Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
0
Geen stemmen
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
24%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
10%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
48%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
19%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Brian Brobbey

Bericht door Monkey Tonk » ma mar 15, 2021 7:18 pm

Arthur schreef:
ma mar 15, 2021 5:14 pm
Monkey Tonk schreef:
ma mar 15, 2021 4:30 pm
Waarom is zo'n jongen niet verzekerd voor 100 miljoen?
Omdat er geen verzekeringsmaatschappij is die hem wil verzekeren tegen 100 miljoen.
Dat is niet zo. De premie zal hoog zijn, maar voor een paar jaar is dat toch wel te doen, totdat een groot contract zich aandient?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Cruijff » di mar 16, 2021 2:51 am

Monkey Tonk schreef:
ma mar 15, 2021 7:18 pm
Arthur schreef:
ma mar 15, 2021 5:14 pm
Monkey Tonk schreef:
ma mar 15, 2021 4:30 pm
Waarom is zo'n jongen niet verzekerd voor 100 miljoen?
Omdat er geen verzekeringsmaatschappij is die hem wil verzekeren tegen 100 miljoen.
Dat is niet zo. De premie zal hoog zijn, maar voor een paar jaar is dat toch wel te doen, totdat een groot contract zich aandient?

Jij hebt het specifiek over nummer 34.
Alleen Nouri? Of had je dan elke speler de afgelopen 20 jaar al verzekerd? En tegen wat? Albert Luque verzekeren tegen een blessure of zelfs een polis om je evt in te dekken als hij geen ene knikker raakt? :confused.gif:

Waarom verzeker je nr 34 wel, Blind ook maar ff, Neres niet want dure premie en toch niet blessuregevoelig :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: Tadic wel en Haller dan maar niet omdat als die zijn benen breekt Ajax er netto misschien zelfs op vooruit gaat?
Beschrijft je sprookjesboek ook hoe de polisvoorwaarden er uit moeten gaan zien? :confused.gif:

MT, jij had Nouri voor juli 2017 willen verzekeren? Zijn marktwaarde was toen amper 1,5 of 2,5 miljoen. Wie gaat dat tegen 100 miljoen verzekeren? Niemand.

Arthur schreef:
ma mar 15, 2021 5:32 pm
Het gaat er vooral om dat het kiezen voor het meeste geld op de korte termijn niet perse optimaal hoeft te zijn voor je uiteindelijke financiële situatie aan het eind van je carrière.
Absoluut waar.
En ook wat voor persoon iemand is heeft grote invloed op hoe de financiële situatie aan het einde uiteindelijk is. Ik denk dat Siem de Jong op zijn 45e vermogender is dan Mario Balotelli en Patrick Kluivert. Balotelli zie ik zo voor zijn 39e alles erdoorheen jagen. Kluivert zat in 2014 al tot zijn nek in de (gok)schulden. Toen was ie pas net met voetballen gestopt. :blush.gif: :blush.gif:

Wie zegt mij eigenlijk dat Ouasim Bouy dankzij Raiola tegen pensioefleeftijd een dikke bankrekening heeft?
Na ooit 2 invalbeurten bij Palermo speelde hij sinds 2017 nul duels bij Leeds United, 2 bij "Cultural" (club op een lager niveau in Spanje), dan nog 17 wedstrijden bij PEC Zwolle en sinds 2018-2019 geen wedstrijd in het betaalde voetbal meer gespeeld.

Zo'n gozer hoeft maar paar keer een krankzinnige auto te kopen, nog een paar roekeloze dingen te doen en alles is zo op.

Kluivert raakte pijlsnel aan de bedelstaf. En die heeft tientallen miljoenen verdiend.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » di mar 16, 2021 9:47 am

wimpey schreef:
ma mar 15, 2021 5:20 pm
Yopii schreef:
zo mar 14, 2021 10:00 pm
Mag je zelf bedenken. Is echt niet zo lastig. Of herinner jij je geen spelers die beweerden dat ze wilden blijven en vervolgens vertrokken? Kom op, zeg!
We moeten niet zo naïef en emo doen. Wanneer ik leerling-timmerman ben en X heeft me alle kneepjes van het vak bijgebracht... En X wil me een vast contract aanbieden, maar via een intermediair kom ik bij Y, die me veel beter betaalt.

Dan kus ik het logo van Y dat op m'n overall is gedrukt. :hypocrite.gif:
wanneer je een leerling-timmerman ben en X heeft je opgeleid en biedt je een vast contract aan tegen een goed salaris plus verdere loopbaanbegeleiding met een verder leertraject naar meester-timmerman of Y biedt je meer salaris maar zonder verder leertraject (en al helemaal geen bewezen trackrecord in het opleiden van timmermannen) dan is de verstandige keuze om 2 jaar langer bij X te blijven. Dat levert je uiteindelijk meer op.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Iniesta » di mar 16, 2021 9:50 am

Als Y een vijf jaar contract aanbiedt, voor 3M per jaar dan lijkt het me duidelijk waar meneer de timmerman naar toe gaat

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » di mar 16, 2021 9:51 am

Kijk even naar Noa Lang. Die dacht ook dat hij een toekomst had..

Ik snap Brobbey wel. Hij heeft het alleen niet zo netjes gespeeld maar anders had Ajax hem, terwijl hij gewoon nog een contract heeft, niet meer opgesteld.

Nu kunnen we feitelijk niet zonder Brobbey maar als Traore beter was geweest had hij niet eens bij de selectie gezeten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door elliquido » di mar 16, 2021 10:26 am

Ik interesseer me nu net zo veel over broobys toekomst als brobby zijn verleden bij ajax interesseert.
:excited.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » di mar 16, 2021 11:14 am

Precies, dat joch is dadelijk AJAX speler af, wens hem veel geluk bij RB l. en zijn centjes op de bank, maar verder is het dan voor mij ook einde Brobbey en wat er van hem wordt bij de andere clubs ...

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » di mar 16, 2021 12:13 pm

Iniesta schreef:
di mar 16, 2021 9:50 am
Als Y een vijf jaar contract aanbiedt, voor 3M per jaar dan lijkt het me duidelijk waar meneer de timmerman naar toe gaat
als X meer dan een miljoen per jaar aanbiedt, en je weet dat je daarna 10 jaar lang ergens 5 miljoen kan verdienen is het uiteindelijk de beste keuze.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Iniesta » di mar 16, 2021 12:22 pm

Dat weet je dus niet

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » za mar 20, 2021 9:21 am

maar de kans is wel heel groot. Groter dan de keuze die hij nu maakt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Iniesta » za mar 20, 2021 9:57 am

Die kans is helemaal niet groter.
Z’n huidige contract bij Leipzig is een zekerheid, de Ajax route een kans
Waarbij je er nog aan voorbij gaat dat er bij Leipzig ook een kans op een succesvolle carrière is.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » zo mar 21, 2021 10:38 am

je verdraait mijn woorden, ik zeg 'de kans is groot', jij maakt er 'groter' van.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Iniesta » zo mar 21, 2021 10:52 am

Ehhhhhh moet ik je tweede zin dan maar negeren?

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » zo mar 21, 2021 10:55 am

:blush.gif: nog niet helemaal wakker, mijn excuses
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Cruijff » zo mar 21, 2021 1:39 pm

Gezond verstand schreef:
zo mar 21, 2021 10:55 am
:blush.gif: nog niet helemaal wakker, mijn excuses
Hij geeft een fout toe, kijk! :eusa_liar.gif: :eusa_liar.gif:

Ik wacht al reikhalzend... en blijf eindeloos geduldig tot halverwege de maand mei dat er misschien eindelijk een mening wordt herzien :smallgrin.gif: over Maarten Stekelenburg :ajaxsmiley.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Dubbel » zo mar 21, 2021 10:20 pm

Wat speelde Brian een sterke 1e helft vandaag tegen ADO. Simpel maar zeer effectief. Steeds de goede keuzes. Ik zie hem nog in de basis terecht komen ook want als Haller Corona (?) heeft dan is die er wel een paar weken uit en het verschil met Traore is vrij groot.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » ma mar 22, 2021 8:35 am

Lionel schreef:
di mar 16, 2021 9:51 am
Kijk even naar Noa Lang. Die dacht ook dat hij een toekomst had..

Ik snap Brobbey wel. Hij heeft het alleen niet zo netjes gespeeld maar anders had Ajax hem, terwijl hij gewoon nog een contract heeft, niet meer opgesteld.

Nu kunnen we feitelijk niet zonder Brobbey maar als Traore beter was geweest had hij niet eens bij de selectie gezeten.
Lang speelt bij niveau Utrecht en doet het goed. Leuk voor hem maar het is geen Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » ma mar 22, 2021 9:51 am

Dubbel schreef:
zo mar 21, 2021 10:20 pm
Wat speelde Brian een sterke 1e helft vandaag tegen ADO. Simpel maar zeer effectief. Steeds de goede keuzes. Ik zie hem nog in de basis terecht komen ook want als Haller Corona (?) heeft dan is die er wel een paar weken uit en het verschil met Traore is vrij groot.
Hele goede spits. Heel aanwezig. Gebruikt dat sterke lichaam goed, werkt hard, goede body language, hij snapt de intelligente spelers om zich heen.

Na Tadic de beste spits in de selectie. Heel verrot dat ie vertrekt.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Alexander » ma mar 22, 2021 10:43 am

Brobbey heeft alles wat Haller niet heeft. Des te pijnlijker dat hij vertrekt. Als hij 'gewoon' verlengt zou hebben zou hij in april al vaste basisspeler zijn geweest. En achteraf gezien had Overmars hem gewoon het gewenste salaris moeten betalen en het geld van Haller in z'n zak moeten houden. Dan was hij 15 miljoen goedkoper uitgeweest en hadden we over 2 jaar onze eerste 100+ miljoen transfer gehad.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » ma mar 22, 2021 10:58 am

100+ MIljoen is veel te weinig, 200+ zou realistischer zijn ...

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Mano » ma mar 22, 2021 11:28 am

:biggrin.gif:

Een rookie even 3 miljoen betalen, zal de rest van de selectie leuk vinden.
Brobbey is de nieuwe van Basten volgens sommige.
Ik wil hem eerst even 2 jaar in het eerste van Leipzig zien.


Ik zie veel arbeid en kracht maar niet echt finesse. Dat hij intelligente spelers om zich heen begrijpt is dat echt zo of zijn die speler zo intelligent dat zij hem begrijpen :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Alexander » ma mar 22, 2021 12:08 pm

Mano schreef:
ma mar 22, 2021 11:28 am
:biggrin.gif:

Een rookie even 3 miljoen betalen, zal de rest van de selectie leuk vinden.
Brobbey is de nieuwe van Basten volgens sommige.
Ik wil hem eerst even 2 jaar in het eerste van Leipzig zien.
Hoe denk je dat de rest van de selectie naar de 5,5 miljoen van Haller kijkt?

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door LucaS » ma mar 22, 2021 12:36 pm

Aangezien ze ongetwijfeld over hun eigen salaris ook de nodige bs in de media hebben gelezen, zullen ze dat met een korrel zout nemen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door peter » ma mar 22, 2021 2:00 pm

Haller en Brobbey zijn natuurlijk twee losse discussies. Haller is voor een duizelingwekkend bedrag gekocht en verdient een godsvermogen en heeft in de eerste 2-3 maanden amper wat laten zien. Ja, hij heeft wat goals en de hier zo geroemde voorassists, maar voetballend is het verschrikkelijk beperkt. Voor een dergelijk bedrag hadden we gehoopt dat we een spits zouden krijgen die Ajax instant beter zou maken. Tadic en Blind kosten samen net iets meer dan Haller. Ik had dan ook wel verwacht dat Haller een soortgelijke impact zou hebben. Maar vooral voetballend valt het natuurlijk verrekte tegen. Ik zie weinig aanknopingspunten en het treurige is dat het met de week minder lijkt te worden. Haller lijkt een leuke aankoop voor 6 miljoen te zijn die je af en toe kan in brengen en waarmee je kan rouleren. Alleen is dat niet het verwachtingspatroon.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Zuidema » ma mar 22, 2021 3:02 pm

Alexander schreef:
ma mar 22, 2021 12:08 pm
Mano schreef:
ma mar 22, 2021 11:28 am
:biggrin.gif:

Een rookie even 3 miljoen betalen, zal de rest van de selectie leuk vinden.
Brobbey is de nieuwe van Basten volgens sommige.
Ik wil hem eerst even 2 jaar in het eerste van Leipzig zien.
Hoe denk je dat de rest van de selectie naar de 5,5 miljoen van Haller kijkt?
Ze gedogen Haller momenteel naar mijn idee, hopend op betere tijden. Want een mannenploeg. De hierarchie wordt dan vooral bepaald naar prestige. Dus als Haller naar die 5,5 miljoen presteert, zal volgens mij niet snel iemand klagen. Zelfs de privileges van een vedette worden dan geaccepteerd. Nu dus duidelijk niet. Gevaarlijke ontwikkeling voor Sebas. Als Haller niet snel verbetering laat zien, wordt hij nog min of meer een outcast. Misschien vergis ik mij, maar ik meende te zien dat Tadic hem laatst na een doelpunt al geen blik waardig gunde. Liep hem straal voorbij. Nie goe nie.

Plaats reactie