Ik ga weg...

Alles wat je weten wilt over deze site vind je hier.

Moderator: mods

Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Ik ga weg...

Bericht door joey » do mar 13, 2008 11:15 am

...maar niet helemaal.

Ik heb besloten met onmiddellijke ingang het modteam te verlaten. De reden is simpel. Ik ben sinds de start van AT mod geweest (en daarvoor op AM) en vind het tijd dat een ander het overneemt. Vroeger of later komt onherroepelijk de sleet erop. Ik moet mijn tijd maar eens anders gaan besteden. Dat wil niet zeggen dat ik AT verlaat. Ik blijf 'gewoon' hier en ik blijf jullie 'gewoon' met mijn bijdragen vervelen.

Ik dank alle mods voor de samenwerking in de afgelopen tijd. Die is ronduit fantastisch geweest en voor mij reden om keer op keer mijn vertrek uit te stellen. Het valt niet mee een team te verlaten dat zo hecht is en zo gezellig. Mijn opvolger, wie dat ook moge zijn, is met recht een mazzelaar dat hij/zij mag toetreden tot dit gezelschap. Ik zal niet sentimenteel worden; ik ga tenslotte niet dood. Ik wens het modteam heel veel succes in de toekomst.

Nog een woord tot de AT'ers: bedankt voor jullie vertrouwen en jullie geduld. Ik heb vast van alles fout gedaan, maar ik heb altijd naar eer en geweten geprobeerd mijn taak te vervullen. Ik hoop jullie allemaal nog heel lang en heel vaak op AT te ontmoeten.

groet, joey
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie