EK-pool 2012
Moderators: Pride of Amsterdam, mods
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
EK-pool 2012
Nou, het seizoen zit er weer op. Over tot de orde van de dag. Het EK. Laten we hopen dat er zo min mogelijk Ajacieden op het EK spelen, tenzij het jongens zijn die toch al weg gaan, krikt hun marktwaarde (hopelijk) een beetje op.
Ook dit jaar natuurlijk weer een pool. Ik heb het volgende bedacht.
Vooraf voorspellen:
• Poule-eindstanden: per poule de nummers 1, 2, 3 en 4 voorspellen. Per land op de goede plaats, 6 punten.
• Halve finale, finale en winnaar voorspellen. Per goed genoemd land 6 punten.
Tijdens EK voorspellen:
• Alle poulewedstrijden: Exacte scores voorspellen. 1 punt bij alleen toto goed, 3 punten als je de gehele uitslag goed hebt.
• Zodra de kwartfinales bekend zijn, de wedstrijden weer voorspellen volgens principe van de poulewedstrijden. Zelfde manier bij de finale.
Moge de beste winnen. Ik zal een apart topic openen voor de voorspellingen, en in de openingspost de poules en wedstrijden zetten.
greets,
PoA.
Ook dit jaar natuurlijk weer een pool. Ik heb het volgende bedacht.
Vooraf voorspellen:
• Poule-eindstanden: per poule de nummers 1, 2, 3 en 4 voorspellen. Per land op de goede plaats, 6 punten.
• Halve finale, finale en winnaar voorspellen. Per goed genoemd land 6 punten.
Tijdens EK voorspellen:
• Alle poulewedstrijden: Exacte scores voorspellen. 1 punt bij alleen toto goed, 3 punten als je de gehele uitslag goed hebt.
• Zodra de kwartfinales bekend zijn, de wedstrijden weer voorspellen volgens principe van de poulewedstrijden. Zelfde manier bij de finale.
Moge de beste winnen. Ik zal een apart topic openen voor de voorspellingen, en in de openingspost de poules en wedstrijden zetten.
greets,
PoA.
Op naar de vierde ster!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: EK-pool 2012
Eerst maar eens nagenieten van mijn overwinning 

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wil niemand de eerste zijn of zo? 

Ik wil niet flauw doen, maar er zijn ook AT-ers die de kwartfinales voorspellen, daar krijg je geen punten voor of wel?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
• Zodra de kwartfinales bekend zijn, de wedstrijden weer voorspellen volgens principe van de poulewedstrijden. Zelfde manier bij de finale.beelzebub schreef:Ik wil niet flauw doen, maar er zijn ook AT-ers die de kwartfinales voorspellen, daar krijg je geen punten voor of wel?
- Vantevoren dus voorspellen WIE er in de kwartfinales staan. Daar kun je punten voor krijgen.
- Zodra de werkelijke kwartfinales bekend zijn wordt deze wedstrijd ook voorspeld. (exacte score)
Ik zal een apart topic maken. 1 voor de voorspellingen vooraf, en 1 voor de wedstrijden.
Op naar de vierde ster!
- Ramona
Ziet er heel netjes uit, PoA! 

Beelzebub, 15 punten gehaald op 1 avond? Knap staaltje, gefeliciteerd! 
Bericht aan organisatie; wanneer iemand met het juist voorspellen van 1 poule eindstand meer punten haalt dat 90% van de deelnemers haalde met het voorspellen van alle wedstrijden (tot dan toe) dan is de opzet m.i. tamelijk scheef. Voor een volgend toernooi maar eens goed over nadenken.

Bericht aan organisatie; wanneer iemand met het juist voorspellen van 1 poule eindstand meer punten haalt dat 90% van de deelnemers haalde met het voorspellen van alle wedstrijden (tot dan toe) dan is de opzet m.i. tamelijk scheef. Voor een volgend toernooi maar eens goed over nadenken.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Het stond je vrij daar op te reageren voordat het EK begon. Ik snap echter je punt.
Ik had achteraf gezien beter punten kunnen geven voor elke kwartfinalist, en niet voor welk land op de goede plek.
Ik had achteraf gezien beter punten kunnen geven voor elke kwartfinalist, en niet voor welk land op de goede plek.
Op naar de vierde ster!
Beetje dubbel gevoel hou ik eraan over, maar toch gefeliciteerd.

- SylvievdVaart
Dubbel gefeliciteerd, Dubbel!
Leuk voor je!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Ramona
Gefelies Dubbel!
PoA, thnx voor het regelen!

PoA, thnx voor het regelen!

Terecht punt, ik zou de winnaar van deze pool dan ook niet al te serieus nemen.Dubbel schreef:Beelzebub, 15 punten gehaald op 1 avond? Knap staaltje, gefeliciteerd!

Desondanks gefeliciteerd met de winst!

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dank jullie wel! Min eerdere kritiek was misschien wat kort door de bocht...
POA bedankt voor de organisatie en alle tijd die je erin hebt gestopt, zag er erg gelikt uit allemaal.
POA bedankt voor de organisatie en alle tijd die je erin hebt gestopt, zag er erg gelikt uit allemaal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
DUBBEL van harte..
Ga je de uitdaging om weer in de competitie mee te doen..
Ga je de uitdaging om weer in de competitie mee te doen..

Weer op zoek naar een Interim coach..
Zeker, ik doe weer mee maar voorlopig koester ik dit want zo'n kanon ben ik doorgaans niet in voorspellen Eredivisie. 

Gefeliciteerd Dubbel! En PoA natuurlijk bedankt voor de organisatie! 

PoA bedankt!
En driemaal hoera voor de winnaar uiteraard! 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dank voor het organiseren!
Dubbel: gefeliciteerd! Al had je geluk dat ik wel moest verliezen omdat ik geen titels meer bij mijn naam kan zetten ivm maximaal aantal tekens bereikt.
Dubbel: gefeliciteerd! Al had je geluk dat ik wel moest verliezen omdat ik geen titels meer bij mijn naam kan zetten ivm maximaal aantal tekens bereikt.

- Ramona
Ja, daar moeten jullie toch eens iets op verzinnen! 

Jaaah, sterren bij je naam. Over 20 jaar boeit het niet of je 04/05 hebt gewonnen of het EK12, maar alleen hoeveel x. En als we lang genoeg doorgaan met AT wint iedereen wel een keer. Toch? 

Kijk, dit zijn dus luxe problemen waar je als argeloze bezoeker van dit forum geen weet van hebt!Peter schreef:Dank voor het organiseren!
@Ramoon; was 03/04 soms het jaar dat NEC Europees voetbal haalde?

SylvievdVaart schreef:Dubbel gefeliciteerd, Dubbel!Leuk voor je!

Heb je deze 9 jaar lang bewaard totdat ik eindelijk es iets won?