheid niet heel slecht. Verder is hij juist heel goed in het kort wegdraaien en is hij technisch best goed.

Zijn filmpjes uit de BuLi zien er goed uit.

https://youtu.be/-0Zw0YHgf_g

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 1:04 pm

Marillion schreef:
do jan 07, 2021 12:49 pm
Dat Utrecht verleden vind ik gezien de geschiedenis met Labyad en Klaiber verdacht maar dat is natuurlijk niet per definitie een reden om een speler af te schrijven.

Wel een reden tot achterdocht.

Straks zijn Ten Hag en Overmars weg en blijven wij met die spelers zitten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Jöhnk » do jan 07, 2021 1:04 pm

Aanspeelpunt... is dat het nieuwe eufemisme voor trage, logge prutser in de spits?

Haller heeft een heel hoog Orlando Engelaar-gehalte. Alles wat hij doet lijkt in slow motion te gaan.
Yopii schreef:
do jan 07, 2021 12:19 pm
Ten Hag gaat op deze manier het olijke duo Van Basten / Blind achterna in het financieel ruïneren van de club.
Danny is terug. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Blind moet nu tonen dat hij geschikt is als Raad van Commissaris. Ik ben benieuwd of hij ingrijpt.

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 1:11 pm

Je denkt serieus dat hij dat doet? :confused.gif:

Met hem erbij is de portemonnee steeds snel leeg.

Een nieuwe spits is niet eens onze prioriteit. We hebben veel harder een CV en een passer op het middenveld nodig.

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Lionel » do jan 07, 2021 1:21 pm

Als je een speler als Haller in de spits opstelt hoef je minder te voetballen van achteruit. Dus die passer kunnen we vergeten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sebastien Haller

Bericht door 999 » do jan 07, 2021 1:21 pm

Er wordt gekeken naar andere spelers: Lewandowski, Messi, Ronaldo, Nrymar , etc . goed bezig toch !

Yopii
Berichten: 18266
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sebastien Haller

Bericht door Yopii » do jan 07, 2021 1:25 pm

Lionel schreef:
do jan 07, 2021 1:21 pm
Als je een speler als Haller in de spits opstelt hoef je minder te voetballen van achteruit. Dus die passer kunnen we vergeten.
Alle ballen richting Haller peren dan maar? :confused.gif:

Plaats reactie