Nicolás Tagliafico

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Marillion » wo sep 30, 2020 8:22 am

Hoe later je Tagliafico verkoopt hoe duurder zijn opvolger is. Daarom hoop ik ook dat er iets van wederkerigheid in die afspraken met spelers zit.

Kijk, als er een vast bedrag in zijn contract staat zonder beperkingen dan ben je klaar als een club dat wil betalen. Maar is het een meer vrije afspraak dan lijkt het me logisch dat Ajax ook een verhoging toepast als een club op het laatste moment komt.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Yopii » wo sep 30, 2020 9:43 am

Giacomo Puccini schreef:
di sep 29, 2020 6:29 pm
Vertrek van Nico is onbespreekbaar. Te laat, en gewoon nee.
Dat hangt van de afspraak af.Op het moment dat AJax beloofd heeft sowieso mee te werken, kan het zijn dat clubs zich op het allerlaatste moment melden in de hoop korting te krijgen.

Anders zit je wel met een ontevreden speler.

Tagliafico maakte geen sterke indruk de laatste wedstrijden, om het eufemistisch te zeggen. Zat wellicht al met zijn hoofd bij een andere club?

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door wimpey » wo sep 30, 2020 3:38 pm

Yopii schreef:
wo sep 30, 2020 9:43 am
Tagliafico maakte geen sterke indruk de laatste wedstrijden, om het eufemistisch te zeggen. Zat wellicht al met zijn hoofd bij een andere club?
Misschien is Klaiber alvast gehaald als opvolger? :smallgrin.gif:

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door De Dominee » wo sep 30, 2020 3:42 pm

Naar verluidt staat de voormalig linksback van GAE te trappelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door wimpey » wo sep 30, 2020 4:27 pm

Rugnummer 13 hebben ze bewust vrijgehouden voor Kleiboer.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door De Dominee » wo sep 30, 2020 4:38 pm

Je bedoelt 113?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Gaizka1985 » do okt 01, 2020 8:40 am

Niet meer laten gaan uiteraard.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Yopii » do okt 01, 2020 8:42 am

Hangt van de afspraken af.

Dubbele prijs kan ook, als de deadline inmiddels gepasseerd is. :smallgrin.gif:

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door De Dominee » do okt 01, 2020 8:57 am

Naar mijn idee (kan er ook naast zitten) is er een mondelinge toezegging van Ajax dat ze zich coulant opstellen bij een geinteresseerde club voor een redelijk bedrag (schijnbaar 25 mln). Kanttekening daarbij is dat Ajax daarvoor een deadline heeft gesteld, waarna die medewerking niet meer geldt. Omdat Ajax geen (goede) vervanger meer kan halen 2 voor 12. Naar ik heb begrepen was die deadline rond het begin van de competitie.

Kortm: Nico gaat nergens meer heen en al zeker niet voor 25 mln. Ik zie een eventuele ruildeal met Zinchenko wel zitten overigens. Goede speler, jonger.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Marillion » do okt 01, 2020 9:25 am

Yopii schreef:
do okt 01, 2020 8:42 am
Hangt van de afspraken af.

Dubbele prijs kan ook, als de deadline inmiddels gepasseerd is. :smallgrin.gif:
Zeker als het om City gaat. Die betalen toch wel.

Ik heb liever niet dat er nog een basisspeler vertrekt. Maar als hij echt wil én City wil de hoofdprijs betalen dan moet je het in het licht van de gesprekken die met hem zijn gevoerd wel minimaal serieus overwegen. Grote vraag is natuurlijk wat Ajax dan gaat doen. Waarschijnlijk aankloppen bij AZ voor Wijndal. Daar mag je dan gelijk weer een behoorlijke zak geld voor inleveren.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Alexander » do okt 01, 2020 9:51 am

Je voelt het al aankomen he? Nico nu alsnog laten gaan voor +- 25 miljoen en Wijndal voor 15 miljoen terughalen. Dan ga je er een mijlen op achteruit, maar ja, wel een Nederlander hè.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door De Dominee » do okt 01, 2020 10:10 am

Zinchenko is geblesseerd en maakt daardoor vrijwel zeker geen transfer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door wimpey » do okt 01, 2020 10:10 am

Alexander schreef:
do okt 01, 2020 9:51 am
Je voelt het al aankomen he? Nico nu alsnog laten gaan voor +- 25 miljoen en Wijndal voor 15 miljoen terughalen. Dan ga je er een mijlen op achteruit, maar ja, wel een Nederlander hè.
Kleiboer kan vast prima op links. :hypocrite.gif:

Ik zie graag een CV komen, wanneer Nico gaat. Dat laatste zie ik nog wel gebeuren.

Edit: Zinchenko van City is geblesseerd en blijft waarschijnlijk daar. Hetgeen kans op vertrek Nico verkleint.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door raymon » do okt 01, 2020 11:33 am

wimpey schreef:
do okt 01, 2020 10:10 am
Alexander schreef:
do okt 01, 2020 9:51 am
Je voelt het al aankomen he? Nico nu alsnog laten gaan voor +- 25 miljoen en Wijndal voor 15 miljoen terughalen. Dan ga je er een mijlen op achteruit, maar ja, wel een Nederlander hè.
Kleiboer kan vast prima op links. :hypocrite.gif:

Ik zie graag een CV komen, wanneer Nico gaat. Dat laatste zie ik nog wel gebeuren.

Edit: Zinchenko van City is geblesseerd en blijft waarschijnlijk daar. Hetgeen kans op vertrek Nico verkleint.
Of vergroot aangezien ze een vervanger nodig hebben?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door De Dominee » do okt 01, 2020 11:34 am

Zinchenko is er 2 tot 3 weken uit.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Marillion » do okt 01, 2020 7:52 pm

Net als bij Onana zou volgens Freek Janssen ook de deadline voor Tagliafico verstreken zijn. Dat zou dus betekenen dat City niet meer gaat gebeuren.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Cruijff » do okt 01, 2020 7:55 pm

Marillion schreef:
do okt 01, 2020 7:52 pm
Net als bij Onana zou volgens Freek Janssen ook de deadline voor Tagliafico verstreken zijn. Dat zou dus betekenen dat City niet meer gaat gebeuren.
Dat valt te hopen!
Tussen 2 en 5 oktober wil je die twee gasten echt niet meer kwijtraken.

Marillion schreef:
zo sep 27, 2020 11:01 am
De Dominee schreef:
zo sep 27, 2020 10:53 am
Loopt de hele voorbereiding al met zijn ziel onder zijn arm. Als dit het is, kan bij beter gaan. Hij moet het juist hebben van zijn focus en werklust.
Ja, is niet echt de Tagliafico zoals we die kennen. Maar ik denk dat het wel goed komt met hem.
Denk ook dat het met hem gewoon weer goedkomt.
Die extreme aanstellerij van afgelopen zaterdag was hopelijk eenmalig. Als dat de norm wordt bij Ajax hoeven we niet meer in Buenos Aires te gaan scouten, maar kunnen we de nieuwe spelers regelrecht bij Getafe gaan halen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Ajaciedjuh » za nov 21, 2020 9:04 am

Volgens het AD gaat hij 1 jaar verlengen. :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Lionel » za nov 21, 2020 10:03 am

Topnieuws dit!

Al zie ik het ook wel zitten om Nico in de zomer te verkopen en Wijndal te kopen, als deze zich goed blijft ontwikkelen en minder kost dan Nico.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za nov 21, 2020 11:40 am

Goed nieuws!

Nu nog even wat posts van sommige AT’ers dat ie maar een simpel dravertje is, als ie echt goed was op deze leeftijd niet meer Ajax zou zitten en dat waterdragers geen dragende spelers zijn en we kunnen door!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Zuidema » za nov 21, 2020 11:53 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
za nov 21, 2020 11:40 am
Goed nieuws!

Nu nog even wat posts van sommige AT’ers dat ie maar een simpel dravertje is, als ie echt goed was op deze leeftijd niet meer Ajax zou zitten en dat waterdragers geen dragende spelers zijn en we kunnen door!
:smallgrin.gif:

Stokpaardjes kunnen inderdaad hardnekkig zijn op AT. Hopelijk kan Nico zich met deze zekerheid weer serieus focussen op Ajax en teruggroeien naar zijn ouwe niveau. Nee, hij is zeker geen wereldverdediger, maar voor Ajax wel zeer bruikbaar.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Trab » za nov 21, 2020 12:46 pm

Wat ik behalve zijn mentaliteit fijn vind aan Nico is dat hij heel goed in de eindfase van een aanval is. Geeft nooit zomaar een voorzet maar vaak teruggetrokken of tussen de linies.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Marillion » vr nov 27, 2020 10:31 am

Tagliafico verlengt contract bij Ajax met een jaar tot de zomer van 2023

Nicolás Tagliafico heeft met Ajax overeenstemming bereikt over een nieuw contract, zo bevestigt zijn zaakwaarnemer vrijdag tegen De Telegraaf. De Argentijnse linksback verlengt met een jaar, wat betekent dat hij tot medio 2023 vastligt. Naar verwachting zet Tagliafico volgende week zijn handtekening. In de nieuwe verbintenis is opgenomen dat hij het seizoen afmaakt bij Ajax en dat hij de club voor een bepaald bedrag mag verlaten om in een topcompetitie te spelen. De 28-jarige Argentijn speelt sinds januari 2018 voor Ajax, dat hem voor zo'n 4 miljoen euro overnam van Independiente uit zijn vaderland. Hij speelde zich direct in de basis in de Johan Cruijff ArenA.

De reserveaanvoerder van het Argentijnse elftal werd meermaals in verband gebracht met een vertrek uit Amsterdam, maar tot een transfer kwam het nog niet. Hij speelde tot dusver 110 officiële duels voor Ajax, waarin hij twaalf keer scoorde en zestien assists gaf. Tagliafico stelde woensdag Europese overwintering met Ajax veilig door FC Midtjylland in de Champions League met 3-1 te verslaan. De volgende wedstrijd is zaterdag, wanneer FC Emmen de tegenstander is in Drenthe.

Bron: nusport.nl
Zou het transferbedrag zijn aangepast?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door peter » vr nov 27, 2020 11:38 am

Omlaag bedoel je? Ik zie hier namelijk totaal niet de toegevoegde waarde voor Ajax in eigenlijk.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolás Tagliafico

Bericht door Marillion » vr nov 27, 2020 11:42 am

Ik ook niet. Maar op één of andere manier heb ik het gevoel dat zoiets is gedaan. Het zal in ieder geval geen hoger bedrag zijn geworden.

Misschien willen ze het hem wat makkelijker maken om komende zomer alsnog te vertrekken. Hij is binnengekomen voor een lage transfersom en heeft zijn waarde gehad voor de club. Als ze dan inderdaad transfervrij voor een speler als Van Aanholt gaan dan gaat Ajax er financieel alsnog op vooruit en heeft Nico zijn transfer. Maar het is allemaal puur speculatie.

Het is wel een korte verlenging dus het is niet zo dat hij duidelijk de keuze maakt om bij Ajax te blijven. Alleen dat hij niet tijdens het seizoen zal willen vertrekken.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie