Abdelhak Nouri

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » do jul 13, 2017 3:58 pm

kruifie schreef:Sheraldo becker op de app:

Doktoren hebben aangegeven dat hij nooit meer zal lopen, ruiken, of zien. Hij is hersendood. Iedereen in grote getale aan het janken hier..
Godallemachtig.

Was er al bang voor, ik schrok me dood toen Van der Sar zei dat ze hem 'van ver hadden moeten halen'.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door brigade zuid » do jul 13, 2017 4:05 pm

Ik zou wel eens benieuwd zijn of er de dagen voor de wedstrijd al signalen waren en dat hij gewoon niet mee had moeten doen. Ik meende dat ik ergens las dat Nouri al had aangegeven dat hij slecht sliep.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Arthur » do jul 13, 2017 4:08 pm

brigade zuid schreef:Ik meende dat ik ergens las dat Nouri al had aangegeven dat hij slecht sliep.
Misschien dat een slaaptekort een bestaand probleem verergert, maar de halve wereld slaapt slecht. Dat zegt natuurlijk niets over een sluimerend hartprobleem.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » do jul 13, 2017 4:12 pm

Nee er valt misschien nog wat te redden, stekker eruit kan altijd nog.
Voetbal carrière is klaar en op dit moment het minst belangrijkste.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Thijs » do jul 13, 2017 4:16 pm

Ik denk het niet, Mano.

Dit zegt z'n broer, uit AD:
,,De doktoren zijn vrij zeker van hun zaak dat het niet goed komt. Als hij bijkomt zou hij niet meer kunnen denken, eten, praten, lopen, zelfs waarschijnlijk niet eens iemand herkennen. Niet meer functioneren gewoon. Maar wij geven het niet op, wij geloven dat god bepaalt", vervolgt Abderrahim. In het huis van de familie is het een komen en gaan van vrienden en familie die binnen in een kring bidden voor Abdelhak. Vanochtend kwam ook Ajax-teamgenoot Donny van de Beek langs, vanmiddag gevolgd door Ajacied Hakim Ziyech.

,,Dat leert dit ons ook, dat het door god wordt bepaald. Het geloof leert ons ook te accepteren en we bidden voor zijn herstel. Daar houden wij ons nu aan vast. We geloven sowieso dat dit leven tijdelijk is en dat het eeuwige hierna komt maar ja, iedereen had hem eerst nog doelpunten willen zien maken", zegt Abderrahim.
Onwerkelijk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » do jul 13, 2017 4:17 pm

Stekker eruit? Zijn familie is nog amper bekomen van de schrik.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » do jul 13, 2017 4:19 pm

Vorige week had hij de wereld voor handen, nu vecht hij voor zijn leven.... Nouri, het eeuwige talent. (we zullen het helaas nooit weten)...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door 999 » do jul 13, 2017 4:39 pm

AD/Victor Schildkamp

Broer Nouri: Wij geven niet op en bidden voor hem

De familie van Abdelhak 'Appie' Nouri hoorde gisteren al dat het niet goed ging met de voetballer van Ajax. ,,De doktoren zagen het op de scan en ook toen ze hem probeerden wakker te maken ging het niet goed. Dat was ontzettend zwaar'', zegt Nouri's oudste broer Abderrahim, thuis in Amsterdam.

Victor Schildkamp 13-07-17, 17:04 Laatste update: 17:30


Als hij bijkomt zou hij niet meer kunnen denken, eten, praten, lopen, zelfs waarschijnlijk niet eens iemand herkennen, zeggen de doktoren

Broer Abderrahim

,,De doktoren zijn vrij zeker van hun zaak dat het niet goed komt. Als hij bijkomt zou hij niet meer kunnen denken, eten, praten, lopen, zelfs waarschijnlijk niet eens iemand herkennen. Niet meer functioneren gewoon. Maar wij geven het niet op, wij geloven dat God bepaalt'', vervolgt Abderrahim. In het huis van de familie is het een komen en gaan van vrienden en familie die binnen in een kring bidden voor Abdelhak. Vanochtend kwam ook Ajax-teamgenoot Donny van de Beek langs, vanmiddag gevolgd door Ajacied Hakim Ziyech.

,,Het geloof leert ons ook te accepteren en we bidden voor zijn herstel. Daar houden wij ons nu aan vast. We geloven sowieso dat dit leven tijdelijk is en dat het eeuwige hierna komt maar ja, iedereen had hem eerst nog doelpunten willen zien maken'', zegt Abderrahim.

© AD/Victor Schildkamp
Nihil
Voetbalclub Ajax meldde eerder vandaag dat hun speler Abdelhak Nouri ernstige en blijvende hersenschade heeft opgelopen en dat de kans op herstel van de cruciale hersenfuncties nihil is.


De twintigjarige middenvelder zakte zaterdag tijdens een oefenduel met Werder Bremen in elkaar en bleek last te hebben van hartritmestoornissen. Sindsdien werd hij op de intensive care van het ziekenhuis van Innsbruck onderzocht. ,, De diagnose die nadien werd gesteld, is dat een groot deel van zijn hersenen niet meer functioneert en dat de kans op herstel van deze cruciale hersenfuncties nihil is'', zo luidt de verklaring van Ajax.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door wimpey » do jul 13, 2017 4:40 pm

brigade zuid schreef:Ik zou wel eens benieuwd zijn of er de dagen voor de wedstrijd al signalen waren en dat hij gewoon niet mee had moeten doen. Ik meende dat ik ergens las dat Nouri al had aangegeven dat hij slecht sliep.
Hij had een blessure. Er werd volgens de berichten loeihard getraind. Maar een causaal verband leggen zou pure speculatie zijn...

Een jong mensenleven abrupt beëindigd. Z'n broer gelooft in god (en laat dat ajb een enorme steun voor zijn naasten zijn), anderen in domme pech.

Ik volg het nieuws over Abdelhak via AT (met gelijkgestemden dus). Het gaat niet om mij, maar ik wil niet met foto's van - of verhalen over Abdelhak geconfronteerd worden op dit moment. Heb op m'n netvlies een beeld van hem, dat wil ik koesteren. Nogmaals, het gaat niet om mij of sentiment van mensen (zoals ik) die mijlenver van Abdelhak verwijderd zijn... maar ik zit oprecht kapot. What a waste...

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Mano » do jul 13, 2017 4:43 pm

wimpey schreef:
Hij had een blessure. Er werd volgens de berichten loeihard getraind. Maar een causaal verband leggen zou pure speculatie zijn...

Hartritme kan niet veroorzaakt worden door keihard trainen. Daar zijn andere zaken voor nodig.
Kan je ook in je bed overkomen...
dus wat je zegt, speculatie, sterker nog, onzin
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Yopii » do jul 13, 2017 5:00 pm

Welke andere zaken dan? :confused.gif:

Is zoiets te voorspellen of gebeurt het gewoon?

Ik ken de vader van Appie wel, hij was vroeger slager hier in de buurt. Een aardige man. Ik vind het verschrikkelijk voor hem, want hij houdt zielsveel van zijn kind. Dit is een menselijk drama dat wij niet kunnen bevatten. Je kind live op tv zijn bewustzijn zien verliezen, stel je dat voor.

Wij supporters zijn geschokt, maar het gaat niet om ons. Ook niet om al die tientallen BN'ers die nu berichtjes plaatsen. Voetbal is bijzaak.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10436
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door mattie » do jul 13, 2017 5:24 pm

Voorop gesteld.. Het is mijn mening.. en hoe ik er tegen aankijk..

Maar men noemt het een geslaagde reanimatie.. Wat is een geslaagde reanimatie? Als je de berichten mag geloven word het een kasplantje en zal hij voor de rest van zijn leven afhankelijk worden van mensen en instanties.. Ervan uitgaand dat zijn werkgever alle financiën voor zijn rekening neemt.

Die jongen had had een mooi vooruitzicht maar nu is het hopeloos.. Wanneer word er beslist dit is geen menselijk leven...Wat er afgelopen zaterdag gebeurde gun je niemand maar ik gun ook niemand wat er nu met Nouri gebeurt..
Er is namelijk in mijn ogen nu geen kwaliteit van leven meer..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Historicus » do jul 13, 2017 6:53 pm

Diep-, dieptriest...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Duke » do jul 13, 2017 7:32 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Sandro » do jul 13, 2017 8:35 pm

Het blijft onwerkelijk. Dat nu juist hem dit moet overkomen. Dit blijft nog heel lang hangen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » do jul 13, 2017 8:42 pm

Ik ben echt kapot. Snap er helemaal niks van. Zit de hele dag alleen maar berichten te lezen en filmpjes te kijken.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 13, 2017 8:48 pm

Lionel schreef:Ik ben echt kapot. Snap er helemaal niks van. Zit de hele dag alleen maar berichten te lezen en filmpjes te kijken.
Same here. Zo onwerkelijk. Zo'n puur jochie die in alles Ajax uitademt, is er ineens 'niet' meer. Het leven is hard, oneerlijk. Het doet je weer beseffen wat echt belangrijk is. Nu is de grote vraag 'hoe lang houd je dat besef vast!?' :blush.gif:

Nouri zit voor altijd in ons roodwitte hart. :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » do jul 13, 2017 9:16 pm

Dat filmpje dat tijdens zijn debuut is gemaakt. Dat is toch prachtig.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 13, 2017 9:20 pm

Lionel schreef:Dat filmpje dat tijdens zijn debuut is gemaakt. Dat is toch prachtig.
Idd, ook al een paar keer gekeken. Puur, familie man, oprecht gelukkig met voetballen en Ajax. Overal geliefd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Alexander » do jul 13, 2017 9:55 pm

Lig ook al sinds het nieuws vanmiddag berichtjes, filmpjes en video's van en over Ap te kijken. Wat een verschrikkelijke zware en treurige dag is dit. Nooit meer die lekkere opgewekte oogjes en zijn Amsterdamse trots.

Lionel
Berichten: 47688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » do jul 13, 2017 11:06 pm

Hij was zo trots op Ajax. Dat hij bij Ajax speelde. Hij was als een supporter. Of is. Voor hem is Ajax de beste. Niet zo iemand die nog moet debuteren en al aangeeft dat hij weg wilt.

Ik kan gewoon niet slapen. Hoop echt nog steeds op goed nieuws.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door beelzebub » do jul 13, 2017 11:43 pm

Dan heb je deze ook al gezien, De koning van Geuzenveld: https://youtu.be/eU_c1-M0DFU
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Lionel » do jul 13, 2017 11:58 pm

Vanaf 6:20... Die jongen is zo trots op Ajax. Zijn club, zijn stad.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door Sandro » vr jul 14, 2017 9:03 am

Op 538 mooie woorden net van Peter Heerschop bij zijn afsluiting van de week.

Direct aansluitend draaien ze "Broken Wings" van Mr. Mister. Goed uitgekozen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Abdelhak Nouri

Bericht door beelzebub » vr jul 14, 2017 9:09 am

Lionel schreef:Vanaf 6:20... Die jongen is zo trots op Ajax. Zijn club, zijn stad.

Zijn club en stad zijn ook trots op hem. Ik heb gisteravond lopen janken man toen ik berichtjes en filmpjes op twitter en instagram zag. En dat doe ik normaal nooit bij mensen die ik niet persoonlijk ken.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie