Calvin Bassey

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Lionel » za mar 25, 2023 4:41 pm

Want Heitinga zal niet tegen Bassey gezegd hebben dat hij in de buurt van Gimenez moest blijven tijdens de klassieker?
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Andriy Demchenko » za mar 25, 2023 7:08 pm

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Lionel » za mar 25, 2023 7:57 pm

Het wordt steeds gekker met hem. Ik zou hem dit jaar niet meer opstellen. Beter voor zijn marktwaarde.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Calvin Bassey

Bericht door LucaS » di mei 02, 2023 8:00 pm

'Opmerkelijk nieuws: Ajax heeft bod van 23 miljoen euro op Bassey afgewezen'
28 april - 18:50 Laatste update: 18:57
184

Opvallend nieuws: Ajax heeft een bod van 23 miljoen euro op Calvin Bassey afgewezen. Dat onthult Mike Verweij, clubwatcher voor De Telegraaf, in de Kick-Off voetbalpodcast.

Er staat komende zomer het nodige te gebeuren in Amsterdam. "Sven Mislintat wil met een behoorlijke bezem door de selectie", stelt Verweij in de podcast. De technisch directeur zou intern hebben aangegeven dat er drie tot vijf huidige Ajax-spelers goed genoeg zijn voor de basis van volgend seizoen. "Afhankelijk van of Kudus, Timber en Álvarez, blijven, maar er zal flink geveegd worden."

Verweij maakt een bruggetje naar de technische leiding van afgelopen winter, de voorgangers van Mislintat. "Ik hoorde gisteren tot mijn stomme verbazing dat er een bod van 23 miljoen euro is binnengekomen op Calvin Bassey. Vanuit de Premier League", aldus de clubwatcher, die niet weet om welke club het gaat. "Sommige mensen binnen Ajax dachten dat hij ooit wel voor veertig miljoen euro verkocht zou kunnen worden."

Ajax zou het bod op de verdediger hebben afgewezen. De Amsterdammers namen Bassey vorige zomer voor eveneens 23 miljoen euro over van Rangers FC. Het is de multi-inzetbare verdediger nog niet gelukt te overtuigen bij Ajax.

Bron: Voetbalprimeur
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Yopii » wo mei 03, 2023 10:03 am

"Ik hoorde gisteren tot mijn stomme verbazing dat er een bod van 23 miljoen euro is binnengekomen op Calvin Bassey. Vanuit de Premier League", aldus de clubwatcher, die niet weet om welke club het gaat.
Zo, hoorde hij dat? Een tip van de Fabeltjeskrant zeker? :smallgrin.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Calvin Bassey

Bericht door GangstaRiB » wo mei 03, 2023 10:46 am

Yopii schreef:
wo mei 03, 2023 10:03 am
"Ik hoorde gisteren tot mijn stomme verbazing dat er een bod van 23 miljoen euro is binnengekomen op Calvin Bassey. Vanuit de Premier League", aldus de clubwatcher, die niet weet om welke club het gaat.
Zo, hoorde hij dat? Een tip van de Fabeltjeskrant zeker? :smallgrin.gif:
Bassey en Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever :smallgrin.gif:

Of het waar is of niet... ieder bod van boven de 10 miljoen zou een geschenk uit de hemel zijn. Je moet die gast verkopen voordat PL clubs meer videobanden gaan bekijken. :blackcat.gif:

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Yopii » wo mei 03, 2023 10:51 am

De PL is heel anders. Pascal Struijk kan daar mee, terwijl hij hier geen potten kon breken. Clubs uit de PL zullen Bassey beoordelen op wat hij in Schotland liet zien.

Daarbij is 23 miljoen voor Ajax de hoofdprijs, maar voor een Engelse club niet.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Calvin Bassey

Bericht door raymon » wo mei 03, 2023 11:31 am

Ik denk juist dat we zullen merken dat ~20m de normale prijs is voor een speler van dat kaliber (vaste waarde bij grote club in mindere competitie en finale EL). Maar denk ook zeker wel dat er PL clubs zijn die Bassey er graag bij willen hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Lionel » wo mei 03, 2023 1:19 pm

GangstaRiB schreef:
wo mei 03, 2023 10:46 am
Yopii schreef:
wo mei 03, 2023 10:03 am
"Ik hoorde gisteren tot mijn stomme verbazing dat er een bod van 23 miljoen euro is binnengekomen op Calvin Bassey. Vanuit de Premier League", aldus de clubwatcher, die niet weet om welke club het gaat.
Zo, hoorde hij dat? Een tip van de Fabeltjeskrant zeker? :smallgrin.gif:
Bassey en Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever :smallgrin.gif:

Of het waar is of niet... ieder bod van boven de 10 miljoen zou een geschenk uit de hemel zijn. Je moet die gast verkopen voordat PL clubs meer videobanden gaan bekijken. :blackcat.gif:
Eens. Deze jongen kan er echt niks van.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Calvin Bassey

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2023 1:45 pm

Bassey is niet zo slecht als ie hier gemaakt wordt. Maar voor Ajax duidelijk ongeschikt, onbegrijpelijke aankoop
I think I lost my fucking headache

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Calvin Bassey

Bericht door columbus » wo mei 03, 2023 2:04 pm

Alvarez was in zijn eerste seizoen ook dramatisch. Nu is hij iedere week 1 van de beteren

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Calvin Bassey

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2023 4:35 pm

Heeft deels ook te maken met de achteruitgang om hem heen. Helaas
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Jöhnk » wo mei 03, 2023 6:01 pm

Yopii schreef:
wo mei 03, 2023 10:03 am
"Ik hoorde gisteren tot mijn stomme verbazing dat er een bod van 23 miljoen euro is binnengekomen op Calvin Bassey. Vanuit de Premier League", aldus de clubwatcher, die niet weet om welke club het gaat.
Zo, hoorde hij dat? Een tip van de Fabeltjeskrant zeker? :smallgrin.gif:
Is dit nu journalistiek?

Die meneer van Studio Voetbal hoorde van een collega van de radio dat Bosz zou zijn gevraagd door Ajax.

Ruud Gullit bij Ziggo had ook van alles gehoord.

Ze leggen de lat wel erg laag voor zichzelf.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Calvin Bassey

Bericht door mattie » wo mei 03, 2023 6:52 pm

Was Bassey nou echt zo slecht afgelopen zondag ? Persoonlijk vond ik van niet
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Calvin Bassey

Bericht door raymon » wo mei 03, 2023 8:44 pm

mattie schreef:Was Bassey nou echt zo slecht afgelopen zondag ? Persoonlijk vond ik van niet
Hij viel zelfs goed in. Speelde prima.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 04, 2023 1:05 pm

raymon schreef:
mattie schreef:Was Bassey nou echt zo slecht afgelopen zondag ? Persoonlijk vond ik van niet
Hij viel zelfs goed in. Speelde prima.
Verdedigend wel, opbouwend waren het vooral lange ballen in de diepte (waar er veel van verloren gingen). Opvallend was dat ze vaak de bal naar Bassey brachten om die lange bal te geven.

Zie hier het ‘grootste’ probleem van Ajax, totaal geen voetbal van achteruit. Dan bedoel ik daar niet alleen Bassey mee voor de duidelijkheid.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door peter » do mei 04, 2023 2:55 pm

De omzetting van Timber naar het middenveld pakte niet goed uit. Die jongen liep er ook wat verloren bij en liep bij tijd en wijle overal waar je niet moet lopen. Alvarez en Bassey kregen geen bal het middenveld in en toen was het devies om Brobbey via een lange baal aan te spelen. Hij hield de ballen aardig bij zich en was in staat om duels te winnen. Voor de rest hebben we in die verlenging amper 'normaal' gevoetbald.

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Calvin Bassey

Bericht door columbus » do mei 04, 2023 6:13 pm

Het was ook niet zo’n meesterzet van onze strateeg Heitinga

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Calvin Bassey

Bericht door Trab » do mei 04, 2023 6:58 pm

Peter schreef:De omzetting van Timber naar het middenveld pakte niet goed uit. Die jongen liep er ook wat verloren bij en liep bij tijd en wijle overal waar je niet moet lopen. Alvarez en Bassey kregen geen bal het middenveld in en toen was het devies om Brobbey via een lange baal aan te spelen. Hij hield de ballen aardig bij zich en was in staat om duels te winnen. Voor de rest hebben we in die verlenging amper 'normaal' gevoetbald.
Ik vond de omzetting wel goed alleen veels te laat. Hij had het meteen moeten doen toen PSV Hazard inbracht en Simons op 10 ging spelen. Onze Oostenrijkse vriend had totaal geen vat op hem en daar viel ook de 1-1 uit. Met Timber op het middenveld werd Simons niet meer gevaarlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mano
Berichten: 15119
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Calvin Bassey

Bericht door Mano » vr jun 02, 2023 12:56 pm

Ajax kan Calvin Bassey mogelijk al na een seizoen uitzwaaien. Engelse media schrijven donderdagavond dat de verdediger concreet in beeld is bij Brighton & Hove Albion, dat tevergeefs heeft geprobeerd om Levi Colwill los te weken bij Chelsea. Volgens de laatste berichten sloeg de Londense club nog deze week een formeel bod van Brighton van 35 miljoen euro op de twintigjarige verdediger terzijde.


Colwill speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Brighton en was zonder meer een van de smaakmakers van het team dat zich voor het eerst in de geschiedenis voor een Europese competitie plaatste. Hoewel Chelsea om financiële redenen de nodige spelers van de hand moet doen, heeft de club veel vertrouwen in de capaciteiten van Colwill en is een verkoop niet aan de orde. De Londenaren willen de contractuele samenwerking met de verdediger, die nog tot medio 2026 vastligt, dan ook verlengen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Calvin Bassey

Bericht door WP_Legend » vr jun 02, 2023 1:01 pm

Voor 35m mogen ze Bassey hebben hoor!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Calvin Bassey

Bericht door Yopii » vr jun 02, 2023 1:29 pm

Die jongen kunnen we wel slijten, denk ik. Het zal veel lastiger zijn om Bergwijn kwijt te raken.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Calvin Bassey

Bericht door LucaS » vr jun 02, 2023 3:56 pm

Vorig jaar was ie 23 miljoen..nu jaartje ouder en Cl ervaring. 30 mio moet kunnen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Calvin Bassey

Bericht door Jinne » vr jun 02, 2023 4:09 pm

Wel gelijk verkopen voor een bod enigszins gelijk aan het onze.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Calvin Bassey

Bericht door Marillion » vr jun 02, 2023 4:23 pm

Yopii schreef:
vr jun 02, 2023 1:29 pm
Die jongen kunnen we wel slijten, denk ik. Het zal veel lastiger zijn om Bergwijn kwijt te raken.
Absoluut. Deze jongen kan echt nog wel richting één van de clubs in de onderste helft van de Premier League. Jonge gozer, het juiste paspoort. Dat lukt wel.

Moet club en speler ook willen. Ik denk dat hij echt beter kan dan hij heeft laten zien. Maar het is bijna onmogelijk om dit nog om te draaien.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie