Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Historicus » wo mar 03, 2021 8:14 pm

Marillion schreef:
ma mar 01, 2021 9:10 pm
@Historicus: Ook richting zijn teamgenoten was het over de top. Absoluut. Maar dat hij hun aanwezigheid bij dat moment heeft gemist kan ik op zich wel plaatsen. Zij moeten hem zoveel mogelijk faciliteren om die strafschop te nemen.
Denk dat Tadic achteraf zijn manier van doen zo goed wilde praten. Anders had hij zijn teamgenoten wel voor de pingel terecht gewezen. Gewoon erg vervelend gedrag van Tadic. Ook storend dat hij bij zijn woedeuitbarstingen telkens zegt dat hij nu eenmaal uit Servië komt...

Vind Tadic een behoorlijke speler, maar Ajax-onwaardig qua gedrag.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » wo mar 03, 2021 9:19 pm

Ik hou er ook absoluut niet van. Zowel dit soort uitspattingen als het feit dat 'ie met enige regelmaat overdreven naar de grond gaat.

Dat heeft allemaal niet zoveel met professionaliteit te maken. Het is gewoon ongepast gedrag. En dat is zonde want op andere onderdelen scoort hij als het om professionaliteit gaat juist wel hoog. Hij is op en top fit. Staat er vaak als het erop aankomt. Neemt zijn verantwoordelijkheid wanneer dat nodig is. En als je de verhalen mag geloven is hij ook op het trainingsveld en in het krachthonk een voorbeeld voor zijn medespelers.

Je moet bij dit soort acties altijd even bedenken hoe je er tegenaan zou kijken wanneer een speler van de tegenstander het richting Ajax zo aanpakt.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mar 03, 2021 9:38 pm

Het zal wel fout zijn, maar ik genoot ervan. Heerlijk, zo;n uitspatting. Er zijn al ideale schoonzonen genoeg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » wo mar 03, 2021 9:44 pm

Moest 'ie het in de Kuip doen moet ik eerlijk bekennen dat ik er ook van zou genieten. Niet eens stiekem. :666.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » wo mar 03, 2021 10:17 pm

Marillion schreef:
wo mar 03, 2021 9:19 pm
Ik hou er ook absoluut niet van. Zowel dit soort uitspattingen als het feit dat 'ie met enige regelmaat overdreven naar de grond gaat.

Dat heeft allemaal niet zoveel met professionaliteit te maken. Het is gewoon ongepast gedrag. En dat is zonde want op andere onderdelen scoort hij als het om professionaliteit gaat juist wel hoog. Hij is op en top fit. Staat er vaak als het erop aankomt. Neemt zijn verantwoordelijkheid wanneer dat nodig is. En als je de verhalen mag geloven is hij ook op het trainingsveld en in het krachthonk een voorbeeld voor zijn medespelers.

Je moet bij dit soort acties altijd even bedenken hoe je er tegenaan zou kijken wanneer een speler van de tegenstander het richting Ajax zo aanpakt.
Dan zouden we toch gek worden?

We schelden Dumfries nu uit omdat hij de penaltystip sloopt maar dat kan je ook zien als ‘alles willen doen om te winnen’.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Yopii » wo mar 03, 2021 11:02 pm

Het is wel heerlijk dat Tadic die penalty's gewoon binnenramt. Dan zit je lekker rustig. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » wo mar 03, 2021 11:06 pm

Deze tegen Heerenveen was prachtig maar verder zaten er eerlijk gezegd een paar tussen die ronduit slecht geplaatst waren. Al gingen ze wel allemaal binnen inderdaad.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Dušan Tadić

Bericht door Trab » wo mar 03, 2021 11:21 pm

Marillion schreef:Deze tegen Heerenveen was prachtig maar verder zaten er eerlijk gezegd een paar tussen die ronduit slecht geplaatst waren. Al gingen ze wel allemaal binnen inderdaad.
Dat is juist de kracht van Tadic. Hij heeft geen vaste hoek maar varieert.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » za mar 06, 2021 8:07 am

Jij moet de politiek in.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mr. Ajax » za mar 06, 2021 11:23 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo mar 03, 2021 9:38 pm
Het zal wel fout zijn, maar ik genoot ervan. Heerlijk, zo;n uitspatting. Er zijn al ideale schoonzonen genoeg.
Exact. Heeeeerlijk. :headbang.gif: :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » zo mar 07, 2021 1:53 pm

Wat een speler :biggthumpup.gif:

Goal, assist, voorassist.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Gaizka1985 » zo mar 07, 2021 2:16 pm

wimpey schreef:
zo mar 07, 2021 1:53 pm
Wat een speler :biggthumpup.gif:

Goal, assist, voorassist.
Helemaal mee eens, ik geniet wekelijks van hem! Zijn basistechniek is zo goed en functioneel, heeft Groningen toch wel goed gezien/gescout destijds!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Yopii » zo mar 07, 2021 2:25 pm

wimpey schreef:
zo mar 07, 2021 1:53 pm
Wat een speler :biggthumpup.gif:

Goal, assist, voorassist.

Beste speler in de Nederlandse competitie. Wat een rendement. :biggthumpup.gif:

Hij heeft veel spelvreugde, volgens mij. Lekker ballen.

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » zo mar 07, 2021 2:58 pm

ESPN liet nog effe een compilatie van ‘m zien van deze pot. Smullen. Hij trekt heel veel naar zich toe momenteel. In 2020 was ie duidelijk minder. Mooi hoe hij en Neres elkaar begrijpen. Rasvoetballers. Die klik hadden hij en Ziyech ook meteen.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Yopii » zo mar 07, 2021 3:32 pm

Hij sprak zichzelf wel lekker tegen. Aan de ene kant beweerde hij dat Ajax snel een flinke voorsprong had moeten nemen, want dat 'was rustiger'. Aan de andere kant, ging hij de penalty voor zichzelf moeilijk maken, met alle risico's van dien. :smallgrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Dubbel » zo mar 07, 2021 4:05 pm

Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » zo mar 07, 2021 4:07 pm

wimpey schreef:
zo mar 07, 2021 2:58 pm
ESPN liet nog effe een compilatie van ‘m zien van deze pot. Smullen. Hij trekt heel veel naar zich toe momenteel. In 2020 was ie duidelijk minder. Mooi hoe hij en Neres elkaar begrijpen. Rasvoetballers. Die klik hadden hij en Ziyech ook meteen.
Zijn aannames, hoe hij zijn lichaam gebruikt.

Ajax is drie klassen beter met Tadic in de spits met daar omheen Kudus, Klaassen, Neres en Anthony.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Arthur » zo mar 07, 2021 4:10 pm

Dubbel schreef:Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?
Misschien moeten we voor dit soort belangrijke kwesties een aparte topic openen. Net als met de kwestie of een vee beter doelsaldo als extra punt geteld moet worden.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Dubbel » zo mar 07, 2021 4:15 pm

Arthur schreef:
zo mar 07, 2021 4:10 pm
Misschien moeten we voor dit soort belangrijke kwesties een aparte topic openen. Net als met de kwestie of een vee beter doelsaldo als extra punt geteld moet worden.
:drecul.gif:

Doelsaldo is een tie breaker en een tie breaker behoeft als entiteit geen nadere toelichting. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door zeux » zo mar 07, 2021 4:16 pm

Dubbel schreef:
zo mar 07, 2021 4:05 pm
Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?
Het is een ongeldige strafschop. Telt dus niet mee. Theoretisch zou Tadic een kans moeten hebben in de rebound om m alsnog te maken, maar dat voorkwam die Groningen-speler door te vroeg in te lopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 07, 2021 6:25 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
zo mar 07, 2021 2:58 pm
ESPN liet nog effe een compilatie van ‘m zien van deze pot. Smullen. Hij trekt heel veel naar zich toe momenteel. In 2020 was ie duidelijk minder. Mooi hoe hij en Neres elkaar begrijpen. Rasvoetballers. Die klik hadden hij en Ziyech ook meteen.
Zijn aannames, hoe hij zijn lichaam gebruikt.

Ajax is drie klassen beter met Tadic in de spits met daar omheen Kudus, Klaassen, Neres en Anthony.
Maar zelfs drie klassen slechter winnen we alles op 2 gelijke spelen tegen PSV na in 2021. Bizarre reeks.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Dušan Tadić

Bericht door raymon » zo mar 07, 2021 6:29 pm

Zeux schreef:
Dubbel schreef:
zo mar 07, 2021 4:05 pm
Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?
Het is een ongeldige strafschop. Telt dus niet mee. Theoretisch zou Tadic een kans moeten hebben in de rebound om m alsnog te maken, maar dat voorkwam die Groningen-speler door te vroeg in te lopen.
Bal kwam terug van de lat dus Tadic zou ‘m sowieso niet mogen inschieten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door zeux » zo mar 07, 2021 7:15 pm

raymon schreef:
zo mar 07, 2021 6:29 pm
Zeux schreef:
Dubbel schreef:
zo mar 07, 2021 4:05 pm
Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?
Het is een ongeldige strafschop. Telt dus niet mee. Theoretisch zou Tadic een kans moeten hebben in de rebound om m alsnog te maken, maar dat voorkwam die Groningen-speler door te vroeg in te lopen.
Bal kwam terug van de lat dus Tadic zou ‘m sowieso niet mogen inschieten.
Ah, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15120
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » ma mar 08, 2021 8:56 am

Tadic is de laatste weken in topvorm, he?
alle ballen plakken aan zijn voet. Wat een prof
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Gezond verstand » ma mar 08, 2021 11:44 am

Dubbel schreef:
zo mar 07, 2021 4:05 pm
Interessanter is natuurlijk de vraag hoe we om moeten gaan met de benutte penalty reeks van Tadic nadat hij er vandaag tegen FCG een miste. Deze is genomen en gemist en overgenomen. In geval van nietig verklaring van de eerste poging kun je verdedigen dat de reeks hiermee niet is onderbroken maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal want we hebben hem allemaal zien missen. Beetje potsierlijk om dan een reeks bij te blijven houden van niet gemiste pingels. Dit ware anders geweest als het vroegtijdig inlopen van enige invloed was geweest op Tadic' poging maar dat is niet mijn inschatting. Het is volstrekt duidelijk dat eenzelfde reeks van benutte pingels zonder een overgenomen misser hoger moet worden aangeslagen dan Tadic' huidige reeks maar moeten we nu de reeks terug op 1 zetten of komen we weg met een asterisk?
ja, echt, dat is veel interessanter (waar is een 'roll-eye' of "facepalm smilie als je die nodig hebt)
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie