AT Eredivisie toto 2009/2010

Alles over de AT Toto

Moderators: Pride of Amsterdam, mods

Gesloten
Jows
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 19, 2009 5:29 pm

AT Eredivisie toto 2009/2010

Bericht door Jows » di mei 19, 2009 6:59 pm

Beste Ajacieden,

Lid "De Dominee" heeft mij gewezen op Ajaxtalk.nl en verzocht mij hier wat informatie te plaatsen omtrent mijn nieuwe website. Ik heb namelijk een website ontwikkeld, waarmee iedereen zelf een toto kan organiseren voor vrienden, buren, collega's, of kennissen.

Ik weet niet wie de toto op AT normaal gesproken organiseert, maar wellicht biedt mijn site precies de functionaliteit die de organisator zoekt. De voordelen van mijn site op een rijtje:

- Alle 1 vs 1 sporten zijn mogelijk (dus voetbal, tennis, schaatsen, darten, basketbal, etc.)
- De puntentelling is helemaal zelf in te stellen
- Geintegreerd discussie-systeem, voor korte en snelle discussies.
- Iedereen kan gratis meespelen met publieke toto's (binnenkort start de UEFA EK U21 Toto)
- Als je zelf een toto organiseert kun je zelf bepalen wie je uitnodigt, of welke groep je uitnodigt
- Als lid kun je groepen aanmaken. Zodoende kun je uitnodigingen voor je toto versturen naar een gehele groep.
- Je kunt deelnemers ervan op de hoogte brengen als ze hun voorspellingen voor de komende speelronde nog niet hebben ingevoerd
- Als totobeheerder hoef je niets meer te berekenen. Als je de uitslagen hebt ingevoerd, wordt de stand automatisch berekend en worden de spelers (indien aangevinkt) hiervan direct op de hoogte gebracht.
- Je kunt voor alle wedstrijden toto's organiseren. Voor een enkele wedstrijd, of voor gehele competities of toernooien zoals de Eredivisie, Premier League, Champions League EK of WK.

Als je een kijkje wilt nemen op mijn website, surf dan snel naar http://www.toto-online.nl
Ajaxfans wil komend seizoen al een toto organiseren op mijn website. Misschien dat het jullie ook veel tijd kost.

Aanmelding is geheel gratis! Ik hoop jullie snel terug te zien op mijn website. Als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Grtn,

Jows

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AT Eredivisie toto 2009/2010

Bericht door Thijs » do mei 21, 2009 11:31 am

Beste Jows,

bedankt voor de optie die ons geboden wordt om mee te spelen via jouw toto-onlinesite. We kiezen er echter toch voor om het traditionele karakter van de AT-Toto te behouden en het op dezelfde wijze te doen als afgelopen seizoen. Dus iedereen kan hier vanaf komend seizoen weer zijn voorspellingen posten, en dan zal ik voortaan de stand bijhouden.

Voel je vrij om je ook te mengen in de prachtige voetbaldiscussies die Ajaxtalk rijk is! :headbang.gif:

Groet, Thijs.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gesloten