Alles om Mickey / De T te f*ckenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 6:51 pmMooi dat “belletje” van Fabrizio. Heeft m gezien zijn comment op X ook bekeken.

Moderator: mods
Alles om Mickey / De T te f*ckenWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 6:51 pmMooi dat “belletje” van Fabrizio. Heeft m gezien zijn comment op X ook bekeken.
Neem aan dat ze hier ook wel iets van toestemming voor hebben moeten krijgen?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 6:51 pmMooi dat “belletje” van Fabrizio. Heeft m gezien zijn comment op X ook bekeken.
Die zette vooral de poppetjes op de verkeerde plekken. Nogal koppig. Nu ook weer bij United.
Ik vind Hato uit het centrum weghalen lastiger uit te leggen dan Medic eruit halen. Ben echt benieuwd naar wat Steijn gaat doen. Alle aankopen zijn in principe fit en speelklaar, toch?
Kokkie was daar gisteren ook verbaasd over. Hij ziet het liefst Forbs op zijn favoriete plek op links en Bergwijn op 10 ipv Kudus. Omdat Kudus niet slim genoeg is voor een 10. Kudus dus kennelijk weer op rechts, als hij er dan nog is. Vind ik wel een interessant idee. Maar is Bergwijn wel een goeie 10? En wat ga je dan doen met Akpom? In de spits als Brobbey zo onbesuisd en te gehaast blijft omspringen met kansen? Zie ook vanaf 1:28:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di aug 22, 2023 6:26 amForbs op rechts, is dat nou wel handig? Hij moet zijn draai nog vinden; ik vraag me af of hij dat doet op een positie die niet zijn favoriete is. Denk eerder dat Steijn met Berghuis gaat starten.
De belangrijkste reden: hij is geen middenvelder. In de omschakeling naar verdedigen niet en ook positioneel in balbezit niet.