David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » zo feb 23, 2020 11:07 pm

Thom schreef:
zo feb 23, 2020 7:48 pm
Een bevriende journalist vd Volkskrant (geen sport-) vertelde me dat er gefluisterd wordt over een groeiend arbeidsconflict. Voor wat het waard is.

Een arbeidsconflict, hmm.

Neres zit toch bij Bertolucci? Waarom zou Bertolucci Antony naar Ajax brengen als er sprake was van een arbeidsconflict tussen Ajax en Neres?

Het duurt wel lang, dat is waar.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: David Neres

Bericht door Toppie » ma feb 24, 2020 9:56 am

Hij moet zich toch op het trainingskamp of veld melden in Dubai of Qartar was die er ook bij :confused.gif:

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: David Neres

Bericht door Alexander » ma feb 24, 2020 11:11 am

Thom schreef:
zo feb 23, 2020 7:48 pm
Een bevriende journalist vd Volkskrant (geen sport-) vertelde me dat er gefluisterd wordt over een groeiend arbeidsconflict. Voor wat het waard is.
Ik hoorde wat heel anders. Geen arbeidsconflict maar een drugsprobleem, waardoor hij uit competitie gehaald is door Ajax.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » ma feb 24, 2020 11:33 am

Het is sowieso een veeg teken als dergelijke geruchten de ronde doen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2020 11:37 am

Met een beetje goede wil (of slechte) zijn beide geruchten wel tot één te combineren natuurlijk.

Het is in ieder geval een vreemde situatie want die jongen had allang terug moeten zijn. Zou Sao Paolo daardoor het percentage in een toekomstige transfer ook hebben willen verkopen aan Ajax? Of had ook dat met hun liquiditeitsprobleem te maken?

Ajax kan en mag er waarschijnlijk weinig over kwijt als er iets anders speelt. Zelfs over een ordinaire blessure mag je weinig melden. Maar het is te hopen dat die jongen snel weer terugkeert want we hebben zijn creatieve inbreng nodig.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: David Neres

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma feb 24, 2020 11:38 am

Ja; maar we gek dat AD noch Telegraaf noch VI er dan iets over schrijven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » ma feb 24, 2020 11:40 am

Kweet niet, maar als er een arbeids of drugs probleem zou zijn koop je dan voor je werknemer zijn clausule voor 7 miljoen af ,als ik de media moet geloven ?.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » ma feb 24, 2020 11:51 am

We moeten natuurlijk oppassen met speculatie. Maar het kan natuurlijk prima zijn dat Ajax een eventueel probleem als oplosbaar ziet terwijl ze daar ongerust worden. Vermoedelijk ging het vooral om een extra manier om geld te genereren. Men wilde niet "het risico" lopen dat Neres (om welke reden dan ook) nog een jaar bij Ajax blijft waardoor er niks binnen zou komen.

Zou fijn zijn als hij binnenkort weer gewoon op het trainingsveld staat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: David Neres

Bericht door elliquido » ma feb 24, 2020 7:10 pm

Psv had ook zo'n spits die de lijntjes opzocht...

Liep niet goed af.

Hopen dus dat dat niet het geval is
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: David Neres

Bericht door Trab » ma feb 24, 2020 7:29 pm

Hij keek natuurlijk altijd al stoned ;)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Neefkens
Erelid
Berichten: 557
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: David Neres

Bericht door Neefkens » ma feb 24, 2020 9:15 pm

En omdat ze zo’n vertrouwen in hem hebben, hebben ze net 7 miljoen uitgegeven om alle rechten te krijgen? :confused.gif:

Dit soort blabla helpt niemand verder.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: David Neres

Bericht door Jöhnk » ma feb 24, 2020 10:50 pm

Je kunt je ook afvragen waarom Sao Paolo het een goeie deal vindt. Die 7 miljoen kun je verder sowieso niet los zien van de aankoop van Antony.

Neres mag van mij wel weer eens fit worden.

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » di feb 25, 2020 3:47 pm

Jöhnk schreef:
ma feb 24, 2020 10:50 pm
Je kunt je ook afvragen waarom Sao Paolo het een goeie deal vindt. Die 7 miljoen kun je verder sowieso niet los zien van de aankoop van Antony.

Neres mag van mij wel weer eens fit worden.
Die hebben geld nodig.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: David Neres

Bericht door Trab » di feb 25, 2020 6:31 pm

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/91 ... -wel-.html


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: David Neres

Bericht door brigade zuid » di feb 25, 2020 9:09 pm

Hmm dat is niet zo fraai.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » di feb 25, 2020 9:16 pm

Aha, ze hebben weer een manier gevonden om Ten Hag aan te vallen. Sterk hoor.

Ik heb overigens eerder het idee dat spelers doorgaans vrij snel terugkeren van blessures. De hoeveelheid blessures valt natuurlijk tegen maar het is niet zo dat spelers vervolgens ook continu langer wegblijven dan de oorspronkelijke verwachting is. Neres is in die zin een uitzondering.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: David Neres

Bericht door Gezond verstand » zo mar 01, 2020 12:52 am

Alexander schreef:
ma feb 24, 2020 11:11 am
Thom schreef:
zo feb 23, 2020 7:48 pm
Een bevriende journalist vd Volkskrant (geen sport-) vertelde me dat er gefluisterd wordt over een groeiend arbeidsconflict. Voor wat het waard is.
Ik hoorde wat heel anders. Geen arbeidsconflict maar een drugsprobleem, waardoor hij uit competitie gehaald is door Ajax.
Waarom zou Overmars dan net nog 7 miljoen extra voor hem afgetikt hebben. Een junkie verkoop je niet voor 40+ miljoen waarmee je dat bedrag goed maakt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: David Neres

Bericht door Gezond verstand » zo mar 01, 2020 12:53 am

elliquido schreef:
ma feb 24, 2020 7:10 pm
Psv had ook zo'n spits die de lijntjes opzocht...

Liep niet goed af.

Hopen dus dat dat niet het geval is
Ajax ook, Dani
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » wo mar 11, 2020 7:30 pm

Revalidatie David Neres blijft gebed zonder end

De terugslag die David Neres heeft in de revalidatie na zijn eenvoudige meniscusoperatie, is groter dan gedacht. De Braziliaan wordt inmiddels vier dagen in de week buiten Ajax klaargestoomd voor zijn rentree en de verwachting is dat Erik ten Hag niet voor half april over de buitenspeler kan beschikken.

Het herstel van Neres wordt zodoende een gebed zonder end. De Ajax-speler werd op 5 november 2019 in het duel met Chelsea (4-4) in de 72e minuut vervangen door Perr Schuurs. Drie dagen later – op de persconferentie van Erik ten Hag voor het duel met FC Utrecht – werd bekendgemaakt dat Neres een knieblessure had opgelopen en de week erna werd hij geopereerd aan zijn meniscus.

In december zei Ten Hag dat hij Neres na de winterstop terug verwachtte en in Qatar hervatte de speler volgens planning (gedeeltes van) de groepstraining. Daarna ging het mis. Waar precies en wanneer is – mede door de privacywet – niet bekend. Een nieuwe operatie was niet nodig.

Inmiddels revalideert Neres grotendeels buiten de club, bij Fysiomed van voormalig Oranje-fysiotherapeut Leo Echteld, die in zijn praktijk in het Olympisch Stadion en op locatie diverse grote sterren uit het Europese voetbal behandelt. Het voordeel van een externe fysiotherapeut is dat die de volledige aandacht voor een geblesseerde speler heeft. Bij Ajax zullen bijvoorbeeld Hakim Ziyech, Dusan Tadic, Nicolas Tagliafico of Donny van de Beek voorrang krijgen op de massagetafel als zij in de aanloop naar een wedstrijd lichte klachten hebben.

Bron: telegraaf.nl
Glas half leeg: Reken er maar op dat we Neres dit seizoen niet meer in actie gaan zien.
Glas half vol: Betekent dit dan misschien dat hij komend seizoen nog gewoon Ajacied is?
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door LucaS » wo mar 11, 2020 10:42 pm

Ik heb begrepen dat hij in een interview heeft laten weten Amtony onder zijn hoede te nemen. Dat wijst erop dat hij daar zelf wel vanuit lijkt te gaan
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » do mar 12, 2020 12:13 pm

Marillion schreef:
wo mar 11, 2020 7:30 pm
Revalidatie David Neres blijft gebed zonder end

De terugslag die David Neres heeft in de revalidatie na zijn eenvoudige meniscusoperatie, is groter dan gedacht. De Braziliaan wordt inmiddels vier dagen in de week buiten Ajax klaargestoomd voor zijn rentree en de verwachting is dat Erik ten Hag niet voor half april over de buitenspeler kan beschikken.

Het herstel van Neres wordt zodoende een gebed zonder end. De Ajax-speler werd op 5 november 2019 in het duel met Chelsea (4-4) in de 72e minuut vervangen door Perr Schuurs. Drie dagen later – op de persconferentie van Erik ten Hag voor het duel met FC Utrecht – werd bekendgemaakt dat Neres een knieblessure had opgelopen en de week erna werd hij geopereerd aan zijn meniscus.

In december zei Ten Hag dat hij Neres na de winterstop terug verwachtte en in Qatar hervatte de speler volgens planning (gedeeltes van) de groepstraining. Daarna ging het mis. Waar precies en wanneer is – mede door de privacywet – niet bekend. Een nieuwe operatie was niet nodig.

Inmiddels revalideert Neres grotendeels buiten de club, bij Fysiomed van voormalig Oranje-fysiotherapeut Leo Echteld, die in zijn praktijk in het Olympisch Stadion en op locatie diverse grote sterren uit het Europese voetbal behandelt. Het voordeel van een externe fysiotherapeut is dat die de volledige aandacht voor een geblesseerde speler heeft. Bij Ajax zullen bijvoorbeeld Hakim Ziyech, Dusan Tadic, Nicolas Tagliafico of Donny van de Beek voorrang krijgen op de massagetafel als zij in de aanloop naar een wedstrijd lichte klachten hebben.

Bron: telegraaf.nl
Glas half leeg: Reken er maar op dat we Neres dit seizoen niet meer in actie gaan zien.
Glas half vol: Betekent dit dan misschien dat hij komend seizoen nog gewoon Ajacied is?
Waar is hij geopereerd ?...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: David Neres

Bericht door peter » di mar 24, 2020 9:28 am

Volgens Globo hebben we nu dan toch echt de volledige rechten van Neres te pakken. Eens zien of dat leidt tot een transfer of een extra jaartje. Ik zet in op het laatste.

Lionel
Berichten: 47050
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: David Neres

Bericht door Lionel » di mar 24, 2020 11:33 am

Lijkt mij ook. Anders had Ajax niet 7 miljoen overgemaakt want op dit moment zie ik Neres niet voor 50 mio vertrekken.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: David Neres

Bericht door Jinne » di mar 24, 2020 11:36 am

Ook zonder Corona had dat niet gebeurd nu hij er al maanden uit ligt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: David Neres

Bericht door WP_Legend » di mar 24, 2020 11:43 am

Ben benieuwd waar hij en Antony komen te spelen dan, lijkt me wel weer een luxe probleem te worden.

Plaats reactie