Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
1
5%
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
23%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
9%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
45%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
18%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Lionel

Re: Brian Brobbey

Bericht door Lionel » vr jan 24, 2025 7:27 pm

Als we Brobbey verkopen en daar een linksbuiten en een rechtsback voor weten te strikken heeft Kroes het prima gedaan. Maar dan moet hij wel haast maken.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 24, 2025 7:49 pm

Maak van die linksbuiten een buitenspeler. Je wil echt wel iemand die zowel op links als rechts kan spelen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » vr jan 24, 2025 8:02 pm

Lionel schreef:
vr jan 24, 2025 7:27 pm
Als we Brobbey verkopen en daar een linksbuiten en een rechtsback voor weten te strikken heeft Kroes het prima gedaan. Maar dan moet hij wel haast maken.
Markt t/m 4 februari open toch?

Anderhalve week. Net over de helft van de transferperiode.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 24, 2025 9:06 pm

Marillion schreef:
vr jan 24, 2025 7:49 pm
Maak van die linksbuiten een buitenspeler. Je wil echt wel iemand die zowel op links als rechts kan spelen.
Op rechts hebben we Traore en Berghuis toch? Al ben ik voorstander van wat meer snelheid en diepgang op de vleugels. Traore is echt te wisselvallig en ook Godts moet meer gaan variëren. Zeker met Weghorst in de punt.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 24, 2025 9:06 pm

zeux schreef:
vr jan 24, 2025 8:02 pm
Lionel schreef:

Oh, dat scheelt dan weer een paar dagen.

Maar Ajax/Kroes kennende zal hij er proberen om een miljoen of 2 meer te krijgen waardoor de onderhandelingen tot 3 februari duren en we maar 1 dag de tijd hebben voor aankopen.
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr jan 24, 2025 9:39 pm

Toch wel bijzonder dat dit soort clubs miljoenen willen betalen voor een spits die 1 goal gemaakt heeft in de eredivisie en niet kan koppen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zeux

Bericht door zeux » vr jan 24, 2025 9:43 pm

Lionel schreef:
zeux schreef:
Lionel schreef:

Maar Ajax/Kroes kennende zal hij er proberen om een miljoen of 2 meer te krijgen waardoor de onderhandelingen tot 3 februari duren en we maar 1 dag de tijd hebben voor aankopen.
Veel alle andere Europese landen (alle ‘grote’ landen) zijn t/m 3 feb open.

Weet eigenlijk niet hoe dat werkt. Kun he dan wel als NL nog een speler uit zo’n land halen, maar niet meer aan verkopen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » vr jan 24, 2025 9:46 pm

Ben wel benieuwd of ie echt potten gaat breken.Want dat vrij worstelen kunnen ze in Engeland ook wel redelijk ...
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr jan 24, 2025 10:23 pm

999 schreef:Ben wel benieuwd of ie echt potten gaat breken.Want dat vrij worstelen kunnen ze in Engeland ook wel redelijk ...
Hij kan beter op american football gaan ofzo Afbeelding

999

Bericht door 999 » vr jan 24, 2025 10:23 pm

Trab schreef:
vr jan 24, 2025 10:23 pm
999 schreef:Ben wel benieuwd of ie echt potten gaat breken.Want dat vrij worstelen kunnen ze in Engeland ook wel redelijk ...
Hij kan beter op american football gaan ofzo Afbeelding

:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 24, 2025 10:39 pm

zeux schreef:
vr jan 24, 2025 9:43 pm
Lionel schreef:
zeux schreef:

Veel alle andere Europese landen (alle ‘grote’ landen) zijn t/m 3 feb open.

Weet eigenlijk niet hoe dat werkt. Kun he dan wel als NL nog een speler uit zo’n land halen, maar niet meer aan verkopen?
Ik heb even geen idee hoe dit allemaal zit maar het lijkt mij zaak dat Kroes dit weekend een ultimatum afgeeft aan clubs dat als ze een speler willen hebben ze maar wat cash mee moeten nemen. Ajax krijgt nog flink wat miljoenen aan transfersommen. Geld dat met de dag minder waard wordt. Ook omdat we steeds korter de tijd hebben om een speler aan te trekken.

Ik ga echt huilen als we Brobbey en Rensch verkocht hebben en daar alleen Regeer voor teruggehaald hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr jan 24, 2025 11:09 pm

Schijnt al in Londen te zitten

Nihad

Bericht door Nihad » vr jan 24, 2025 11:12 pm

Jammer maar het beste voor ons allemaal.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr jan 24, 2025 11:12 pm

We gingen de transferperiode in met als doel een linksbuiten te halen en vervolgens verliezen we Rensch en waarschijnlijk Brobbey en halen we een zelfopgeleide middenvelder voor 4 miljoen terug. Alex is goed bezig Alle euforie van afgelopen weekend is weer tot het vriespunt gezakt

Zuidema

Bericht door Zuidema » za jan 25, 2025 1:24 am

.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za jan 25, 2025 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

roelf

Bericht door roelf » za jan 25, 2025 3:16 am

zeux schreef:
vr jan 24, 2025 9:43 pm

Je mag er wel uit, maar je mag er niet in.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 25, 2025 5:52 am

Brobbey is in staat om veel te scoren, maar faalt dit seizoen natuurlijk enorm. Wat niet helpt is dat je een Weghorst als concurrent er naast zet en wat niet helpt is dat je met Akpom, Berghuis, Gaaei, Banel en co moet voetballen. Om over het gebrek aan creativiteit op het middenveld nog maar te zwijgen. Ik vind het aanvalspel van Farioli en de omringende spelers van een zeer matig niveau.
Ik vind het erg zonde dat we er voor kiezen om te cashen hoor. We hebben een missie voor die tweede plek, maar al die mutaties gaan niet helpen denk ik. Moet ook maar eens zien wie ze terughalen, want het lijstje van buitenspelers moet ook nog gemaakt worden. En een rechtsback is ook nog niet gesignaleerd.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 25, 2025 7:33 am

Brobbey gespot in London. Die is weg.

Ergens zonde dat hij weggaat maar dit is misschien wel even beter. Hij is te blessuregevoelig om geen concurrent te hebben en blijkbaar kan hij hier niet mee omgaan. Blijft natuurlijk zonde dit.

Mocht Kroes dit geld deels mogen investeren dan kunnen we echt wel stappen maken in de selectie.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jan 25, 2025 10:58 am

Ik neem aan dat een deel inderdaad in de selectie gaat. Je kunt niet twee basisspelers verkopen en dan vervolgens niets doen. Uiteraard zal het niet het hele bedrag zijn. Ajax zal deze transfer ook als een kans zien om het begrotingsgat te dichten.

Laten we bovendien niet vergeten dat Kroes titulair directeur is en geen statutair directeur. Zelfs als hij zou willen kan hij niet zomaar met euro's gaan smijten. Een van zijn belangrijkste opdrachten is om terug te gaan in de begroting.

We hebben straks dus Weghorst, Akpom en Traore als opties voorin. Bij Jong Ajax is Rijkhoff weer fit. Hij zal dus geen nieuwe spits halen maar wel een buitenspeler en een rechtsback. Als dit dan twee basiswaardige spelers zijn dan kunnen we er per saldo best beter van worden. Maar zijn het twee gemankeerde spelers uit de koopjesbak dan nemen we echt een enorm risico.

Ik ben benieuwd hoe Brobbey het in de PL gaat doen. Als hij geïrriteerd raakt door de gemiddelde Eredivisie verdediger dan wens ik hem veel plezier met al die cv's van minimaal 1 meter 90 die hij straks in zijn nek krijgt.
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » za jan 25, 2025 11:14 am

Zijn het niet indianenverhalen. Ik snap namelijk niet zo goed dat West Ham, een club die doelpuntenmaker nodig heeft, uitkomt bij een spits die er 1 heeft gemaakt

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jan 25, 2025 11:42 am

Jij denkt dat Brobbey naar Londen is voor een bezoekje aan de National Gallery?

Het is in zekere zin wel opvallend ja. Aan de andere kant staat Brobbey echt nog wel als een talent op de kaart. Hij speelde dit seizoen bijvoorbeeld nog een knappe interland tegen Duitsland. Ik denk dat ze hem nu zien als wat we tegenwoordig een underperformer noemen. En hij is haalbaar omdat hij niet gelukkig lijkt en Ajax wel bereid is tot een tussentijdse deal. Iets waar veel andere clubs niet op zitten te wachten met een spits die er al 15 in heeft liggen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » za jan 25, 2025 11:45 am

Marillion schreef:Jij denkt dat Brobbey naar Londen is voor een bezoekje aan de National Gallery?
.

Dat zou nog eens leuk zijn!

columbus

Bericht door columbus » za jan 25, 2025 12:06 pm

O in de voetballerij regeert niets anders dan de waan van de dag. Als Brobbey weg gaat so be it. Ben inmiddels al een tijdje klaar met het voetbal an sich. Maar de spelers hebben 3 dagen vrij dus waarom zou hij dan niet naar Londen kunnen.

Dat Ajax verkoopt prima, die hebben centjes nodig. Dat juist West Ham bij hem aankomt snap ik dan gewoon weer niet. Hij heeft 1 goal gemaakt in de eredivisie, hoe gaat hij in hemelsnaam de goals maken in de premier league. Dat wordt het zo’n succes als zijn Duitse avontuur

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jan 25, 2025 1:32 pm

Kom op zeg wat moeten die premier league clubs wel niet denken als ze op dit forum rondkijken...

Oh no, please don't buy Brobbey the beast! He is our best player, strong, fast, great in the air. I know he would fit exceptionally well in the premier league, but we need him this year. He is worth at least 50 million in the summer, so please don't sell him on the cheap when we are in a title challenge!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 25, 2025 1:38 pm

Denk dat clubs ook wel naar het bredere plaatje kijken. Speelde fantastisch in Oranje en speelde de afgelopen twee jaar ook heel behoorlijk bij een slecht draaiend Ajax. Nu met een andere trainer, nog minder geld en vooral een volslagen uitgeklede selectie presteert hij niet. En voor WHU is 30 mio peanuts. Zeker voor een bijna 23-jarige speler waar heus veel potentie in zit.

Kroes met zijn grote waffel presteert verder gewoon als een supporter. 25 januari is het nu en ik geef je op een briefje dat we het dus met een nog verder uitgekleed elftal tegen Feyenoord mogen opnemen. Oh ja, met Regeer. Op de bank.

Plaats reactie