Edson Alvarez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Edson Alvarez

Bericht door Trab » di sep 17, 2019 3:34 pm

Jöhnk schreef:
Mano schreef:ik ben niet overtuigd dat Alvarez een verbetering is in de achterhoede. gezien zijn spelbeeld en fysiek verwacht ik geen meedogenloze verdediger.
Hier ben ik ook bang voor. Maar op het middenveld is hij ook niet goed genoeg. Wat blijft er dan nog over?
Me too. In die onderlinge oefenwedstrijd waar hij cv stond maakte hij ook geen beste indruk. Maar goed, dat was 1 wedstrijd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door 999 » vr feb 07, 2020 11:15 am

Edson Álvarez: 'Mensen weten niet hoe moeilijk het is om zó ver van huis en familie te zijn'
5 februari 2020 09:03 - De Telegraaf

Tegenover De Telegraaf geeft Edson Álvarez aan het lastig te vinden in Amsterdam omdat hij momenteel helemaal alleen is. Vanwege de Nederlandse regelgeving komen zijn vriendin en pasgeboren dochtertje nog niet in aanmerking voor een verblijfsvergunning. "De mensen hier weten niet hoe moeilijk het voor een jonge jongen is om zó ver van huis zonder familie te moeten zijn. Latino’s hebben over het algemeen een warme familieband en mijn familie is mijn alles", aldus Álvarez. "Ik wil mijn vrouw en kindje hier. Mijn ploeggenoten van Ajax merken dat en geven me ontzettend veel steun."

Toch is de Mexicaans international momenteel ongelukkig. "Als je niet speelt, is het juist fijn om thuis te komen en afleiding te vinden bij je gezinnetje", zo geeft hij aan. "Nu maak ik de deur open van een donker en koud huis. De teleurstelling over mijn reserverol kan ik moeilijk verwerken als ik bij thuiskomst elke dag weer met hun afwezigheid word geconfronteerd."

De verdediger had vorige maand voor een makkelijke oplossing kunnen kiezen. "Er waren twee grote Europese clubs die me wilden huren. Uit landen, waar zij wel onmiddellijk naartoe hadden mogen komen", vertelt hij. "Maar een verhuur was voor Ajax onbespreekbaar en voor mij ook, omdat ik hier nog niet klaar ben."

Álvarez weet dat de lat bij Ajax hoog ligt. "En ik weet dat ik de échte Edson Alvarez van het Mexicaanse elftal alleen een aantal keer in de Champions League heb laten zien", zegt hij daarover. "Maar ik wil slagen, op de positie waarvoor ik ben gehaald: centraal achterin. En ik weet dat ik dat kan. Voor mijn gevoel kan ik iets aan het elftal toevoegen. Ik denk ook dat ik met mijn ervaring een rol kan spelen in de titelrace en Europese wedstrijden tegen Getafe."

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Edson Alvarez

Bericht door De Dominee » vr feb 07, 2020 11:29 am

Ach gos, huilie. Je krijgt er vorstelijk voor betaald. Vraag me af of deze jongen uit het juiste mentale hout gesneden is om het hier te redden. Ik ga op basis van de nu beschikbare info voor 'neen'.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 07, 2020 11:55 am

Het is nog een jong ventje, zit in een ander werelddeel, en heeft frustraties omdat hij zijn net geboren kind en vrouw niet ziet. Ik snap m wel hoor.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Edson Alvarez

Bericht door De Dominee » vr feb 07, 2020 12:11 pm

We betalen niet voor een jong ventje, maar voor een professional. Time to man up. Of niet natuurlijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Marillion » vr feb 07, 2020 12:31 pm

Hij is niet de eerste Zuid Amerikaan die het lastig heeft op dat vlak. Kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor. Logisch toch dat hij graag zijn vriendin en pasgeboren dochter graag bij zich heeft?

Komende weken ligt er misschien een kans centraal achterin met de blessure van Veltman. Maar voorlopig lijkt Schuurs de beste papieren te hebben. Blijft wel gek dat hij niet of nauwelijks in actie is geweest op de positie waarvoor hij is gehaald. Viel dat dan op training zo tegen of is er verschil van inzicht over zijn mogelijkheden op die plek?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door 999 » vr feb 07, 2020 12:47 pm

Snap ook niet wat vorstelijk betaald krijgen er mee te maken heeft ...

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 07, 2020 12:54 pm

Sja, als je veel verdient, moet je je gevoelens uitschakelen, of zoiets...?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Iniesta » vr feb 07, 2020 1:09 pm

Oh ja, geld zorgt voor het uitsluiten van emotie

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Edson Alvarez

Bericht door WP_Legend » vr feb 07, 2020 1:12 pm

Inderdaad die vent is zo lelijk als de nacht, een warm lichaam naast hem is het mooiste wat hem kan ovekomen....

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Edson Alvarez

Bericht door De Dominee » vr feb 07, 2020 3:34 pm

999 schreef:
vr feb 07, 2020 12:47 pm
Snap ook niet wat vorstelijk betaald krijgen er mee te maken heeft ...
Voor het buitensporige salaris wat profvoetballers ontvangen mag je op zijn minst verwachten dat de beste man zich niet door prive zaken laat afleiden en zijn prestaties daaronder laat lijden. Hij heeft zelf de keuze gemaakt voor het grote Europese geld, dan moet je niet zeuren over de minpunten aan de deal.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door 999 » vr feb 07, 2020 3:49 pm

De Dominee schreef:
vr feb 07, 2020 3:34 pm
999 schreef:
vr feb 07, 2020 12:47 pm
Snap ook niet wat vorstelijk betaald krijgen er mee te maken heeft ...
Voor het buitensporige salaris wat profvoetballers ontvangen mag je op zijn minst verwachten dat de beste man zich niet door prive zaken laat afleiden en zijn prestaties daaronder laat lijden. Hij heeft zelf de keuze gemaakt voor het grote Europese geld, dan moet je niet zeuren over de minpunten aan de deal.
Dat heeft toch niks met salaris te maken.Je voelt je eenzaam, of je voelt je niet eenzaam.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Lionel » vr feb 07, 2020 3:53 pm

Hij moet minder janken hoor. Snap dat het lastig is maar hou dit soort jankverhalen lekker voor je.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Yopii » vr feb 07, 2020 7:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr feb 07, 2020 11:55 am
Het is nog een jong ventje, zit in een ander werelddeel, en heeft frustraties omdat hij zijn net geboren kind en vrouw niet ziet. Ik snap m wel hoor.
Ik ook.

Dit wist hij trouwens niet van tevoren.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Marillion » vr feb 07, 2020 7:32 pm

Hij had natuurlijk gedacht dat hij in ieder geval ging spelen. Maar weet je wat het is. Die jongen is naast een dikbetaalde voetballer ook een jong mens.

Ik vind het eerlijk gezegd wel stoer dat hij gewoon zegt dat hij het hier moeilijk mee heeft. Hij geeft het verder ook niet op of zo. Hij wil hier slagen.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Iniesta » vr feb 07, 2020 7:52 pm

Heeft sowieso we een goede uitstraling, gun het hem wel dat ie succesvol wordt.
Denk alleen dat het lastig wordt binnen Ajax systeem.

En mensen die hem veroordelen omdat ie het lastig vind zonder z’n dochtertje omdat ie veel geld verdient....... daar vind ik wat van

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Marillion » vr feb 07, 2020 8:01 pm

Het is natuurlijk een beetje gek hoe het met hem gaat. Gehaald als opvolger van De Ligt maar hij heeft alleen maar op het middenveld mogen spelen. En dat ziet er dan inderdaad uit als een verdediger die op het middenveld speelt. Hij heeft er de motoriek niet voor.

Hoe zit dat nou? Is er verschil van inzicht tussen trainer en TD? Viel het tegen op training? Ten Hag gaf onlangs wel aan dat hij 'm tijdens de winterstop als CV heeft laten werken. Waarom is dat niet meteen gedaan vraag ik me dan af. Dan kunnen we hem echt beoordelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door 999 » vr feb 07, 2020 9:26 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr feb 07, 2020 11:55 am
Het is nog een jong ventje, zit in een ander werelddeel, en heeft frustraties omdat hij zijn net geboren kind en vrouw niet ziet. Ik snap m wel hoor.
Ik ook.

Lionel
Berichten: 47051
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Lionel » vr feb 07, 2020 9:44 pm

Iniesta schreef:
vr feb 07, 2020 7:52 pm
Heeft sowieso we een goede uitstraling, gun het hem wel dat ie succesvol wordt.
Denk alleen dat het lastig wordt binnen Ajax systeem.

En mensen die hem veroordelen omdat ie het lastig vind zonder z’n dochtertje omdat ie veel geld verdient....... daar vind ik wat van
Hij mag het lastig vinden maar daar hoeft hij niet zo over te miepen. 90% van de wereldbevolking heeft het slechter.
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Edson Alvarez

Bericht door Iniesta » vr feb 07, 2020 10:05 pm

97% van de wereldbevolking heeft het slechter dan wij allemaal
Moet ik dan concluderen dat jij het nergens moeilijk mee hebt in het leven?

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Gezond verstand » za feb 08, 2020 5:55 am

De Dominee schreef:
vr feb 07, 2020 11:29 am
Ach gos, huilie. Je krijgt er vorstelijk voor betaald. Vraag me af of deze jongen uit het juiste mentale hout gesneden is om het hier te redden. Ik ga op basis van de nu beschikbare info voor 'neen'.
Want geld maakt het gemis van geliefden goed Dominee?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Edson Alvarez

Bericht door LucaS » za feb 08, 2020 11:03 am

Je pasgeboren kind niet kunnen zien, daar moeite mee hebben en dan worden beticht van huilie huilie?

Als die eng rechtse types niet zulke xenofoben waren, was die verblijfsvergunning er al lang
I think I lost my fucking headache

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Edson Alvarez

Bericht door De Dominee » za feb 08, 2020 4:21 pm

Enge xenofoob nog wel. Tijd voor een ban.

Oh oh wat ben je tolerant. Behalve als iemand een andere mening heeft. Typisch linksch.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edson Alvarez

Bericht door Yopii » za feb 08, 2020 5:24 pm

Eerlijk gezegd zou ik er niet aan moeten denken ergens aan de andere kant van de wereld in mijn eentje te zitten. Slap, hè? :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Edson Alvarez

Bericht door LucaS » za feb 08, 2020 6:58 pm

Ik had het over enge rechtse types. Als je je daarin herkent moet je mij dat niet kwalijk nemen
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie