Anton Gaaei

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

999

Re: Anton Gaaei

Bericht door 999 » vr apr 18, 2025 5:26 pm

Trab schreef:
vr apr 18, 2025 9:58 am
999 schreef:PL Fysiekwaardige cijfers , nu nog PL voetbaltechisch waardige cijfers .. lol ..
En verdedigend PL waardig. Eerlijk gezegd zou ik voor zondag eerder Rosa opstellen dan Gaaei

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is Farioli Gaaei in de spotlight-aanbieding aan het zetten ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » za apr 19, 2025 12:49 pm

Denk het niet, daar is hij te serieus voor.

Gaaei had het zwaar bij Ajax, datzelfde gold destijds voor Rasmus Kristensen en Bassey. Die twee doen het best aardig in een grote competitie. Ajax is niet de maat aller dingen.

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 19, 2025 12:51 pm

Yopii schreef:
za apr 19, 2025 12:49 pm
Denk het niet, daar is hij te serieus voor.

Gaaei had het zwaar bij Ajax, datzelfde gold destijds voor Rasmus Kristensen en Bassey. Die twee doen het best aardig in een grote competitie. Ajax is niet de maat aller dingen.
Precies. En daarom kijkt Farioli dus naar eigenschappen die Gaaei wel heeft en benut deze goed. Iets waardoor jij hem weer een trainer noemt die op fysieke kracht geilt.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » za apr 19, 2025 1:00 pm

Dat zeg ik nergens.

Ik vind hem wel erg behoudend.

Farioli heeft het achterin goed voor elkaar, maar voorin is het weinig. Dat was bij Nice ook zo. Het is zijn voorkeur, hij is van het countervoetbal. De aanvallers krijgen dan overal de schuld van, maar hoeveel goede ballen krijgen ze eigenlijk? :confused.gif:

Ik vind dit voetbal helemaal niets, het is net of ik naar een Duitse middenmoter zit te kijken. Laufpensum, keihard werken, enz.

Ik heb niets tegen fysieke kracht of conditie, zoals je kunt weten als je mijn commentaren op de jeugdopleiding hebt gelezen. Fysieke inhoud is erg belangrijk in het moderne voetbal, je komt er niet alleen met techniek. Techniek stelt weinig voor zonder beweging, en voor beweging moet je conditie hebben. Daarbij zijn er maar heel weinig spelers die zich kunnen permitteren om fysiek zwaar onder te doen voor hun tegenstanders, zo ze er al zijn.

Wel stel ik de vraag hoeveel die conditionele overmacht van Ajax voorstelt. Internationaal gezien niet zo heel veel, vermoed ik. Er is geen grote competitie te vinden waar teams conditioneel zo zwak zijn (gemiddeld gesproken) als in de ED. De reactie van de concurrentie zal wel zijn dat ze volgend seizoen meer inhoud kweken. Anders zijn ze gek geworden, want blijkbaar kun je daarmee de slag winnen in de ED.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za apr 19, 2025 1:33 pm

We lopen op links en rechts buiten ook niet over van luxe. En in de spits hebben we iemand lopen die best genoeg kansen krijgt maar geen vertrouwen heeft en dus weinig scoort. Zet er een Tadic (in z’n goede tijd) of Zilech neer en je elftal ziet er opeens heel anders uit. 1 van de twee zou dit Ajax al zoveel sterker maken voorin.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 20, 2025 9:12 am

Tadic loopt geen drie tegenstanders voorbij, echt snel is hij ook niet. Je moet hem op tijd aanspelen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 20, 2025 9:17 am

241 wedstrijden, 105 goals en 112 assists.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 20, 2025 10:00 am

Andere tijd, andere medespelers.

Godts met name heeft het niet zo gemakkelijk, krijgt steeds dubbele dekking. Brobbey is ook geen uitblinker in het vrijlopen.

Plaats reactie