Quincy Promes

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33419
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door zeux » zo dec 13, 2020 2:49 pm

wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:26 pm
Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:07 pm
En wat mij betreft investeren ze flink.
Ik ben daar huiverig voor. Want ze leren niet he. Na Bande en Labyad halen ze de jurist, na hem Alvarez, Marin en Promes. Daarna Babel. Daarna Kleiboer.

Moet je mensen die bewezen hebben vaker wel dan niet stekeblind te zijn nog weer vertrouwen met een bom duiten op zak?
Ja, op zich eens. Maar met Neres, Kudus, Anthony, Onana, Tadic, Blind hebben ze laten zien dat ze het ook wel kunnen. Maar ze moeten niet naar een spits van Volendam of Heerenveen of zo gaan kijken - die 'opbouw'-rol zou voor bijv Brobby moeten zijn.

Een tijdje geleden dweepte ( :ajaxsmiley.gif: ) ik met die gozer van Salzburg - Soriano -, die schopte er tussen 2012 en 2016 ieder jaar minstens twintig/dertig in en gaf ook nog assists. Dat soort jongens moet je zoeken volgens mij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Lionel » zo dec 13, 2020 2:50 pm

Marillion schreef:
zo dec 13, 2020 2:42 pm
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:26 pm
Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:07 pm
En wat mij betreft investeren ze flink.
Ik ben daar huiverig voor. Want ze leren niet he. Na Bande en Labyad halen ze de jurist, na hem Alvarez, Marin en Promes. Daarna Babel. Daarna Kleiboer.

Moet je mensen die bewezen hebben vaker wel dan niet stekeblind te zijn nog weer vertrouwen met een bom duiten op zak?
Waarom bij dit soort verhalen altijd de goede aankopen weglaten? Het is niet dat er louter slechte spelers worden gehaald. De balans voor dit seizoen is wat dat betreft toch echt positief als je kijkt naar de inbreng van de spelers die zijn gehaald.

Overigens lijkt het me helder dat Ajax sowieso eerst afwacht wat hier nu precies is gebeurd. Als er geen zaak ligt dan staat hij straks gewoon weer op het trainingsveld.
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:37 pm
....
Dat hij niet slim is zie ik ook wel. Althans, hij komt niet over als een pientere gast. Maar op Instagram een berichtje gezien van Frenkie de Jong die niet weet hoe een vaatwasser werkt :excited.gif:
....
Toch kun je hier beter mee in het nieuws komen dan met dit bericht over Promes. Dat zul je met ons eens zijn. Verder eens hoor. De feiten moeten op tafel voor we een echt oordeel kunnen vellen. Maar dit is op z'n minst zeer ongelukkig.
Natuurlijk ben ik het met je eens. Maar omdat Promes rapt is hij dom. Maar Frenkie vinden we allemaal zo geweldig slim omdat hij zo een schattig vriendinnetje heeft en een lieve lach heeft terwijl hij dus niet weet, waarschijnlijk was het gewoon een grap, hoe een vaatwasser werkt.

Het feest was in juli en er is vorige maand pas aangifte gedaan :excited.gif:

Waarschijnlijk viel het allemaal reuze mee want anders was Promes natuurlijk al veel eerder opgepakt. En niet een dag NA een wedstrijd en NA de CL. 'Black Privelege' noemen we dat :smallgrin.gif:

Overigens vind ik Promes een kneus.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Gezond verstand » zo dec 13, 2020 2:53 pm

Cruijff schreef:
zo dec 13, 2020 1:30 pm



Kan bijna niet anders dan dat op zijn minst een paar mensen al op de hoogte waren.
Bij Ajax raak je bijna wel 'gewend' aan een hoop gekkigheid hè.

1. Een aantal Jong Ajax spelers die wegens patserig gedrag in de Mercedes geleased van de club een vermaning krijgen van een agente en vervolgens de politievrouw met drie man aftuigen.
Dat was het eerste bericht in de media, maar dat bleek toch heel anders in elkaar te zitten.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2020 3:01 pm

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm
Marillion schreef:
zo dec 13, 2020 2:42 pm
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:26 pm


Ik ben daar huiverig voor. Want ze leren niet he. Na Bande en Labyad halen ze de jurist, na hem Alvarez, Marin en Promes. Daarna Babel. Daarna Kleiboer.

Moet je mensen die bewezen hebben vaker wel dan niet stekeblind te zijn nog weer vertrouwen met een bom duiten op zak?
Waarom bij dit soort verhalen altijd de goede aankopen weglaten? Het is niet dat er louter slechte spelers worden gehaald. De balans voor dit seizoen is wat dat betreft toch echt positief als je kijkt naar de inbreng van de spelers die zijn gehaald.

Overigens lijkt het me helder dat Ajax sowieso eerst afwacht wat hier nu precies is gebeurd. Als er geen zaak ligt dan staat hij straks gewoon weer op het trainingsveld.
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:37 pm
....
Dat hij niet slim is zie ik ook wel. Althans, hij komt niet over als een pientere gast. Maar op Instagram een berichtje gezien van Frenkie de Jong die niet weet hoe een vaatwasser werkt :excited.gif:
....
Toch kun je hier beter mee in het nieuws komen dan met dit bericht over Promes. Dat zul je met ons eens zijn. Verder eens hoor. De feiten moeten op tafel voor we een echt oordeel kunnen vellen. Maar dit is op z'n minst zeer ongelukkig.
Natuurlijk ben ik het met je eens. Maar omdat Promes rapt is hij dom. Maar Frenkie vinden we allemaal zo geweldig slim omdat hij zo een schattig vriendinnetje heeft en een lieve lach heeft terwijl hij dus niet weet, waarschijnlijk was het gewoon een grap, hoe een vaatwasser werkt.

Het feest was in juli en er is vorige maand pas aangifte gedaan :excited.gif:

Waarschijnlijk viel het allemaal reuze mee want anders was Promes natuurlijk al veel eerder opgepakt. En niet een dag NA een wedstrijd en NA de CL. 'Black Privelege' noemen we dat :smallgrin.gif:

Overigens vind ik Promes een kneus.
Het hangt ook af van welke definitie je geeft aan dom (IQ, streetwise, etc) en er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, maar de innige banden tussen de rap scene en het criminele milieu kun je moeilijk ontkennen.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door 999 » zo dec 13, 2020 3:03 pm

wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:47 pm

Het enige waaraan ie momenteel schuldig is, is guilt by association.
Hij is nog nergens schuldig aan.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 13, 2020 3:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door wimpey » zo dec 13, 2020 3:04 pm

Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:49 pm

Een tijdje geleden dweepte ( :ajaxsmiley.gif: ) ik met die gozer van Salzburg - Soriano -, die schopte er tussen 2012 en 2016 ieder jaar minstens twintig/dertig in en gaf ook nog assists. Dat soort jongens moet je zoeken volgens mij.
Dat klinkt een beetje als Zahavi...

Ik stel ook vast dat Ajax tegen weerbare opponenten niets creeert. De keepers van Groningen, Twente, Atalanta (thuis) en Liverpool (uit) hadden een snipperdag.

Imo moet je eerst iemand voor VM aantrekken, die een beslissende pass kan geven. Ajax zal bovendien een groot tekort moeten gladstrijken over dit seizoen. Of er überhaupt geïnvesteerd kan worden?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Cruijff » zo dec 13, 2020 3:16 pm

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Waarschijnlijk viel het allemaal reuze mee want anders was Promes natuurlijk al veel eerder opgepakt. En niet een dag NA een wedstrijd en NA de CL. 'Black Privelege' noemen we dat :smallgrin.gif:

Overigens vind ik Promes een kneus.
Haha ja. Zijn allemaal mooie termen die je erin kunt gooien, de politie zelf beweert dit:
Promes is direct na de arrestatie in verzekering gesteld en zit in de cel. In verzekering wil zeggen dat hij maximaal drie dagen in de cel moet blijven. Daarna kan de voorlopige hechtenis nog eens worden verlengd.

Het is onduidelijk waarom Promes niet eerder werd opgepakt. De politie ontkent dat rekening gehouden is met het speelschema van Ajax. „We hoorden pas een maand geleden van het incident. Daarna is een onderzoek gestart en dat heeft vanochtend tot een arrestatie geleid”, aldus Geerds.

Je gaat toch bijna het omgekeerde denken.
Dat er wel eventjes tot na de CL en na een avondwedstrijd gewacht is met hem thuis 'ophalen'.
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Waarschijnlijk viel het allemaal reuze mee want anders was Promes natuurlijk al veel eerder opgepakt.
Nee, het viel niet allemaal reuze mee.

Het ging om zeer ernstige verwondingen, dat familielid is op een haar na in een vitaal orgaan geraakt en heeft moeten vechten voor zijn leven. Nu blijkt dat het letsel nooit meer volledig zal herstellen. Dan is aanvankelijk dat een familielid in een ziekenhuis strijdt om niet dood even een stukje belangrijker dan het laten oppakken van een ander familielid.

Logisch wel dat 't familielid en zijn naasten 4 maanden later alsnog aangifte doen.
SPL schreef:
zo dec 13, 2020 1:50 pm
Most fans moaning about his poor form and we should have kept Noa Lang!!

Well if he is guilty he wont play again and his contract will get cancelled.
You never know.
Andere profvoetballers die iemands dood op hun geweten hadden of meer dan een dozijn meisjes via hun advocaat geld hebben laten betalen om een verkrachtingszaak af te laten kopen of een Leroy Fer die als 21-jarige een meisje van 13 neukte hebben gewoon door kunnen voetballen zonder te worden veroordeeld tot ook maar 1 dag celstraf.

'Priviliged position' inderdaad.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33419
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door zeux » zo dec 13, 2020 3:21 pm

wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 3:04 pm
Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:49 pm

Een tijdje geleden dweepte ( :ajaxsmiley.gif: ) ik met die gozer van Salzburg - Soriano -, die schopte er tussen 2012 en 2016 ieder jaar minstens twintig/dertig in en gaf ook nog assists. Dat soort jongens moet je zoeken volgens mij.
Dat klinkt een beetje als Zahavi...

Ik stel ook vast dat Ajax tegen weerbare opponenten niets creeert. De keepers van Groningen, Twente, Atalanta (thuis) en Liverpool (uit) hadden een snipperdag.

Imo moet je eerst iemand voor VM aantrekken, die een beslissende pass kan geven. Ajax zal bovendien een groot tekort moeten gladstrijken over dit seizoen. Of er überhaupt geïnvesteerd kan worden?
Ja, dat is de vraag inderdaad. Maar ja, stoppen met investeren ga je op de langere termijn ook voelen.

Spits èn VM zou ideaal zijn. Twee gerichte investeringen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Lionel » zo dec 13, 2020 3:21 pm

Als het familielid bijna dood was dan was Promes heus wel eerder opgepakt als hij schuldig was geweest. Of hebben ze hem/haar thuis verzorgd?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Quincy Promes

Bericht door Trab » zo dec 13, 2020 3:31 pm

Zeux schreef:
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 3:04 pm
Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:49 pm

Een tijdje geleden dweepte ( :ajaxsmiley.gif: ) ik met die gozer van Salzburg - Soriano -, die schopte er tussen 2012 en 2016 ieder jaar minstens twintig/dertig in en gaf ook nog assists. Dat soort jongens moet je zoeken volgens mij.
Dat klinkt een beetje als Zahavi...

Ik stel ook vast dat Ajax tegen weerbare opponenten niets creeert. De keepers van Groningen, Twente, Atalanta (thuis) en Liverpool (uit) hadden een snipperdag.

Imo moet je eerst iemand voor VM aantrekken, die een beslissende pass kan geven. Ajax zal bovendien een groot tekort moeten gladstrijken over dit seizoen. Of er überhaupt geïnvesteerd kan worden?
Ja, dat is de vraag inderdaad. Maar ja, stoppen met investeren ga je op de langere termijn ook voelen.

Spits èn VM zou ideaal zijn. Twee gerichte investeringen.
Waarom heeft iedereen het toch steeds over een spits en een vm? We hebben als we Danilo terughalen 4,spitsen met Tadic meegerekend. Klaassen,Taylor,Gravenberch,Kudus,Martinez als vm. Op 10 hebben we niemand die voldoet en achter Schuurs hebben we ook niks. Die posities lijken mij meer prio


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Cruijff » zo dec 13, 2020 3:35 pm

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:21 pm
Als het familielid bijna dood was dan was Promes heus wel eerder opgepakt als hij schuldig was geweest.
Een aanname.
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:21 pm
Of hebben ze hem/haar thuis verzorgd?
Ook alleen (nog maar) jouw aanname.
Persoon heeft zwaar gewond in het ziekenhuis gelegen.


Ontzettend vaak wordt bij geweld in de privésfeer geen aangifte gedaan.
Veel mensen willen gewoonweg geen confrontatie met de dader. Of het informeel oplossen. Zeker als een dader een familielid is en de enige multimiljonair in die familie.

Dit was, dat valt inmiddels te lezen, een mannelijk familielid die wel degelijk in het ziekenhuis heeft gelegen.
Veel mannen die zelf ook gewelddadig zijn of eventueel crimineel leden hebben verbieden een arts op een intensive care vaak om naar de politie te gaan.


Bij vrouwen doet ruim 82% van de vrouwen die te maken hebben met huiselijk geweld geen aangifte.
Bij vrouwen die verkracht worden doet 70% helemaal geen aangifte of pas minimaal 3 maanden later als ze er geestelijk nog steeds last van hebben en/of nog steeds door een dader lastig worden gevallen.

Dat een politieteam pas maanden later iemand arresteert "is absoluut niet te koppelen aan een één plus één is twee en dus is hij waarschijnlijk onschuldig-rekensom"

De ene zaak is gewoon echt de andere niet.
Ga er hier maar vanuit (en ja, da's een beetje een aanname van mij) "waar rook is, is vuur".

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Overigens vind ik Promes een kneus.
Klopt.
Promes is een tokkie die al eerder wegens geweldpleging in aanraking met de politie is gekomen.

En die zich met kneiter scherpe wapens in de hand en met bivakmutsen over zijn kop heeft laten filmen en fotograferen voor meer Insta likes. :excited.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 13, 2020 3:39 pm

Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:49 pm
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:26 pm
Zeux schreef:
zo dec 13, 2020 2:07 pm
En wat mij betreft investeren ze flink.
Ik ben daar huiverig voor. Want ze leren niet he. Na Bande en Labyad halen ze de jurist, na hem Alvarez, Marin en Promes. Daarna Babel. Daarna Kleiboer.

Moet je mensen die bewezen hebben vaker wel dan niet stekeblind te zijn nog weer vertrouwen met een bom duiten op zak?
Ja, op zich eens. Maar met Neres, Kudus, Anthony, Onana, Tadic, Blind hebben ze laten zien dat ze het ook wel kunnen.

Nico, Martinez... Sanchez, Ziyech mag je daar ook bij opnoemen. Dolberg, Frenkie komen ook bij Overmars vandaan. Valt reuze mee met dat ‘vaker wel dan niet stekeblind’. Overmars heeft aardig wat toppers gehaald de laatste jaren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33419
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door zeux » zo dec 13, 2020 3:41 pm

Trab schreef:
zo dec 13, 2020 3:31 pm
Waarom heeft iedereen het toch steeds over een spits en een vm? We hebben als we Danilo terughalen 4,spitsen met Tadic meegerekend. Klaassen,Taylor,Gravenberch,Kudus,Martinez als vm. Op 10 hebben we niemand die voldoet en achter Schuurs hebben we ook niks. Die posities lijken mij meer prio
Kwantiteit is niet altijd kwaliteit. Traoré is er duidelijk nog niet, Brobbey is nog in opbouw, heeft Danilo zich al bewezen in het eerste van Ajax? Drie van de vier zijn dus geen zekerheden.

Volgens mij hebben de afgelopen serieuze wedstrijden wel laten zien dat middenveld toch wel probleem is.

En dan is er nog het geval Blind. Het is de vraag hoe het met hem zal gaan. En dan heb je Martinez weer in die linie nodig.
Laatst gewijzigd door zeux op zo dec 13, 2020 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Lionel » zo dec 13, 2020 3:42 pm

Cruijff schreef:
zo dec 13, 2020 3:35 pm
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:21 pm
Als het familielid bijna dood was dan was Promes heus wel eerder opgepakt als hij schuldig was geweest.
Een aanname.
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:21 pm
Of hebben ze hem/haar thuis verzorgd?
Ook alleen (nog maar) jouw aanname.
Persoon heeft zwaar gewond in het ziekenhuis gelegen.


Ontzettend vaak wordt bij geweld in de privésfeer geen aangifte gedaan.
Veel mensen willen gewoonweg geen confrontatie met de dader. Of het informeel oplossen. Zeker als een dader een familielid is en de enige multimiljonair in die familie.

Dit was, dat valt inmiddels te lezen, een mannelijk familielid die wel degelijk in het ziekenhuis heeft gelegen.
Veel mannen die zelf ook gewelddadig zijn of eventueel crimineel leden hebben verbieden een arts op een intensive care vaak om naar de politie te gaan.


Bij vrouwen doet ruim 82% van de vrouwen die te maken hebben met huiselijk geweld geen aangifte.
Bij vrouwen die verkracht worden doet 70% helemaal geen aangifte of pas minimaal 3 maanden later als ze er geestelijk nog steeds last van hebben en/of nog steeds door een dader lastig worden gevallen.

Dat een politieteam pas maanden later iemand arresteert "is absoluut niet te koppelen aan een één plus één is twee en dus is hij waarschijnlijk onschuldig-rekensom"

De ene zaak is gewoon echt de andere niet.
Ga er hier maar vanuit (en ja, da's een beetje een aanname van mij) "waar rook is, is vuur".

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Overigens vind ik Promes een kneus.
Klopt.
Promes is een tokkie die al eerder wegens geweldpleging in aanraking met de politie is gekomen.

En die zich met kneiter scherpe wapens in de hand en met bivakmutsen over zijn kop heeft laten filmen en fotograferen voor meer Insta likes. :excited.gif:
Zit je weer aan de paddo's?

Ik vind het aannemelijker dat een familielid gewoon lekker wat geld wilt. Maar goed. We zullen het zien.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Quincy Promes

Bericht door Trab » zo dec 13, 2020 3:47 pm

Zeux schreef:
Trab schreef:
zo dec 13, 2020 3:31 pm
Waarom heeft iedereen het toch steeds over een spits en een vm? We hebben als we Danilo terughalen 4,spitsen met Tadic meegerekend. Klaassen,Taylor,Gravenberch,Kudus,Martinez als vm. Op 10 hebben we niemand die voldoet en achter Schuurs hebben we ook niks. Die posities lijken mij meer prio
Kwantiteit is niet altijd kwaliteit. Traoré is er duidelijk nog niet, Brobbey is nog in opbouw, heeft Danilo zich al bewezen in het eerste van Ajax? Drie van de vier zijn dus geen zekerheden.

Volgens mij hebben de afgelopen serieuze wedstrijden wel laten zien dat middenveld toch wel probleem is.

En dan is er nog het geval Blind. Het is de vraag hoe het met hem zal gaan. En dan heb je Martinez weer in die linie nodig.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar een spits die gehaald wordt zal moeten spelen en ik vind het zonde om Tadic op linksbuiten te zetten. Dan moet 1 van onze Brazilianen op de bank.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Cruijff » zo dec 13, 2020 3:50 pm

Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Overigens vind ik Promes een kneus.
Klopt.
Promes is een tokkie die al eerder wegens geweldpleging in aanraking met de politie is gekomen.

En die zich met kneiter scherpe wapens in de hand en met bivakmutsen over zijn kop heeft laten filmen en fotograferen voor meer Insta likes. :excited.gif:
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:42 pm
Zit je weer aan de paddo's?

Ik vind het aannemelijker dat een familielid gewoon lekker wat geld wilt. Maar goed. We zullen het zien.
Ontzettend vaak wordt bij geweld in de privésfeer geen aangifte gedaan.
Veel mensen willen gewoonweg geen confrontatie met de dader. Of het informeel oplossen. Zeker als een dader een familielid is en de enige multimiljonair in die familie.

Dit was, dat valt inmiddels te lezen, een mannelijk familielid die wel degelijk in het ziekenhuis heeft gelegen.

De ene zaak is gewoon echt de andere niet.
Ga er hier maar vanuit (en ja, da's een beetje een aanname van mij) "waar rook is, is vuur".
"Gewoon geld wil."
'Genoegdoening', dat is naar mijn smaak een betere term.

Wat het familielid met de aangifte precies wil, die persoon heeft dat verhaal niet voor de lol even uit zijn duim gezogen, vriendelijke vrind.

Promes heeft hem dan nog steeds zeer ernstig verwond op een manier waardoor zijn hele leven anders wordt.
Ja, dan komt er inderdaad een letseladvocaat bij kijken. Daar is niets geks aan, dat gebeurde logischerwijs ook in de zaken Rachid Bouaouzan versus Niels Kokmeijer en bij Theo Janssen en Kevin Moeliker

https://www.vi.nl/nieuws/kevin-moeliker ... nonimiteit

https://www.tubantia.nl/fc-twente/blijv ... ~ac189c71/

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Quincy Promes

Bericht door Trab » zo dec 13, 2020 3:54 pm

Cruijff schreef:
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:50 pm

Overigens vind ik Promes een kneus.
Klopt.
Promes is een tokkie die al eerder wegens geweldpleging in aanraking met de politie is gekomen.

En die zich met kneiter scherpe wapens in de hand en met bivakmutsen over zijn kop heeft laten filmen en fotograferen voor meer Insta likes. :excited.gif:
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 3:42 pm
Zit je weer aan de paddo's?

Ik vind het aannemelijker dat een familielid gewoon lekker wat geld wilt. Maar goed. We zullen het zien.
Ontzettend vaak wordt bij geweld in de privésfeer geen aangifte gedaan.
Veel mensen willen gewoonweg geen confrontatie met de dader. Of het informeel oplossen. Zeker als een dader een familielid is en de enige multimiljonair in die familie.

Dit was, dat valt inmiddels te lezen, een mannelijk familielid die wel degelijk in het ziekenhuis heeft gelegen.

De ene zaak is gewoon echt de andere niet.
Ga er hier maar vanuit (en ja, da's een beetje een aanname van mij) "waar rook is, is vuur".
"Gewoon geld wil."
'Genoegdoening', dat is naar mijn smaak een betere term.

Wat het familielid met de aangifte precies wil, die persoon heeft dat verhaal niet voor de lol even uit zijn duim gezogen, vriendelijke vrind.

Promes heeft hem dan nog steeds zeer ernstig verwond op een manier waardoor zijn hele leven anders wordt.
Ja, dan komt er inderdaad een letseladvocaat bij kijken. Daar is niets geks aan, dat gebeurde logischerwijs ook in de zaken Rachid Bouaouzan versus Niels Kokmeijer en bij Theo Janssen en Kevin Moeliker

https://www.vi.nl/nieuws/kevin-moeliker ... nonimiteit

https://www.tubantia.nl/fc-twente/blijv ... ~ac189c71/
Laten we nu eerst afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33419
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door zeux » zo dec 13, 2020 3:56 pm

Trab schreef:
zo dec 13, 2020 3:47 pm
Zeux schreef:
Trab schreef:
zo dec 13, 2020 3:31 pm
Waarom heeft iedereen het toch steeds over een spits en een vm? We hebben als we Danilo terughalen 4,spitsen met Tadic meegerekend. Klaassen,Taylor,Gravenberch,Kudus,Martinez als vm. Op 10 hebben we niemand die voldoet en achter Schuurs hebben we ook niks. Die posities lijken mij meer prio
Kwantiteit is niet altijd kwaliteit. Traoré is er duidelijk nog niet, Brobbey is nog in opbouw, heeft Danilo zich al bewezen in het eerste van Ajax? Drie van de vier zijn dus geen zekerheden.

Volgens mij hebben de afgelopen serieuze wedstrijden wel laten zien dat middenveld toch wel probleem is.

En dan is er nog het geval Blind. Het is de vraag hoe het met hem zal gaan. En dan heb je Martinez weer in die linie nodig.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar een spits die gehaald wordt zal moeten spelen en ik vind het zonde om Tadic op linksbuiten te zetten. Dan moet 1 van onze Brazilianen op de bank.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, ik denk daar dus anders over. Tadic zwerft, of hij nu links of centrum speelt. Ik snap de benefit van hem in de as, maar volgens mij zien we dit jaar ook weer dat Tadic ook niet het verschil weet te maken als hij in de spits speelt. En je ziet ook dat er altijd wel één van de voorste liniespelers een probleem heeft. Met een programma als Ajax, redt je het niet met 'maar' drie absolute toppers voor die linie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Quincy Promes

Bericht door Trab » zo dec 13, 2020 4:03 pm

Zeux schreef:
Trab schreef:
zo dec 13, 2020 3:47 pm
Zeux schreef: Kwantiteit is niet altijd kwaliteit. Traoré is er duidelijk nog niet, Brobbey is nog in opbouw, heeft Danilo zich al bewezen in het eerste van Ajax? Drie van de vier zijn dus geen zekerheden.

Volgens mij hebben de afgelopen serieuze wedstrijden wel laten zien dat middenveld toch wel probleem is.

En dan is er nog het geval Blind. Het is de vraag hoe het met hem zal gaan. En dan heb je Martinez weer in die linie nodig.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar een spits die gehaald wordt zal moeten spelen en ik vind het zonde om Tadic op linksbuiten te zetten. Dan moet 1 van onze Brazilianen op de bank.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, ik denk daar dus anders over. Tadic zwerft, of hij nu links of centrum speelt. Ik snap de benefit van hem in de as, maar volgens mij zien we dit jaar ook weer dat Tadic ook niet het verschil weet te maken als hij in de spits speelt. En je ziet ook dat er altijd wel één van de voorste liniespelers een probleem heeft. Met een programma als Ajax, redt je het niet met 'maar' drie absolute toppers voor die linie.
Ja ik weet dat je een voorkeur hebt voor Tadic op links. En hij heeft ook op die plek een hoog rendement. Vind het alleen jammer als het ten koste gaat van 1 van onze Brazilianen. Het is toch altijd wel fijn als je aan twee kanten diepte hebt met snelle spelers op de vleugels. Maar je hebt een punt dat een seizoen lang duurt. Zie je nu ook weer met Neres en Antony is ook al geblesseerd geweest. Laat onverlet dat de 10 positie dit seizoen ons grootste manco is. Of Kudus moet op die positie goed kunnen spelen, maar voor mijn gevoel is hij meer een controleur.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Quincy Promes

Bericht door Trab » zo dec 13, 2020 4:44 pm

Advocaat: Quincy Promes ontkent betrokkenheid bij steekpartij

https://www.ad.nl/binnenland/advocaat-q ... ~a282be51/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Quincy Promes

Bericht door Jinne » zo dec 13, 2020 4:49 pm

Het slachtoffer heeft dus een Moskootje als advocaat.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door 999 » zo dec 13, 2020 4:49 pm

Van vermoedelijke dader naar was ten tijde van het incident niet aanwezig.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Cruijff » zo dec 13, 2020 4:57 pm

Jinne schreef:
zo dec 13, 2020 4:49 pm
Het slachtoffer heeft dus een Moskootje als advocaat.
Hmm, Yehudi Moszkowicz. Da's een zeer dubieus figuur,

,,Het slachtoffer heeft niet zelf de politie benaderd”, aldus Moszkowicz, die verder niet veel over de zaak kwijt kan.
Dit is vrij gek.

,,Wel kan hij bevestigen dat er een poging werd gedaan om de zaak onderling te regelen. ,,Er liep een civielrechtelijke aansprakelijkheidsprocedure. Meer kan ik er niet over zeggen.”
Ook gek.
Een civielrechtelijke aansprakelijkheidsprocedure, die al lopende was nog voordat de politie er is bijgehaald. Dan is Promes dus al wel ergens aansprakelijk voor gesteld of liep er al een zaak om het met een zak geld te schikken.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Iniesta » zo dec 13, 2020 5:10 pm

Schuldig of niet, het zal dan zeker can invloed kunnen zijn op zijn focus
Blijft sowiezo apart voetballers met dit soort nevenactiviteiten. Wellicht tijd op de club vergroten zodat ze simpelweg wel moeten focussen op voetbal

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Cruijff » zo dec 13, 2020 5:18 pm

Iniesta schreef:
zo dec 13, 2020 5:10 pm
Wellicht tijd op de club vergroten zodat ze simpelweg wel moeten focussen op voetbal
Bij Ajax zijn ze al veel meer uren op de club dan bij menig Premier League Club.
Zeker sinds Ten Hag trainer is moeten ze veel langer op de club aanwezig zijn dan dat overal in de middenmoot en subtop gebruikelijk is.

Focus op voetbal gaat sowieso nooit, nimmer, never, nada, jamais 100% zijn bij iemand die Insta likes, "een gangstah imago en street credits", een eigen kledinglijn en het maken van rapvideo's super belangrijk vindt voor het uitdragen van een stoer image.
Iniesta schreef:
zo dec 13, 2020 5:10 pm
Schuldig of niet, het zal dan zeker can invloed kunnen zijn op zijn focus
Blijft sowiezo apart voetballers met dit soort nevenactiviteiten.
wimpey drukt het super treffend uit.
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 2:47 pm
Lionel schreef:
zo dec 13, 2020 2:37 pm
Ik snap het inderdaad ook niet. Je mag er grappen over maken etc. maar Promes is toch nog helemaal niet schuldig bevonden?

Dat hij niet slim is zie ik ook wel. Althans, hij komt niet over als een pientere gast. Maar op Instagram een berichtje gezien van Frenkie de Jong die niet weet hoe een vaatwasser werkt :excited.gif:
Je bent BN-er, pakt 4M per jaar. Dan moet je zo snugger zijn om de straatjongen in jezelf in bedwang te hebben. Domheid en emotie leiden doorgaans tot problemen.

Frenkie is een slecht voorbeeld. Die komt niet in zulke situaties terecht. Andere social circles. Die zit niet in een milieu van have-nots en wannabe gangsters.
wimpey schreef:
zo dec 13, 2020 1:44 pm
Je mag in de positie van Promes niet eens met messentrekkers geassocieerd worden. Denk je dat dit Tadic of Blind overkomt?

Zo’n bevoordeelde positie, maar de wannabe gangster spelen wint het dan toch. :excited.gif:

Dat wannabe gangster imago willen hebben wint het als het als iemand van binnen niet lekker is helaas toch.
Het maakt dan niet uit of ze 190.000 of 3.750.000 per jaar pakken en hoeveel begeleiding je ze geeft. Een uilskuiken of domme een ezel die zal de fouten van een domme ezel maken.
Laatst gewijzigd door Cruijff op zo dec 13, 2020 5:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie