David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: David Neres

Bericht door Duke » vr aug 09, 2019 11:33 am

Ajax wijst voorstel São Paulo over Neres af

Vanuit Braziliaanse media verschenen eerder vandaag berichten dat Ajax de transferrechten van São Paulo over David Neres zou hebben overgenomen. Volgens de Amsterdammers is dit niet aan de orde.

Onlangs stelde São Paulo wel aan Ajax voor om de twintig procent van de transferrechten, die begin 2017 werden afgesloten toen David Neres de overstap maakte naar Amsterdam, voor 9 miljoen euro over te nemen. In dat geval zou de Braziliaan, voor wie Ajax destijds 15 miljoen euro betaalde, alsnog de duurste Ajacied in de geschiedenis zijn geworden.

Ajax heeft daar echter geen interesse in. Afgelopen woensdag verlengde de Braziliaanse aanvaller zijn verbintenis in Amsterdam tot medio 2023. Voor São Paulo was dit slecht nieuws. De Braziliaanse club verkeert in financiële problemen nadat het onder meer Dani Alves overnam en heeft dringend geld nodig. Aangezien Neres deze zomer Ajax trouw blijft, probeerde de club het op een andere manier, maar dat lukte niet.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » vr aug 09, 2019 11:56 am

Haha oke oke. 15 miljoen voor 80%?

Dat is best wat hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: David Neres

Bericht door Gezond verstand » za aug 10, 2019 7:23 am

Hij wordt met de dag duurder, toen hij kwam was het 12 miljoen.

Maar als ze zoveel financiele problemen hebben, laat ze Anthony maar verkopen aan Ajax. Mogen ze hem nog een half jaartje huren, in de winterstop komt hij om te acclimatiseren. Dan hebben we de opvolger voor Neres al binnen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: David Neres

Bericht door Mr. Ajax » za aug 10, 2019 10:59 am

Yopii schreef:
Daarbij, Ten Hag houdt niet echt van Neres, volgens mij.
Even terugkomend hierop: Ten Hag heeft gisteren ook weer laten weten een echte liefhebber te zijn van David Neres. Dus dat kan ook weer de kast in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » di aug 20, 2019 12:39 pm

David Neres besloot deze zomer ondanks interesse vanuit Spanje en Engeland om zijn contract met Ajax te verlengen tot medio 2022. De Braziliaanse vleugelaanvaller werd gelinkt aan onder meer Atlético Madrid en Manchester United en had bij deze clubs een zeer riant jaarsalaris kunnen opstrijken.

“Maar ik waardeer hoe ik ben behandeld door Ajax, het vertrouwen dat ik heb gekregen”, legt Neres zijn beslissing om bij Ajax te blijven uit aan Het Parool. “Van de directie, van de staf, van mijn medespelers. Ik houd van de club, ik voel me goed in de stad. De samba in Amsterdam gaat door.”

“Veel andere spelers zijn ook gebleven. Dat speelt ook mee”, verwijst Neres naar het aanblijven van onder meer Hakim Ziyech en Dusan Tadic. “We hebben zoveel plezier met elkaar. Als voetbal werk is, kun je niet presteren. Als je kunt lachen met elkaar, kun je ook vechten voor elkaar. Voetbal moet een feest zijn.”

Neres wil wederom de landstitel en TOTO KNVB Beker veroveren met Ajax. “Alleen in de Champions League moeten we het beter doen”, blikt de buitenspeler terug op de halvefinaleplaats van afgelopen seizoen. Om vervolgens met een kwinkslag af te sluiten. “Je vraagt toch wat mijn doel is?”
Alleen al hierom is het aanblijven van Ziyech goud waard.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4523
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: David Neres

Bericht door bryan » di aug 20, 2019 2:05 pm

Hopelijk kunnen we Barca en Juve uitschakelen.

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door Mano » vr nov 08, 2019 1:32 pm

Knieblessure houdt Neres tot winterstop aan de kant
David Neres heeft dinsdag in de wedstrijd tegen Chelsea een knieblessure opgelopen. De aanvaller moet geopereerd worden en is naar verwachting tot de winterstop uitgeschakeld. Dit vertelde Erik ten Hag vrijdag tijdens de persconferentie.

"Dit is heel vervelend. Voor het team, maar In de eerste plaats voor David zelf", aldus de trainer. "Zijn grote vorm was aanstaande. Direct na de wedstrijd was al duidelijk dat er iets was. Maar dat het van deze aard is, is een grote tegenvaller."

Balen, we leken net de ideale opstelling te hebben. Incl een lekker draaiende Neres.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » vr nov 08, 2019 1:32 pm

Domper voor Ajax: Neres rest van het jaar uitgeschakeld
13.08 uur
45

Domper voor Ajax: Neres rest van het jaar uitgeschakeld
© Pro Shots
Ajax kan pas na de winterstop weer een beroep doen op David Neres. De aanvaller heeft last van een knieblessure en moet geopereerd worden, bevestigt trainer Erik ten Hag.

'David Neres die moeten we missen tot aan de winterstop', aldus Ten Hag, die sprak van een meniscusblessure. 'Het is tijdens de wedstrijd gebeurd, dat wist ik op dat moment ook nog niet. In de rust heb ik nog gevraagd of iedereen oké was. Ontzettend vervelend voor hem, maar ook voor het team', aldus Ten Hag, die al in gedachten heeft hoe hij het gemis van de Braziliaan op gaat vangen. Of hij dat wilde delen? 'Nee.'

Ten Hag weet niet precies op welk moment Neres geblesseerd raakte tegen Chelsea, maar heeft wel een vermoeden. 'Dan denk ik aan een momentje voor rust, waarbij hij in twee momentjes in een duel kwam. Maar of het daar ook echt gebeurd is, durf ik niet te zeggen. Dit is een tegenvaller voor hem en het team. Zijn grote vorm was aanstaande, als die er al niet was.'

De 22-jarige Neres was dit seizoen in twintig officiële wedstrijden goed voor zes doelpunten en twee assists. Sinds enkele weken stond de dribbelaar weer in de basis bij Ajax, na een tijdje te zijn gepasseerd. Ten Hag hoopt Neres na de winterstop weer in te kunnen zetten, maar dat is afhankelijk van het herstel van de operatie.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2019 1:34 pm

KUT

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » vr nov 08, 2019 1:43 pm

Damn, dat is een zware tegenvaller. Ik was juist zo blij dat hij weer speelde.

Hoe gaat Ten Hag dit opvangen? Ik denk dat hij het middenveld eigenlijk intact wil houden zoals het nu staat. Of komt Alvarez er daar weer in?
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: David Neres

Bericht door Jöhnk » vr nov 08, 2019 1:45 pm

Ik zou het middenveld intact laten. Gooi Traoré of Lang er maar in.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: David Neres

Bericht door Nihad » vr nov 08, 2019 1:45 pm

Marin zal wel meer gaan spelen. Of Ekkelkamp? Mazrouai?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » vr nov 08, 2019 1:45 pm

Ja, ik zou zeggen, houdt Ziyech op 10 en Beek op 6
Lang of Bandé op de vleugel?

Of Tadic naar rechts en Traoré in de spits
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » vr nov 08, 2019 1:47 pm

Hoort bij Voetbal, blessures, jammer leek inderdaad weer in zijn vorm te komen.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2019 2:02 pm

LucaS schreef: Lang of Bandé op de vleugel?
Vertoont die laatste al een teken van leven, behalve bij huldigingen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » vr nov 08, 2019 2:07 pm

Een enkele invalbeurt bij Jong Ajax.

Ik zou daar niet veel van verwachten. Nog los van het feit dat ik het uberhaupt niet in die jongen zag zitten op basis van wat ik van hem heb gezien bij KV Mechelen.

Lang of Traore lijken me eerder kanshebbers. Of Gravenberch komt erin op het middenveld en Vd Beek gaat weer op zijn oude positie spelen.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » vr nov 08, 2019 2:07 pm

Volgens mij is hij weer fit
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: David Neres

Bericht door wimpey » vr nov 08, 2019 2:11 pm

Jöhnk schreef:Ik zou het middenveld intact laten. Gooi Traoré of Lang er maar in.
De verleiding is natuurlijk groot om het middenveld weer aan te passen. Want Neres stond er pas net weer in.

Misschien Labyad? Net als Bandé een onzichtbare speler. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: David Neres

Bericht door Cruijff » vr nov 08, 2019 2:26 pm

Boabdil schreef:Marin zal wel meer gaan spelen. Of Ekkelkamp? Mazrouai?
Jöhnk schreef:Ik zou het middenveld intact laten. Gooi Traoré of Lang er maar in.

Niemand van jullie noemt Huntelaar?
Traore lijkt me ook een interessante optie. Kan zowel in de spits als op de flank.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » vr nov 08, 2019 3:37 pm

Nee, want ik zie nu eenmaal veel liever Tadic in het centrum. Huntelaar is de stand-in voor noodsituaties.

Traore mag van mij wel een kans krijgen. Leuk om te zien of hij kan aanhaken bij het niveau van de rest van onze aanval. Het is makkelijk voetballen met spelers als Tadic, Ziyech, Promes en Vd Beek om je heen. Tegelijkertijd moet je wel iets kunnen als je mee moet in die snelle combinaties. Daar ben ik nog wel even nieuwsgierig wat betreft de capaciteiten van Traore.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: David Neres

Bericht door Gaizka1985 » vr nov 08, 2019 4:01 pm

Dat is echt balen, zeker met die 2 cruciale CL wedstrijden voor de boeg!

Moet zijn gebeurt na dat duel met Alonso, toen maakte hij een vreemde landing.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: David Neres

Bericht door Gaizka1985 » ma feb 17, 2020 2:08 pm

Het is inmiddels half februari, wanneer is Neres weer eens fit? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » ma feb 17, 2020 2:20 pm

Dat vraag ik me ook af ...

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: David Neres

Bericht door Thom » zo feb 23, 2020 7:48 pm

Een bevriende journalist vd Volkskrant (geen sport-) vertelde me dat er gefluisterd wordt over een groeiend arbeidsconflict. Voor wat het waard is.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » zo feb 23, 2020 9:32 pm

Ik heb uiteraard geen idee of er wat speelt. Maar de vraagtekens beginnen wel langzaam te rijzen. Hij blijft maar weg en er is ook helemaal geen nieuws. Is er wat aan de hand? Valt zijn herstel gewoon tegen?

We hebben zoveel behoefte aan diepgang en een actie voorin. Met Promes en Neres terug in het elftal is het voor een tegenstander veel lastiger om zich op Ajax in te stellen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie