Brian Brobbey
Moderator: mods
Re: Brian Brobbey
x
Laatst gewijzigd door Zuidema op ma mar 22, 2021 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ze gedogen Haller momenteel naar mijn idee, hopend op betere tijden. Want een mannenploeg. De hierarchie wordt dan vooral bepaald naar prestige. Dus als Haller naar die 5,5 (?) miljoen presteert, zal volgens mij niet snel iemand klagen. Zelfs de privileges van een vedette worden dan geaccepteerd. Nu dus duidelijk niet. Gevaarlijke ontwikkeling voor Sebas. Als Haller niet snel verbetering laat zien, wordt hij nog min of meer een soort van outcast. Alleen nog geschikt als pinchhitter. Misschien vergis ik mij, maar ik meende te zien dat Tadic hem laatst na een doelpunt al geen blik meer waardig gunde. Liep hem straal voorbij. Terwijl Tadic gisteravond Brobbey geregeld liep te coachen, Nie goe nie voor Sebas.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

www.nu.nlBrobbey wilde na glansrol tegen Lille alsnog bijtekenen bij Ajax
Brian Brobbey, die na dit seizoen transfervrij overstapt naar het Duitse RB Leipzig, had zijn contract bij Ajax vorige maand bijna toch nog verlengd. Dat zei de negentienjarige aanvaller maandag in Zeist, waar hij zich meldde bij Jong Oranje.
Ajax bracht begin februari naar buiten dat Brobbey zijn in de zomer aflopende contract niet ging verlengen. Ruim twee weken later maakte de aanvaller als invaller het winnende doelpunt in de uitwedstrijd tegen Lille in de Europa League (1-2).
"Na die wedstrijd tegen Lille kwam directeur voetbalzaken Marc Overmars nog een keer naar me toe en gingen we weer rond de tafel zitten. Toen zei ik: ja, ik blijf, ik teken", aldus Brobbey.
Toch kwam het daarna niet tot een akkoord. "Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen", zegt de spits, die anderhalve week geleden een contract voor vier seizoenen tekende bij RB Leipzig.
Brobbey doet vanaf woensdag met Jong Oranje mee aan de groepsfase van het Europees kampioenschap in Hongarije. Hij speelde nog geen interlands voor de ploeg van bondscoach Erwin van de Looi.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Uiteindelijk lijkt het dan toch inderdaad een geldkwestie te zijn geworden. Niet gek als Raiola aan tafel zit...Daarna liep er volgens mij iets niet zo goed in de onderhandelingen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan moeten de eisen onredelijk zijn geweest. Of ze wisten het salaris van Leipzig en wilde Ajax niet zo ver gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Brobbey wilde blijven, maar zijn zaakwaarnemers hadden andere belangen
I think I lost my fucking headache
Snap ik wel. Drie miljoen is madness. Snap ook dat Brobbey dat eist gezien Haller.
IK GELOOF!!!!!!
Tuurlijk , eigenlijk zou ie 6 miljoen moeten eisen .. Want hij is beter ...
Blij met de punten ...
Gek verhaal van Brobbey. Als je wil blijven bij een club, dan geef je dat toch door aan je zaakwaarnemer? Hij is toch geen eigendom van Mino?
Zo werkt dat toch?
Hij wilde bij Ajax blijven na Lille. Blijkbaar zag hij in dat hij belangrijk was / kon zijn. Het moment dat Ajax blijft bij 1 miljoen salaris en je concurrent 5 miljoen krijgt snap ik dat je voor 3 miljoen kiest. Blijkbaar willen ze die beroerde aankoop van 22,5 miljoen niet opgeven.
IK GELOOF!!!!!!
Nou, dit beschrijft precies het probleem waarmee je jezelf opzadelt als je niet-extreem-goede spelers extreem goed gaat belonen...
Wat Brobbey betreft: echt jammer. Ik denk serieus dat Raiola gesaboteerd heeft.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb deze link al eerder geplaatst. Er is een spel gedpeeld. Er ging nooit gebeuren wat die jongen wilde
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/verweij-over-spel-rond-brobbey-deal-hoogste-baas-van-leipzig-belde
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/verweij-over-spel-rond-brobbey-deal-hoogste-baas-van-leipzig-belde
Laatst gewijzigd door LucaS op ma mar 22, 2021 4:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Of als je Raiola als zaakwaarnemer hebt en die vindt dat je na 2 doelpunten in de EL 3 miljoen( of meer ) moet eisen.Zou RB Brobbey hebben genomen als ze 12/15 Miljoen transfersom moesten betalen ..
Blij met de punten ...
zo vermoeiend dat sommige elke keer Haller erbij halen als het over Brobbey gaat....
2 losse zaken
2 losse zaken
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
"Leipzig belde net, Brian: miljoentje erbij".
Wat Brian dan niet meekrijgt: en voor mij ook.
Mino deelt z'n bestand op. Hij doet Pogba, Zlatan e.c. Fortes Rodriguez is de account manager van Brobbey.
FTM... Lijkt erop dat Ajax bij voorbaat kansloos was.
Bij Brobbey wel, bij wat sterkere persoonlijkheden als Gravenberch en de Ligt niet. Hoewel we de.komende onderhandelingen met Gravenberch eerst maar eens moeten afwachten. Binnenkort interviewtje dat hij de intentie heeft om bij te tekenen?
Brobbey lijkt een jokkebrok te zijn
Niet dat het verder iets aan de situatie verandert, maar dit is wel een beetje kenmerkend voor deze hele contractsoap. Een en al spelletjes en dat is teleurstellend voor iemand die hier meer dan 10 jaar heeft rondgelopen.
Harde & wijze les ook wel voor Overmars. Die heeft blijkbaar toch tot laat in het proces alle mooie praatjes geloofd en is zelfs na de contractondertekening - althans, volgens mediaberichten - nog naar Monaco gevlogen om te 'onderhandelen' met Mino.
EDIT: Mmm, vanuit de metadata van de foto zou toch blijken dat die op 08-03 is gemaakt.

Niet dat het verder iets aan de situatie verandert, maar dit is wel een beetje kenmerkend voor deze hele contractsoap. Een en al spelletjes en dat is teleurstellend voor iemand die hier meer dan 10 jaar heeft rondgelopen.
Harde & wijze les ook wel voor Overmars. Die heeft blijkbaar toch tot laat in het proces alle mooie praatjes geloofd en is zelfs na de contractondertekening - althans, volgens mediaberichten - nog naar Monaco gevlogen om te 'onderhandelen' met Mino.
EDIT: Mmm, vanuit de metadata van de foto zou toch blijken dat die op 08-03 is gemaakt.
-
Weet je wat: Brobbey gaat ons naar de overwinning in de EL schieten en daarna gaat hij lekker de bank warm houden in het altijd gezellige Leipzig, diep in oost-Duitsland.
I can live with that.
I can live with that.
Laten we nu aub niet doen alsof Messi niet voor Ajax koos.
Deze jongen staat aan de begin van zijn carrière en speelt nu al clubs tegen elkaar uit. Dan zit je er niet in vanuit passie maar vanuit money.
Hij speelt lekker mee in Ajax maar er is nog meer dan genoeg aan te merken op zijn kwaliteiten. Het is niet de nieuwe Messi of Zlatan. Dat zie je wel.
Dus laat hem lekker cashen en wij gaan door. Hij mag van mij de winnende scoren in de EL finale maar dat maakt hem nog niet 'de verlosser'
sterker nog, met zijn instelling denkt hij daarna: Ooh kut, had ik mijn contract nog maar niet ondertekend dan kon ik nu het dubbele pakken'

Deze jongen staat aan de begin van zijn carrière en speelt nu al clubs tegen elkaar uit. Dan zit je er niet in vanuit passie maar vanuit money.
Hij speelt lekker mee in Ajax maar er is nog meer dan genoeg aan te merken op zijn kwaliteiten. Het is niet de nieuwe Messi of Zlatan. Dat zie je wel.
Dus laat hem lekker cashen en wij gaan door. Hij mag van mij de winnende scoren in de EL finale maar dat maakt hem nog niet 'de verlosser'
sterker nog, met zijn instelling denkt hij daarna: Ooh kut, had ik mijn contract nog maar niet ondertekend dan kon ik nu het dubbele pakken'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma mar 22, 2021 11:40 pmWeet je wat: Brobbey gaat ons naar de overwinning in de EL schieten en daarna gaat hij lekker de bank warm houden in het altijd gezellige Leipzig, diep in oost-Duitsland.
I can live with that.
Ach, Van Basten en Kluivert lieten ook hun contract aflopen. Zolang er sportief iets bijzonders tegenover staat, vind ik het best.
Die jongen heeft gekozen voor Raiola, dus voor financiële zekerheid. Raiola werkt zo: hij gelooft niet in rustig opbouwen en niet in tussenstappen. Je kunt Raiola niet kwalijk nemen dat hij Raiola is.
Brobbey mag het laten zien. Lastig genoeg om te presteren als je net binnengelopen bent.
- Gezond verstand
Als ik fout zit geef ik dat toe. Dat zouden meer mensen moeten doen Cruijffie.
Stekelenburg wordt constant gered door de defensie want keepen kan die lummel niet. Dat hebben zijn resultaten de laatste 20 jaar laten zien.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
Ik vermoed zelf dat het geld niet zozeer een kwestie was. Ik denk meer dat andere dingen, zoals een groot percentage van de toekomstige transfersom eerder een issue was.
Fans van andere clubs