Brian Brobbey

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
1
5%
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
23%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
9%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
45%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
18%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Marillion
Site Admin

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion » wo aug 28, 2024 8:28 am

Ik heb er niet zo'n probleem mee dat hij kijkt of Forest hem zou willen kopen. Het zou pas anders worden als ze hem chanteren om die deal te accepteren.

Dit is de voetbalwereld. Veel clubs leven, in ieder geval nu nog, van inkomsten uit transfers. Ajax heeft dat geld hard nodig en probeert bij het uitblijven van belangstelling voor andere spelers vervolgens uit of Brobbey een optie is.

Overigens. Wie de reactie van zijn zaakwaarnemer goed leest kan inderdaad constateren dat Brobbey is aangeboden maar ook dat zij helemaal niet onwelwillend tegenover een transfer staan. Hij wil alleen niet naar Forest. Dat is uiteraard zijn goed recht maar als er morgen een club voorbij komt die hij wel ziet zitten (pak 'm beet West Ham of zo) dan is 'ie wel gewoon vertrokken.
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 28, 2024 8:31 am

Yopii schreef:
wo aug 28, 2024 8:23 am
Alexander schreef:
di aug 27, 2024 10:24 pm
Ajax heeft Brobbey zelf aangeboden bij Forest voor 32,5 miljoen. Daarom is de zaakwaarnemer van Brobbey ook zo boos.
Viel mij ook op, Cziommer was echt kwaad. 'Dat kunnen ze vergeten' en zo.

Kroes krijgt niets voor elkaar, daarom probeert hij het zo. :excited.gif:
Cziommer is WW. Fortes Rodriguez is BB.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 28, 2024 8:32 am

Kroes zou met die jongen moeten praten voor hij hem aanbood bij een bepaalde club. Is dat zo ingewikkeld? :confused.gif:

Net doen alsof je met een mens te maken hebt...

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 28, 2024 8:32 am

Jinne schreef:
wo aug 28, 2024 8:31 am
Yopii schreef:
wo aug 28, 2024 8:23 am
Alexander schreef:
di aug 27, 2024 10:24 pm
Ajax heeft Brobbey zelf aangeboden bij Forest voor 32,5 miljoen. Daarom is de zaakwaarnemer van Brobbey ook zo boos.
Viel mij ook op, Cziommer was echt kwaad. 'Dat kunnen ze vergeten' en zo.

Kroes krijgt niets voor elkaar, daarom probeert hij het zo. :excited.gif:
Cziommer is WW. Fortes Rodriguez is BB.

O sorry, door elkaar gehaald.
Wie de reactie van zijn zaakwaarnemer goed leest kan inderdaad constateren dat Brobbey is aangeboden maar ook dat zij helemaal niet onwelwillend tegenover een transfer staan. Hij wil alleen niet naar Forest. Dat is uiteraard zijn goed recht maar als er morgen een club voorbij komt die hij wel ziet zitten (pak 'm beet West Ham of zo) dan is 'ie wel gewoon vertrokken.
Dat zal best, maar dat vraag je hem dan toch eerst? Dan kun je hem altijd nog aanbieden bij een club waar hij wel naartoe wil.

Kroes heeft gedacht: Gimenez wil niet, Forest zoekt een spits, weet je wat... Daar zit nog een stap tussen, die heeft hij overgeslagen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 28, 2024 8:39 am

Yopii schreef:
wo aug 28, 2024 8:32 am
Kroes zou met die jongen moeten praten voor hij hem aanbood bij een bepaalde club. Is dat zo ingewikkeld? :confused.gif:

Net doen alsof je met een mens te maken hebt...
Ik weet dat jij er in alles vanuit gaat dat Kroes het pure kwaad op aarde is. Maar er staat nergens dat ze niet met elkaar hebben gesproken. We weten alleen via zijn zaakwaarnemer dat Brobbey absoluut geen interesse heeft in de voorgestelde transfer.

Het is best mogelijk dat er bijvoorbeeld is afgesproken dat hij mag vertrekken voor bedrag x en dat Brobbey afhankelijk van de club wel of geen interesse zou hebben.

Ik kan me overigens ook heel goed voorstellen dat Brobbey kieskeurig is en zeker niet last minute in een paniektransfer wil stappen (de club had hem oorspronkelijk niet op het oog). Hij heeft in Berlijn al een periode gehad waarin hij niet speelde. Dat zal hij niet nog een keer willen meemaken. En zoals al aangegeven denk ik ook dat hij niet past bij een club als Forest omdat hij daar veel te ver van het strafschopgebied moet spelen. Hij zou daar niet slagen is mijn verwachting.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » wo aug 28, 2024 8:52 am

,,Brian gaat alleen weg bij Ajax als het een goede stap is. Dat Ajax in geldproblemen zit, is niet mijn probleem”, aldus Fortes Rodriguez. ,,Ik stuur mijn speler niet naar zo maar een club. Dat kunnen ze allemaal uit hun hoofd zetten.”
Dit liegt er niet om.

Een TD moet correct met spelers en zaakwaarnemers omgaan, dan gunnen ze hem wat. Overmars deed dat veel beter.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2024 9:10 am

Leipzig was volgens Jose wél een go€d€ stap. Voor Jo... Voor Brian.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 28, 2024 9:36 am

wimpey schreef:
wo aug 28, 2024 9:10 am
Haha, ja inderdaad zeg. Alsof hij exclusief bezig is in het belang van de sportieve ontwikkeling van Brobbey.

Ik hoop wel dat het dit seizoen goed komt met Brobbey. Dat hij die stroeve start achter zich laat en belangrijk gaat zijn voor Ajax. Het ziet er de eerste weken allemaal niet zo lekker uit en de sfeer rondom hem is niet goed. Het is topsport dus daar moet hij ook mee omgaan. Maar stel dat hij de strijd met Weghorst zou verliezen kan het ook zomaar bergafwaarts gaan.

Hij heeft doelpunten nodig. Hopelijk donderdag starten, daar moet toch iets te halen zijn gezien de eerste wedstrijd.
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » wo aug 28, 2024 9:25 pm

Haha precies. En nu ineens klakkeloos aannemen dat wat de zaakwaarnemer zegt de waarheid is. Want het is wel zo makkelijk om Kroes in de hoek te zetten.

Iedereen lult vooral voor eigen parochie en vooral eigen portemonnee. Want als hij Brobbey morgen voor 35 miljoen bij fc lutjekut kan weg zetten hoor je hem niet

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo aug 28, 2024 9:35 pm

Yopii schreef:
wo aug 28, 2024 8:52 am
,,Brian gaat alleen weg bij Ajax als het een goede stap is. Dat Ajax in geldproblemen zit, is niet mijn probleem”, aldus Fortes Rodriguez. ,,Ik stuur mijn speler niet naar zo maar een club. Dat kunnen ze allemaal uit hun hoofd zetten.”
Dit liegt er niet om.

Een TD moet correct met spelers en zaakwaarnemers omgaan, dan gunnen ze hem wat. Overmars deed dat veel beter.
Ik zou eens moeten teruglezen hoe jij meerdere malen - terecht overigens - de schimmige praktijken van zaakwaarnemers fileert in je posts... maar zie daar, als het in je narratief past, dan zijn hun woorden blijkbaar opeens betrouwbaar :smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Yopii

Bericht door Yopii » do aug 29, 2024 8:50 am

Waarom zouden de woorden van FR niet betrouwbaar zijn? :confused.gif: Je leest er duidelijk in terug wat er gebeurd is: Kroes wilde Brobbey richting een club hebben waar die jongen niet heen wil. De woorden van FR zijn juist precies die van een zaakwaarnemer - verontwaardigd dat hij erbuiten gehouden is.
Ik zeg alleen dat ik dat nooit zou doen als ik TD was: ik zou de speler en zijn zaakwaarnemer erbij betrekken. Wil die jongen niet, dan houdt het op. Je moet niet gaan rotzooien over zijn hoofd heen.
Want als hij Brobbey morgen voor 35 miljoen bij fc lutjekut kan weg zetten hoor je hem niet
Nottingham Forest ís FC Lutjekut. Niet alles wat in de PL speelt is bijzonder.
Op zich is Leipzig geen verkeerde club, zie Xavi Simons.
Toen was de Pizzabakker er trouwens nog.

columbus

Brian Brobbey

Bericht door columbus » do aug 29, 2024 9:28 am

O je hebt zeker een punt hoor. Wilde je alleen een beetje tegengas geven haha. Werkelijk alle berichtgeving wat vanuit Ajax komt wordt in twijfel gebracht en is het “ja maar…” en de eerste de beste uitspraak van een zaakwaarnemer wordt direct als waarheid bestempeld

Overigens helemaal eens om met alle partijen eerst te overleggen voordat er stap wordt gezet. Vrees alleen dat de voetballerij inmiddels zo verziekt is dat dat niet mee zo gaat. Zaakwaarnemers hengelen ook eerst naar een club

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 29, 2024 11:59 am

Het is helemaal niet gezegd dat hier niet over gesproken is. Het is bijvoorbeeld prima mogelijk dat ze hebben afgesproken dat hij bij een goed bod mag vertrekken, mede omdat Ajax het geld goed kan gebruiken. Mag je dan als TD een club niet attenderen op een speler als je denkt daar een goede deal te kunnen maken?

Het staat de speler vervolgens ook vrij om die club niet interessant te vinden.
Nil volentibus arduum

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za sep 07, 2024 7:34 pm

Brobbey kan zich helemaal gaan richten op Ajax1.. Koeman beslist ook anders
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » za sep 07, 2024 11:24 pm

mattie schreef:
za sep 07, 2024 7:34 pm
Brobbey kan zich helemaal gaan richten op Ajax1.. Koeman beslist ook anders
Hij schijnt dinsdag te starten.
IK GELOOF!!!!!!

columbus

Bericht door columbus » zo sep 08, 2024 8:29 am

Mooie strijd voor Brobbey. Zirkzee speelde erg goed tegen Bosnië en ook Weghorst pikte zijn goal mee als invallen. Hij moet aan de bak

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo sep 08, 2024 10:49 am

columbus schreef:
zo sep 08, 2024 8:29 am
Mooie strijd voor Brobbey. Zirkzee speelde erg goed tegen Bosnië en ook Weghorst pikte zijn goal mee als invallen. Hij moet aan de bak
Ik zie tot nu toe dit seizoen echt geen enkele aanleiding waarom Brobbey die strijd zou gaan winnen hoor. Van beiden niet.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo sep 08, 2024 10:55 am

Dat zou alleen maar positief zijn. Ik neem aan dat iedereen hier hoopt dat Brobbey zich geweldig ontwikkelt tot de vaste spits van Ajax en Oranje.

Misschien doet concurrentie hem wel goed. Eerder leek hij ook beter te presteren toen Haller kwam.
Nil volentibus arduum

columbus

Bericht door columbus » zo sep 08, 2024 11:22 am

Cluijffert schreef:
columbus schreef:
Ik zie tot nu toe dit seizoen echt geen enkele aanleiding waarom Brobbey die strijd zou gaan winnen hoor. Van beiden niet.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar hoop dat er bij hem nu wel een knop omgaat

999

Bericht door 999 » zo sep 08, 2024 11:30 am

Die knop had toch allang om moeten gaan ... Dit zeiden we eerdere seizoenen ook steeds ..
Blij met de punten ...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo sep 08, 2024 11:58 am

Vorig seizoen had ie ook even een aanloop nodig. Daarna was ie onze beste speler.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo sep 08, 2024 12:04 pm

Jinne schreef:Vorig seizoen had ie ook even een aanloop nodig. Daarna was ie onze beste speler.
Dat is wat overdreven, zat bij de top 5 dat wel...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo sep 08, 2024 12:12 pm

Een top 5 voor afgelopen seizoen? :blackcat.gif:

999

Bericht door 999 » zo sep 08, 2024 12:16 pm

Jinne schreef:
zo sep 08, 2024 11:58 am
Vorig seizoen had ie ook even een aanloop nodig. Daarna was ie onze beste speler.
Een beste speler heeft zelden een aanloop nodig .. Jinne .. Daarbij wat zegt dat nu onze beste speler ?., omdat hij de doelpunten maakt ?. Want kwa techniek, tactiek en voetballend vermogen haalt ie zelden een 6-je ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo sep 08, 2024 3:37 pm

columbus schreef:
zo sep 08, 2024 11:22 am
Cluijffert schreef:
columbus schreef:
Ik eerlijk gezegd ook niet. Maar hoop dat er bij hem nu wel een knop omgaat
Ik ook niet. Ik mis bij hem het vuur om echt te slagen. Te snel op een voetstuk geplaatst? Of hij heeft moeite om mee te komen op een hoger niveau en laat het daarom een beetje gaan? Bij Ajax verliest hij het van Akpom. Bij Oranje is hij hoogstens nummer 2 als Depay er niet is en Weghorst wordt gezien als invaller. Anders is ie nummer 4.

Koeman zet er veel druk op. Hem al een basisplaats te geven tegen Duitsland. Ik hoop echt dat ie er wat van maakt (en fit blijft).
Whitey on the moon.

Plaats reactie