Waarom zou dat niet gewoon obv de Uefa club ranking gaan?Arthur schreef:Dat zullen wel gewoon de 32 meest kapitaalkrachtige clubs worden. Ik verwacht niet dat resultaten er heel veel toe zullen doen.
Selectie 2019-2020
Moderator: mods
Re: Selectie 2019-2020
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Denk ik ook niet, die willen een super super super CL.
Blij met de punten ...
-
Jammer dat er nu toch een leegloop dreigt. Een zeldzaam talentvolle selectie. En kudo's naar Ten Hag die er bijna het absolute maximum heeft uitgehaald. Finale CL was volmaakt geweest.
Nu weer op naar 10 jaar zeiken.
Nu weer op naar 10 jaar zeiken.

Whitey on the moon.
Tadic was vorig seizoen 2e aanvoerder, dus het lijkt me dat hij gewoon doorschuift.
- Giacomo Puccini
In welke opstelling gaat Ajax dit seizoen volgens jullie spelen? Ik denk dat Ten Hag kiest voor:
Onana (Varela)
Alvarez (Mazraoui) Schuurs (Alvarez) Blind (Martinez) Nico (Martinez)
Mazraoui (Marin) Vd Beek (Neres) Schöne (Marin)
Zyech (Tadic) Tadic (Dolberg) Neres (Promes)
Aannames:
- Tussen haakjes de eerste back-up, al deze spelers gaan veel aan spelen toekomen
- Ik tel 15 "basisspelers" als niemand meer vertrekt
- Veltman, Labyad en Magallan mogen weg (zijn overbodig en te duur om nooit op te stellen)
- Eiting gelukkig overbodig
- Huntelaar, Lang, Ekkelenkamp, De Wit, Dest, Pierie zijn prima selectie opvulling (heb je ook nodig)
- Mijn gevoel zegt dat we die donkere jongen uit België nooit in Ajax 1 gaan zien
- Dest (18 jaar)heeft de pech dat er zware concurrentie is op zijn plek (rechtsback) en gaat mede daarom heel rustig gebracht worden als zijn concurrenten niet zwaar geblesseerd raken. Wel een jongen met veel potentie.
- Overgangsjaar voor Pierie en Scherpen (Jong Ajax)
- Mocht 1 van Neres, Zyech of Donny nog vertrekken, dan komt er niemand meer bij maar schuift Promes door naar de basis en zullen Lang en Huntelaar meer kans op invalbeurten krijgen.
Hopelijk blijft iedereen, dan wordt het weer een uitstekend seizoen.
Onana (Varela)
Alvarez (Mazraoui) Schuurs (Alvarez) Blind (Martinez) Nico (Martinez)
Mazraoui (Marin) Vd Beek (Neres) Schöne (Marin)
Zyech (Tadic) Tadic (Dolberg) Neres (Promes)
Aannames:
- Tussen haakjes de eerste back-up, al deze spelers gaan veel aan spelen toekomen
- Ik tel 15 "basisspelers" als niemand meer vertrekt
- Veltman, Labyad en Magallan mogen weg (zijn overbodig en te duur om nooit op te stellen)
- Eiting gelukkig overbodig
- Huntelaar, Lang, Ekkelenkamp, De Wit, Dest, Pierie zijn prima selectie opvulling (heb je ook nodig)
- Mijn gevoel zegt dat we die donkere jongen uit België nooit in Ajax 1 gaan zien
- Dest (18 jaar)heeft de pech dat er zware concurrentie is op zijn plek (rechtsback) en gaat mede daarom heel rustig gebracht worden als zijn concurrenten niet zwaar geblesseerd raken. Wel een jongen met veel potentie.
- Overgangsjaar voor Pierie en Scherpen (Jong Ajax)
- Mocht 1 van Neres, Zyech of Donny nog vertrekken, dan komt er niemand meer bij maar schuift Promes door naar de basis en zullen Lang en Huntelaar meer kans op invalbeurten krijgen.
Hopelijk blijft iedereen, dan wordt het weer een uitstekend seizoen.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.Lionel schreef:Martinez is wel ff wat beter dan Schuurs..

Blind kan prima de rol van Frenkie overnemen, maar mist wel 1 ding: hij zal niet met een versnelling een mannetje kunnen uitspelen en zo een overtal genereren. Marin en Donny zullen dat ook niet doen. Interessant is daarom wat hij met Mazraoui gaat doen. Samen met Lang de enige die dat in zich heeft. Alternatief is ook nog Ziyech of Tadic naar de 10 halen en Donny iets verder terug te laten spelen.
Verder hoop ik (tegen beter in) dat Neres blijft. Voorin hebben we die diepgang nodig. Verder benieuwd wat EtH gaat doen tegen PAOK. Gaat hij dan voor een ingespeelde achterhoede (Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Nico) of toch al richting nieuwe samenstelling (met Martinez erin en Blind op het middenveld)?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Tegen PSV was Schuurs wel ff wat beter dan Martinez. Sowieso zou ik in het centrum een linkspoot en een rechtspoot zetten, dus Martinez is een optie voor LCV en LB maar ik denk nog niet de eerste optie als iedereen fit is.Lionel schreef:Martinez is wel ff wat beter dan Schuurs..
Ajax!
-
We voor het eerst in 10 jaar geen Denen meer!