Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
0
Geen stemmen
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
24%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
10%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
48%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
19%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » za mar 13, 2021 10:08 am

Mano schreef:
za mar 13, 2021 9:24 am
Yopii schreef:
vr mar 12, 2021 4:43 pm
@Mano: kan zijn, maar dat gaat bijna altijd om clubs uit de PL, Mano. Engeland is dikke shit voor talenten, daar mislukt bijna iedereen.

BuLi vind ik een ander verhaal: moderne trainers en veel ruimte voor jonge, goede spelers. Fijne competitie met een goed niveau.

Zo ingewikkeld is Duitsland ook weer niet. Brobbey emigreert niet naar Papua. :smallgrin.gif:
Klopt PL is nog duidelijker.
Maar je klopt hard aan de deur en bent 2de spits van Ajax waarbij de 1ste spits van Ajax nog niet zo goed is dat hij onbesproken is. Dat kan je winnen als je zelfvertrouwen hebt.

We gaan zien of hij komt boven drijven of niet.
Ik snap als je zo’n salaris krijgt aangeboden en wel een kans hebt om te spelen dat je gaat.
Ik veroordeel hem ook niet. Sterker nog, zou het misschien ook doen.

Alleen: dat perspectief verhaaltje voor de bühne slik ik erg slecht.
Wees een vent en zeg wat het is.
“Ik ga 3x zoveel verdienen en denk dat ik de concurrentiestrijd wel aandurf bij Leipzig.”


Supportersvereniging van Ajax heeft een statement richting brobbey. Daaruit lees je duidelijk het gebrek aan hersencellen. :excited.gif:
Bij Leipzig hebben ze Sorloth in de spits. Die is toch niet zo goed? Verder hebben ze daar veel van die spitsen die vrij beweeglijk zijn maar niet een type Brobbey.

Ik snap de keuze wel. Salaris meegenomen en als je die zwaar laat meewegen maar ook de club, faciliteiten, trainer, perspectief en concurrenten.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » za mar 13, 2021 10:23 am

Los van dat wij het vooral als Ajax supporter bekijken laat hij hier natuurlijk wel ook objectief gezien een mooie kans liggen. Hij is op het moment tweede spits bij Ajax met perspectief op meer als hij zich goed blijft ontwikkelen. Het plaatje hier is gewoon heel gunstig.

Maar zijn keuze is ook weer niet zo idioot wanneer je niet kijkt vanuit het perspectief van een Ajax supporter maar vanuit Brobbey. Hij kiest niet voor een absolute topclub waar hij zeker weet dat hij niet of nauwelijks op speeltijd hoeft te rekenen. Leipzig zit daar duidelijk een klasse onder. Bovendien is het een Red Bull club waar ze echt serieus werk lijken te maken van de keuze voor spelers. Het is niet kopen om het kopen (dat is tenminste mijn beeld). De Bundesliga is een mooie competitie om in te spelen en hij krijgt er dus een heel dik salaris.

De manier waarop het is gegaan is niet fraai, dat is echt teleurstellend. Maar laten we even eerlijk zijn. Hoeveel mensen hier blijven hun huidige werkgever, die waar ze het vak hebben geleerd, trouw. Wanneer ze elders hun salaris echt aanzienlijk kunnen verbeteren?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7313
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Brian Brobbey

Bericht door Trab » za mar 13, 2021 10:33 am

Ik denk dat hij veel beter in het Ajax voetbal past dan bij Leipzig. Aanspeelpunt, afmaken. Dat is waar hij goed in is. Leipzig speelt omschakelvoetbal. Veel positie wisselingen voorin, veel sprints trekken. Timo Werner voetbal. Iedereen zegt dat Brobbey snel is, maar ik heb hem nog geen sprint zien trekken bij Ajax waar dat uit blijkt. Het is vooral log en massief. Spierbundel. Bij Leipzig spelen niet voor niks types als Sorloth en Poulsen. Je moet daar 90 minuten rennen. Ik zie hem dat niet doen. Qua perspectief had hij beter bij Ajax kunnen blijven. Geen club waar zijn stijl beter past.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » za mar 13, 2021 10:35 am

Brobbey heeft mogen aanschouwen dat Labyad, KJH, Traore en Haller hun vele gebreken in de spits mochten etaleren. Hij was in Januari 5e keus. Dan lijkt het me logisch dat je verder kijkt.

KJH kreeg nog een contract voor dit seizoen. Obv? Voor Labyad creeerde Erik als het ware een plekje. Waarom? Traore schoot 1 keer uit z’n slof. Wat heeft ie verder nog laten zien? De kroning was een belachelijk bedrag voor die gemankeerde Fransoos. Obv al die keuzes was het perspectief voor Brobbey gering.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » za mar 13, 2021 10:47 am

Trab schreef:
za mar 13, 2021 10:33 am
Ik denk dat hij veel beter in het Ajax voetbal past dan bij Leipzig. Aanspeelpunt, afmaken. Dat is waar hij goed in is. Leipzig speelt omschakelvoetbal. Veel positie wisselingen voorin, veel sprints trekken. Timo Werner voetbal. Iedereen zegt dat Brobbey snel is, maar ik heb hem nog geen sprint zien trekken bij Ajax waar dat uit blijkt. Het is vooral log en massief. Spierbundel. Bij Leipzig spelen niet voor niks types als Sorloth en Poulsen. Je moet daar 90 minuten rennen. Ik zie hem dat niet doen. Qua perspectief had hij beter bij Ajax kunnen blijven. Geen club waar zijn stijl beter past.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat kan ik niet goed beoordelen. Ik zie Leipzig zelden of nooit spelen.

Brobbey is voor zo'n spierbundel overigens wel behoorlijk snel en ook best wendbaar. Wat iets anders is als snel in absolute zin maar traag is 'ie zeker niet.

Het zou zomaar kunnen dat Ajax beter bij hem past. Ik kreeg er steeds meer vertrouwen in dat hij hier zou kunnen slagen en als het zich zo blijft ontwikkelen als nu zou hij volgend seizoen gewoon een serieuze kans hebben gemaakt om eerste spits van Ajax te zijn. Wel met de aantekening dat we hem nog niet een hele serie wedstrijden als startende spits hebben gezien. Dat is toch iets anders dan invallen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Brian Brobbey

Bericht door raymon » za mar 13, 2021 10:50 am

wimpey schreef:Brobbey heeft mogen aanschouwen dat Labyad, KJH, Traore en Haller hun vele gebreken in de spits mochten etaleren. Hij was in Januari 5e keus. Dan lijkt het me logisch dat je verder kijkt.

KJH kreeg nog een contract voor dit seizoen. Obv? Voor Labyad creeerde Erik als het ware een plekje. Waarom? Traore schoot 1 keer uit z’n slof. Wat heeft ie verder nog laten zien? De kroning was een belachelijk bedrag voor die gemankeerde Fransoos. Obv al die keuzes was het perspectief voor Brobbey gering.
Door het te blijven herhalen maakt het het niet opeens waar. Hij was nooit 5de keus.

Tevens was hij tot juli 2020 geblesseerd, lijkt me logisch dat hij dan rustig wordt gebracht en dat hij in eerste instantie minuten ging maken in Jong.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » za mar 13, 2021 10:57 am

Hij had ook problemen bij de overstap van de jeugd naar de selectie. Het heeft tijd gekost voor hij richting de 90 minuten kon bij Jong Ajax.

Natuurlijk is er iets te zeggen over de een aantal van zijn concurrenten maar hij heeft in de praktijk van de meeste niet of nauwelijks last gehad. Aan het begin van het seizoen was hij nog niet zover en toen hij eenmaal een stap had gezet kreeg hij vrij snel meer speeltijd. Eerst bij Jong Ajax en daarna bij het eerste elftal.

We kunnen hier (terecht) kritiek hebben op een aantal van zijn concurrenten. Maar Brobbey heeft gewoon zijn kansen gehad. En zoals al vaker is gezegd. Ten Hag schroomt niet om aankopen te passeren wanneer jeugdspelers beter presteren.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Brian Brobbey

Bericht door GangstaRiB » za mar 13, 2021 11:13 am

raymon schreef:
za mar 13, 2021 10:50 am
wimpey schreef:Brobbey heeft mogen aanschouwen dat Labyad, KJH, Traore en Haller hun vele gebreken in de spits mochten etaleren. Hij was in Januari 5e keus. Dan lijkt het me logisch dat je verder kijkt.

KJH kreeg nog een contract voor dit seizoen. Obv? Voor Labyad creeerde Erik als het ware een plekje. Waarom? Traore schoot 1 keer uit z’n slof. Wat heeft ie verder nog laten zien? De kroning was een belachelijk bedrag voor die gemankeerde Fransoos. Obv al die keuzes was het perspectief voor Brobbey gering.
Door het te blijven herhalen maakt het het niet opeens waar. Hij was nooit 5de keus.

Tevens was hij tot juli 2020 geblesseerd, lijkt me logisch dat hij dan rustig wordt gebracht en dat hij in eerste instantie minuten ging maken in Jong.
Inderdaad. Bovendien is/was Brobbey nooit fit genoeg voor een hele wedstrijd. Fysiek niet sterk genoeg.

Maar ik snap dat Wimpey er alles bij wilt halen om Haller hier de schuld van te geven. :hypocrite.gif:

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » za mar 13, 2021 11:54 am

Trab schreef:
vr mar 12, 2021 10:16 pm
Yopii schreef:
Peter schreef:
vr mar 12, 2021 7:22 pm


Sterker nog, in september dit jaar was er niemand die vertrouwen in die jongen had. Ik ook niet en ook niet bij Ajax, gelet op de karrevracht aan spitsen die we in de afgelopen jaren hebben gehaald. Een Danilo, Rasmussen en Traoré bijvoorbeeld.
Zo is dat. Hij is alleen in beeld gekomen doordat KJH zo dom was om naar Schalke te gaan.

Zo rooskleurig was zijn situatie niet voor de winterstop, dus ik begrijp best dat hij luisterde naar wat Oom Mino te vertellen had. En als RB dan ook nog 3 miljoen per jaar biedt, tja.
Ach, hij kiest toch puur voor het geld? Denk je nou echt dat hij vertrokken was als Leipzig hetzelfde salaris als Ajax had geboden?
Leuk al die verhalen over meer perspectief, maar ik moet het nog zien. Volgens mij moeten de spitsen daar heel veel van positie wisselen en vooral veel rennen. Ik weet niet of Brobbey daar nou geschikt voor is. Begin van het seizoen had ie niet eens de inhoud om een hele wedstrijd in Ajax 1 te spelen. Hij moest helemaal opgetraind worden. En nog steeds weten we niet of hij het een hele wedstrijd volhoudt want hij valt steeds maar een halfuur in. Bovendien komt hij daar als een nobody binnen. Hij heeft 0 euro gekost.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij Ajax vinden ze dat hij geen hele wedstrijd kan spelen, maar vindt hij dat zelf ook?

Feit is, zoals Wimpey al vermeldde, dat zelfs KJH en Labyad de voorkeur kregen boven Brobbey, ook voor een deel van de wedstrijd.

Het geld zal ongetwijfeld belangrijk zijn, want het geld is altijd belangrijk, maar zo lastig is het toch niet om toe te geven dat er ook sportieve factoren kunnen hebben meegespeeld? Brobbey was in de ogen van de opleiders (en ETH!) nooit hét talent, terwijl RB heel ver wilde gaan om hem te halen.

Of Ajax Brobbey had kunnen behouden? Dat wordt heel lastig met deze bedragen. Maar niemand weet of RB in het najaar ook bereid was hem een miljoenencontract voor te leggen. Blijkbaar heeft die club er nog een schepje bovenop gedaan naar aanleiding van de recente ontwikkelingen.

Waarom moeten spelers die vertrekken steevast afgebrand worden? Wij halen toch ook talenten weg bij hun club? :confused.gif:

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » za mar 13, 2021 12:07 pm

GangstaRiB schreef:
za mar 13, 2021 11:13 am

Inderdaad. Bovendien is/was Brobbey nooit fit genoeg voor een hele wedstrijd. Fysiek niet sterk genoeg.

Maar ik snap dat Wimpey er alles bij wilt halen om Haller hier de schuld van te geven. :hypocrite.gif:
Bij velen is Brobbey de boeman. Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Het makkelijkste is Mino en Brobbey voor geldwolf uit te maken. Doen ze binnen Ajax hopelijk niet. Ajax / EtH had enkele andere keuzes kunnen maken....

Hij was trouwens begin Januari 6e keus. Tadic is immers onze beste spits.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » za mar 13, 2021 12:11 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 12:07 pm
GangstaRiB schreef:
za mar 13, 2021 11:13 am

Inderdaad. Bovendien is/was Brobbey nooit fit genoeg voor een hele wedstrijd. Fysiek niet sterk genoeg.

Maar ik snap dat Wimpey er alles bij wilt halen om Haller hier de schuld van te geven. :hypocrite.gif:
Bij velen is Brobbey de boeman. Ik denk dat dat te kort door de bocht is. Het makkelijkste is Mino en Brobbey voor geldwolf uit te maken. Doen ze binnen Ajax hopelijk niet. Ajax / EtH had enkele andere keuzes kunnen maken....

Hij was trouwens begin Januari 6e keus. Tadic is immers onze beste spits.
Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.

Overigens was Brobbey 10e keus, Antony en Neres en Stekelenburg kunnen ook in de spits .. :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » za mar 13, 2021 12:31 pm

Wie zou hier een drie keer hoger salaris laten schieten bij de nummer twee van Duitsland die aanvallend voetbal spelen en waar jonge spelers een kans krijgen?

Ik niet in ieder geval.

Het is niet dat hij naar Liverpool gaat en Firmino zijn concurrent is. Of Mbappe of Benzema.

Sorloth en Poulsen worden zijn concurrenten.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Yopii » za mar 13, 2021 12:32 pm

Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.
Ik niet, als ik je vraag mag beantwoorden. :smallgrin.gif:

Binnen de verhoudingen van Ajax is een dergelijk salaris ondenkbaar voor een talent.

Tegelijkertijd is het niet geheel onbegrijpelijk dat Brobbey uit de Bijlmer die drie miljoen niet laat lopen.
Ons slavenhandelaren bloed stroomt nog steeds goed!
Heeft Brobbey daar ook nog een stem in of hij verkocht had willen worden?
Precies, supporters moeten eens ophouden spelers te beschouwen als eigendom van hun club, no matter what. Van die jongen geen onvertogen woord over Ajax, hij maakt gewoon een andere keuze dan wij hoopten. Dan is het zo kinderachtig om hem af te branden.


Ajax heeft de laatste jaren veel geld verdiend aan spelers uit de opleiding. You win some, you lose some.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Brian Brobbey

Bericht door Rooie » za mar 13, 2021 12:33 pm

Voor Sorloth is wel 22 ( :smallgrin.gif: ) miljoen euro betaald

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » za mar 13, 2021 12:36 pm

999 schreef:
za mar 13, 2021 12:11 pm

Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.
Brobbey werd per beslissende goal meer waard. Leipzig zal in 2020 nog geen 2M (las ik, jij hebt het over 3M) hebben geboden. Lijkt me.

We moeten ons bij de feiten houden: Labyad, KJH, Traore stonden voor 'm in de pikorde. Tadic ook. Dit alles nog voor de komst van Haller.

Mijn vraag: straalt dat uit dat Ajax die jongen écht héél graag wilde behouden?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » za mar 13, 2021 12:42 pm

Yopii schreef:
za mar 13, 2021 12:32 pm
Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.
Ik niet, als ik je vraag mag beantwoorden. :smallgrin.gif:

Binnen de verhoudingen van Ajax is een dergelijk salaris ondenkbaar voor een talent.

Tegelijkertijd is het niet geheel onbegrijpelijk dat Brobbey uit de Bijlmer die drie miljoen niet laat lopen.
Ons slavenhandelaren bloed stroomt nog steeds goed!
Heeft Brobbey daar ook nog een stem in of hij verkocht had willen worden?
Precies, supporters moeten eens ophouden spelers te beschouwen als eigendom van hun club, no matter what. Van die jongen geen onvertogen woord over Ajax, hij maakt gewoon een andere keuze dan wij hoopten. Dan is het zo kinderachtig om hem af te branden.


Ajax heeft de laatste jaren veel geld verdiend aan spelers uit de opleiding. You win some, you lose some.
Heb daar dan ook geen moeite mee, Brobbey heeft het recht om gewoon transfer vrij te verkassen.Maar AJAX zou gewoon eens een deadline moeten stellen bij deze " talenten ".Ik ken niet de in-outs van de onderhandelingen, maar Overmars schijnt zelfs naar Monaco zijn geweest omdat het bijna rond zou zijn.B.v. 9 maanden voor einde contract, of eerder doe je als club een bod, daarna maand onderhandelingen of dat er nog rek in zit ( van beide kanten ) .Vervolgens kan AJAX, mits speler daar mee akkoord gaat, er voor kiezen om speler te verkopen.In ieder geval geen tijd, energie en euro's meer te spenderen aan zijn "opleiding" want in feite leidt je daarna, als speler niet wenst te verlengen, hem op voor een andere club.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » za mar 13, 2021 12:45 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 12:36 pm
999 schreef:
za mar 13, 2021 12:11 pm

Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.
Brobbey werd per beslissende goal meer waard. Leipzig zal in 2020 nog geen 2M (las ik, jij hebt het over 3M) hebben geboden. Lijkt me.

We moeten ons bij de feiten houden: Labyad, KJH, Traore stonden voor 'm in de pikorde. Tadic ook. Dit alles nog voor de komst van Haller.

Mijn vraag: straalt dat uit dat Ajax die jongen écht héél graag wilde behouden?
Wimpey feit is dat ie al voor Haller niet wilde verlengen ... Tadic is niet onze spits, KjH is nu weg, en Labyad uit beeld .. Daarbij zat Brobbey in de lappenmand.Brobbey per goal meer waard ???.Komop zeg, dan had ie misschien nog even moeten wachten :excited.gif: ...

3 Miljoen salaris, exclusief Mino zijn fee daar had AJAX overheen moeten gaan nu volgens jou ?,

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Brian Brobbey

Bericht door WP_Legend » za mar 13, 2021 1:12 pm

Ach we zullen zien, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het bij ons zou hebben gered. Dus dan snap ik wel dat hij andere opties gaat zoeken.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » za mar 13, 2021 1:19 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 10:35 am
Brobbey heeft mogen aanschouwen dat Labyad, KJH, Traore en Haller hun vele gebreken in de spits mochten etaleren. Hij was in Januari 5e keus. Dan lijkt het me logisch dat je verder kijkt.

KJH kreeg nog een contract voor dit seizoen. Obv? Voor Labyad creeerde Erik als het ware een plekje. Waarom? Traore schoot 1 keer uit z’n slof. Wat heeft ie verder nog laten zien? De kroning was een belachelijk bedrag voor die gemankeerde Fransoos. Obv al die keuzes was het perspectief voor Brobbey gering.
In januari was hij al tweede spits. Want Labyad heeft sinds oktober niet meer in de spits gestaan, Traore was toen geblesseerd en KJH ging weg.

Dat Brobbey niet eerder hoger in de hiërarchie stond is ook logisch. Aan het begin van het seizoen kon hij qua inhoud nog geen hele wedstrijd in Jong Ajax volhouden, laat staat in Ajax 1.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » za mar 13, 2021 1:22 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 12:36 pm
999 schreef:
za mar 13, 2021 12:11 pm

Vind jij 3 miljoen per jaar een passend salaris voor een speler van deze leeftijd (ten tijde van de onderhandelingen 18 jaar ) die in feite nog niks heeft bewezen ?.
Brobbey werd per beslissende goal meer waard. Leipzig zal in 2020 nog geen 2M (las ik, jij hebt het over 3M) hebben geboden. Lijkt me.

We moeten ons bij de feiten houden: Labyad, KJH, Traore stonden voor 'm in de pikorde. Tadic ook. Dit alles nog voor de komst van Haller.
Als je je aan de feiten wilt houden dan moet je dat ook wel doen. Tadic stond niet voor hem in de pikorde, want Tadic is volgens Tadic en Ten Hag geen optie voor in de spits. Labyad heeft sinds oktober geen seconde meer in de spits gestaan en stond dus ok niet voor Brobbey in de pikorde. KJH is weg. Dan hou je Traore over, die nooit onomstreden was.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » za mar 13, 2021 1:26 pm

999 schreef:
za mar 13, 2021 12:45 pm

Wimpey feit is dat ie al voor Haller niet wilde verlengen ... Tadic is niet onze spits, KjH is nu weg, en Labyad uit beeld .. Daarbij zat Brobbey in de lappenmand.Brobbey per goal meer waard ???.Komop zeg, dan had ie misschien nog even moeten wachten :excited.gif: ...

3 Miljoen salaris, exclusief Mino zijn fee daar had AJAX overheen moeten gaan nu volgens jou ?,
Ze hebben een jaar geprobeerd hem vast te leggen. Een deel van die tijd had hij - feit - Labyad, KJH, Traoré voor zich.

In 2020 kwam het niet rond, in 2021 speelt ie zich in de picture. Toen was het voor Ajax te laat.

Mijn indruk: misschien hadden ze het in 2020 rond kunnen krijgen voor een marktconform salaris door wat andere keuzes? :confused.gif: Ajax speelde niet goed in 2020, waarbij het zeker niet hielp dat je Labyad, KJH, Traoré in de spits had staan.

3M: nee. 5M voor Haller: nee. Dat bedrag geef je Ziyech, Tadic. Bewezen toppers. Haller komt tekort voor het niveau waarop Ajax wil spelen.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door wimpey » za mar 13, 2021 1:26 pm

Gezond verstand schreef:
za mar 13, 2021 1:22 pm
Als je je aan de feiten wilt houden dan moet je dat ook wel doen. Tadic stond niet voor hem in de pikorde, want Tadic is volgens Tadic en Ten Hag geen optie voor in de spits.
Wie stond er tegen YB in de spits dan?

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » za mar 13, 2021 1:33 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 1:26 pm
999 schreef:
za mar 13, 2021 12:45 pm

Wimpey feit is dat ie al voor Haller niet wilde verlengen ... Tadic is niet onze spits, KjH is nu weg, en Labyad uit beeld .. Daarbij zat Brobbey in de lappenmand.Brobbey per goal meer waard ???.Komop zeg, dan had ie misschien nog even moeten wachten :excited.gif: ...

3 Miljoen salaris, exclusief Mino zijn fee daar had AJAX overheen moeten gaan nu volgens jou ?,
Ze hebben een jaar geprobeerd hem vast te leggen. Een deel van die tijd had hij - feit - Labyad, KJH, Traoré voor zich.

In 2020 kwam het niet rond, in 2021 speelt ie zich in de picture. Toen was het voor Ajax te laat.

Mijn indruk: misschien hadden ze het in 2020 rond kunnen krijgen voor een marktconform salaris door wat andere keuzes? :confused.gif: Ajax speelde niet goed in 2020, waarbij het zeker niet hielp dat je Labyad, KJH, Traoré in de spits had staan.

3M: nee. 5M voor Haller: nee. Dat bedrag geef je Ziyech, Tadic. Bewezen toppers. Haller komt tekort voor het niveau waarop Ajax wil spelen.
Ze wilde hem al vastleggen voordat Labyad 1 seconde in de spits had gestaan. En nogmaals, Traore stond er alleen maar in omdat Brobbey de inhoud niet had om zelfs een volledige wedstrijd in Jong Ajax te spelen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Brian Brobbey

Bericht door 999 » za mar 13, 2021 1:42 pm

wimpey schreef:
za mar 13, 2021 1:26 pm
999 schreef:
za mar 13, 2021 12:45 pm

Wimpey feit is dat ie al voor Haller niet wilde verlengen ... Tadic is niet onze spits, KjH is nu weg, en Labyad uit beeld .. Daarbij zat Brobbey in de lappenmand.Brobbey per goal meer waard ???.Komop zeg, dan had ie misschien nog even moeten wachten :excited.gif: ...

3 Miljoen salaris, exclusief Mino zijn fee daar had AJAX overheen moeten gaan nu volgens jou ?,
Ze hebben een jaar geprobeerd hem vast te leggen. Een deel van die tijd had hij - feit - Labyad, KJH, Traoré voor zich.

In 2020 kwam het niet rond, in 2021 speelt ie zich in de picture. Toen was het voor Ajax te laat.

Mijn indruk: misschien hadden ze het in 2020 rond kunnen krijgen voor een marktconform salaris door wat andere keuzes? :confused.gif: Ajax speelde niet goed in 2020, waarbij het zeker niet hielp dat je Labyad, KJH, Traoré in de spits had staan.

3M: nee. 5M voor Haller: nee. Dat bedrag geef je Ziyech, Tadic. Bewezen toppers. Haller komt tekort voor het niveau waarop Ajax wil spelen.
Wat Haller en 2020 er mee te maken heeft ontgaat me even.Ja ze hebben 1 jaar geprobeerd hem vast te leggen, dus blijkbaar had Brobbey gewoon in zijn hoofd dat ie wilde verkassen.Dat joch was net 18 in 2020, en speelde ie de pannen van het dak in jong AJAX ?.Daarnaast is ie blijkbaar al een tijdje Labyad, KJH ( weg ) en Traoré gepasseerd .

Maar goed, tis weer de schuld van AJAX dat Brobbey vertrekt en de keus maakt om in 4 jaar 12 miljoen ( mag ) in zijn zak te steken, exclusief bonussen ...

Typisch trouwens, maar dit is weer een ander onderwerp.Haller wordt er weer bijgehaald, als jij niet tevreden bent met Haller ( niet dat dat enige invloed heeft ) , moet je bij degene zijn die voor zijn transfer hun fiat hebben gegeven.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Brian Brobbey

Bericht door Gezond verstand » za mar 13, 2021 1:57 pm

999 schreef:
za mar 13, 2021 1:42 pm

Typisch trouwens, maar dit is weer een ander onderwerp.Haller wordt er weer bijgehaald, als jij niet tevreden bent met Haller ( niet dat dat enige invloed heeft ) , moet je bij degene zijn die voor zijn transfer hun fiat hebben gegeven.
Whimpey is de Roger Schmidt van AT. Maakt niet uit wat er gezegd wordt, beide schieten gelijk in een "Maar Ajax en Haller" verdediging.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie