De contractspelers

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De contractspelers

Bericht door joey » za sep 04, 2010 2:10 pm

Zie je wel dat het totale onzin is om zoveel jeugdspelers een contract te geven? Dat kost alleen maar bakken met geld.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De contractspelers

Bericht door Michael_B » za sep 04, 2010 2:11 pm

Er komt in ieder geval lucht voor Ajax, financieel gezien. Zeker wanneer Ajax kampioen kan worden en daarmee de CL (en bijbehorende inkomsten) veilig stelt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: De contractspelers

Bericht door Khraa » za sep 04, 2010 2:16 pm

joey schreef:Zie je wel dat het totale onzin is om zoveel jeugdspelers een contract te geven? Dat kost alleen maar bakken met geld.
Dat is ook een gevolg van de crisis. Alle clubs moeten bijna inkrimpen en daardoor zullen ze ook minder snel de gok nemen met Ajax-talenten.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De contractspelers

Bericht door joey » za sep 04, 2010 2:20 pm

De meeste van die spelers zijn gewoon niet goed genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De contractspelers

Bericht door goodfella » za sep 04, 2010 3:39 pm

Wow. Als ik al die namen lees dan zijn er iets van 10 spelers die in aanmerking komen voor een nieuw contract. Bizar!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De contractspelers

Bericht door goodfella » za sep 04, 2010 3:40 pm

De Dominee schreef:
AjaxFans.

Bovendien zullen Suarez, Wiel, Stekelenburg, Vertonghen en De Zeeuw wel (willen) vertrekken. Komende zomer dus een mega transformatie. Hopen dat Ajax verstandig investeert, het EV weer (een beetje) aanvult en een goede trainer voor de ploeg kan zetten. Geen Blind dus.
De Zeeuw moet eerst maar eens zijn basisplek zien te behouden. Dat lijkt me al lastig genoeg gezien zijn zeer matige spel dit kalenderjaar.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De contractspelers

Bericht door peter » za sep 04, 2010 3:41 pm

goodfella schreef:Wow. Als ik al die namen lees dan zijn er iets van 10 spelers die in aanmerking komen voor een nieuw contract. Bizar!
Vind ik nog veel, hoor. Ik kom niet veel verder dan 7 ofzo.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De contractspelers

Bericht door goodfella » za sep 04, 2010 3:51 pm

Peter schreef:
goodfella schreef:Wow. Als ik al die namen lees dan zijn er iets van 10 spelers die in aanmerking komen voor een nieuw contract. Bizar!
Vind ik nog veel, hoor. Ik kom niet veel verder dan 7 ofzo.
Nu ik het rijtje nog eens bij langs ga, kom ik op iets van 5 spelers uit. Ik blijf het bizar vinden.

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De contractspelers

Bericht door Lionel » za sep 04, 2010 7:30 pm

Ik kom toch wel op een stuk of 8 of 9 uit..
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51820
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De contractspelers

Bericht door wimpey » za sep 04, 2010 9:28 pm

Urby, Roly, Josefzoon, v. Rhijn en Castillon.

Die laatste 2 o.b.v. wat ik over ze gehoord heb, want ik ken die spelers niet. :blush.gif:

Urby zal Ajax echter verlaten.

Ajax kennende gok ik op 10 tot 12 man die een nieuw contract krijgen.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: De contractspelers

Bericht door Rooie » za sep 04, 2010 9:36 pm

Spelers met een aflopend contract in 2011:
Oleguer Presas, Marvin Zeegelaar, Hyun Jun Suk, Urby Emanuelson, Timothee Atouba, Ahmed Mido Hossam, Teemu Taino, Andre Ooijer, Jordy Deckers , Mitchell Donald, Evander Sno, Rob Wielaert (is verhuurd), Marco Bizot, Roly Bonevacia, Geoffrey Castillion, Aras Ozbiliz, Timothy Van der Meulen, Johan Kappelhof, Tom Overtoom, Lorenzo Burnet, Rene Osei Kofi, Rik Schouw, Bryan Ottenhof, Rodney Sneijder, Ricardo Van Rhijn, Florian Jozefzoon, Lorenzo Ebicilio, Jeffrey Dekker en Darko Bodul.
Dikgedrukte spelers zal Ajax denk ik sowieso willen houden (al weten we van Urby dat dat niet gaat gebeuren), schuingedrukte spelers zullen eventueel blijven bij het aanblijven van Jol en onderstreepte spelers zullen misschien wel mogen blijven als ze zich goed ontwikkelen dit jaar.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De contractspelers

Bericht door goodfella » za sep 04, 2010 10:10 pm

wimpey schreef:Urby, Roly, Josefzoon, v. Rhijn en Castillon.

Die laatste 2 o.b.v. wat ik over ze gehoord heb, want ik ken die spelers niet. :blush.gif:

Urby zal Ajax echter verlaten.

Ajax kennende gok ik op 10 tot 12 man die een nieuw contract krijgen.
Ook mijn rijtje. Zeegelaar, Suk, Bodul, Oleguer, Sno, Atouba, Overtoom, Wielaert, Donald, daar kun je zo een streep doorzetten. En mijn gevoel zegt dat Ajax ook zo denkt. Saneren die handel.

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Re: De contractspelers

Bericht door MvB » za sep 04, 2010 10:23 pm

Ebicilio zou ook nog wel eens een nieuw contract kunnen krijgen. Jol liet zich laatst bij Ajaxtv positief uit over die jongen en volgens mij noemde hij hem eerder ook al eens. En Zeegelaar misschien als vriendendienstje voor Raiola?

De rest zal inderdaad weg mogen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De contractspelers

Bericht door peter » wo nov 03, 2010 10:43 am

De Dominee schreef:
Ajax mag zich komend seizoen waarschijnlijk opmaken voor een uittocht, niet minder dan 29 contracten lopen af. Het is redelijk aannemelijk dat de meerderheid daarvan niet verlengd zal worden. Ajax heeft daarnaast nog 34 spelers (inclusief huurlingen) die langer vastliggen dan juni 2011. Aan de tijden van 70 contractspelers of meer binnen Ajax lijkt definitief een einde te zijn gekomen.

Spelers met een aflopend contract in 2011:
Oleguer Presas, Marvin Zeegelaar, Hyun Jun Suk, Urby Emanuelson, Timothee Atouba, Ahmed Mido Hossam, Teemu Taino, Andre Ooijer, Jordy Deckers , Mitchell Donald, Evander Sno, Rob Wielaert (is verhuurd), Marco Bizot, Roly Bonevacia, Geoffrey Castillion, Aras Ozbiliz, Timothy Van der Meulen, Johan Kappelhof, Tom Overtoom, Lorenzo Burnet, Rene Osei Kofi, Rik Schouw, Bryan Ottenhof, Rodney Sneijder, Ricardo Van Rhijn, Florian Jozefzoon, Lorenzo Ebicilio, Jeffrey Dekker en Darko Bodul.
AjaxFans.
Tot op heden is het nog wel wat stil he? Volgens mij is men alleen met Bonevacia aan de gang.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: De contractspelers

Bericht door Michael_B » wo nov 03, 2010 10:45 am

Op zich prima toch? Alleen Jozefzoon, Van Rhijn en Bonevacia komen zonder twijfel in aanmerking. Bij de rest is op zijn minst twijfel.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De contractspelers

Bericht door Justin » wo nov 03, 2010 10:46 am

Wie zouden wij nog meer een contractverlenging willen aanbieden?

Jozefzoon? Castillion? Kappelhof? Van Rhijn?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De contractspelers

Bericht door 999 » wo nov 03, 2010 12:27 pm

Peter schreef:
De Dominee schreef:
Ajax mag zich komend seizoen waarschijnlijk opmaken voor een uittocht, niet minder dan 29 contracten lopen af. Het is redelijk aannemelijk dat de meerderheid daarvan niet verlengd zal worden. Ajax heeft daarnaast nog 34 spelers (inclusief huurlingen) die langer vastliggen dan juni 2011. Aan de tijden van 70 contractspelers of meer binnen Ajax lijkt definitief een einde te zijn gekomen.

Spelers met een aflopend contract in 2011:
Oleguer Presas, Marvin Zeegelaar, Hyun Jun Suk, Urby Emanuelson, Timothee Atouba, Ahmed Mido Hossam, Teemu Taino, Andre Ooijer, Jordy Deckers , Mitchell Donald, Evander Sno, Rob Wielaert (is verhuurd), Marco Bizot, Roly Bonevacia, Geoffrey Castillion, Aras Ozbiliz, Timothy Van der Meulen, Johan Kappelhof, Tom Overtoom, Lorenzo Burnet, Rene Osei Kofi, Rik Schouw, Bryan Ottenhof, Rodney Sneijder, Ricardo Van Rhijn, Florian Jozefzoon, Lorenzo Ebicilio, Jeffrey Dekker en Darko Bodul.
AjaxFans.
Tot op heden is het nog wel wat stil he? Volgens mij is men alleen met Bonevacia aan de gang.
Tja, Oleguer Presas, Hyun Jun Suk, Urby Emanuelson, Timothee Atouba, Ahmed Mido Hossam, Andre Ooijer, Mitchell Donald, Evander Sno, Rob Wielaert (is verhuurd), Darko Bodul .. zullen dat ook niet krijgen denk ik ...

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De contractspelers

Bericht door Neefkens » wo nov 03, 2010 12:28 pm

Scheelt in salarislasten zomaar een miljoen of 10. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De contractspelers

Bericht door 999 » wo nov 03, 2010 12:33 pm

Tja, mijn Vader zei het al. met werken kun je het niet verdienen ..

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De contractspelers

Bericht door Neefkens » wo nov 03, 2010 12:44 pm

:ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De contractspelers

Bericht door Daily Blind » wo nov 03, 2010 2:47 pm

Justin schreef:Wie zouden wij nog meer een contractverlenging willen aanbieden?

Jozefzoon? Castillion? Kappelhof? Van Rhijn?
Volgens mij zijn ze ook al ingesprek met Sneijder en Ebicilio. Daarnaast denk ik dat Jozefzoon, van Rhijn, Castillion, Bonevacia, ooijer en Bizot wel een verlenging kunnen ontvangen. De rest niet denk ik.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De contractspelers

Bericht door Justin » wo nov 03, 2010 3:11 pm

Ooijer? Denk dat dit zijn laatste jaar is eigenlijk. Hoopte ik trouwens ook.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De contractspelers

Bericht door Daily Blind » wo nov 03, 2010 6:45 pm

Justin schreef:Ooijer? Denk dat dit zijn laatste jaar is eigenlijk. Hoopte ik trouwens ook.
Hoop ik ook, maar Jol drukt dat er denk ik nog wel doorheen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De contractspelers

Bericht door Daily Blind » vr nov 12, 2010 4:52 pm

Ajax ontslaat verhuurde Osei op staande voet
12 november 2010

De Telegraaf meldt dat Ajax de aan Almere City FC verhuurde Rene Kofi Osei op staande voet heeft ontslagen. Dat gebeurde nadat de eerste divisie club het huurcontract van de verdediger ontbond. Oorzaak zou een uit de hand gelopen ruzie met een ploeggenoot zijn geweest, waarbij een vuurwapen zou zijn gebruikt. Die lezing wordt door de clubs overigens niet bevestigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De contractspelers

Bericht door 999 » vr nov 12, 2010 5:17 pm

Almere City stuurt Ajacied Kofi Osei weg om bedreiging

ALMERE/AMSTERDAM - Rene Kofi Osei is per direct ontslagen bij Almere City FC. De club uit de Jupiler League heeft de huurovereenkomst met Ajax met onmiddelijke ingang ontbonden. Volgens de website Almere Vandaag is de speler niet vanwege niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten de wacht aangezegd.

De officiële woordvoerders van beide clubs; Lenno van Dekken uit Almere en Miel Brinkhuis bij Ajax wensen niet op de exacte reden in te gaan om de overeenkomst met Osei te beëindigen. "Er heeft zich iets voorgevallen wat voor ons voldoende aanleiding was om de huurovereenkomst stop te zetten", aldus de woordvoerder van de club uit Almere.

Wel laat Brinkhuis weten dat de Amsterdamse club de verdediger vrijdag op staande voet heeft ontslagen. "Almere City FC nam contact met ons op met de mededeling dat zij de huurovereenkomst wilde opzeggen om bepaalde redenen. Deze redenen hebben wij geverifieerd, waarop wij Osei Kofi direct hebben ontslagen.''

Bronnen rondom de Almeerse club laten weten dat er sprake is geweest van een ruzie in de kleedkamer tussen Osei Kofi en een ploeggenoot. Deze ruzie zou zijn uitgemond in een bedreiging door Osei Kofi. Hij zou hierbij een vuurwapen gebruikt hebben.

Of de bedreigde speler aangifte gaat doen, is nog niet bekend.

Plaats reactie