Vergeet Sutalo maar. Zagreb mikt op andere clubs dan Ajax.
Moderator: mods
Nelsson (Galatasary), Vitik, Ito worden genoemd. Ben benieuwd waar Ajax mee komt, want Sutalo gaat het niet worden lijkt me inderdaad.Ajaciedjuh schreef: ↑vr aug 04, 2023 11:49 amVolgens de laatste berichten, gaat het zelfs richting 30M. Ergens houdt het natuurlijk op.
Duidelijk is dat het de nr.1 optie is. Ik ben ‘bang’ dat we snel de 2e of 3e optie weten.
Nu?Nelsson (Galatasary), Vitik, Ito worden genoemd.
Waar staat dat Ajax op de achtergrond ook niet bezig is met andere opties?Peter schreef: ↑zo aug 06, 2023 8:28 amhttps://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -ajax.html
Schakel nou eens dooohooor.
Het is een internationale markt. De startdatum van de Eredivisie is op vrijwel geen enkel schaakbord van belang. Het gaat om de sluitingsdatum van de transfermarkt.
Duur en niet zo goed... nog andere redenen nodig?
Precies. Als je te maken hebt me spelers die weg willen, zoals Alvarez en Kudus, kan het net zo goed zijn dat je pas weet waar je aan toe bent op een van de laatste dagen voordat de transfermarkt sluit.Het is een internationale markt. De startdatum van de Eredivisie is op vrijwel geen enkel schaakbord van belang. Het gaat om de sluitingsdatum van de transfermarkt.
Op het schaakbord van de TD van Ajax zou het best wel een klein beetje van belang kunnen zijn. Klein beetje maar.
Medic is de neef van Simic de eigenaar van Zagreb, toeval verder hoor De markt komt gewoon laat op gang dit jaar, neem West Ham die hebben nog niks gehaald bv Kijk naar Schuurs daar is veel interesse voor maar niks rond Verder weinig clubs die zoveel betalen voor een verdediger deze zomer alleen Van de Ven, Gvardiol, Ndicka, Torres, Hernandez, Diasi, Skriniar, Timber, Nathan Colins waren duurder en die hadden het allemaal in betere competities laten zien
Niets, want als je op de dag voor de eerste geruchten had gevraagd wie er moest komen had zeer waarschijnlijk helemaal niemand zijn naam geroepen.
Het probleem is dat Zagreb het geld niet nodig heeft, hij nog tot 2027 vastligt en meer clubs interesse hebben De onderhandelingen worden getraineerd door ze, ging bij Modric en Van Geel exact zoMarillion schreef: ↑zo aug 06, 2023 11:57 amNiets, want als je op de dag voor de eerste geruchten had gevraagd wie er moest komen had zeer waarschijnlijk helemaal niemand zijn naam geroepen.
Ik krijg ook de indruk dat het allemaal teveel geld gaat kosten en dat er voor Ajax een betere deal te halen moet zijn elders. Maar vraag me niet naar een naam. Het is vooral gevoel gezien dit verhaal maar door blijft lopen. Zagreb wacht en het lijkt een kwestie van tijd voor één van die andere clubs de stap maakt. Als wij dan moeten gaan concurreren op transfersom én salaris doen we feitelijk alles wat we net proberen te repareren.
Op basis van wat ik van deze jongen heb gelezen was het potentieel een hele mooie transfer maar het lijkt ons nu boven het hoofd te groeien.
Nou, absurd? De te kleine en kwetsbare Timber had nog maar twee jaar contract en die was al stukken duurder.
Lijkt me erg lastig om het moment te bepalen waarop je verder gaat. Vooral als je erg zeker bent van de meerwaarde van de speler. Zagreb zal handig genoeg zijn om de onderhandelingen steeds in leven te laten.Andriy Demchenko schreef: ↑zo aug 06, 2023 12:01 pmHet probleem is dat Zagreb het geld niet nodig heeft, hij nog tot 2027 vastligt en meer clubs interesse hebben De onderhandelingen worden getraineerd door ze, ging bij Modric en Van Geel exact zoMarillion schreef: ↑zo aug 06, 2023 11:57 amNiets, want als je op de dag voor de eerste geruchten had gevraagd wie er moest komen had zeer waarschijnlijk helemaal niemand zijn naam geroepen.
Ik krijg ook de indruk dat het allemaal teveel geld gaat kosten en dat er voor Ajax een betere deal te halen moet zijn elders. Maar vraag me niet naar een naam. Het is vooral gevoel gezien dit verhaal maar door blijft lopen. Zagreb wacht en het lijkt een kwestie van tijd voor één van die andere clubs de stap maakt. Als wij dan moeten gaan concurreren op transfersom én salaris doen we feitelijk alles wat we net proberen te repareren.
Op basis van wat ik van deze jongen heb gelezen was het potentieel een hele mooie transfer maar het lijkt ons nu boven het hoofd te groeien.
Zou kunnen.Op basis van wat ik van deze jongen heb gelezen was het potentieel een hele mooie transfer