Gaston Avila
Moderator: mods
Re: Gaston Avila
Ik dacht dat we hem al verhuurd hadden... Oeps .
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onze nieuwe Hassane Bandé. Van wie ik de naam dus al moest opzoeken.
Zielig voor die jongen, het is een nare blessure.
Avila had sowieso al het technisch vermogen van iemand met een poot in het gips.
Van Bommel was erg enthousiast over hem. Nou is de Belgische competitie niet zo sterk, maar vooruit..
- Jinne
- Site Admin
Avila is Essel dus via scouting binnen gekomen.
Sneu voor hem en ons dat ie geblesseerd is. Zeker nu enige winter optie Antwerpen flink kan cashen met Vermeeren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Avila is aangetrokken t.t.v. scout... eh TD Mislintat. His bad. Of many bads.
Precies, stond al eerder op het lijstje en is niet voor niets door Overmars naar Antwerp gehaald.Avila is Essel dus via scouting binnen gekomen.
- Jinne
- Site Admin
Er zou nu een akkoord zijn met Forteleza uit Brazilië voor de huur van een jaar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mooi, hij heeft een jaar niet gespeeld dus dan kan hij daar weer ritme op doen. Zien we na dat jaar wel welke kant het op gaat.
Nil volentibus arduum
Ik denk nog steeds dat deze gozer als centrale verdediger best van waarde kan zijn als hij wat ritme op doet.
Ik ken hem eerlijk gezegd niet. Zijn entree was natuurlijk niet best maar dat was ook wel als onderdeel van een veel groter probleem. De meeste nieuwe spelers uit die periode maken voorlopig ook nog geen indruk al is iemand als Sutalo nu wel bruikbaar.
Hem voor een jaar verhuren is een oplossing om hem in ieder geval weer ritme te laten op doen. Probleem is dan wel dat die periode zal aflopen halverwege volgend seizoen. Dat is niet ideaal. Niet als je hem wil verkopen en niet als je hem alsnog wil laten aansluiten. Lijkt me handig om daar een clausule voor op te nemen.
Hem voor een jaar verhuren is een oplossing om hem in ieder geval weer ritme te laten op doen. Probleem is dan wel dat die periode zal aflopen halverwege volgend seizoen. Dat is niet ideaal. Niet als je hem wil verkopen en niet als je hem alsnog wil laten aansluiten. Lijkt me handig om daar een clausule voor op te nemen.
Nil volentibus arduum
-
12,5 miljoen transfersom. Nu een jaar verhuren aan Forte... wie? Komt mijn voorspelling steeds meer uit dat we hoogstens 10% gaan terugzien voor de spelers van Sven. Danke Sven! Bitte!
Whitey on the moon.
Ik ben de laatste die van deze transfer een succes wil maken maar Fortaleza is gewoon de nummer vier in Brazilië dus zo'n heel slechte plek is dat nu ook weer niet als hij daar de kans krijgt om wekelijks te spelen.
Nil volentibus arduum
Fort Schoonenborch!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik verwacht veel filmpjes met vliegende tackles en veel temperament. 

Dat zou al heel wat zijn. Dan is 'ie misschien nog wel ergens te slijten. 

Nil volentibus arduum
Nee. Die kansloze voorspelling komt inderdaad niet uit.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 15, 2025 12:19 pm12,5 miljoen transfersom. Nu een jaar verhuren aan Forte... wie? Komt mijn voorspelling steeds meer uit dat we hoogstens 10% gaan terugzien voor de spelers van Sven. Danke Sven! Bitte!
Mikautadze is toch al voor 10% van de totale uitgegeven weer verkocht?
IK GELOOF!!!!!!
Met doorverkoop toch zelfs nog een kleine winst?Lionel schreef:Mikautadze is toch al voor 10% van de totale uitgegeven weer verkocht?
Overigens is de schade natuurlijk gigantisch. Al maken we 100% winst.
IK GELOOF!!!!!!
-
Tot nu toe wel hoor. En zo kansloos is mijn voorspelling niet. We zijn opgelicht door Sven. Clubs met verstand van voetbal kennen de echte waarde van die waardeloze spelers.T82 schreef: ↑do jan 16, 2025 7:24 amNee. Die kansloze voorspelling komt inderdaad niet uit.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 15, 2025 12:19 pm12,5 miljoen transfersom. Nu een jaar verhuren aan Forte... wie? Komt mijn voorspelling steeds meer uit dat we hoogstens 10% gaan terugzien voor de spelers van Sven. Danke Sven! Bitte!

Whitey on the moon.